Strani: 1 2

pobalin sporočil: 14.456
[#2665123] 27.07.17 12:05
Odgovori   +    2
Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.
Gustl sporočil: 13.629
[#2665129] 27.07.17 12:42 · odgovor na: pobalin (#2665123)
Odgovori   +    5
[pobalin]
Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.
4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2665133] 27.07.17 12:52 · odgovor na: Gustl (#2665129)
Odgovori   +    2
[Gustl]
> [pobalin]
> Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.

4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.
Če lahko pomagam: zanima ga poslovni model Outbraina.
sopranos sporočil: 11.404
[#2665137] 27.07.17 13:21
Odgovori   +    5
Mene pa bolj zanima koliko Zemanta dela prometa in ali ustvarja dobiček ter koliko.

Pa ne mislim podatke slovenske podružnice, ker tukaj je samo "kitajska tovarna". Govorim o ameriški in britanski zadeve, preko katerih se pelje posel in kjer se skriva dobiček.
Gustl sporočil: 13.629
[#2665139] 27.07.17 13:31 · odgovor na: anon-154083 (#2665133)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [Gustl]
> > [pobalin]
> > Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.
>
> 4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.

Če lahko pomagam: zanima ga poslovni model Outbraina.

Oglasna mreza, le da namesto bannerjev v oglasna mesta znotraj poola dajajo t.i. native oglase.

Vse to zgrajeno na temelje recommendation algoritma, ki izbira, kateri oglas bo prikazal. Podobno kot recimo Google.

Ker je glavna metrika stopnja klikanosti (CTR), na kar je vezan denar, so ta priporocila pogosto hudo butasta, ker to se pac bolj klika kot kakovostna vsebina.


Ceprav se sami promovirajo kot "priporocanje kakovostnih vsebin", lahko v praksi vidimo, da je to obicajno bolj kot ne sranje.

Malo na to temo:

www.nytimes.com/2016...a-ads.html

fortune.com/2016/11/...n-taboola/
pobalin sporočil: 14.456
[#2665140] 27.07.17 13:33 · odgovor na: Gustl (#2665129)
Odgovori   +    2
[Gustl]
4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.
Zanima me, kateri mediji pri nas uporabljajo storitve, ki
omogoča, da svojo promocijsko vsebino ... oglašujejo na tretjih straneh, ki imajo večje število obiskovalcev
in od katerih firm.

Če se prav spomnim, sem tudi na Financah (resda le kratek čas) videval okvir z nekaj vabami na tuje vsebine (označene: s spleta/spletne zanimivosti/ipd.). Klik na slikco s kričečim naslovom vodi na portal z množico teh vab, kjer s ponovnim klikom na izbrano vsebino končno prideš do nje. Seveda ne moreš videti, kam te bo odpeljalo, dokler ne klikneš. Skok v vodo neznane globine. :-)

Na tak način sem danes (pričakovano) pristal na Nova24tv (via contentexchange.me, IP v Celju, skrivaški registrar v Panami, lastnik pa očitno Jurenčev I.R.V. d.o.o.).

Zanima me torej, če se kaj ve, kdo se pri nas tako oglašuje,
(vem za nova24tv, primorske.si, maribor.info, hudo.com, ki je domena I.R.V. d.o.o.)
kdo pa objavlja te oglase za tuje vsebine,
(vem za nova24tv.si, primorske.si, sobota.info itn.)
ter koliko se komu (po vaših izkušnjah) splača.

Morda pa sem vse narobe razumel in je Outbrain čisto nekaj drugega kot Contentexchange...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2665145] 27.07.17 13:43 · odgovor na: Gustl (#2665129)
Odgovori   +    3
[Gustl]
> [pobalin]
> Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.

4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.

Kaj tako spostljivega, da si po drugem branju se kar poskusal :-)
Gustl sporočil: 13.629
[#2665147] 27.07.17 13:55 · odgovor na: anon-207617 (#2665145)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: Gustl 27.07.2017 13:55
[NemirniTujec]
> [Gustl]
> > [pobalin]
> > Pohvalno, da ste izbrskali ta članek! Slovenske Poslovne Novice bi zdaj izbrskale in objavile še, katere firme v Sloveniji ponujajo take storitve oglaševanja vsebin, kakšne deleže imajo in kateri mediji jih uporabljajo, t.j. kateri predvsem objavljajo oglase tujih vsebin, kateri se pa bolj oglašujejo. Opazil sem, da se na ta način precej velikopotezno oglašuje Nova24tv.
>
> 4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.


Kaj tako spostljivega, da si po drugem branju se kar poskusal :-)
Iz foha je tema in mene vedno zanima, česa še ne vem. In če ne razumem vprašanja, sta dve možnosti:
- vprašanje je slabo zastavljeno; tu nimam kaj drugega kot še enkrat vprašat
- vprašanje je o nečem, česar še ne vem...kar me pa potem ful zanima :)
pobalin sporočil: 14.456
[#2665150] 27.07.17 14:07 · odgovor na: anon-154083 (#2665133)
Odgovori   +    4
[jani1974]
Če lahko pomagam: zanima ga poslovni model Outbraina.
To že, ampak moja poanta je bila, kaj od Outbraina in podobnih je v uporabi pri nas. Malo sem že naveličan ignorantskega provincializma v poročanju o čudežnem svetu "start-upov", ki je nekaj med malikovanjem mitov in ponavljanjem floskul. Tega sem se nažrl že v SFRJ.

Kjer se ti medijsko perpetuirani miti spustijo iz piarovsko napihnjene virtualnosti in se dotaknejo zemeljskih zadev (lastništvo, organigram firme, zaposleni, produkti, promet, dobiček, premoženje...) vsi silni strokovni start-up/tehno guruji poslovnih časnikov in rubrik in portalov v Moji Deželi zmrznejo. Zato informacije o kupčiji med ameriško-izraelsko firmo in ameriško-slovensko firmo najdejo pri Izraelcih! Če sploh.

Medtem po domačih medijih deluje ena taka (domnevno) outbrainovska zadeva, o kateri pa domačijski "novinarji" molčijo kot bi bila kužna, ker očitno molči domačijski PR. Mene, kot uporabnika domačijskih medijev, se tisto, kar me zapeljuje vsak dan neznano kam, tiče bolj kot neka triglava Zemanta iz Delawara.

Vsekakor pa hvala za pomoč. :-)
Gustl sporočil: 13.629
[#2665151] 27.07.17 14:10 · odgovor na: pobalin (#2665140)
Odgovori   +    4
[pobalin]
> [Gustl]
> 4x sem tole prebral pa se vedno ne razumem, kaj te zanima.

Zanima me, kateri mediji pri nas uporabljajo storitve, ki

> omogoča, da svojo promocijsko vsebino ... oglašujejo na tretjih straneh, ki imajo večje število obiskovalcev

in od katerih firm.

Če se prav spomnim, sem tudi na Financah (resda le kratek čas) videval okvir z nekaj vabami na tuje vsebine (označene: s spleta/spletne zanimivosti/ipd.). Klik na slikco s kričečim naslovom vodi na portal z množico teh vab, kjer s ponovnim klikom na izbrano vsebino končno prideš do nje. Seveda ne moreš videti, kam te bo odpeljalo, dokler ne klikneš. Skok v vodo neznane globine. :-)

Na tak način sem danes (pričakovano) pristal na Nova24tv (via contentexchange.me, IP v Celju, skrivaški registrar v Panami, lastnik pa očitno Jurenčev I.R.V. d.o.o.).

Zanima me torej, če se kaj ve, kdo se pri nas tako oglašuje,
(vem za nova24tv, primorske.si, maribor.info, hudo.com, ki je domena I.R.V. d.o.o.)
kdo pa objavlja te oglase za tuje vsebine,
(vem za nova24tv.si, primorske.si, sobota.info itn.)
ter koliko se komu (po vaših izkušnjah) splača.

Morda pa sem vse narobe razumel in je Outbrain čisto nekaj drugega kot Contentexchange...
Ja, Contentexchange smo imeli tudi mi na avto portalu. Nimamo več. Na glavnega nismo želeli dat, ker nismo želeli kazati člankov Dnevnika, Dela,...kaj šele Nove24tv

Ja, to je od Jurenca.


Pri Contentexchange gre za izmenjavo traffica med založniki. Če recimo 100 tvojih userjev klikne na te članke in jih pošlješ v "pool", ti je "pool" potem dolžan 100 userjev iz drugih strani in prikazuje tvojo vsebino drugod toliko časa, dokler ti jih ne zagotovi teh 100.

Torej izmenjava traffica prek vsebine.

Biznis za pool je oglasni prostor, ki se ob tem zgradi (tule so bannerji si.contentexchange.m...cat/novice ), kakšen native se verejtno pusha med članki, predstavljam si pa (vem pa ne), da je več denarja v podatkih, ki jih naberejo.


V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo uporabljal Outbrain ali Taboola. Problem je, da te stvari zaživijo, če je v sistemu veliko igralcev in to praktično od začetka. Ne moreš najprej z enim založnikom začet pa pol čez nekaj časa z drugim. Na velikih trgih z long tailom to lahko narediš hitro, pri nas pa ni long taila in zato je Jurenc osebno obiskal vse velike založnike, da je lahko startal.

In zadeva deluje, če ti je cilj imeti čim več različnih uporabnikov na sajtu. Mi smo umaknili, ker nimamo tega cilja.
spiderman sporočil: 1.741
[#2665162] 27.07.17 15:09 · odgovor na: (#2665154)
Odgovori   +    3
*****
prerok sporočil: 3.248
[#2665163] 27.07.17 15:23 · odgovor na: (#2665154)
Odgovori   +    2
[alek14]

Nismo narod zmagovalcev. Ti odidejo, ker jih preženemo.
Torej smo jih premagali. Protislovje in konec dokaza.
pobalin sporočil: 14.456
[#2665166] 27.07.17 15:39 · odgovor na: Gustl (#2665151)
Odgovori   +    2
[Gustl]
Pri Contentexchange gre za izmenjavo traffica med založniki. Če recimo 100 tvojih userjev klikne na te članke in jih pošlješ v "pool", ti je "pool" potem dolžan 100 userjev iz drugih strani in prikazuje tvojo vsebino drugod toliko časa, dokler ti jih ne zagotovi teh 100.
Torej izmenjava traffica prek vsebine.
Biznis za pool je oglasni prostor, ki se ob tem zgradi (tule so bannerji si.contentexchange.m...cat/novice ), kakšen native se verejtno pusha med članki, predstavljam si pa (vem pa ne), da je več denarja v podatkih, ki jih naberejo.
Hm, kako je pa ta solidarnostna zadružniška shema davčno urejena? Lahko si prdstavljam, da je denarni tok majhen, če se plačuje samo vmesniku nekakšno provizijo za ta barter, dejanska vrednost "oglasnega prostora" je pa v resnici večja. Razumem, da se v doglednem roku DDV na prihodkovni in odhodkovni strani zgliha. Pa vendar, ga je treba sproti obračunavati in nakazovati in poračunavati, ali pač ne?
V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo uporabljal Outbrain ali Taboola.
Če prav razumem, so na zunaj vsi trije isto sranje, le tujci kasirajo čisti keš, pri nas se pa dela kompenzacije + (domnevam) posredniška šticunga. Kar me spomni na dobre stare čase nekonvertibilnega izvoza in vaje okrog tega, po zaslugi česar naj bi, če sem prav razumel, mi od Rusov pred leti kupili nujno potrebno in že dolgo načrtovano vojaško ladjo. :-)
Problem je, da te stvari zaživijo, če je v sistemu veliko igralcev in to praktično od začetka.
In zadeva deluje, če ti je cilj imeti čim več različnih uporabnikov na sajtu. Mi smo umaknili, ker nimamo tega cilja.
Ključen je tudi jezik, oz. kot ste ugotovili pri vas, v tej mali deželici ni nobenega pravega razloga, da bi pri sebi oglaševali svoje konkurente in sebe oglaševali pri njih. Ne glede na vsebino gre za isto, kot če bi si izmenjevali tiskane oglase. Je že bolje investirati v vsebine, da morajo konkurentje potem poročati "po pisanju Financ...", bralci so pa bolj zadovoljni.

Bolj od Jurenca gotovo pomagajo prijateljski odnosi s hišami posebnega pomena, ki omogočajo gostovanje glavne furije ali prve poslovne poročevalke v pogovornih oddajah. Bog in batina se je očitno umaknil bolj v salonsko življenje okroglih miz, konferenc ipd. :-)
sopranos sporočil: 11.404
[#2665167] 27.07.17 15:50 · odgovor na: prerok (#2665163)
Odgovori   +    6
[prerok]
> [alek14]
...
>
> Nismo narod zmagovalcev. Ti odidejo, ker jih preženemo.

Torej smo jih premagali. Protislovje in konec dokaza.
No ja, 1 dober oz. odličen proti 100 slabim nima šanse. Tako da kolektivno premaga individualno.

Ampak uspešen narod, firma itd. potrebuje dobre in odlične ljudi t.i. zmagovalce, ki potem ob podpori manj odličnih, dobrih ali celo podpovprečnih naredijo nek preboj.

In to ima alek14 prav. Če državo in firme vodijo povprečni ali celo podpovprečni ljudje, potem drugega kot stagnacija in propadanje ne more biti.
Gustl sporočil: 13.629
[#2665168] 27.07.17 16:14 · odgovor na: pobalin (#2665166)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Gustl 27.07.2017 16:18
[pobalin]
> [Gustl]
> Pri Contentexchange gre za izmenjavo traffica med založniki. Če recimo 100 tvojih userjev klikne na te članke in jih pošlješ v "pool", ti je "pool" potem dolžan 100 userjev iz drugih strani in prikazuje tvojo vsebino drugod toliko časa, dokler ti jih ne zagotovi teh 100.
> Torej izmenjava traffica prek vsebine.
> Biznis za pool je oglasni prostor, ki se ob tem zgradi (tule so bannerji si.contentexchange.m...cat/novice ), kakšen native se verejtno pusha med članki, predstavljam si pa (vem pa ne), da je več denarja v podatkih, ki jih naberejo.

Hm, kako je pa ta solidarnostna zadružniška shema davčno urejena? Lahko si prdstavljam, da je denarni tok majhen, če se plačuje samo vmesniku nekakšno provizijo za ta barter, dejanska vrednost "oglasnega prostora" je pa v resnici večja. Razumem, da se v doglednem roku DDV na prihodkovni in odhodkovni strani zgliha. Pa vendar, ga je treba sproti obračunavati in nakazovati in poračunavati, ali pač ne?
Ni denarnega toka. Sodelovanje v shemi je brezplačno. Podobna logika, kot bi si od nekoga RSS namontiral na stran, on pa pri sebi tvojega. Ali pa kot dovoliš Googlu indeksirati stran, on ti vozi obisk, ki ga vmes s tvojo vsebino monetizira.

> V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo uporabljal Outbrain ali Taboola.

Če prav razumem, so na zunaj vsi trije isto sranje, le tujci kasirajo čisti keš, pri nas se pa dela kompenzacije + (domnevam) posredniška šticunga.
Pri Contentexchange ni posredniške šticunge. kompenzacija obiska je.

Outbrain in Taboola pa ne kompenzirata obiska, ampak ga zakasirata - tu je res najboljša primerjava z oglasnimi mrežami, pooli. Založnik da nek prostor, kamor Outbrain našraufa oglase in z založnikom si denar razdelita. Da je vse skupaj bolj native, se zapakira v "Preberite tudi", kjer je povsem možno, da je večji del priporočil pravih (to je kot dodaan vrednost za založnika, ker sam ne zmore narediti tako dobrega algoritma), torej članki založnika, manjši del pa oglasov. S tem dosežejo, da folk sploh gleda tja in tega ne tretirajo kot bannerje.
> Problem je, da te stvari zaživijo, če je v sistemu veliko igralcev in to praktično od začetka.
> In zadeva deluje, če ti je cilj imeti čim več različnih uporabnikov na sajtu. Mi smo umaknili, ker nimamo tega cilja.

Ključen je tudi jezik,
...načeloma ni, ker priporočilnim algoritmom je vsaj na osnovni ravni precej vseeno glede tega. Jezik je pomemben le pri velikosti trga in to je pri nas problem. Rabiš cel ekosistem - medije v slovenščini in oglase v slovenščini in pri obeh kritično maso. Česar pa zlepa ne dobiš.
oz. kot ste ugotovili pri vas, v tej mali deželici ni nobenega pravega razloga, da bi pri sebi oglaševali svoje konkurente in sebe oglaševali pri njih. Ne glede na vsebino gre za isto, kot če bi si izmenjevali tiskane oglase. Je že bolje investirati v vsebine, da morajo konkurentje potem poročati "po pisanju Financ...", bralci so pa bolj zadovoljni.
V bistvu gre za to, da imamo večjo korist od tega, da obstoječi user prebere še en članek na strani, kot da ga pošljemo stran in pripeljemo novega, da prebere prvega. Zato smo šli ven.

Cela medijsko oglasna industrija pa je naštelana na metrike "različni uporabniki " in "število prikazov" (to sta tudi dve glavni postavki uradne meritve MOSS: www.moss-soz.si/si/r...fault.html ).

Če si izmenjaš userja, se ti obe postavki povečati - imaš dva userja in dva prikaza. Če obstoječi user prebere še en tekst, se poveča samo druga - imaš enega userja in dva prikaza. Kar je po logiki večjega dela industrije slabše, obisk različnih uporabnikov je manjši.

Mi imamo pa drugo logiko.
pobalin sporočil: 14.456
[#2665169] 27.07.17 16:15 · odgovor na: (#2665154)
Odgovori   +    0
[alek14]
Malce (pravaprav kar precej) me iritira dejstvo, da se o tujih podjetjih poroča kot o "naših". Zemanta je registrirana v Londonu, podobno kot je bil "Outfit 7" na Cipru. To niso ne "naša", ne slovenska podjetja. Imajo pa slovenske korenine, saj so avtorji zamisli iz Slovenije.
Če denarnega toka ni v Sloveniji podjetje pač ni Slovensko. To bi moralo biti jasno.
Ne tako, no.

1. Zemanta d.o.o. je slovensko podjetje z 1+ MEUR letnih prihodkov, slovenskim vodstvom in več kot 20 zaposlenimi. Tako je tudi Časnik Finance d.o.o. slovensko podjetje.
2. Krovna firma Zemanta je menda v New Yorku in ne v Londonu.
3. Jeziš se torej lahko na nedoslednost pri navajanju dveh zelo podobnih podjetij. Če je Zemanta slovenska, mora biti tudi Outbrain izraelski in obratno.
V bistvu je tole en velik fail (ne za Špetota jasno :-) čestitke). Je pa fail za Slovenijo in jasen znak delajte, razmišljajte sam za boga svetega to ne počnite v Sloveniji. Tu so na vsakem koraku komunistični tolovaji kor so: Kuštrin, Cerar in zlasti Židan.
Ej, umiri konje. Tista dva Izraelca, ki sta v ZDA ustanovila Outbrain, sta to naredila v veliki meri z izraelskim kapitalom in imata del firme (zaposlenih) v Izraelu. Kot Zemanta v Sloveniji. Tega najbrž nista naredila zaradi izraelskih kuštrinov, cerarjev, židanov, ampak sta šla tja, kjer je trg, kapital, pogoji za hitro rast itn.
Dejte narodu čistega mlekca nalit...
Nič ne pomaga, tudi če bi hoteli in znali, ko pa se narod potem dere, da ni mleko ampak voda, juha, šnops... :-)
Nismo narod zmagovalcev. Ti odidejo, ker jih preženemo.
ROTFL!
Gustl sporočil: 13.629
[#2665176] 27.07.17 16:32 · odgovor na: (#2665175)
Odgovori   +    3
[rename]
Aha, brezplačne storitve.
Kompenziranje: ti meni sto klikov, jaz tebi sto klikov...

Halo FURS, tile pa utajujejo DDV :-))))
Po tej logiki se lahko najprej kar Googla lotijo, ker je enako, izplen pa je lahko večji :)

No, založniki v ZDA sicer ravno fehtarijo oblasti, če lahko kartelno nastopijo s tožbo proti Googlu, da bi si izbojevali malo kolača, tako da morda ideja ni tako slaba :)
pobalin sporočil: 14.456
[#2665177] 27.07.17 16:33 · odgovor na: Gustl (#2665168)
Odgovori   +    3
[Gustl]
Ni denarnega toka. Sodelovanje v shemi je brezplačno. Podobna logika, kot bi si od nekoga RSS namontiral na stran, on pa pri sebi tvojega. Ali pa kot dovoliš Googlu indeksirati stran, on ti vozi obisk, ki ga vmes s tvojo vsebino monetizira.
Se pravi, da Jurenec, ki/če v to vštuli svoje portale brezplačno dobi obisk od uveljavljenih založnikov. Prefrigano!
Da je vse skupaj bolj native, se zapakira v "Preberite tudi", kjer je povsem možno, da je večji del priporočil pravih, torej članki založnika, manjši del pa oglasov. S tem dosežejo, da folk sploh gleda tja in tega ne tretirajo kot bannerje.
O matr, to je pa še veliko bolj crooked kot sem mislil. To je tretja stopnja pokvarjenosti po srbskem ljudskem stopnjevanju (pokvaren, pokvareniji, pokvaren u p*čku mater).
Cela medisjko oglasna industrija pa je naštelana na metrike "različni uporabniki " in "število prikazov" (to sta tudi dve glavni postavki uradne meritve MOSS: www.moss-soz.si/si/r...fault.html ).
Če si izmenjaš userja, se ti obe postavki povečati - imaš dva userja in dva prikaza. Če obstoječi user prebere še en tekst, se poveča samo druga - imaš enega userja in dva prikaza. Kar je po logiki večjega dela industrije slabše, obisk različnih uporabnikov je manjši.
Gustl, ti si kot Oliver Mlakar, ko nam razkrivaš male tajne velikih majstora manipulacije. :-)
Mi imamo pa drugo logiko.
Ja, tudi jaz bi jo imel.
pobalin sporočil: 14.456
[#2665179] 27.07.17 16:35 · odgovor na: (#2665172)
Odgovori   +    1
[alek14]
Zemanta LTD je registrirana v Londonu (tako vsaj piše v AJPES-u). :D
Sem polgedal.
To že. Zdaj pa poglej še, kdo je lastnik Zemante Ltd. v Londonu. :-)
forum.finance.si/?m=...008&single
tstih sporočil: 5.199
[#2665191] 27.07.17 17:27 · odgovor na: pobalin (#2665123)
Odgovori   +    6
Ampak, meni se pa to res slisi kot en drobiz za taksno operacijo. 10 let financiranja iz seed kapitala, domnevno 20 zaposlenih (povprecna placa, < 50k evrov?) Po moje so se financerji komaj pokrili, ustanovitelja sta jo morda odnesla z malo vecjim izplenom, zaposleni pa s prakticno nic, ker prav veliko opcij niti niso mogli imeti v tej konstalaciji (imas financerje, 2 lastnika, 20 zaposlenih samo tule, ne gre). Obdrzali so sluzbe, ampak taksno sluzbo za to delo in za to placo najdejo v Londonu za vsakim vogalom. Fajn je, da je firma delala in cestitke lastnikom, da je projekt prezivel toliko casa; vendar smanjite dozivljaj. Dokler ne bo konkretnejsih podatkov mi izgleda kot body shopping podjetje, ki je poslovni zombie. Ne insinuiram da to res je (ker nimam podatkov), le manjka mi malo zdrave skepse. Razumem, da bi vsi radi hepi-hepi novice, ker se Slovenija utaplja v negativizmu. Toda, kot je rekel Churchill: "Wars are not won by evacuations."
pobalin sporočil: 14.456
[#2665196] 27.07.17 17:48 · odgovor na: Gustl (#2665139)
Odgovori   +    1
[Gustl]
Malo na to temo:
www.nytimes.com/2016...a-ads.html
fortune.com/2016/11/...n-taboola/
Krucifiks, tule je pa nekaj zelo, hm, evfemistično rečeno zanimivih trditev.

NYT:
The companies Taboola and Outbrain, both founded about a decade ago in Israel, dominate the industry

“The vision is to index the entire web and bring the best, most personalized stuff to people,” Adam Singolda, Taboola’s founder and chief executive, said in an interview.

While the company Taboola did provide the technology used to resurface a link headlined “Meet the Women Making Rape Jokes That Are Actually Funny” under a story about underage rape on Fusion’s website, the link led to another Fusion story, not a paid advertisement.
Fortune:
If that feels like an unsustainable situation to you, that's probably because it is. Media companies that make these bargains are chasing page views and clicks that are worth less and less every day.
Meanwhile, Facebook is generating billions of dollars in revenue from its advertising, and that makes revenue-sharing partnerships like the ones it has struck with a number of media companies (for its Instant Articles mobile platform and its Facebook Live video feature) even more appealing.
By using questionable ad strategies like Outbrain and Taboola, in other words, you could argue that some media outlets are hastening their own demise. But for some—particularly those that are publicly traded—revenue from questionable content is better than no revenue at all.
Gustl sporočil: 13.629
[#2665199] 27.07.17 18:13 · odgovor na: pobalin (#2665196)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> [Gustl]
> Malo na to temo:
> www.nytimes.com/2016...a-ads.html
> fortune.com/2016/11/...n-taboola/

Krucifiks, tule je pa nekaj zelo, hm, evfemistično rečeno zanimivih trditev.

NYT:

> The companies Taboola and Outbrain, both founded about a decade ago in Israel, dominate the industry
>
> “The vision is to index the entire web and bring the best, most personalized stuff to people,” Adam Singolda, Taboola’s founder and chief executive, said in an interview.
>
> While the company Taboola did provide the technology used to resurface a link headlined “Meet the Women Making Rape Jokes That Are Actually Funny” under a story about underage rape on Fusion’s website, the link led to another Fusion story, not a paid advertisement.

Fortune:

> If that feels like an unsustainable situation to you, that's probably because it is. Media companies that make these bargains are chasing page views and clicks that are worth less and less every day.
> Meanwhile, Facebook is generating billions of dollars in revenue from its advertising, and that makes revenue-sharing partnerships like the ones it has struck with a number of media companies (for its Instant Articles mobile platform and its Facebook Live video feature) even more appealing.
> By using questionable ad strategies like Outbrain and Taboola, in other words, you could argue that some media outlets are hastening their own demise. But for some—particularly those that are publicly traded—revenue from questionable content is better than no revenue at all.

Beri - kdor si ne bo uspel zagotoviti zadostnega "readers revenue" in "new projects revenue", bo zaprl.

Oglasi novičarskih medijev na digitalu stagnirajo ali celo padajo, kljub številkam o nori rasti digitalnega oglaševanja. Duopol poje skoraj vse: fortune.com/2017/04/...gital-ads/

Zato Outbrain-like še živijo, ampak to je race to the bottom.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2665201] 27.07.17 18:17 · odgovor na: Gustl (#2665199)
Odgovori   +    0
Meni se zdi, da že deset let razlagajo/razlagate, da sta Google in Facebook zato tako perspektivna, ker na veliko zbirata podatke o svojih obiskovalcih in bosta lahko ponudila ciljano oglaševanje.

Sedaj pa je njihova rast oglaševanja kao presenečenje?
Gustl sporočil: 13.629
[#2665202] 27.07.17 18:27 · odgovor na: anon-154083 (#2665201)
Odgovori   +    0
[jani1974]
Meni se zdi, da že deset let razlagajo/razlagate, da sta Google in Facebook zato tako perspektivna, ker na veliko zbirata podatke o svojih obiskovalcih in bosta lahko ponudila ciljano oglaševanje.

Sedaj pa je njihova rast oglaševanja kao presenečenje?
Kje sem omenjal kaksno presenecenje?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2665203] 27.07.17 18:40 · odgovor na: Gustl (#2665202)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [jani1974]
> Sedaj pa je njihova rast oglaševanja kao presenečenje?

Kje sem omenjal kaksno presenecenje?
Ma zilijon nekih linkov in člankov je zgoraj.
Kot da bi se dogajalo kaj posebnega, presenetljivega.

Pač logično in zaključena zgodba.
Ljudje rabimo en iskalnik in (ne)rabimo en Facebook, tako da tista dva, ki sta zmagala v dirki, sta zmagala.

Odprto vprašanje je sedaj, ali obstaja še kaj tretjega, kar (ne)rabimo, pa bi lahko zbiralo uporabniške podatke v takem obsegu.
Gustl sporočil: 13.629
[#2665205] 27.07.17 18:42 · odgovor na: anon-154083 (#2665203)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [Gustl]
> > [jani1974]
> > Sedaj pa je njihova rast oglaševanja kao presenečenje?
>
> Kje sem omenjal kaksno presenecenje?

Ma zilijon nekih linkov in člankov je zgoraj.
Kot da bi se dogajalo kaj posebnega, presenetljivega.

Pač logično in zaključena zgodba.
Ljudje rabimo en iskalnik in (ne)rabimo en Facebook, tako da tista dva, ki sta zmagala v dirki, sta zmagala.

Odprto vprašanje je sedaj, ali obstaja še kaj tretjega, kar (ne)rabimo, pa bi lahko zbiralo uporabniške podatke v takem obsegu.
e? saj se ne pogovarjamo o tem, da rabimo dva iskalnika in dva fejsbooka.

Če te nervira debata, se mirno lahko ne pridružiš.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2665206] 27.07.17 18:43 · odgovor na: Gustl (#2665205)
Odgovori   +    0
[Gustl]
Če te nervira debata, se mirno lahko ne pridružiš.
Rečeno, storjeno - grem večerjat :-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2665218] 27.07.17 19:40 · odgovor na: tstih (#2665191)
Odgovori   +    1
[tstih]
Ampak, meni se pa to res slisi kot en drobiz za taksno operacijo. 10 let financiranja iz seed kapitala, domnevno 20 zaposlenih (povprecna placa, < 50k evrov?)
Nisem si mislil, da sem bova midva kdaj tako strinjala. :-)

Ker že omenjaš plače: ljubljanska Zemanta je imela zadnji dve leti povprečno manj kot 20 zaposlenih s povprečno mesečno plačo 2750 EUR bruto.
Stroški dela 2016/2015: 843.614,53/835.548,84
Stroški plač 2016/2015: 659.909,67/655.671,10
Stroški pokojninskih zavarovanj 2016/2015: 58.311,83/58.034,22
Stroški drugih socialnih zavarovanj 2016/2015: 47.709,68/47.482,54
Drugi stroški dela 2016/2015: 77.683,35/74.360,98
Povpr. št. zaposlenih 2016/2015: 19,63/18,51
Po moje so se financerji komaj pokrili, ustanovitelja sta jo morda odnesla z malo vecjim izplenom, zaposleni pa s prakticno nic, ker prav veliko opcij niti niso mogli imeti v tej konstalaciji (imas financerje, 2 lastnika, 20 zaposlenih samo tule, ne gre). Obdrzali so sluzbe, ampak taksno sluzbo za to delo in za to placo najdejo v Londonu za vsakim vogalom.
No ja, danes 1,700 jurja neto za tukajšnje razmere ni ravno slaba plača, v Londonu bi pa zaradi stroškov morala znašati najmanj 2x toliko. Poleg tega London ni default vrednost, nismo vsi uglašeni na GMT, ki je najboljši na svetu. :-)

Z vidika slovenskega davkoplačevalca je fino imeti družbo 20 nadpovprečnih davkoplačevalcev, ki domnevno živijo in zapravljajo tukaj. Če Zemanta poleg 20 plač redno plačuje še najemnino za prostore na Celovški 32 firmi Arih Static in še kaj, toliko bolje.

Malo je čudno, da si zaobšel tisto, na kar sem poskusil namigniti že včeraj, a brez odziva. Vzporednice med Zemanto in Outbrainom. Je imela prva preslabe poslovne ideje ali produkte, preslabo kapitalsko zaledje, premalo izkušeno, ambiciozno, agresivno vodstvo, premalo zvez in poznanstev, da so Izraelci danes toliko močnejši? Se da potegniti kakšne paralele med kombinacijama Zemanta/Outbrain in Krka/Teva?
Fajn je, da je firma delala in cestitke lastnikom, da je projekt prezivel toliko casa; vendar smanjite dozivljaj. Dokler ne bo konkretnejsih podatkov mi izgleda kot body shopping podjetje, ki je poslovni zombie.
Ja no, no ja, poslovni zombie je malo kruto. Da gre pa verjetno za poceni prodajo, lon posle visokoizobražene delovne sile, pa verjetno kar drži. Pričakovati reality check od tistih, ki se vsi naspidirani vozijo na hajtek virtualnem nju ejdž & nju ikonomi balonu, je pa iluzorno. Pa bi bilo zanimivo bolj podrobno pogledati, kje so ladje silne slovenske ITK prebojne (mediatizirane in subvencionirane) flote zadnjih 10-20 let. In njihovi kapitani.

Zadnjič sem po naključju virtualno naletel na trupli nekdanjih medijskih zvezd Zootfly in CalypsoCrystal ter ugotovil, da očitno tudi zanje velja prah v prah. Nogometaš bi rekel, da je res lepo biti tak start-upni podjetnik, saj te na začetku vsi mediji hvalijo, ob porazu so pa vsi tiho. Nogometaši imajo ob porazu polne roke dela z novinarji in drugo srenjo, ki se blazno spozna na tvoj žogobrc. :-)
Ne insinuiram da to res je (ker nimam podatkov), le manjka mi malo zdrave skepse. Razumem, da bi vsi radi hepi-hepi novice, ker se Slovenija utaplja v negativizmu. Toda, kot je rekel Churchill: "Wars are not won by evacuations."
Podatki so tu bolj kot ne neznana kategorija. Nas raje pitajo s starimi legendami (Rog Pony iz Kitajske via Gorenje Velenje & BTC & Mercator & co.) in nam spletajo vedno nove mite, med katere spada tudi velik del te start-upne scene. Kdo ve, če ne bi Churchill na negativizem raje kot z miti odgovoril s krutim realizmom.
pobalin sporočil: 14.456
[#2665219] 27.07.17 19:42 · odgovor na: Gustl (#2665199)
Odgovori   +    0
[Gustl]
Zato Outbrain-like še živijo, ampak to je race to the bottom.
Exactly my thought.
pobalin sporočil: 14.456
[#2665259] 28.07.17 08:52 · odgovor na: tstih (#2665191)
Odgovori   +    4
Obstaja firma iz tega sektorja, D.Labs d.o.o., ki se jo da kar lepo primerjati z ljubljansko Zemanto: tri leta mlajša, lastništvo pred časom preneseno v V.B., lanski prihodki Zemanta x 3,2, število zaposlenih Zemanta x 2, stroški storitev Zemanta x 9, masa za plače Zemanta x 1,8, povprečna bruto plača Zemanta x 0,86 (2375 EUR). Obe firmi imata zanemarljivo premoženje in bilančno izgubo cca 50 kEUR (2016).

Čisti prihodki od prodaje: 3.379.986,91/2.908.574,00
Stroški dela 2016/2015: 1.542.408,23/1.462.508,00
Stroški plač 2016/2015: 1.201.834,47/1.139.010,00
Stroški pokojninskih zavarovanj 2016/2015: 107.071,01/100.803,00
Stroški drugih socialnih zavarovanj 2016/2015: 87.991,10/82.688,00
Drugi stroški dela 2016/2015: 145.511,65/140.007,00
Povpr. št. zaposlenih 2016/2015: 42,18/40,64

Tudi pri tej firmi velja, da je zagotovila v povprečju nadpovprečna delovna mesta (40+), po drugi strani pa, tako kot Zemanta, tukaj ne ustvarja premoženja/kapitala. To pomeni, da je njun kapitalski odtis pri nas enak kot od cca 60 samozaposlenih, ki služijo nadpovprečno dobro, a živijo iz rok v usta. Če "nova ekonomija" mladih svetovljanskih kadrov v Sloveniji ne ustvarja in akumulira kapitala, to ni prav dobro za dolgoročni razvoj tukajšnje skupnosti, IMHO.

Strani: 1 2