2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Poskočni jaguar, ki dvori milenijcem

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664215] 18.07.17 20:37
Odgovori   +    3
Seveda zna dobro skakati, če bo že prazna karoserija skakala iz Maribora do Gradca.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2664234] 19.07.17 06:29
Odgovori   +    0
Grd kot smrt, majhen, zgrajen na zastareli FWD platfromi (Evoque) in seveda opremljen z daleč najbolj nestabilnim infotainment sistemom...BMW X1 je precej boljša rešitev, saj vsaj nudi nekaj prostora. V ZDA (največji SUV trg) je pa sploh joke, saj je cenovno v razredu mid-size terencev (CX-9, Grand Cherokee, Explorer).
anon-202165 sporočil: 970
[#2664240] 19.07.17 07:21 · odgovor na: dz1975 (#2664234)
Odgovori   +    1
A lahko že nehate s temi ameriškimi cenami? Tam pač nimajo DMV in DDV in podobnih davkov, ampak tistih 4-7% prometnega davka, oglaševane cene pa še tega ne vsebujejo.

Edino kar je res, je to da so avtomobili tam večinoma večji in prostornejši in se v razredih, kjer je v Evropi praktično samo še premium, najdejo tudi dostopnejši avtomobili.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664243] 19.07.17 07:44 · odgovor na: anon-202165 (#2664240)
Odgovori   +    0
[bacco979]
A lahko že nehate s temi ameriškimi cenami? Tam pač nimajo DMV in DDV in podobnih davkov, ampak tistih 4-7% prometnega davka, oglaševane cene pa še tega ne vsebujejo.
Počasi. Torej je tvoja trditev, da je v Ameriki enak avto dražji?
anon-202165 sporočil: 970
[#2664244] 19.07.17 07:44 · odgovor na: anon-154083 (#2664243)
Odgovori   +    1
Kje sem pa to napisal?
spiderman sporočil: 1.741
[#2664245] 19.07.17 07:46
Odgovori   +    0
...za ljubitelje vožnje...
C'mon?
OK, štekam, marketing pač.
A ti razni privzdignjeni, "visokosedeči" SUV-ji vseh velikosti za "ljubitelje vožnje" pač niso in tudi nikoli ne bodo.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664252] 19.07.17 08:52 · odgovor na: anon-202165 (#2664244)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Kje sem pa to napisal?
No, točno to.
Napišeš "A lahko že nehate s temi ameriškimi cenami...", pa ne vem, zakaj bi nehali, če so avtomobili tam pač res cenejši?
anon-202165 sporočil: 970
[#2664253] 19.07.17 08:58 · odgovor na: anon-154083 (#2664252)
Odgovori   +    0
Ja potem si pa pripeljite avtomobile od tam, a ne?

Ko dodaš ameriški ceni DMV in DDV razlike niso prav drastične.

Evo en primer:

2017 BMW X5 xDrive35i
Model MSRP: $58,900 **
** Does not include destination and handling charges

= € 50450 +
DMV 10600 +
DDV 13400 +
= € 74450

Cena po slovenskem ceniku: 75350 EUR
anon-16741 sporočil: 3.984
[#2664258] 19.07.17 09:33 · odgovor na: spiderman (#2664245)
Odgovori   +    4
[spiderman]
>...za ljubitelje vožnje...

C'mon?
OK, štekam, marketing pač.
A ti razni privzdignjeni, "visokosedeči" SUV-ji vseh velikosti za "ljubitelje vožnje" pač niso in tudi nikoli ne bodo.
Tole z visokosedecim hype-om je ena sama marketinska natega. Imam (sicer le zadaj) spuscenega NSU princa s prevec konji v riti in ko je postalo "visokosedece" moderno, sem si, raje kot da bi trosil tezko prisluzene novce za menjavo avtomobila, pac dal dva dormeo tatrda poustra pod rit in lepo sedim visoko, oziroma imam visokosedece prevozno sredstvo. Poceni, ucinkovito in organsko, plus da je to koristno za razmigavanje vratu, ki se sicer jako rad zasedi v pokoncni poziciji.

Dodatna prednost tega vektorskega trika, te stroskovno ucinkovite inovacije je, da imam nenadoma dober pregled nad dogajanjem nad in tik pred avtom, saj kot vemo clovesko oko zmore registrirati dogajanje tudi preko 180 stopinj. Moja kosata enodelna obrv mi sicer brani pogled na desno, ampak kaj pa me pri svetemu Krispinu briga kaj se dogaja tam preko bankine?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664263] 19.07.17 09:59 · odgovor na: anon-202165 (#2664253)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Ja potem si pa pripeljite avtomobile od tam, a ne?

Ko dodaš ameriški ceni DMV in DDV razlike niso prav drastične.

Evo en primer:

2017 BMW X5 xDrive35i
Model MSRP: $58,900 **
** Does not include destination and handling charges

= € 50450 +
DMV 10600 +
DDV 13400 +
= € 74450

Cena po slovenskem ceniku: 75350 EUR
Aha, torej praviš, da v Ameriki privat kupljen avto in pripeljan v Slovenijo, stane podobno, kot avto, že v štartu privat kupljen v Sloveniji.

To pa bo mogoče držalo. Svet ni bil nikoli tako narejen, da bi lahko navaden človek na legalen način kaj veliko profitiral.
3Iceman sporočil: 61
[#2664271] 19.07.17 10:11 · odgovor na: spiderman (#2664245)
Odgovori   +    1
S tem, da bo ciljal na ljubitelje vožnje mislimo, da bo E-pace všeč ljubiteljem vožnje – v tem razredu avtomobilov. Ne primerjamo ga z voznimi lastnostmi caymana ali MX-5 ipd. To tudi niso direktni konkurenti E-paceu.
anon-202165 sporočil: 970
[#2664272] 19.07.17 10:12 · odgovor na: anon-154083 (#2664263)
Odgovori   +    1

Aha, torej praviš, da v Ameriki privat kupljen avto in pripeljan v Slovenijo, stane podobno, kot avto, že v štartu privat kupljen v Sloveniji.

To pa bo mogoče držalo. Svet ni bil nikoli tako narejen, da bi lahko navaden človek na legalen način kaj veliko profitiral.
Ja to sem hotel povedati... neto cena avta je tam-tam, razlika so davki. Ostale primerjave so pa pač brez veze, razen če primerjaš življenje v različnih državah v celoti.
anon-188181 sporočil: 310
[#2664309] 19.07.17 13:23 · odgovor na: anon-202165 (#2664272)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-188181 19.07.2017 13:24
[bacco979]
>
> Aha, torej praviš, da v Ameriki privat kupljen avto in pripeljan v Slovenijo, stane podobno, kot avto, že v štartu privat kupljen v Sloveniji.
>
> To pa bo mogoče držalo. Svet ni bil nikoli tako narejen, da bi lahko navaden človek na legalen način kaj veliko profitiral.

Ja to sem hotel povedati... neto cena avta je tam-tam, razlika so davki. Ostale primerjave so pa pač brez veze, razen če primerjaš življenje v različnih državah v celoti.

Ne pozabit da so avti v USA v osnovi bolje opremljeni. Trenutno dolar euro razmerje ni ugodno. Ko je bil euro 1,3 dolarja, je bilo veliko ugodneje uvazat iz USA. Dejstvo pa je da Američani z precej višjim standardom kupujejo avte precej ceneje in tudi tankajo precej ceneje.

Tale mala macka mi ni prevec vsec.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664375] 19.07.17 18:17 · odgovor na: anon-202165 (#2664272)
Odgovori   +    0
[bacco979]
>
> Aha, torej praviš, da v Ameriki privat kupljen avto in pripeljan v Slovenijo, stane podobno, kot avto, že v štartu privat kupljen v Sloveniji.
>
> To pa bo mogoče držalo. Svet ni bil nikoli tako narejen, da bi lahko navaden človek na legalen način kaj veliko profitiral.

Ja to sem hotel povedati... neto cena avta je tam-tam, razlika so davki. Ostale primerjave so pa pač brez veze, razen če primerjaš življenje v različnih državah v celoti.
Če je za tebe 50.000 evričev za bemfla neto cena in kot davke vidiš samo DMV in DDV...
anon-202165 sporočil: 970
[#2664412] 20.07.17 07:40 · odgovor na: anon-154083 (#2664375)
Odgovori   +    0
Pa p*zda a ti ceno avta seciraš do proizvodne cene?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664418] 20.07.17 08:19 · odgovor na: anon-202165 (#2664412)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Pa p*zda a ti ceno avta seciraš do proizvodne cene?
Ja, za*ebana p*zda postanem, ko nekdo začne nekaj pametovat :-)

Še proizvodna cena za en avto ni lepo izhodišče, ker so iz različnih tovarn iz različnih držav različni modeli, potem pa z različnimi maržami za različne avte za različne trge proizvajalec sestavi svoj pričakovan zaslužek.
Večji delež dobička prekanalizira v eno od sprejemljivih davčnih oaz, kot so Luksemburg, Nizozemska, Irska..., z avtom pa se šele potem začnejo ukvarjati posamezne države in tamkajšnji uvozniki, ki začnejo ceno dvigovati s svojimi maržami, carinami in davki.
In potem pride avto do prodajalca, kjer so spet lokalni običaji in marže različni (in pomenijo precejšnje razlike med oglaševano in končno prodajno ceno, na primer). In potem se na računu končnemu kupcu še obračuna zadnja porcija davkov in dajatev, ki jih v nekaterih državah vsi plačajo enake, v nekaterih pa ne (npr. tudi v Sloveniji družine s 3 otroci plačajo manj..).

In potem je nekaj, kar izgleda enako, lahko ful različno in nekaj, kar izgleda ful različno, na koncu enako.

Ampak vsaj zmenili smo se, da avtomobili v Ameriki niso dražji od avtomobilov v Evropi :-)
anon-202165 sporočil: 970
[#2664425] 20.07.17 09:00 · odgovor na: anon-154083 (#2664418)
Odgovori   +    0
Ugotovili smo, da avtomobili za nas niso v ZDA nič cenejši, zanje seveda so, ker imajo pač drugačno davčno politiko. Imajo pa tudi marsikaj dražje kot mi. Za realno primerjavo moraš pač gledati vse pluse in minuse življenja tukaj ali tam. Pa še to ni prav zelo pomembno, ker je zelo mala verjetnost, da bomo v ZDA kdaj legalno prebivali, razen če bomo tako iskani kadri, da se bodo Američani za nas grebli, ali pa se bomo poročili tja.

Onega tvojega seciranja cen pa ne bom komentiral. Za kupca je relevantna samo (bruto) prodajna cena vozila.
Vinci sporočil: 5.933
[#2664427] 20.07.17 09:12 · odgovor na: anon-202165 (#2664253)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Vinci 20.07.2017 09:18
Pa še MSRP je brez prodajnega davka, ki v ZDA v povprečju znaša 8 %, pri nas je cena z vsemi davki.

EDIT: Drugače pa ne vem, kdo bo milenijcem dal denar za ta avto. V ZDA ali v Evropi. Boljše bi bilo, če bi dvoril penzionistom.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664448] 20.07.17 11:03 · odgovor na: anon-202165 (#2664425)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Onega tvojega seciranja cen pa ne bom komentiral. Za kupca je relevantna samo (bruto) prodajna cena vozila.
V bistvu je tudi na strani kupca ful zanimivo. So potem rezervni deli dražji ali cenejši? Zavarovanje, registracija? Bencin, cestnine? Vrednost rabljenega vozila?
Te zanima tvoja "bruto prodajna cena" ali "cost of ownership"?
Marže lahko imaš več pri avtih ali pri delih. Davka je lahko več tukaj ali več tam.
Zakaj so pri nas naenkrat avti za jurja cenejši, če jih vzameš na kredit? Kdo profitira tega jurja?
anon-202165 sporočil: 970
[#2664458] 20.07.17 11:44 · odgovor na: anon-154083 (#2664448)
Odgovori   +    0
Jaz nisem ravno kupec, na kakršne ciljajo proizvajalci vozil... in trenutno vozim 12 let staro kripo s klasičnim bencinskim motorjem, vredno kakega jurja ali morda celo 2. Ker mi je trenutno cost od ownership precej pomembnejši od tega, kako drugi gledajo na moje prevozno sredstvo, pač raje dam kakega stotaka na leto več za servis, kot pa kakega tisočaka ali več na leto za izgubo vrednosti + (drag) uradni servis. Kaj mi bo pomembno ob nakupu naslednjega avtomobila ne vem... odvisno od moje takratne finančne situacije, potreb, ponudbe, vremena, lune, verjetno še česa.

Pri nakupu (novega) avtomobila praviloma ne gre za racionalen nakup in vprašanje koliko kupcev se sploh zaveda dejanskih stroškov lastništva. In potem recimo na sedemletni leasing kupijo za vožnjo po LJ dizla, ker malo porabi. Ali pa rabljenega premium nemca, katerega potem niso sposobni niti redno vzdrževati in po forumih sprašujejo ali so Sailun gume dobre... Spet drugim pa so stroški avtomobila nepomembni in pač kupijo takšnega, ki jim je všeč in si ga lahko privoščijo. In ko jim nekaj več ne paše, gredo enostavno po drugega.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2664462] 20.07.17 12:01 · odgovor na: anon-202165 (#2664458)
Odgovori   +    1
Pomeni, da smo tu sami takšni, ki bi od Jaguarja sfehtali kuli, če bi dobili majco z logotipom, pa bi jo oblekli na poroko.
anon-202165 sporočil: 970
[#2664466] 20.07.17 12:16 · odgovor na: anon-154083 (#2664462)
Odgovori   +    0
Tako nekako, ja :)

Roko na joško je meni Jaguar ena čudna znamka, njihovi avtomobili, ko jih vidim na cesti so mi prav všeč (sploh F-pace in XF saloon), dvomim pa da bi pomislil nanje ob nakupu avtomobila (ne glede na budget).

Strani: 1