Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni avtomobili: smo res na začetku nove dobe?
Strani: 1
sporočil: 377
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko
bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
sporočil: 18.363
Kaj brez kalbov in podaljškov oz. razdelilcev ne bi (bo) šlo?
Vajerles, recimo? Lep dan.
sporočil: 10.517
[FIN-263888]Tole pa nikakor ni tako hitro in vsakomur jasno.; zelo težko je to oceniti, faktorjev, ki vplivajo na rezulatat je veliko...
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
sporočil: 30.415
[FIN-263888]Končno je nekdo opozoril na elektroonesnaženost, kajti vse se nekako piše o čisti elektriki, kot, da je elektrika, ki jo dobimo iz šoštanjskih TEŠ-ov ali kitajskih termoelektrarn ali nukleark čista energija.
Vsakemu elektro energetiku je jasno, da so električni avti ekološko bolj sporni kot vozila na fosilna goriva.
Edini pozitivni učinek je ta, da se onesnaženost, ki je sedaj predvsem v mestih, enakomerno razporedi.
sporočil: 143
Res bi bilo zanimivo videti kakšen izračun.
Bencin se ve kakšen je izkoristek.
Električni avto (motor) tudi.
Samo da dobimo elektriko je potrebno zagnat elektrarno, ki ima sicer boljši izkoristek od avta, samo potem je potrebno še elektriko dostaviti po daljnovodih preko transformatorjev (izgube...).
Prav tako je potrebno dostaviti tudi bencin (izgube...).
Lahko, da je z električnimi avtomobili izkoristek izrabe energije boljši, ne bi bil presenečen pa da je tam nekje.
Bencin se ve kakšen je izkoristek.
Električni avto (motor) tudi.
Samo da dobimo elektriko je potrebno zagnat elektrarno, ki ima sicer boljši izkoristek od avta, samo potem je potrebno še elektriko dostaviti po daljnovodih preko transformatorjev (izgube...).
Prav tako je potrebno dostaviti tudi bencin (izgube...).
Lahko, da je z električnimi avtomobili izkoristek izrabe energije boljši, ne bi bil presenečen pa da je tam nekje.
sporočil: 11.068
[0221EF13]Po svetu se gradijo megatovarne za proizvodnje ion-litijevih baterij, ki imajo že sedaj ceno 135$ na kilovat moči, leta 2010 pa je bila cena 1000$. Leta 2030m bo še mnogo nižja od 100$ na kilovat. V letu 2026 se bo cena električnega avtomobila izenačila s ceno avtomobilov s pogonom na fosilna goriva, potem se bo pa razlika še povečevala v korist električnih.
Res bi bilo zanimivo videti kakšen izračun.
Bencin se ve kakšen je izkoristek.
Električni avto (motor) tudi.
Samo da dobimo elektriko je potrebno zagnat elektrarno, ki ima sicer boljši izkoristek od avta, samo potem je potrebno še elektriko dostaviti po daljnovodih preko transformatorjev (izgube...).
Prav tako je potrebno dostaviti tudi bencin (izgube...).
Lahko, da je z električnimi avtomobili izkoristek izrabe energije boljši, ne bi bil presenečen pa da je tam nekje.
www.bloomberg.com/ne...afactories
Seveda vse države, ki napovedujejo prepoved prodaje vozil z notranjim izgorevanjem v bodočnosti računajo, da bo avtomobile poganjala elektrika iz obnovljivih virov. Zato bodo konvencinalni avtomobili izgubljali. Mislim, da bo ta trend nemogoče spremeniti, ker so se za spremembo odločile vse najbolj razvite države na svetu. Tu lamentiranje kvazi slovenskih strokovnjekov za to področje ne bo pomenilo ničesar. Kot vedno se bo izkazalo, da nimajo najmanjšega pojma, Slovenija pa bo še enkrat zamudila razvojno piložnost.
sporočil: 143
Nisi razumel poante. Eno je baterija (tudi sam predvidevam, da bo
cena vsaj enaka), drugo pa to, da elektriko dobimo (povečini zopet
iz Zemlje). Elektro avto ima boljši izkoristek, ker ima elektrarna
boljši izkoristek pri izgorevanju, samo ali se splača imeti
elektrarno, da z malo boljšim izkoristkom kuriš
premog/nafto/plin?
Ali ne bi bilo bolje zapret elektrarno in šibat dalje direktno na bencinski motor z malo slabšim izkoristkom samo brez vmesnika, ki ogromno stane.
Ali ne bi bilo bolje zapret elektrarno in šibat dalje direktno na bencinski motor z malo slabšim izkoristkom samo brez vmesnika, ki ogromno stane.
Strani: 1