Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski super elektropogon v kolesih BMW luksuznega terenca
Strani: 1
sporočil: 7.965
Čestitke. Še en dokaz več, da v Slo ni vse tako slabo... in hkrati
dokaz več, da obstaja velik razkorak med običajnim zaposlenim, ki
razmišlja o vsakem naslednjem petku, da (predčasno) pobegne domov
iz službe in izjemnimi ljudmi, kot je ta Lampič.
Upam, da tudi sindikati kako lepo rečejo o takih izjemnih posameznikih, ki - ne boste verjeli - zaposlujejo v Sloveniji. Kapo dol.
Yes, we can. Slo politika - no it can not. Changes, please!
Upam, da tudi sindikati kako lepo rečejo o takih izjemnih posameznikih, ki - ne boste verjeli - zaposlujejo v Sloveniji. Kapo dol.
Yes, we can. Slo politika - no it can not. Changes, please!
sporočil: 11.068
Rešitev z vgrajenimi elektromotorji v kolesih avtomobila je
prihodnost elektromobilnosti. In če je slovenska firma še pionir na
tem področju, toliko lepše.
sporočil: 380
terenec z elektromotorji v platiščih.
Kolateralni stroški terenske vožnje, ki rezultirajo v poškodovanju platišča znajo poleteti v nebo :)
Kolateralni stroški terenske vožnje, ki rezultirajo v poškodovanju platišča znajo poleteti v nebo :)
sporočil: 74
[]
terenec z elektromotorji v platiščih.
Kolateralni stroški terenske vožnje, ki rezultirajo v poškodovanju platišča znajo poleteti v nebo :)
Če pozabiš na kakega ležečega policaja in uletiš a njega z 60kmh hhmmm, ... gre nekaj kEUR v 3krasne...
sporočil: 3.028
Mene pa motita še 2 stvari:
Motor v platišču poveča maso, s tem pa slabše sledi cesti.
Le zakaj imajo vsi "resni" elektro-avti kardanske osi?
Kaj je s tesnjenjem motorja?
Velika osna tesnila (semeringi) so problem.
Rea pa podobne rešitve uporablja večina eletričnih bisiklov ;)
Motor v platišču poveča maso, s tem pa slabše sledi cesti.
Le zakaj imajo vsi "resni" elektro-avti kardanske osi?
Kaj je s tesnjenjem motorja?
Velika osna tesnila (semeringi) so problem.
Rea pa podobne rešitve uporablja večina eletričnih bisiklov ;)
sporočil: 1.301
da ne bo pomote, čestitke in vse najlepše želje z upanjem, da se da
večino njihvega motorja patentirat in zaščitit do te mere, da bodo
ratali najpomembnejša firma avtomobilskih elektro pogonov z
miljardnimi letnimi dobički... ali pa vsaj prometi... ena taka,
"Tesla avtomobilskih elektromotorjev"!
ampak, nekaj mi vseeno ne gre v glavo... celo zgdovino avtomobilizma se (predvsem pri kao zmogljivejših avtomobilih), ko vrag križa poskušajo izogibat nevzmetenim rotirajočim masam! oziroma, jih na vse pretege poskušajo zmanjšat.... od tod tudi pojav lahkih, litih in karbonskih felten, kot tudi magnezijevih, keramičnih in kaj vem še kakšnih zavornih diskov... oni so pa kar cel elektromotor (ki že po defaultu ni glih lahka zadeva) vtaknili direkt v kolo! takorekoč direktni "preformance oksimoron", tudi če pozabimo na ostale probleme, kot je eventuelna zahtevnost tesnenja i to, da taka konfiguracija pogona (štiri ločeni motorji, v vsakem kolesu po eden) rabi dokaj kompleksen sistem vektoriranja navora in regulacije različnih hitrosti vrtenja koles skozi ovinke (kar običajno mehansko "podelajo" diferenciali in polosovine)...
kakorkoli... iskreno pa upam, da se motim in da majo, kar se električnih vozil bližnje prihodnosti tiče, prav oni "next best thing after sliced bread"!
meni osebno bi bolj "sedla" produkcijska verzija Citroenovega hibrida na stisnjen zrak ampak... če je prihodnost neizogibno električna iskreno želim, da rata njim in ne komu drugemu!
ampak, nekaj mi vseeno ne gre v glavo... celo zgdovino avtomobilizma se (predvsem pri kao zmogljivejših avtomobilih), ko vrag križa poskušajo izogibat nevzmetenim rotirajočim masam! oziroma, jih na vse pretege poskušajo zmanjšat.... od tod tudi pojav lahkih, litih in karbonskih felten, kot tudi magnezijevih, keramičnih in kaj vem še kakšnih zavornih diskov... oni so pa kar cel elektromotor (ki že po defaultu ni glih lahka zadeva) vtaknili direkt v kolo! takorekoč direktni "preformance oksimoron", tudi če pozabimo na ostale probleme, kot je eventuelna zahtevnost tesnenja i to, da taka konfiguracija pogona (štiri ločeni motorji, v vsakem kolesu po eden) rabi dokaj kompleksen sistem vektoriranja navora in regulacije različnih hitrosti vrtenja koles skozi ovinke (kar običajno mehansko "podelajo" diferenciali in polosovine)...
kakorkoli... iskreno pa upam, da se motim in da majo, kar se električnih vozil bližnje prihodnosti tiče, prav oni "next best thing after sliced bread"!
meni osebno bi bolj "sedla" produkcijska verzija Citroenovega hibrida na stisnjen zrak ampak... če je prihodnost neizogibno električna iskreno želim, da rata njim in ne komu drugemu!
sporočil: 6.570
Če niso samo fiziki ampak tudi strojniki, potem si bosta
elektromotor in platišče delila del konstrukcije in se bo na ta
način privarčevalo nekaj teže.
sporočil: 768
Bravo...odlicno...ce bi nasa vlada podpirala razvoj namesto
beguncev in umazane energetike..tudi luke ne rabimo saj samo morje
svinjajo...bi bili cez 10 let boljsi od Svice..
sporočil: 4.311
[notomi]Naslednji korak v tvojem razmišljanju pa naj bo:
Bravo...odlicno...ce bi nasa vlada podpirala razvoj namesto beguncev in umazane energetike..tudi luke ne rabimo saj samo morje svinjajo...bi bili cez 10 let boljsi od Svice..
Tudi AC ne rabimo, samo okolje svinjajo.
Nadalnji korak v tvojem razmišljanju:
Tudi avtomobilov ne rabimo, ker svinjajo samo okolje, ne glede na to ali so električni ali z motorjem na notranje izgorevanje
Ultimativni korak pa je nedvomno:
Umazane energetike nočemo, torej tudi ne moremo ekološko poganjat električnih avtomobilov. Zaenkrat je še vedno večina elektrike iz "umazanih" virov, polnjenje avtomobilskih baterij ponoči iz fotovoltaike pa nekako po sami definiciji ni možno.
Kot vidiš, je vsak razvoj, pa čeprav slovenski, v to smer slepa ulica. Ali pa se močno motiš?
Strani: 1