Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (popravek) Kaj morate zares vedeti o drugem tiru
sporočil: 3.757
Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo.20 let berem takšne stavke, aksiome, ki jih nihče ne razlaga ampak zapisuje kot dejstva.
Kdo se strinja? Kdo potrebuje "močno" železniško povezavo?? Kdo smo to MI? Jaz ne potrebujem 2.tira, še manj ga želim financirati. Potrebujem pa 3 in 4 pas avtoceste, dobro cestno povezavo s Koroško in lokalne ceste, ki ne bodo "sama jama".
Ali bo tovor iz Azije pristal v Trstu, na Reki ali v Kopru, je odvisno od nas in od tega, ali bomo sposobni zgraditi dvotirno progoMI (z mano vred), je nismo sposobni, niti je nočemo zgraditi.
sporočil: 11.404
Malo zmeden tekst se mi zdi. Sploh ne pove na kaj odgovarja. Kar
skače iz ene na drugo zadevo. Poln tipkarskih napak. Brez fokusa in
kar nekaj nabija ene cene iz zraka. Potem pa še kar neke primerjave
z neprimerljivimi projekti v tujini.
Ali pa jaz ne znam več ničesar prebrati.
Ali pa jaz ne znam več ničesar prebrati.
sporočil: 3.218
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta.
Kot moj predhodnik tudi sam ugotavljam, da je pričujoči tekst na
čuden način zmedeno nejasno skrpucalo. Zmedena vsebina, nejasen
namen, nepovezani stavki itd. Če finance Financ ne premorejo
kakšnega lektorja, naj se vsaj zavedajo, da čisto vsak ni primeren
za pisanje člankov.
sporočil: 3.029
Ampak jaz bi vseeno začel s tirom v Trst:
5km nove proge za 50M€, 50M€ za obnovitev stare + protipožarna ograja.
In obvezna zamenjava elektro-napajanja na 25KV.
Zanimiv je še predlog nove proge do Vipavske doline
www.casnik.si/index....da-ali-ne/
Vsekakor pa ustavit obstoječi "Anznpon6".
5km nove proge za 50M€, 50M€ za obnovitev stare + protipožarna ograja.
In obvezna zamenjava elektro-napajanja na 25KV.
Zanimiv je še predlog nove proge do Vipavske doline
www.casnik.si/index....da-ali-ne/
Vsekakor pa ustavit obstoječi "Anznpon6".
sporočil: 498
Za Čuferja nič novega. Možakar se je pojavil pri šentviškem tunelu,
Delo ga je rado objavljalo na 3. strani, že takrat pa je šlo bolj
za njegovo promocijo kot kaj pomembnega.
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 19.06.2017 15:46
[aleksander]Zakaj bi lektorirali "popravek po zakonu o medijih"? V bistvu ga ne smeš, če nočeš od avtorja dobiti novega popravka, in tudi ne če hočeš bralcem pustiti pristen vtis o kvaliteti popravka.
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta. Kot moj predhodnik tudi sam ugotavljam, da je pričujoči tekst na čuden način zmedeno nejasno skrpucalo. Zmedena vsebina, nejasen namen, nepovezani stavki itd. Če finance Financ ne premorejo kakšnega lektorja, naj se vsaj zavedajo, da čisto vsak ni primeren za pisanje člankov.
Bolj na mestu je vprašanje, od kdaj zakon o medijih nalaga objavo "popravkov" oz. odzivov na oglasna sporočila. Objava tega besednega sračjega gnezda Finance namreč utemeljujejo s tem pojasnilom:
V petek, 16. 6. 2017 smo na spletni strani Financ objavili oglasno sporočilo z naslovom Kaj morate vedeti o drugem tiru. Na besedilo smo s strani Andreja Čuferja po zakonu o medijih prejeli popravek, ki ga objavljamo.Tole zdaj je namenjeno direktono in izrecno odgovorni urednici Financ (neznanim dobrim dušam hvala za morebitno posredovanje):
Boste na enak način in v primerjivem obsegu po zakonu o medijih objavili tudi moje popravke na razne oglasne objave oziroma oglasna sporočila v Financah, prilogah Financ in vaših portalih? Hvala za odgovor, komaj čakam, da začnem pisati.
P.S.: In kaj pomeni, da je oglasno sporočilo, na katerega se nanaša ta popravek po zakonu o medijih in na katerega linka pojasnilo uredništva, ravno zdaj izginilo? Bo zdaj izginil tudi Čuferjev popravek?
OGLASNO SPOROČILO
Kaj morate vedeti o drugem tiru
Ta članek ni dostopen.
sporočil: 14.456
[pobalin]Vrnil se je!?
> OGLASNO SPOROČILO
> Kaj morate vedeti o drugem tiru
> Ta članek ni dostopen.
sporočil: 2.203
1. zakon določa, da je treba objaviti popravek brez sprememb in
dopolnitev, ne smeš lektorirati, razen, če se pisec strinja z
lektorskimi popravki
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
3. popravek lahko zavrneš zelo omejeno - največkrat, ker je žaljiv - ta ni žaljiv...
4. to, da lahko lažeš v popravku, pa ga moram jaz vseeno objaviti, smo že obdelali...
5. in popravek ni le popravek napačnih navedb, ampak je lahko popravek - karkoli
oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK - pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...
spodaj pripenjam še besedilo zakona ...
PRAVICA DO POPRAVKA ALI ODGOVORA
Pravica do popravka objavljenega obvestila
26. člen
(1) Vsakdo ima pravico od odgovornega urednika zahtevati, da brezplačno objavi njegov popravek objavljenega obvestila, s katerim sta bila prizadeta njegova pravica ali interes.
(2) Objava popravka se lahko zahteva v 30 dneh od dneva, ko je zainteresirana oseba izvedela za objavo obvestila, vendar najpozneje v treh mesecih od objave obvestila.
(3) Z izrazom obvestilo je mišljena vsaka objava vsebine, s katero sta lahko prizadeta pravica ali interes posameznika, organizacije ali organa, ne glede na to, ali je bila vsebina objavljena v obliki vesti, komentarja oziroma v kakršni koli drugi obliki.
(4) Z izrazom popravek ni mišljen samo popravek v ožjem smislu, to je zanikanje oziroma popravljanje zatrjevanih napačnih ali neresničnih navedb v objavljenem obvestilu, ampak tudi navajanje oziroma prikaz drugih ali nasprotnih dejstev in okoliščin, s katerimi prizadeti spodbija ali z namenom spodbijanja bistveno dopolnjuje navedbe v objavljenem besedilu..
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
3. popravek lahko zavrneš zelo omejeno - največkrat, ker je žaljiv - ta ni žaljiv...
4. to, da lahko lažeš v popravku, pa ga moram jaz vseeno objaviti, smo že obdelali...
5. in popravek ni le popravek napačnih navedb, ampak je lahko popravek - karkoli
oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK - pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...
spodaj pripenjam še besedilo zakona ...
PRAVICA DO POPRAVKA ALI ODGOVORA
Pravica do popravka objavljenega obvestila
26. člen
(1) Vsakdo ima pravico od odgovornega urednika zahtevati, da brezplačno objavi njegov popravek objavljenega obvestila, s katerim sta bila prizadeta njegova pravica ali interes.
(2) Objava popravka se lahko zahteva v 30 dneh od dneva, ko je zainteresirana oseba izvedela za objavo obvestila, vendar najpozneje v treh mesecih od objave obvestila.
(3) Z izrazom obvestilo je mišljena vsaka objava vsebine, s katero sta lahko prizadeta pravica ali interes posameznika, organizacije ali organa, ne glede na to, ali je bila vsebina objavljena v obliki vesti, komentarja oziroma v kakršni koli drugi obliki.
(4) Z izrazom popravek ni mišljen samo popravek v ožjem smislu, to je zanikanje oziroma popravljanje zatrjevanih napačnih ali neresničnih navedb v objavljenem obvestilu, ampak tudi navajanje oziroma prikaz drugih ali nasprotnih dejstev in okoliščin, s katerimi prizadeti spodbija ali z namenom spodbijanja bistveno dopolnjuje navedbe v objavljenem besedilu..
sporočil: 30.415
[jezdec666]Jože Damijan je na svojem blogu napisal, da so podpisi za referendum praktično že zbrani, torej, lahko se že veselimo predreferendumskih srečanj, ki bodo vladi dala priložnost za utemeljitev vsake številke, kajti s projektom čigar stroške ocenjujejo od 600 milijonov do 1,4 milijarde je zagotovo nekaj hudo narobe.
A sploh kdo ve, a je 40 000 zbranih ali ne?? Se mi zdi da fajn manipulirajo in da jih bo zmanjkalo!
sporočil: 30.415
[BeliF]Danes 19.junij...damijan.org/2017/06/...i-dejstvi/
kje je to napisal? zadnja stvar je bila v petek ko je manjkalo še 3,5k podpisov (+ 5k za rezervo)
sporočil: 21.898
čas vnosa: 19.06.17 15:51
[aleksander]Si pa kar vztrajen. Meni se je ustavilo pri prvem stavku.
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta.
"Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo."
sporočil: 1.466
Meni ni povsem jasno, ali se avtor tega prispevka strinja z gradnjo
drugega tira, ali ji pa nasprotuje? Vse skupaj na trenutke izgleda
precej sarkastično...
sporočil: 14.456
[pobalin]Spet je izginil. Kuku!
> [pobalin]
> > OGLASNO SPOROČILO
> > Kaj morate vedeti o drugem tiru
> > Ta članek ni dostopen.
Vrnil se je!?
sporočil: 2.117
[0730ULtra3]Izgleda, da se rojeva še en Slovenski politik.
Meni ni povsem jasno, ali se avtor tega prispevka strinja z gradnjo drugega tira, ali ji pa nasprotuje? Vse skupaj na trenutke izgleda precej sarkastično...
sporočil: 14.456
[simona2]Najprej hvala za hiter odgovor. Neko logiko vidim v pravici do objave popravka tudi na oglas, ampak v zelo specifičnih okoliščinah, tole z 2. tirom pa po mojem ni čisto to.
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK -Če se zadnja leta ni kaj spremenilo, bi moral biti vsak oglas biti podpisan, oz. iz njega bi moralo biti jasno razvidno, kdo je naročnik objave. In naročnik oglasa ne more biti neka spletna domena ampak pravna oz. fizična oseba. Tako da, če imam prav, ste vi in oglaševalec kršili predpise.
pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...Ko bi si le... vrgli kamen v glavo. Tako pa bo za vlado to dober razlog, da najame še eno ali dve PR&marketing agenciji oziroma, da najame še za dve agenciji PR&marketing strokovnjakov, ki bodo pogodbeno delali preko izvoljene agencije...
Imate pa krasno zgodbo za jutrišnjo izdajo in z malo spretnosti še za cel teden. Upam, da boste od naročnika izterjali polno plačilo naročenega oglasa in cel kup huronskih odgovorov na zafrknjena vprašanja. Pavliha v Butalah naj bo, če že ne morejo biti Finance v resni državi.
sporočil: 2.049
Vsi ti srčki ala Čufer, Leben, Gašperšič, Duhovnik, Primc, Cemeroo,
JpDamjanček in ostali pro in anti železničarji, koliko km novih
železnic so v svoji karieri zgradili? in koliko železniških
predorov, da lahko blebetajo kako naj se to dela. Tudi tisti, ki so
projektirali to šlamparijo in tisti, ki prihajajo z raznimi idejami
na plano, kako naj bi se to popravljajo, naj pokažejo svoje
izdelke, ki so že izdelani.
Torej?? kaj se melje po medijih in koga se vlači pred kamere??
Torej?? kaj se melje po medijih in koga se vlači pred kamere??
sporočil: 2.203
1. jaz ne vidim nobene logike v zakonu o medijih in členih, ki se
nanašajo na popravek; ampak sploh ne razmišljam več, a je kakšna
logika; jaz samo berem zakon in ga upoštevam - popravek na vsako
obvestilo, na komentar, na vest, na oglas; plus tale oglas je
tipičen native, proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred
časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno; to so pač
pasti slabih native in butastega zakona o medijih -- jaz se s tem
srečujem vsak dan, vlada pa se je tokrat prvič; ampak sistem (in
zanič native, btw) očitno dela vlada;
2. oznaka oglasa - zdaj - itak velja kitajski zid med oglasi in uredništvom, jaz sem post festum videla, kaj je in kako je - ne bom komentirala, ali je pravilno označeno, ampak človek bi pričakoval, da vlada - v tem primeru Cerarjeva - ne dela v nasprotju z zakonom, ne nateguje zakonov, ampak je transparentna - tudi pri označevanju svojih lastnih oglasov; očitno je to za njih zakonito in transparentno - če ne, ne bi tako predlagali; zabavno pa bi bilo, če bi šel tržni inšpektorat RS proti vladi in Financam -- in vsem drugim, ki so tako objavili...
3. potreba po novih piarovcih in svetovalcih - volive bodo... če ljudi to ne moti, je očitno ok..
4. ali nam bodo plačali? po mojem ja, saj vlada Mira Cerarja na valuto in pošteno plačuje svoje obveznosti, mi smo objavili, kar so hoteli - ne morem pa vplivati na to, ali kdo pošlje popravek na izvorno besedilo, in moram ravnati zakonito
5. me pa preseneča, da so umaknili svoje izvorno besedilo - če imaš prav, svoje braniš, ne pa skrivaš - ampak to je spet odločitev vlade...
6. ja, tem za pisati, zna iz tega nastati kar nekaj... bomo videli...
2. oznaka oglasa - zdaj - itak velja kitajski zid med oglasi in uredništvom, jaz sem post festum videla, kaj je in kako je - ne bom komentirala, ali je pravilno označeno, ampak človek bi pričakoval, da vlada - v tem primeru Cerarjeva - ne dela v nasprotju z zakonom, ne nateguje zakonov, ampak je transparentna - tudi pri označevanju svojih lastnih oglasov; očitno je to za njih zakonito in transparentno - če ne, ne bi tako predlagali; zabavno pa bi bilo, če bi šel tržni inšpektorat RS proti vladi in Financam -- in vsem drugim, ki so tako objavili...
3. potreba po novih piarovcih in svetovalcih - volive bodo... če ljudi to ne moti, je očitno ok..
4. ali nam bodo plačali? po mojem ja, saj vlada Mira Cerarja na valuto in pošteno plačuje svoje obveznosti, mi smo objavili, kar so hoteli - ne morem pa vplivati na to, ali kdo pošlje popravek na izvorno besedilo, in moram ravnati zakonito
5. me pa preseneča, da so umaknili svoje izvorno besedilo - če imaš prav, svoje braniš, ne pa skrivaš - ampak to je spet odločitev vlade...
6. ja, tem za pisati, zna iz tega nastati kar nekaj... bomo videli...
sporočil: 11.404
[simona2]No, če te prav razumem, potem lahko vsak zahteva popravek, tudi če se da ne tiče?
1. zakon določa, da je treba objaviti popravek brez sprememb in dopolnitev, ne smeš lektorirati, razen, če se pisec strinja z lektorskimi popravki
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
3. popravek lahko zavrneš zelo omejeno - največkrat, ker je žaljiv - ta ni žaljiv...
4. to, da lahko lažeš v popravku, pa ga moram jaz vseeno objaviti, smo že obdelali...
5. in popravek ni le popravek napačnih navedb, ampak je lahko popravek - karkoli
oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK - pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...
spodaj pripenjam še besedilo zakona ...
PRAVICA DO POPRAVKA ALI ODGOVORA
Pravica do popravka objavljenega obvestila
26. člen
(1) Vsakdo ima pravico od odgovornega urednika zahtevati, da brezplačno objavi njegov popravek objavljenega obvestila, s katerim sta bila prizadeta njegova pravica ali interes.
(2) Objava popravka se lahko zahteva v 30 dneh od dneva, ko je zainteresirana oseba izvedela za objavo obvestila, vendar najpozneje v treh mesecih od objave obvestila.
(3) Z izrazom obvestilo je mišljena vsaka objava vsebine, s katero sta lahko prizadeta pravica ali interes posameznika, organizacije ali organa, ne glede na to, ali je bila vsebina objavljena v obliki vesti, komentarja oziroma v kakršni koli drugi obliki.
(4) Z izrazom popravek ni mišljen samo popravek v ožjem smislu, to je zanikanje oziroma popravljanje zatrjevanih napačnih ali neresničnih navedb v objavljenem obvestilu, ampak tudi navajanje oziroma prikaz drugih ali nasprotnih dejstev in okoliščin, s katerimi prizadeti spodbija ali z namenom spodbijanja bistveno dopolnjuje navedbe v objavljenem besedilu..
Če se torej najde recimo 20 ljudi, pa vloži zahtevek za popravek za vsak članek v časopisu, potem morajo naslednjič vse to objaviti? In recimo to delajo vsak dan? Pa se na te članke odzove še druga skupina?
Če je temu tako, potem imate časopisi izjemno srečo, da se vam kaj takega še ni zgodilo. :)
sporočil: 1.349
Zadnja sprememba: ivon 19.06.2017 21:27
Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo. Naloga strokovnjakov je, da sprejme odločitev, kje ga bomo zgradili. Pred nami je projekt, ki omogoča gradnjo sodobne, zmogljive in okoljsko sprejemljive dvotirne proge s katero lahko vsi pridobimo. Zgradimo jo!Za razumevanje članka je potrebo poznavanje alternativnih projektov. Avtor v zgornejem tekstu navaja predlog Strokovne skupine (dr. Duhovnik), ki na kritičnem delu stare proge predvideva 4 km predora in vleko z novo tehnologijo ter staremu enemu tiru dodaja drugi tir, vse z ustrezno posodobitvijo in ob investiciji le 800 mio denarja.
Ne potrebujemo torej Drugega tira (v projektu starem 20 let je le en tir in 20km predorov), ki ga je vsilila vlada. S preglasovanjem v parlamentu ga je brez razpisa uzakonila Cerejeva koalicija in pomeni ne le 1,4 mrd vložka, ampak bistveno večjo luknjo, za stekanje denarja v različne kanale (korupcija), kar skušajo prikriti z raznimi komisijami, ki so le BLEF!
Podpise zbiramo do četrtka!
P.S. Avtor je napisal članek, ki oporeka AGITPROP oglasnemu prispevku VLADE, ki zavaja državljene o nujnosti njenega t. i. drugega tira, ki je dejansko enojni tir na novi trasi po neznanem kraškem področju (sic!).
No, celotne stroške bi poznali šele ko BI BILA investicija končana. ALI mislijo, da smo vsi Butalci??!
sporočil: 14.456
[simona2]V mislih imam možnost malega človeka za samoobrambo, da se vsaj simbolično lahko upre veliki sili medijske mašinerije, tudi oglasnemu valjarju.
1. jaz ne vidim nobene logike v zakonu o medijih in členih, ki se nanašajo na popravek;
proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno; to so pač pasti slabih native in butastega zakona o medijihNo, resnici na ljubo, če je vlada s temi oglasi začela proti koncu prejšnjega tedna - pri vas je bilo objavljeno v petek - se Mladina, ki izhaja ob petkih, še ni mogla oglasiti. In če je Mladina res delala celo harabuko okrog gnusnega prikritega oglaševanja, ki se mu evfemistično reče "native" (zakaj ne nejtiv), "advertorial", "vsebino omogoča", sem na strani Mladine.
Kako nagnusno je vsesplošno sprenevedanje okrog v evfemizme ovitega prikritega oglaševanja, se krasno vidi tudi iz razsodb oglaševalskega razsodišča. Tale je kronski dragulj, čeprav sta tudi št. 273 in št. 274 vredni razburjanja navihanih občanov:
www.soz.si/oglaseval..._18_5_2016
2. zabavno pa bi bilo, če bi šel tržni inšpektorat RS proti vladi in Financam -- in vsem drugim, ki so tako objavili...O ja, o ja, ko bi le! Ampak zdaj ne morejo več, ker ste oglas skrili. Je bil vsaj objavljen v printu, habemus corpus?
3. potreba po novih piarovcih in svetovalcih - volive bodo... če ljudi to ne moti, je očitno ok..Vedno bodo volitve, kot vedno pride poletje, pa jesen, pa zima... Po mojem koledarju bodo parlamentarne in lokalne volitve šele čez cca eno leto. Sicer pa ljudi nihče ne vpraša, rajo pitate z informacijami ne glede na to, kaj jo res zanima. Saj tudi kur nihče nič ne vpraša - da se jim pičo in pika. V tem primeru govorimo o strokovnjakih za odmerjanje in izbor piče. Je pa napredek to, da to optimizirano info-pičo lahko zobamo sami, kot nam paše, nekoč pa so nas pitali kot gosi pred zakolom.
5. me pa preseneča, da so umaknili svoje izvorno besedilo - če imaš prav, svoje braniš, ne pa skrivaš - ampak to je spet odločitev vlade...Strinjam se.
sporočil: 3
čas vnosa: 19.06.17 21:27
Uuuu, ti bi bil pa ODLIČEN prometni planer. Daj, povej mi - kateri
problem reši 3. in 4. pas avtoceste?
Reši problem pretočnosti, super. Razen, če se zgodi nesreča...
Pozabljaš pa na naslenje probleme, ki jih to ne reši:
1. Varnost v prometu - investicije za cestni motorni promet jo bojo samo še poslabšale; vsako leto na cestah umre več kot 100 ljudi. V razvitih državah to rešujejo z vlaganjem v javni promet in kolesarsko infrastrukturo.
2. Mobilnost prebivalstva: kdor ne vozi oz. nima avta (celotna starostna skupina do 16 let ter od 80 let naprej in vsi, ki nimajo avta) mu to ne bo nič koristil dodatni pas na avtocesti. Mu bo pa koristila investicija v javni promet.
3. Vplivi na okolje: če bo več vlaganja v infro za cestni motorni promet, bo le-tega vedno več, tako da bo tudi večja onesnaženost zraka, več hrupa in hudo velika poraba prostora zaradi cestnih površin.
4. Energetska odvisnost: do 100% elektrefikacije avtomobilov je še kar nekaj časa. Si predstavljaš, kaj bi bilo, če bi kar naenkrat zmanjkalo nafte? Zabavno, ne? Še bolj kot ob žledu.
5. Potrata časa: več vlaganja v cestni motorni promet, več le-tega prometa bo, v mestih pa cest nimaš kam širit, tako da bodo zastoji neskončni. Z vlakom pri enakih pogojih za cesto in železnico velike količine ljudi prepelješ hitreje.
6. Ekonomičnost: pri avtomobilu ni za plačat samo nafte, ampak tudi: focus.si/kaj-delamo/...vtomobila/
Javni promet je denarnici bolj prijazen, če je praviln zastavljen.
7. Odpornost pred vremenskimi vplivi: vožnja z avtom po snegu je hudo zabavna, sploh ko se zabaše od Postojne do Ljubljane. Tukaj ne pomaga nič. Vlaka snegec ne gane.
8. Turizem: brez javnega prometa ni turizma - preverite pri sebi; na kakšen način potujete, če greste kot turist v kakšno razvito državo? Pa ne da se vam da zgubljat živce z avtom?
UČINKOVIT javni promet vse to reši, za to je treba v njega vlagat. Drugi tir je majhen korak na poti k učinkovitejšemu javnemu prometu, če bo le narejen po optimalni trasi (ki je dvotirna trasa variante "27km").
Reši problem pretočnosti, super. Razen, če se zgodi nesreča...
Pozabljaš pa na naslenje probleme, ki jih to ne reši:
1. Varnost v prometu - investicije za cestni motorni promet jo bojo samo še poslabšale; vsako leto na cestah umre več kot 100 ljudi. V razvitih državah to rešujejo z vlaganjem v javni promet in kolesarsko infrastrukturo.
2. Mobilnost prebivalstva: kdor ne vozi oz. nima avta (celotna starostna skupina do 16 let ter od 80 let naprej in vsi, ki nimajo avta) mu to ne bo nič koristil dodatni pas na avtocesti. Mu bo pa koristila investicija v javni promet.
3. Vplivi na okolje: če bo več vlaganja v infro za cestni motorni promet, bo le-tega vedno več, tako da bo tudi večja onesnaženost zraka, več hrupa in hudo velika poraba prostora zaradi cestnih površin.
4. Energetska odvisnost: do 100% elektrefikacije avtomobilov je še kar nekaj časa. Si predstavljaš, kaj bi bilo, če bi kar naenkrat zmanjkalo nafte? Zabavno, ne? Še bolj kot ob žledu.
5. Potrata časa: več vlaganja v cestni motorni promet, več le-tega prometa bo, v mestih pa cest nimaš kam širit, tako da bodo zastoji neskončni. Z vlakom pri enakih pogojih za cesto in železnico velike količine ljudi prepelješ hitreje.
6. Ekonomičnost: pri avtomobilu ni za plačat samo nafte, ampak tudi: focus.si/kaj-delamo/...vtomobila/
Javni promet je denarnici bolj prijazen, če je praviln zastavljen.
7. Odpornost pred vremenskimi vplivi: vožnja z avtom po snegu je hudo zabavna, sploh ko se zabaše od Postojne do Ljubljane. Tukaj ne pomaga nič. Vlaka snegec ne gane.
8. Turizem: brez javnega prometa ni turizma - preverite pri sebi; na kakšen način potujete, če greste kot turist v kakšno razvito državo? Pa ne da se vam da zgubljat živce z avtom?
UČINKOVIT javni promet vse to reši, za to je treba v njega vlagat. Drugi tir je majhen korak na poti k učinkovitejšemu javnemu prometu, če bo le narejen po optimalni trasi (ki je dvotirna trasa variante "27km").
sporočil: 4.493
čas vnosa: 19.06.17 16:54
En kup zavajanj in laži kot v celi zgodovini projekta. Najhujša laž
je da referendum ustavlja gradnjo, ni res ker je pobuda vložena
samo proti zakonu. Na kratko trasa je butasta, drzava se vedno
koleba ali hoče moderno luko, železnico in ves transport skozi
drzavo ali bo živela od turizma in okolju prijaznejših dejavnosti.
2tir odpira gradnjo za vsaj 20let ker je ostala mreža muzejska. Ni
jasno kaj hočemo naredit razen tega da bomo vlekli za nos Bruselj
in vse sosede.
sporočil: 2.420
PRIMORSKE NORICE
DRAGONJA JE KRIV!
Metodu Dragonji, svetovalcu podjetja 2TDK, so v Ljubljani vlomili v avto in mu med drugim ukradli USB ključek z načrti drugega tira. Ali so to bili stari ali novi načrti, viri ne razkrivajo. Dejstvo pa je, da imamo zdaj novega “krivca” za morebitno zamudo pri začetku gradnje drugega tira. Sploh v Kopru, kjer je Dragonja kriv za vse.
Torek, 20.junij 2017
www.primorske.si/201...ja-je-kriv
DRAGONJA JE KRIV!
Metodu Dragonji, svetovalcu podjetja 2TDK, so v Ljubljani vlomili v avto in mu med drugim ukradli USB ključek z načrti drugega tira. Ali so to bili stari ali novi načrti, viri ne razkrivajo. Dejstvo pa je, da imamo zdaj novega “krivca” za morebitno zamudo pri začetku gradnje drugega tira. Sploh v Kopru, kjer je Dragonja kriv za vse.
Torek, 20.junij 2017
www.primorske.si/201...ja-je-kriv
sporočil: 3
čas vnosa: 20.06.17 17:43
"Drugi tir je MAJHEN korak na poti k učinkovitejšemu javnemu
prometu, če bo le narejen po optimalni trasi".
Nikjer nisem napisal, da drugi tir vse to rešuje, napisal sem, da je to majhen korak k rešitvi. Beri natančno, prosim. :)
Če pa drugi tir ne bo narejen po optimalni trasi, bo vozni čas še vedno dolg.
Velik korak k učinkovitemu javnemu prometu, ki vse probleme rešuje (malo vizije prosim, ne gledat samo današnjega stanja) pa je sodobna proga Koper-Divača-Ljubljana-Šentilj, Jesenice-Dobova, Jesenice-Divača,... v bistvu celotno železniško omrežje + kolesarske steze, P+R sistemi, car-sharing, car-pooling,...
Kje to rešuje turizem: kako pa potuješ v tujini, ko si tam turist?
Kje to rešuje pretočnost: z vlakom naenkrat prepelješ hitreje več ljudi, kot z avtom, če je proga na enaki ravni kot cesta (zato je treba proge posodobit).
Kje to rešuje varnost: manj prometa na cestah, bolj bodo varne. Železnica pa je neprimerno varnejši način transporta.
Samo mentaliteta povprečnega Slovenca ne pozna drugega prevoznega sredstva, kot avta.
Nikjer nisem napisal, da drugi tir vse to rešuje, napisal sem, da je to majhen korak k rešitvi. Beri natančno, prosim. :)
Če pa drugi tir ne bo narejen po optimalni trasi, bo vozni čas še vedno dolg.
Velik korak k učinkovitemu javnemu prometu, ki vse probleme rešuje (malo vizije prosim, ne gledat samo današnjega stanja) pa je sodobna proga Koper-Divača-Ljubljana-Šentilj, Jesenice-Dobova, Jesenice-Divača,... v bistvu celotno železniško omrežje + kolesarske steze, P+R sistemi, car-sharing, car-pooling,...
Kje to rešuje turizem: kako pa potuješ v tujini, ko si tam turist?
Kje to rešuje pretočnost: z vlakom naenkrat prepelješ hitreje več ljudi, kot z avtom, če je proga na enaki ravni kot cesta (zato je treba proge posodobit).
Kje to rešuje varnost: manj prometa na cestah, bolj bodo varne. Železnica pa je neprimerno varnejši način transporta.
Samo mentaliteta povprečnega Slovenca ne pozna drugega prevoznega sredstva, kot avta.
sporočil: 3
čas vnosa: 21.06.17 11:09
Glede učinka in cene proge DI-KP: Še enkrat - 27km proge ne bo
rešilo veliko, celotno posodobljeno omrežje pa ja. Nekje je treba
začet in ker je odsek Divača-Koper ozko grlo, je to tam smiselno.
Veliko bolj argumentirana ocena cene projekta dvotirne proge
Divača-Koper "27km" je od J.P.D.: 890m milijonov (damijan.org/2017/02/...telebane/)
(damijan.org/2017/01/...e-stroke/)
Če damo še nekaj napake, je kaj več kot 950 milijonov (za dvotirno
sodobno progo) že korupcija, kar bo pa v Sloveniji itak treba prej
ali slej izkoreninit. Če se bo poskrbelo za dober nadzor, bo cena
drugega tira toliko, kot je bilo argumentirano ocenjeno.
Glede alternativnih variant 27km-varianti: vse so ali počasnejše ali pa imajo višji naklon (manj tunelov - bolj bo ovinkano, teren je zahteven. Krajša proga, bolj bo strma, višinska razlika je velika). Zelo dober članek na to temo: www.dnevnik.si/10427...do-volitev
Glede cene posodobitve: Posodobitev celotnega omrežja ne bi niti približno stala 30 milijard - odsek Divača-Koper je zaradi 20km predorov (ti so potrebni zaradi višinske razlike 430m na zelo kratki razdalji in zahtevnega terena) daleč najbolj zahteven, zato ni niti približno referenčen ostalim odsekom. Primer: cena obnove 108km dolgega odseka Pragersko-Hodoš je bila 465 milijonov, torej 4,3 mil./km (www.krajsamorazdalje...sko-hodos) Predorov, ki so najdražji (cena cca. 30 mil./km), je na DI-KP za 20km, na celotnem žel. omrežju v Sloveniji bi jih potrebovali še slabih 50km.
Zelo zelo groba ocena: če posodobimo še 1000km prog pri povpr. ceni 5 mil./km (celotno omrežje jih ima 1200km, vendar npr. proge Trebnje-Sevnica ipd. nima smila posodabljati) in je od tega še 50km predorov za povpr. 30 mil./km, je končna številka 6,5 milijard + drugi tir = 7,5 milijard + za kompozicije 500 milijonov (za ta denar jih dobiš 80) = 8 milijard
Kakorkoli že, to je zelo groba ocena (možne ogromne napake - tudi +/- 25%), ampak njeno bistvo je, da je tvoja ocena totalno pretirana.
Glede prometne politike: Itak, seveda se še vedno lahko nadaljuje z vlaganjem samo v cesto (npr. izgradnja 3. pasu), ampak potem se še naprej ustvarja začarani krog prometa:
vlaganje samo v cestno infrastrukturo -> manj denarja za ostale prometne sisteme (železniški, kolesarski., avtobusni.. promet) -> slabša kakovost ostalih prometnih sistemov oz. javnega prometa -> promet se preusmeri na cesto -> sčasoma se ceste zatrpajo -> več vlaganja v ceste -> širjenje cest -> manj denarja za ostale prometne sisteme...
Začaran krog pripelje do naslednjih rezultatov:
-neposredni stroški vzdrževanja cest, drugače postanejo čisto luknjaste
-eksterni stroški poslabšanja kakovosti zraka (posredno se to plača v zdravstveni blagajni, čez nekaj let)
-stroški zgubljenega časa v zastojih (v tem času bi delavec lahko delal), ker če se vse vlaga samo v cesto zastoji prej ali slej BODO.
-stroški degradacije okolja (avtocesta zavzame ogromno prostora)
itd. več v učbeniku, link je na koncu
Kako se tega rešit? S pretrganjem vlaganja samo v cesto. Npr. z vlaganjem v kakovostne kolesarske steze in železnico. Kot to delajo v razvitih državah.
Na Nizozemskem so se pred časom spopadali z zelo podobnimi problemi, kot zdaj mi, vendar so bili bolj pametni in so pretrgali vlaganje v cestno infrastrukturo in posodobili javni in kolesarski promet (ki sta zelo povezana).
Čudovit video o prehodu na "kolesarsko državo": www.youtube.com/watc...uBdf9jYj7o
Več v učbeniku Prometno planiranje: cobiss7.izum.si/scri...ec=2&sid=1
Dodatno branje: tl.finance.si/885478...=473496275
val202.rtvslo.si/201...idnica-49/
oe.finance.si/885289...=473496275
gradbenistvo.finance...e-ne-konca
www.copenhagenize.com/
Glede alternativnih variant 27km-varianti: vse so ali počasnejše ali pa imajo višji naklon (manj tunelov - bolj bo ovinkano, teren je zahteven. Krajša proga, bolj bo strma, višinska razlika je velika). Zelo dober članek na to temo: www.dnevnik.si/10427...do-volitev
Glede cene posodobitve: Posodobitev celotnega omrežja ne bi niti približno stala 30 milijard - odsek Divača-Koper je zaradi 20km predorov (ti so potrebni zaradi višinske razlike 430m na zelo kratki razdalji in zahtevnega terena) daleč najbolj zahteven, zato ni niti približno referenčen ostalim odsekom. Primer: cena obnove 108km dolgega odseka Pragersko-Hodoš je bila 465 milijonov, torej 4,3 mil./km (www.krajsamorazdalje...sko-hodos) Predorov, ki so najdražji (cena cca. 30 mil./km), je na DI-KP za 20km, na celotnem žel. omrežju v Sloveniji bi jih potrebovali še slabih 50km.
Zelo zelo groba ocena: če posodobimo še 1000km prog pri povpr. ceni 5 mil./km (celotno omrežje jih ima 1200km, vendar npr. proge Trebnje-Sevnica ipd. nima smila posodabljati) in je od tega še 50km predorov za povpr. 30 mil./km, je končna številka 6,5 milijard + drugi tir = 7,5 milijard + za kompozicije 500 milijonov (za ta denar jih dobiš 80) = 8 milijard
Kakorkoli že, to je zelo groba ocena (možne ogromne napake - tudi +/- 25%), ampak njeno bistvo je, da je tvoja ocena totalno pretirana.
Glede prometne politike: Itak, seveda se še vedno lahko nadaljuje z vlaganjem samo v cesto (npr. izgradnja 3. pasu), ampak potem se še naprej ustvarja začarani krog prometa:
vlaganje samo v cestno infrastrukturo -> manj denarja za ostale prometne sisteme (železniški, kolesarski., avtobusni.. promet) -> slabša kakovost ostalih prometnih sistemov oz. javnega prometa -> promet se preusmeri na cesto -> sčasoma se ceste zatrpajo -> več vlaganja v ceste -> širjenje cest -> manj denarja za ostale prometne sisteme...
Začaran krog pripelje do naslednjih rezultatov:
-neposredni stroški vzdrževanja cest, drugače postanejo čisto luknjaste
-eksterni stroški poslabšanja kakovosti zraka (posredno se to plača v zdravstveni blagajni, čez nekaj let)
-stroški zgubljenega časa v zastojih (v tem času bi delavec lahko delal), ker če se vse vlaga samo v cesto zastoji prej ali slej BODO.
-stroški degradacije okolja (avtocesta zavzame ogromno prostora)
itd. več v učbeniku, link je na koncu
Kako se tega rešit? S pretrganjem vlaganja samo v cesto. Npr. z vlaganjem v kakovostne kolesarske steze in železnico. Kot to delajo v razvitih državah.
Na Nizozemskem so se pred časom spopadali z zelo podobnimi problemi, kot zdaj mi, vendar so bili bolj pametni in so pretrgali vlaganje v cestno infrastrukturo in posodobili javni in kolesarski promet (ki sta zelo povezana).
Čudovit video o prehodu na "kolesarsko državo": www.youtube.com/watc...uBdf9jYj7o
Več v učbeniku Prometno planiranje: cobiss7.izum.si/scri...ec=2&sid=1
Dodatno branje: tl.finance.si/885478...=473496275
val202.rtvslo.si/201...idnica-49/
oe.finance.si/885289...=473496275
gradbenistvo.finance...e-ne-konca
www.copenhagenize.com/
sporočil: 14.456
[simona2]Evo, en teden je naokoli in Mladina danes na kratko pojasnjuje to manifestacijo nacionalne medijske sramote. Tudi to, da mora biti naročnik oglasa jasno razviden po zakonu o varstvu potrošnikov. Iz njega se da razumeti tudi, da Mladinci ljubiteljsko skrbijo za opozarjanje na higieno v Delu ne pa tudi v drugih medijih (?).
plus tale oglas je tipičen native, proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno;
www.mladina.si/18060...ropaganda/
V Financah nisem našel nobenega člančiča o tem, kljub vaši deklarativni skrbi za higieno javnih financ. Mladina je vsaj pridobila odgovor MZI, da so "za oglaševalsko kampanjo porabili nekaj manj kot 17 tisoč evrov". Najbrž samo za abotni in abotno abortirani (samo na finance.si) del oblastnega spiniranja.
Zakaj je oglasno sporočilo, ki ste ga po zahtevi naročnika umaknili, drugje še vedno vidno, oz. zakaj je bil umaknjen samo na finance.si? Je Andrej Čufer poslal zahtevo za objavo popravka vsem medijem? Zakaj ne oz. ali so mu ga drugje objavili ali zakaj ne? Itn.
www.rtvslo.si/oglasn...iru/425206
siol.net/novice/slov...iru-443459
www.dnevnik.si/1042775440
www.delo.si/oglasnos...-tiru.html
Prosto po Netanjahuju: molk Financ o tej temi je oglušujoč!
sporočil: 14.456
[rename]Tu ne gre za drugi tir, gre za trikotnik mediji-PR+oglaševanje-oblast. Pomaga, če pogledaš na začetek in slediš korakom: forum.finance.si/?m=...565&single
O 2.tiru so vsaj nekaj pisali tudi v Financah, medtem pa o iranskiNLBpralnici praktično niti črke.
Pri tem je po mojem 2.tir pač še ena lokalna posebnost "investiranja", #iranNLBpralnica pa mednarodne razsežnosti.To sta obdelovala že s Črtom in jaz se strinjam z njim. Ko boš našel kakšen verodostojen vir za te mednarodne razsežnosti, ga bom rade volje preštudiral. Pozicija: Breitbart_24tv_Wars in podobni klopotci pri meni ne štejejo. :-)
sporočil: 14.456
[rename]Hm, v katerem svetu pa ti (še) živiš? V tistem, ko vsebino medijev narekujejo domače varnostno-obveščevalne službe? Ker smo za železno zaveso, nihče razen njih ne pride do informacij, kaj se dogaja v Sloveniji? Miško, mam presenečenje zate: če se v Sloveniji pojavi kaj zanimivega ali bizarnega, to pronikne tudi onstran železne zavese.
Varnostno-obveščevalne službe v drugih državah tega (še) niso dale v javnost, zato je meni logično, da se o tem v tujini še ne piše.
Takole gre: od Dnevnika 5.2.2016
dnevnik.si/104272957...no-fontano
preko Fox News 11.2.2016
www.foxnews.com/trav...-beer.html
in Foodbeast 15.2.2016
www.foodbeast.com/ne...t-america/
do rejvanja Financ 16.2.2016
live.finance.si/2171...rejo-k-nam
Ampak meni je prav, potem pač počakaj, da eurobirokratski mlini to premeljejo.This one's for your eyes only, dear mr. Jakob Vez. :-)
Uradno so bili (uradno) obveščeni ravno te dni.
www.youtube.com/watc...HzOqZeX3Yk
sporočil: 27.191
[rename]pobalin ti je povedal, da se glede tega strinja z mano, jaz pa ne trdim, da je zgolj raca, temvec trdim, da zgolj na podlagi slovenskih informacij taki zadevi ne verjamem ne v eno ne v drugo smer. ker je v njih prevec plemenskega noisa, novinarski ceh pa ni tako mocan / motiviran, bi ga pomagal odstranjevati.
Seveda ne mislim, da CIA diktira, k(d)aj se v medijih piše.
Predvidevam, da teh informacij še nihče ni "zlikal" v javnost.
Mimgrede: dober izraz, zlikati. A ni? Popeglati informacije preden jih leak-neš medijem :-P
Drugače pa: Just wait and see ;-)
Če te prav razumem, ti smatraš, da je iranNLBpralnica zgolj raca?
sporočil: 27.191
[rename]strinjam se s tabo, da je to zanimiva tema in da bi bile finance glede na profil lahko prave zanjo. zakaj v praksi niso, pa ti ne znam odgovoriti.
Potemtakem je to odlična niša za Finance, da bi namreč odstranjevali "noise" pri tej temi in razlog več, da bi o tem pisali :-P
Veš, zakaj jaz verjamem v to zgodbo pranja?
Ne gre zgolj za en fotošopan dokument o Estefaniji Kucan, ampak za toliko dokumentiranih dogodkov, da ne more biti fejk.
In ne samo dogodkov: tudi konkretnih priznanj o tem in od ljudi z imeni in priimki.
Zato mi je vztrajna ignoranca (s strani Financ) še toliko večja uganka.
(in se naprej pricakujem, da bom imel za moje kriterije dovolj dobro sliko sele, ce bo postala res mednarodna medijska tema)