Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek (popravek) Kaj morate zares vedeti o drugem tiru

Strani: 1 2 3

0329Softb sporočil: 3.757
[#2659545] 19.06.17 14:27
Odgovori   +    20
Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo.
20 let berem takšne stavke, aksiome, ki jih nihče ne razlaga ampak zapisuje kot dejstva.

Kdo se strinja? Kdo potrebuje "močno" železniško povezavo?? Kdo smo to MI? Jaz ne potrebujem 2.tira, še manj ga želim financirati. Potrebujem pa 3 in 4 pas avtoceste, dobro cestno povezavo s Koroško in lokalne ceste, ki ne bodo "sama jama".
Ali bo tovor iz Azije pristal v Trstu, na Reki ali v Kopru, je odvisno od nas in od tega, ali bomo sposobni zgraditi dvotirno progo
MI (z mano vred), je nismo sposobni, niti je nočemo zgraditi.
sopranos sporočil: 11.404
[#2659551] 19.06.17 14:55
Odgovori   +    16
Malo zmeden tekst se mi zdi. Sploh ne pove na kaj odgovarja. Kar skače iz ene na drugo zadevo. Poln tipkarskih napak. Brez fokusa in kar nekaj nabija ene cene iz zraka. Potem pa še kar neke primerjave z neprimerljivimi projekti v tujini.

Ali pa jaz ne znam več ničesar prebrati.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2659559] 19.06.17 15:23
Odgovori   +    6
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta. Kot moj predhodnik tudi sam ugotavljam, da je pričujoči tekst na čuden način zmedeno nejasno skrpucalo. Zmedena vsebina, nejasen namen, nepovezani stavki itd. Če finance Financ ne premorejo kakšnega lektorja, naj se vsaj zavedajo, da čisto vsak ni primeren za pisanje člankov.
0126Bacis sporočil: 3.029
[#2659560] 19.06.17 15:27
Odgovori   +    7
Ampak jaz bi vseeno začel s tirom v Trst:
5km nove proge za 50M€, 50M€ za obnovitev stare + protipožarna ograja.
In obvezna zamenjava elektro-napajanja na 25KV.

Zanimiv je še predlog nove proge do Vipavske doline
www.casnik.si/index....da-ali-ne/

Vsekakor pa ustavit obstoječi "Anznpon6".
FIN-542579 sporočil: 498
[#2659563] 19.06.17 15:34 · odgovor na: sopranos (#2659551)
Odgovori   +    5
Za Čuferja nič novega. Možakar se je pojavil pri šentviškem tunelu, Delo ga je rado objavljalo na 3. strani, že takrat pa je šlo bolj za njegovo promocijo kot kaj pomembnega.
pobalin sporočil: 14.456
[#2659565] 19.06.17 15:42 · odgovor na: anon-1445 (#2659559)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: pobalin 19.06.2017 15:46
[aleksander]
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta. Kot moj predhodnik tudi sam ugotavljam, da je pričujoči tekst na čuden način zmedeno nejasno skrpucalo. Zmedena vsebina, nejasen namen, nepovezani stavki itd. Če finance Financ ne premorejo kakšnega lektorja, naj se vsaj zavedajo, da čisto vsak ni primeren za pisanje člankov.
Zakaj bi lektorirali "popravek po zakonu o medijih"? V bistvu ga ne smeš, če nočeš od avtorja dobiti novega popravka, in tudi ne če hočeš bralcem pustiti pristen vtis o kvaliteti popravka.

Bolj na mestu je vprašanje, od kdaj zakon o medijih nalaga objavo "popravkov" oz. odzivov na oglasna sporočila. Objava tega besednega sračjega gnezda Finance namreč utemeljujejo s tem pojasnilom:
V petek, 16. 6. 2017 smo na spletni strani Financ objavili oglasno sporočilo z naslovom Kaj morate vedeti o drugem tiru. Na besedilo smo s strani Andreja Čuferja po zakonu o medijih prejeli popravek, ki ga objavljamo.
Tole zdaj je namenjeno direktono in izrecno odgovorni urednici Financ (neznanim dobrim dušam hvala za morebitno posredovanje):
Boste na enak način in v primerjivem obsegu po zakonu o medijih objavili tudi moje popravke na razne oglasne objave oziroma oglasna sporočila v Financah, prilogah Financ in vaših portalih? Hvala za odgovor, komaj čakam, da začnem pisati.

P.S.: In kaj pomeni, da je oglasno sporočilo, na katerega se nanaša ta popravek po zakonu o medijih in na katerega linka pojasnilo uredništva, ravno zdaj izginilo? Bo zdaj izginil tudi Čuferjev popravek?
OGLASNO SPOROČILO
Kaj morate vedeti o drugem tiru
Ta članek ni dostopen.
pobalin sporočil: 14.456
[#2659573] 19.06.17 16:06 · odgovor na: pobalin (#2659565)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> OGLASNO SPOROČILO
> Kaj morate vedeti o drugem tiru
> Ta članek ni dostopen.
Vrnil se je!?
simona2 sporočil: 2.203
[#2659574] 19.06.17 16:26 · odgovor na: pobalin (#2659565)
Odgovori   +    3
1. zakon določa, da je treba objaviti popravek brez sprememb in dopolnitev, ne smeš lektorirati, razen, če se pisec strinja z lektorskimi popravki
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
3. popravek lahko zavrneš zelo omejeno - največkrat, ker je žaljiv - ta ni žaljiv...
4. to, da lahko lažeš v popravku, pa ga moram jaz vseeno objaviti, smo že obdelali...
5. in popravek ni le popravek napačnih navedb, ampak je lahko popravek - karkoli


oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK - pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...

spodaj pripenjam še besedilo zakona ...

PRAVICA DO POPRAVKA ALI ODGOVORA

Pravica do popravka objavljenega obvestila

26. člen


(1) Vsakdo ima pravico od odgovornega urednika zahtevati, da brezplačno objavi njegov popravek objavljenega obvestila, s katerim sta bila prizadeta njegova pravica ali interes.

(2) Objava popravka se lahko zahteva v 30 dneh od dneva, ko je zainteresirana oseba izvedela za objavo obvestila, vendar najpozneje v treh mesecih od objave obvestila.

(3) Z izrazom obvestilo je mišljena vsaka objava vsebine, s katero sta lahko prizadeta pravica ali interes posameznika, organizacije ali organa, ne glede na to, ali je bila vsebina objavljena v obliki vesti, komentarja oziroma v kakršni koli drugi obliki.

(4) Z izrazom popravek ni mišljen samo popravek v ožjem smislu, to je zanikanje oziroma popravljanje zatrjevanih napačnih ali neresničnih navedb v objavljenem obvestilu, ampak tudi navajanje oziroma prikaz drugih ali nasprotnih dejstev in okoliščin, s katerimi prizadeti spodbija ali z namenom spodbijanja bistveno dopolnjuje navedbe v objavljenem besedilu..
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2659575] 19.06.17 16:29 · odgovor na: (#2659567)
Odgovori   +    7
[jezdec666]
A sploh kdo ve, a je 40 000 zbranih ali ne?? Se mi zdi da fajn manipulirajo in da jih bo zmanjkalo!
Jože Damijan je na svojem blogu napisal, da so podpisi za referendum praktično že zbrani, torej, lahko se že veselimo predreferendumskih srečanj, ki bodo vladi dala priložnost za utemeljitev vsake številke, kajti s projektom čigar stroške ocenjujejo od 600 milijonov do 1,4 milijarde je zagotovo nekaj hudo narobe.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2659577] 19.06.17 16:33 · odgovor na: (#2659576)
Odgovori   +    1
[BeliF]
kje je to napisal? zadnja stvar je bila v petek ko je manjkalo še 3,5k podpisov (+ 5k za rezervo)
Danes 19.junij...damijan.org/2017/06/...i-dejstvi/
shevchenko sporočil: 21.898
[#2659578] 19.06.17 16:36 · odgovor na: anon-1445 (#2659559)
Odgovori   +    5
čas vnosa: 19.06.17 15:51
[aleksander]
Z ogromnimi težavami sem se prebil do približne polovice teksta.
Si pa kar vztrajen. Meni se je ustavilo pri prvem stavku.

"Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo."
0730ULtra3 sporočil: 1.466
[#2659581] 19.06.17 17:06
Odgovori   +    1
Meni ni povsem jasno, ali se avtor tega prispevka strinja z gradnjo drugega tira, ali ji pa nasprotuje? Vse skupaj na trenutke izgleda precej sarkastično...
pobalin sporočil: 14.456
[#2659583] 19.06.17 17:16 · odgovor na: pobalin (#2659573)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [pobalin]
> > OGLASNO SPOROČILO
> > Kaj morate vedeti o drugem tiru
> > Ta članek ni dostopen.

Vrnil se je!?
Spet je izginil. Kuku!
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2659586] 19.06.17 17:37 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2659581)
Odgovori   +    2
[0730ULtra3]
Meni ni povsem jasno, ali se avtor tega prispevka strinja z gradnjo drugega tira, ali ji pa nasprotuje? Vse skupaj na trenutke izgleda precej sarkastično...
Izgleda, da se rojeva še en Slovenski politik.
pobalin sporočil: 14.456
[#2659587] 19.06.17 17:37 · odgovor na: simona2 (#2659574)
Odgovori   +    2
[simona2]
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
Najprej hvala za hiter odgovor. Neko logiko vidim v pravici do objave popravka tudi na oglas, ampak v zelo specifičnih okoliščinah, tole z 2. tirom pa po mojem ni čisto to.
oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK -
Če se zadnja leta ni kaj spremenilo, bi moral biti vsak oglas biti podpisan, oz. iz njega bi moralo biti jasno razvidno, kdo je naročnik objave. In naročnik oglasa ne more biti neka spletna domena ampak pravna oz. fizična oseba. Tako da, če imam prav, ste vi in oglaševalec kršili predpise.
pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...
Ko bi si le... vrgli kamen v glavo. Tako pa bo za vlado to dober razlog, da najame še eno ali dve PR&marketing agenciji oziroma, da najame še za dve agenciji PR&marketing strokovnjakov, ki bodo pogodbeno delali preko izvoljene agencije...

Imate pa krasno zgodbo za jutrišnjo izdajo in z malo spretnosti še za cel teden. Upam, da boste od naročnika izterjali polno plačilo naročenega oglasa in cel kup huronskih odgovorov na zafrknjena vprašanja. Pavliha v Butalah naj bo, če že ne morejo biti Finance v resni državi.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2659589] 19.06.17 17:57
Odgovori   +    2
Vsi ti srčki ala Čufer, Leben, Gašperšič, Duhovnik, Primc, Cemeroo, JpDamjanček in ostali pro in anti železničarji, koliko km novih železnic so v svoji karieri zgradili? in koliko železniških predorov, da lahko blebetajo kako naj se to dela. Tudi tisti, ki so projektirali to šlamparijo in tisti, ki prihajajo z raznimi idejami na plano, kako naj bi se to popravljajo, naj pokažejo svoje izdelke, ki so že izdelani.

Torej?? kaj se melje po medijih in koga se vlači pred kamere??
simona2 sporočil: 2.203
[#2659594] 19.06.17 18:35 · odgovor na: pobalin (#2659587)
Odgovori   +    2
1. jaz ne vidim nobene logike v zakonu o medijih in členih, ki se nanašajo na popravek; ampak sploh ne razmišljam več, a je kakšna logika; jaz samo berem zakon in ga upoštevam - popravek na vsako obvestilo, na komentar, na vest, na oglas; plus tale oglas je tipičen native, proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno; to so pač pasti slabih native in butastega zakona o medijih -- jaz se s tem srečujem vsak dan, vlada pa se je tokrat prvič; ampak sistem (in zanič native, btw) očitno dela vlada;
2. oznaka oglasa - zdaj - itak velja kitajski zid med oglasi in uredništvom, jaz sem post festum videla, kaj je in kako je - ne bom komentirala, ali je pravilno označeno, ampak človek bi pričakoval, da vlada - v tem primeru Cerarjeva - ne dela v nasprotju z zakonom, ne nateguje zakonov, ampak je transparentna - tudi pri označevanju svojih lastnih oglasov; očitno je to za njih zakonito in transparentno - če ne, ne bi tako predlagali; zabavno pa bi bilo, če bi šel tržni inšpektorat RS proti vladi in Financam -- in vsem drugim, ki so tako objavili...
3. potreba po novih piarovcih in svetovalcih - volive bodo... če ljudi to ne moti, je očitno ok..
4. ali nam bodo plačali? po mojem ja, saj vlada Mira Cerarja na valuto in pošteno plačuje svoje obveznosti, mi smo objavili, kar so hoteli - ne morem pa vplivati na to, ali kdo pošlje popravek na izvorno besedilo, in moram ravnati zakonito
5. me pa preseneča, da so umaknili svoje izvorno besedilo - če imaš prav, svoje braniš, ne pa skrivaš - ampak to je spet odločitev vlade...
6. ja, tem za pisati, zna iz tega nastati kar nekaj... bomo videli...
sopranos sporočil: 11.404
[#2659606] 19.06.17 20:26 · odgovor na: simona2 (#2659574)
Odgovori   +    2
[simona2]
1. zakon določa, da je treba objaviti popravek brez sprememb in dopolnitev, ne smeš lektorirati, razen, če se pisec strinja z lektorskimi popravki
2. vsakdo ima pravico zahtevati objavo popravka obvestila, pri tem pa je obvestilo lahko vest, komentar ali kakršna koli druga oblika... oglas je obvestilo, native je obvestilo - ...
3. popravek lahko zavrneš zelo omejeno - največkrat, ker je žaljiv - ta ni žaljiv...
4. to, da lahko lažeš v popravku, pa ga moram jaz vseeno objaviti, smo že obdelali...
5. in popravek ni le popravek napačnih navedb, ampak je lahko popravek - karkoli


oglas je očitno vladni - oziroma od podjetja za drugi tir 2TDK - pri tem, da niso pomislili, da bo kdo dal popravek po zakonu in ker imamo tako krasen zakon o medijih - se je zgodilo, kar se je zgodilo --- zdaj so zahtevali umik oglasa - popravek pa pač po zakonu ostaja; ne samo, da je pametno delati pametni native, pametno je delati tudi pametne zakone - in pametno je, da razmisliš, kaj se ti bo zaradi neumnih zakonov zgodilo --- lahko pa si vržeš kamen v glavo...

spodaj pripenjam še besedilo zakona ...

PRAVICA DO POPRAVKA ALI ODGOVORA

Pravica do popravka objavljenega obvestila

26. člen


(1) Vsakdo ima pravico od odgovornega urednika zahtevati, da brezplačno objavi njegov popravek objavljenega obvestila, s katerim sta bila prizadeta njegova pravica ali interes.

(2) Objava popravka se lahko zahteva v 30 dneh od dneva, ko je zainteresirana oseba izvedela za objavo obvestila, vendar najpozneje v treh mesecih od objave obvestila.

(3) Z izrazom obvestilo je mišljena vsaka objava vsebine, s katero sta lahko prizadeta pravica ali interes posameznika, organizacije ali organa, ne glede na to, ali je bila vsebina objavljena v obliki vesti, komentarja oziroma v kakršni koli drugi obliki.

(4) Z izrazom popravek ni mišljen samo popravek v ožjem smislu, to je zanikanje oziroma popravljanje zatrjevanih napačnih ali neresničnih navedb v objavljenem obvestilu, ampak tudi navajanje oziroma prikaz drugih ali nasprotnih dejstev in okoliščin, s katerimi prizadeti spodbija ali z namenom spodbijanja bistveno dopolnjuje navedbe v objavljenem besedilu..
No, če te prav razumem, potem lahko vsak zahteva popravek, tudi če se da ne tiče?

Če se torej najde recimo 20 ljudi, pa vloži zahtevek za popravek za vsak članek v časopisu, potem morajo naslednjič vse to objaviti? In recimo to delajo vsak dan? Pa se na te članke odzove še druga skupina?

Če je temu tako, potem imate časopisi izjemno srečo, da se vam kaj takega še ni zgodilo. :)
ivon sporočil: 1.349
[#2659608] 19.06.17 21:13
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: ivon 19.06.2017 21:27
Že 20 let se strinjamo, da železniško povezavo Divča-Kopra potrebujemo. Naloga strokovnjakov je, da sprejme odločitev, kje ga bomo zgradili. Pred nami je projekt, ki omogoča gradnjo sodobne, zmogljive in okoljsko sprejemljive dvotirne proge s katero lahko vsi pridobimo. Zgradimo jo!
Za razumevanje članka je potrebo poznavanje alternativnih projektov. Avtor v zgornejem tekstu navaja predlog Strokovne skupine (dr. Duhovnik), ki na kritičnem delu stare proge predvideva 4 km predora in vleko z novo tehnologijo ter staremu enemu tiru dodaja drugi tir, vse z ustrezno posodobitvijo in ob investiciji le 800 mio denarja.

Ne potrebujemo torej Drugega tira (v projektu starem 20 let je le en tir in 20km predorov), ki ga je vsilila vlada. S preglasovanjem v parlamentu ga je brez razpisa uzakonila Cerejeva koalicija in pomeni ne le 1,4 mrd vložka, ampak bistveno večjo luknjo, za stekanje denarja v različne kanale (korupcija), kar skušajo prikriti z raznimi komisijami, ki so le BLEF!

Podpise zbiramo do četrtka!

P.S. Avtor je napisal članek, ki oporeka AGITPROP oglasnemu prispevku VLADE, ki zavaja državljene o nujnosti njenega t. i. drugega tira, ki je dejansko enojni tir na novi trasi po neznanem kraškem področju (sic!).
No, celotne stroške bi poznali šele ko BI BILA investicija končana. ALI mislijo, da smo vsi Butalci??!
pobalin sporočil: 14.456
[#2659610] 19.06.17 21:24 · odgovor na: simona2 (#2659594)
Odgovori   +    1
[simona2]
1. jaz ne vidim nobene logike v zakonu o medijih in členih, ki se nanašajo na popravek;
V mislih imam možnost malega človeka za samoobrambo, da se vsaj simbolično lahko upre veliki sili medijske mašinerije, tudi oglasnemu valjarju.
proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno; to so pač pasti slabih native in butastega zakona o medijih
No, resnici na ljubo, če je vlada s temi oglasi začela proti koncu prejšnjega tedna - pri vas je bilo objavljeno v petek - se Mladina, ki izhaja ob petkih, še ni mogla oglasiti. In če je Mladina res delala celo harabuko okrog gnusnega prikritega oglaševanja, ki se mu evfemistično reče "native" (zakaj ne nejtiv), "advertorial", "vsebino omogoča", sem na strani Mladine.

Kako nagnusno je vsesplošno sprenevedanje okrog v evfemizme ovitega prikritega oglaševanja, se krasno vidi tudi iz razsodb oglaševalskega razsodišča. Tale je kronski dragulj, čeprav sta tudi št. 273 in št. 274 vredni razburjanja navihanih občanov:
www.soz.si/oglaseval..._18_5_2016
2. zabavno pa bi bilo, če bi šel tržni inšpektorat RS proti vladi in Financam -- in vsem drugim, ki so tako objavili...
O ja, o ja, ko bi le! Ampak zdaj ne morejo več, ker ste oglas skrili. Je bil vsaj objavljen v printu, habemus corpus?
3. potreba po novih piarovcih in svetovalcih - volive bodo... če ljudi to ne moti, je očitno ok..
Vedno bodo volitve, kot vedno pride poletje, pa jesen, pa zima... Po mojem koledarju bodo parlamentarne in lokalne volitve šele čez cca eno leto. Sicer pa ljudi nihče ne vpraša, rajo pitate z informacijami ne glede na to, kaj jo res zanima. Saj tudi kur nihče nič ne vpraša - da se jim pičo in pika. V tem primeru govorimo o strokovnjakih za odmerjanje in izbor piče. Je pa napredek to, da to optimizirano info-pičo lahko zobamo sami, kot nam paše, nekoč pa so nas pitali kot gosi pred zakolom.
5. me pa preseneča, da so umaknili svoje izvorno besedilo - če imaš prav, svoje braniš, ne pa skrivaš - ampak to je spet odločitev vlade...
Strinjam se.
anon-411809 sporočil: 3
[#2659721] 20.06.17 11:52 · odgovor na: 0329Softb (#2659545)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 19.06.17 21:27
Uuuu, ti bi bil pa ODLIČEN prometni planer. Daj, povej mi - kateri problem reši 3. in 4. pas avtoceste?
Reši problem pretočnosti, super. Razen, če se zgodi nesreča...

Pozabljaš pa na naslenje probleme, ki jih to ne reši:
1. Varnost v prometu - investicije za cestni motorni promet jo bojo samo še poslabšale; vsako leto na cestah umre več kot 100 ljudi. V razvitih državah to rešujejo z vlaganjem v javni promet in kolesarsko infrastrukturo.

2. Mobilnost prebivalstva: kdor ne vozi oz. nima avta (celotna starostna skupina do 16 let ter od 80 let naprej in vsi, ki nimajo avta) mu to ne bo nič koristil dodatni pas na avtocesti. Mu bo pa koristila investicija v javni promet.

3. Vplivi na okolje: če bo več vlaganja v infro za cestni motorni promet, bo le-tega vedno več, tako da bo tudi večja onesnaženost zraka, več hrupa in hudo velika poraba prostora zaradi cestnih površin.

4. Energetska odvisnost: do 100% elektrefikacije avtomobilov je še kar nekaj časa. Si predstavljaš, kaj bi bilo, če bi kar naenkrat zmanjkalo nafte? Zabavno, ne? Še bolj kot ob žledu.

5. Potrata časa: več vlaganja v cestni motorni promet, več le-tega prometa bo, v mestih pa cest nimaš kam širit, tako da bodo zastoji neskončni. Z vlakom pri enakih pogojih za cesto in železnico velike količine ljudi prepelješ hitreje.

6. Ekonomičnost: pri avtomobilu ni za plačat samo nafte, ampak tudi: focus.si/kaj-delamo/...vtomobila/
Javni promet je denarnici bolj prijazen, če je praviln zastavljen.

7. Odpornost pred vremenskimi vplivi: vožnja z avtom po snegu je hudo zabavna, sploh ko se zabaše od Postojne do Ljubljane. Tukaj ne pomaga nič. Vlaka snegec ne gane.

8. Turizem: brez javnega prometa ni turizma - preverite pri sebi; na kakšen način potujete, če greste kot turist v kakšno razvito državo? Pa ne da se vam da zgubljat živce z avtom?

UČINKOVIT javni promet vse to reši, za to je treba v njega vlagat. Drugi tir je majhen korak na poti k učinkovitejšemu javnemu prometu, če bo le narejen po optimalni trasi (ki je dvotirna trasa variante "27km").
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2659722] 20.06.17 11:52
Odgovori   +    2
čas vnosa: 19.06.17 16:54
En kup zavajanj in laži kot v celi zgodovini projekta. Najhujša laž je da referendum ustavlja gradnjo, ni res ker je pobuda vložena samo proti zakonu. Na kratko trasa je butasta, drzava se vedno koleba ali hoče moderno luko, železnico in ves transport skozi drzavo ali bo živela od turizma in okolju prijaznejših dejavnosti. 2tir odpira gradnjo za vsaj 20let ker je ostala mreža muzejska. Ni jasno kaj hočemo naredit razen tega da bomo vlekli za nos Bruselj in vse sosede.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2659872] 21.06.17 07:32
Odgovori   +    0
PRIMORSKE NORICE

DRAGONJA JE KRIV!

Metodu Dragonji, svetovalcu podjetja 2TDK, so v Ljubljani vlomili v avto in mu med drugim ukradli USB ključek z načrti drugega tira. Ali so to bili stari ali novi načrti, viri ne razkrivajo. Dejstvo pa je, da imamo zdaj novega “krivca” za morebitno zamudo pri začetku gradnje drugega tira. Sploh v Kopru, kjer je Dragonja kriv za vse.
Torek, 20.junij 2017
www.primorske.si/201...ja-je-kriv
anon-411809 sporočil: 3
[#2659878] 21.06.17 07:42 · odgovor na: (#2659733)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.06.17 17:43
"Drugi tir je MAJHEN korak na poti k učinkovitejšemu javnemu prometu, če bo le narejen po optimalni trasi".

Nikjer nisem napisal, da drugi tir vse to rešuje, napisal sem, da je to majhen korak k rešitvi. Beri natančno, prosim. :)
Če pa drugi tir ne bo narejen po optimalni trasi, bo vozni čas še vedno dolg.

Velik korak k učinkovitemu javnemu prometu, ki vse probleme rešuje (malo vizije prosim, ne gledat samo današnjega stanja) pa je sodobna proga Koper-Divača-Ljubljana-Šentilj, Jesenice-Dobova, Jesenice-Divača,... v bistvu celotno železniško omrežje + kolesarske steze, P+R sistemi, car-sharing, car-pooling,...

Kje to rešuje turizem: kako pa potuješ v tujini, ko si tam turist?
Kje to rešuje pretočnost: z vlakom naenkrat prepelješ hitreje več ljudi, kot z avtom, če je proga na enaki ravni kot cesta (zato je treba proge posodobit).
Kje to rešuje varnost: manj prometa na cestah, bolj bodo varne. Železnica pa je neprimerno varnejši način transporta.

Samo mentaliteta povprečnega Slovenca ne pozna drugega prevoznega sredstva, kot avta.
anon-411809 sporočil: 3
[#2660023] 21.06.17 20:58 · odgovor na: (#2659895)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 21.06.17 11:09
Glede učinka in cene proge DI-KP: Še enkrat - 27km proge ne bo rešilo veliko, celotno posodobljeno omrežje pa ja. Nekje je treba začet in ker je odsek Divača-Koper ozko grlo, je to tam smiselno. Veliko bolj argumentirana ocena cene projekta dvotirne proge Divača-Koper "27km" je od J.P.D.: 890m milijonov (damijan.org/2017/02/...telebane/) (damijan.org/2017/01/...e-stroke/) Če damo še nekaj napake, je kaj več kot 950 milijonov (za dvotirno sodobno progo) že korupcija, kar bo pa v Sloveniji itak treba prej ali slej izkoreninit. Če se bo poskrbelo za dober nadzor, bo cena drugega tira toliko, kot je bilo argumentirano ocenjeno.

Glede alternativnih variant 27km-varianti: vse so ali počasnejše ali pa imajo višji naklon (manj tunelov - bolj bo ovinkano, teren je zahteven. Krajša proga, bolj bo strma, višinska razlika je velika). Zelo dober članek na to temo: www.dnevnik.si/10427...do-volitev

Glede cene posodobitve: Posodobitev celotnega omrežja ne bi niti približno stala 30 milijard - odsek Divača-Koper je zaradi 20km predorov (ti so potrebni zaradi višinske razlike 430m na zelo kratki razdalji in zahtevnega terena) daleč najbolj zahteven, zato ni niti približno referenčen ostalim odsekom. Primer: cena obnove 108km dolgega odseka Pragersko-Hodoš je bila 465 milijonov, torej 4,3 mil./km (www.krajsamorazdalje...sko-hodos) Predorov, ki so najdražji (cena cca. 30 mil./km), je na DI-KP za 20km, na celotnem žel. omrežju v Sloveniji bi jih potrebovali še slabih 50km.
Zelo zelo groba ocena: če posodobimo še 1000km prog pri povpr. ceni 5 mil./km (celotno omrežje jih ima 1200km, vendar npr. proge Trebnje-Sevnica ipd. nima smila posodabljati) in je od tega še 50km predorov za povpr. 30 mil./km, je končna številka 6,5 milijard + drugi tir = 7,5 milijard + za kompozicije 500 milijonov (za ta denar jih dobiš 80) = 8 milijard
Kakorkoli že, to je zelo groba ocena (možne ogromne napake - tudi +/- 25%), ampak njeno bistvo je, da je tvoja ocena totalno pretirana.

Glede prometne politike: Itak, seveda se še vedno lahko nadaljuje z vlaganjem samo v cesto (npr. izgradnja 3. pasu), ampak potem se še naprej ustvarja začarani krog prometa:
vlaganje samo v cestno infrastrukturo -> manj denarja za ostale prometne sisteme (železniški, kolesarski., avtobusni.. promet) -> slabša kakovost ostalih prometnih sistemov oz. javnega prometa -> promet se preusmeri na cesto -> sčasoma se ceste zatrpajo -> več vlaganja v ceste -> širjenje cest -> manj denarja za ostale prometne sisteme...

Začaran krog pripelje do naslednjih rezultatov:
-neposredni stroški vzdrževanja cest, drugače postanejo čisto luknjaste
-eksterni stroški poslabšanja kakovosti zraka (posredno se to plača v zdravstveni blagajni, čez nekaj let)
-stroški zgubljenega časa v zastojih (v tem času bi delavec lahko delal), ker če se vse vlaga samo v cesto zastoji prej ali slej BODO.
-stroški degradacije okolja (avtocesta zavzame ogromno prostora)
itd. več v učbeniku, link je na koncu

Kako se tega rešit? S pretrganjem vlaganja samo v cesto. Npr. z vlaganjem v kakovostne kolesarske steze in železnico. Kot to delajo v razvitih državah.
Na Nizozemskem so se pred časom spopadali z zelo podobnimi problemi, kot zdaj mi, vendar so bili bolj pametni in so pretrgali vlaganje v cestno infrastrukturo in posodobili javni in kolesarski promet (ki sta zelo povezana).
Čudovit video o prehodu na "kolesarsko državo": www.youtube.com/watc...uBdf9jYj7o

Več v učbeniku Prometno planiranje: cobiss7.izum.si/scri...ec=2&sid=1
Dodatno branje: tl.finance.si/885478...=473496275
val202.rtvslo.si/201...idnica-49/
oe.finance.si/885289...=473496275
gradbenistvo.finance...e-ne-konca
www.copenhagenize.com/
pobalin sporočil: 14.456
[#2660338] 23.06.17 12:47 · odgovor na: simona2 (#2659594)
Odgovori   +    0
[simona2]
plus tale oglas je tipičen native, proti kateremu je Mladina delala celo harabuko pred časom; zdaj, ko vlada to uporablja - je vse ok, očitno;
Evo, en teden je naokoli in Mladina danes na kratko pojasnjuje to manifestacijo nacionalne medijske sramote. Tudi to, da mora biti naročnik oglasa jasno razviden po zakonu o varstvu potrošnikov. Iz njega se da razumeti tudi, da Mladinci ljubiteljsko skrbijo za opozarjanje na higieno v Delu ne pa tudi v drugih medijih (?).
www.mladina.si/18060...ropaganda/

V Financah nisem našel nobenega člančiča o tem, kljub vaši deklarativni skrbi za higieno javnih financ. Mladina je vsaj pridobila odgovor MZI, da so "za oglaševalsko kampanjo porabili nekaj manj kot 17 tisoč evrov". Najbrž samo za abotni in abotno abortirani (samo na finance.si) del oblastnega spiniranja.

Zakaj je oglasno sporočilo, ki ste ga po zahtevi naročnika umaknili, drugje še vedno vidno, oz. zakaj je bil umaknjen samo na finance.si? Je Andrej Čufer poslal zahtevo za objavo popravka vsem medijem? Zakaj ne oz. ali so mu ga drugje objavili ali zakaj ne? Itn.
www.rtvslo.si/oglasn...iru/425206
siol.net/novice/slov...iru-443459
www.dnevnik.si/1042775440
www.delo.si/oglasnos...-tiru.html

Prosto po Netanjahuju: molk Financ o tej temi je oglušujoč!
pobalin sporočil: 14.456
[#2660359] 23.06.17 14:11 · odgovor na: (#2660340)
Odgovori   +    0
[rename]
O 2.tiru so vsaj nekaj pisali tudi v Financah, medtem pa o iranskiNLBpralnici praktično niti črke.
Tu ne gre za drugi tir, gre za trikotnik mediji-PR+oglaševanje-oblast. Pomaga, če pogledaš na začetek in slediš korakom: forum.finance.si/?m=...565&single
Pri tem je po mojem 2.tir pač še ena lokalna posebnost "investiranja", #iranNLBpralnica pa mednarodne razsežnosti.
To sta obdelovala že s Črtom in jaz se strinjam z njim. Ko boš našel kakšen verodostojen vir za te mednarodne razsežnosti, ga bom rade volje preštudiral. Pozicija: Breitbart_24tv_Wars in podobni klopotci pri meni ne štejejo. :-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2660371] 23.06.17 14:57 · odgovor na: (#2660362)
Odgovori   +    0
[rename]
Varnostno-obveščevalne službe v drugih državah tega (še) niso dale v javnost, zato je meni logično, da se o tem v tujini še ne piše.
Hm, v katerem svetu pa ti (še) živiš? V tistem, ko vsebino medijev narekujejo domače varnostno-obveščevalne službe? Ker smo za železno zaveso, nihče razen njih ne pride do informacij, kaj se dogaja v Sloveniji? Miško, mam presenečenje zate: če se v Sloveniji pojavi kaj zanimivega ali bizarnega, to pronikne tudi onstran železne zavese.

Takole gre: od Dnevnika 5.2.2016
dnevnik.si/104272957...no-fontano

preko Fox News 11.2.2016
www.foxnews.com/trav...-beer.html

in Foodbeast 15.2.2016
www.foodbeast.com/ne...t-america/

do rejvanja Financ 16.2.2016
live.finance.si/2171...rejo-k-nam
Ampak meni je prav, potem pač počakaj, da eurobirokratski mlini to premeljejo.
Uradno so bili (uradno) obveščeni ravno te dni.
This one's for your eyes only, dear mr. Jakob Vez. :-)
www.youtube.com/watc...HzOqZeX3Yk
crt sporočil: 27.191
[#2660377] 23.06.17 15:35 · odgovor na: (#2660373)
Odgovori   +    2
[rename]
Seveda ne mislim, da CIA diktira, k(d)aj se v medijih piše.
Predvidevam, da teh informacij še nihče ni "zlikal" v javnost.
Mimgrede: dober izraz, zlikati. A ni? Popeglati informacije preden jih leak-neš medijem :-P

Drugače pa: Just wait and see ;-)
Če te prav razumem, ti smatraš, da je iranNLBpralnica zgolj raca?
pobalin ti je povedal, da se glede tega strinja z mano, jaz pa ne trdim, da je zgolj raca, temvec trdim, da zgolj na podlagi slovenskih informacij taki zadevi ne verjamem ne v eno ne v drugo smer. ker je v njih prevec plemenskega noisa, novinarski ceh pa ni tako mocan / motiviran, bi ga pomagal odstranjevati.
crt sporočil: 27.191
[#2660382] 23.06.17 15:57 · odgovor na: (#2660380)
Odgovori   +    1
[rename]
Potemtakem je to odlična niša za Finance, da bi namreč odstranjevali "noise" pri tej temi in razlog več, da bi o tem pisali :-P
Veš, zakaj jaz verjamem v to zgodbo pranja?
Ne gre zgolj za en fotošopan dokument o Estefaniji Kucan, ampak za toliko dokumentiranih dogodkov, da ne more biti fejk.
In ne samo dogodkov: tudi konkretnih priznanj o tem in od ljudi z imeni in priimki.
Zato mi je vztrajna ignoranca (s strani Financ) še toliko večja uganka.
strinjam se s tabo, da je to zanimiva tema in da bi bile finance glede na profil lahko prave zanjo. zakaj v praksi niso, pa ti ne znam odgovoriti.

(in se naprej pricakujem, da bom imel za moje kriterije dovolj dobro sliko sele, ce bo postala res mednarodna medijska tema)

Strani: 1 2 3