Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagnov maneken s pametjo Einsteina
Strani: 1
sporočil: 7.929
Ta avto bo uspešnica v Srednji Evropi i šire. Odločno je vrgel
rokavico Superbu in A4 in A6. Čas je spet za VW znotraj
koncerna.
Še hibride naj (nesramežljivo) uštimajo v ta avto, pa bo.
Za 40 jurjev precej avta, recimo.
Še hibride naj (nesramežljivo) uštimajo v ta avto, pa bo.
Za 40 jurjev precej avta, recimo.
sporočil: 1.227
Kolikšen delež v ceni vozila imajo odškodnine za (samo!) ameriške
kupce zaradi naklepne goljufije!
Prvi vtis: še pravih koles ne znajo natakniti na takšen avto! Če se na eni strani kolo "turbina" vrti pravilno, je na drugi strani obratno! V takem primeru bi morali natakniti leva in desna kolesa! Velik kiks!
Drugi pogled: od spredaj kot narobe obrnjen trapez, pri katerem imaš vtis, da pokrv motorja štrli preko vozila. Pokrov je nesmiselno oblikovam, zlasti v delu nad lokom koles, odprtina za točenje goriva se nahaja na prelomu karoserije (že zdaj se ne ujema s samim robom, pa je avto nov!), ogledala so kot pri starejših japonskih modelih iz 60-tih!, prednja maska neproporcionalna, preobilna, na silo skrpana z dodatkom - podaljškom pokrova motorja v barvi karoserije; bela barva mu ne pristoji. Prestiža ne vidim nikjer. Notranjost ukrojena brez finese (najbrž je Niaz Hastor kreator!? ali pa so vzeli tisto, kar je ostalo na policah).
Tehnologija: Honda CRV, pa tudi bodoče generacije njenih avtov, so že opremljene z 9 stopenjsko avtomatiko, tu pa še vedno posiljujejo z nekakšno dvojno sklopko (ki se menda že opušča?)
Tretji pogled: pohvalno vrata oz. stekla brez okvirjev!
Pohvalno: dodatek, ki zazna voznikovo inertnost za volanom in ga samodejno izključi iz prometa. Pri nas je vrsta nesreč s smrtnim izzidom, kjer je krivec neprilagojena hitrost, v resnici pa so vozniki povzročili nesrečo in umrli zaradi kapi! Učinkovitost tega sistema je na običajnih cestah zelo vprašljiva. Ali pa sistem deluje zgolj na večpasovnicah!
Skratka, povsem povprečen avto, brez prestiža, brez "ksihta" ali značaja, ki ne bo nikoli deležen posnemanja.
Je bil to plačan promocijski prispevek VW s pomočjo novinarja Financ?
Prvi vtis: še pravih koles ne znajo natakniti na takšen avto! Če se na eni strani kolo "turbina" vrti pravilno, je na drugi strani obratno! V takem primeru bi morali natakniti leva in desna kolesa! Velik kiks!
Drugi pogled: od spredaj kot narobe obrnjen trapez, pri katerem imaš vtis, da pokrv motorja štrli preko vozila. Pokrov je nesmiselno oblikovam, zlasti v delu nad lokom koles, odprtina za točenje goriva se nahaja na prelomu karoserije (že zdaj se ne ujema s samim robom, pa je avto nov!), ogledala so kot pri starejših japonskih modelih iz 60-tih!, prednja maska neproporcionalna, preobilna, na silo skrpana z dodatkom - podaljškom pokrova motorja v barvi karoserije; bela barva mu ne pristoji. Prestiža ne vidim nikjer. Notranjost ukrojena brez finese (najbrž je Niaz Hastor kreator!? ali pa so vzeli tisto, kar je ostalo na policah).
Tehnologija: Honda CRV, pa tudi bodoče generacije njenih avtov, so že opremljene z 9 stopenjsko avtomatiko, tu pa še vedno posiljujejo z nekakšno dvojno sklopko (ki se menda že opušča?)
Tretji pogled: pohvalno vrata oz. stekla brez okvirjev!
Pohvalno: dodatek, ki zazna voznikovo inertnost za volanom in ga samodejno izključi iz prometa. Pri nas je vrsta nesreč s smrtnim izzidom, kjer je krivec neprilagojena hitrost, v resnici pa so vozniki povzročili nesrečo in umrli zaradi kapi! Učinkovitost tega sistema je na običajnih cestah zelo vprašljiva. Ali pa sistem deluje zgolj na večpasovnicah!
Skratka, povsem povprečen avto, brez prestiža, brez "ksihta" ali značaja, ki ne bo nikoli deležen posnemanja.
Je bil to plačan promocijski prispevek VW s pomočjo novinarja Financ?
sporočil: 2.286
[Troublemaker]
Skratka, povsem povprečen avto, brez prestiža, brez "ksihta" ali značaja, ki ne bo nikoli deležen posnemanja.
Evo z enim stavkom si lepo strnil..
BTW od spredaj je katastrofa..
sporočil: 1.623
[matic1982]Meni je pa s strani se bolj ... cuden?
> [Troublemaker]
> Skratka, povsem povprečen avto, brez prestiža, brez "ksihta" ali značaja, ki ne bo nikoli deležen posnemanja.
Evo z enim stavkom si lepo strnil..
BTW od spredaj je katastrofa..
sporočil: 11
Zanimivo, kako subjektiven pogled na oblikovanje imamo ljudje. meni
osebno je pa ta avto na zunaj zadetek v polno. Takoj bi ga imel.
Znotraj je preveč kopija passata ampak še vedno sprejemljiv. Glede
na prodajne številke pa lahko vsekakor zaključimo, da skupina VW
vsekakor dela prave avte, sa je večina njih na prvih mestih po
prodaji glede na posamezni segment.
sporočil: 4.276
premore tudi najboljšo tehnologijo, kar jo Volkswagen ta hip premoreZračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač:) Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, pod močno svetlobo.
Tudi izpuste, ki so bili dobri le na testu, je poganjala najboljšo tehnologijo, kar jo je Volkswagen tisti hip zmogel.
sporočil: 31.869
Zadnja sprememba: najobj 15.06.2017 12:34
... Arteon je umetnina na štirih kolesih, elegantni petvratni
kupe za elito pa premore tudi najboljšo tehnologijo, kar jo
Volkswagen ta hip premore. ...... evo, hvalabogu jaz nisem elita, ker sta mi "črtasta" maska in armaturka aktualnih VW modelov grda kot smrtni greh, če pa k temu prištejem še belo barvo avtomobila s črnimi (WTF?) zadnjimi šipami in črnimi felgami, pa je toti Arteon tako grd, da bi se ga v temi ziher ustrašil ...
P.S.: če 31.392 evrov stane vstopnica v svet Arteona in ker je hvalil oba avtomobila, bi Matej lahko še napisal, v čem je finta, da je toti VW Arteon kar za 50 (petdeset) procentov dražji od tote avto.finance.si/8857...ski-razred Insignie iz istega avtomobilskega razreda, sploh ker sta obe tovarni nemški ... khmm, oziroma če povem drugače, toti 50 procentni "davek na VW" pomeni, da za enega Arteona dobiš eno Insignio in zraven še totega avto.finance.si/8857...n-do-vratu malčka za po mestu za dobro vago ...
Strani: 1