Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Čudaški drugi tir

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2658342] 12.06.17 19:36
Odgovori   +    18
Brez komentarja in brez besed o drugem tiru, ker jih preprosto ni...Jure Leban, državni sekretar za izgubo časa, prostora in pameti, ki je zrcalna slika njegovega šefa Cerarja, je izjavil v Odmevih, »da bo cena projekta znana takrat, ko bo projekt končan...«. Več v Delu na: www.delo.si/novice/s...pisov.html
ivon sporočil: 1.349
[#2658370] 12.06.17 23:46
Odgovori   +    25
Pohvala novinarju Šimacu, ki je nakazal, kako Cerarjeva vlada amatersko rešuje strateška razvojna gospodarska vprašanja in se izogiba vsakemu javnemu soočenju z drugačnim strokovnim(!) mnenjem. Že ta argument je dovolj kredibilen za zbiranje podpisov s katerimi zaustavljamo ad hoc sprejet zakon, ki ruši NE pa rešuje problem železniške povezave Koper Divača.
Tudi ime drugi tir je popolno zavajanje javnosti(!), saj gre za nov tir (novo traso enojnega tira) in NE za drugi tir, ki bi bil dodan obstoječemu tiru! V predelu, ki je za staro progo kritičen (požari, hrup) omogoča rešitev problema Duhovnikov projekt s 4 km predora, o čemer se vlada noče niti pogovarjati in se izogiba vsakemu soočenju. Le zakaj? So posli že dogovorjeni z gradbenim mafijskim omrežjem?

Vrednost dvotirne proge po predlogu strokovne skupine je 800 milijonov, medtem, ko je izhodiščna vrednost enojnega drugega tira okoli 1,4 mrd evrov brez pripravljenega projekta za izvedbo del!
Kakšna je vloga Dragonje v 2 TDK? Človekm je bil del sistema NLB, kjer so mojstri pranja denarja!
anon-394991 sporočil: 252
[#2658376] 13.06.17 06:31
Odgovori   +    17
Če samo prebereš izjave istih ljudi in istih ministrov, ter istih poslancev dobiš popolno sliko. Vsi govorijo o drugem tiru, kateri bo speljan skozi predor, kateri bo enotiren. Torej dobimo premik obstoječega tira na novo traso in posledično dobimo isto stanje, saj prga nebo nič bolj prepustna. Tako dam popolnoma prav novinarju, da je uporabil takšen naslov. Zato je referendum nujno potreben in samo zato, da se prepreči kraja in povzročanje nepopravljive škode. Ena izmed takojšnih rešitev bi bila, da se zakon o drugem tiru enostavno razveljavi in pozove obširno razpravo z strokovnjaki, kateri bi povedal vsak svojo idejo in bi jih vključili v gradnjo dodatnega tira obstoječemu tiru. NA kritičnem mestu pa se reši z predorom. Tukaj pa se naredijo natančni izračuni o padcu in smeri predora, kateri bi bil dvotirni.
aslugaa sporočil: 42
[#2658385] 13.06.17 08:12
Odgovori   +    9
Izjava "..... jasno je tudi, da naročnik od študije dobi to, za kar izvajalcu plača" sodi v razumevanje v državah tipa Čunga-Lunga.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2658395] 13.06.17 09:06
Odgovori   +    9
Edino smiselna je nova dvotirna proga Koper-Divača. Če je ekonomsko upravičena in izvedljiva je pa drugo vprašanje. Nujno je, da se po slovenskih železnicah sprosti tudi potniškipromet. Hitrost hitrih vlakov mora biti vsaj taka, da si iz LJ v Kopru ali iz Kopra v Mariboru prej kot po avtocesti. Povprečna hitrost torej vsaj nekje 120km na uro.
anon-278805 sporočil: 1.387
[#2658400] 13.06.17 09:20
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: anon-278805 13.06.2017 09:21
To sporočilo je izbrisal avtor (03.07.2017 21:26)
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2658410] 13.06.17 09:38 · odgovor na: aslugaa (#2658385)
Odgovori   +    0
[aslugaa]
Izjava "..... jasno je tudi, da naročnik od študije dobi to, za kar izvajalcu plača" sodi v razumevanje v državah tipa Čunga-Lunga.
Ja no, mi smo v Sloveniji, kje pa torej ti živiš?
anon-292686 sporočil: 763
[#2658429] 13.06.17 11:09
Odgovori   +    9
V zvezi s to tematiko samo kratek komentar - prejšnjo sredo sem oddal svoj podpis za referendum na stojnici pred upravno enoto v središču Ljubljane. Za one, ki tega še niste storili, časa je le še do četrtka, 22. junija 2017! Potem pa lahko začnemo debatirati ... tudi s precednikom (katerimkoli že). :>
tupamaros sporočil: 3.720
[#2658439] 13.06.17 12:08 · odgovor na: kzupanc (#2658395)
Odgovori   +    5
[kzupanc]
Edino smiselna je nova dvotirna proga Koper-Divača. Če je ekonomsko upravičena in izvedljiva je pa drugo vprašanje. Nujno je, da se po slovenskih železnicah sprosti tudi potniškipromet. Hitrost hitrih vlakov mora biti vsaj taka, da si iz LJ v Kopru ali iz Kopra v Mariboru prej kot po avtocesti. Povprečna hitrost torej vsaj nekje 120km na uro.
Edino smiselno je zaključiti z 2, tirom še preden se začne in zaposlene okoli tega poslati domov ali na zavod. Na posebni zavod pa združbo za medsebojno občudovanje, ki jo predstavlja vladina ekipa.
vrac sporočil: 11.068
[#2658440] 13.06.17 12:08 · odgovor na: ivon (#2658370)
Odgovori   +    4
[ivon]
Pohvala novinarju Šimacu, ki je nakazal, kako Cerarjeva vlada amatersko rešuje strateška razvojna gospodarska vprašanja in se izogiba vsakemu javnemu soočenju z drugačnim strokovnim(!) mnenjem. Že ta argument je dovolj kredibilen za zbiranje podpisov s katerimi zaustavljamo ad hoc sprejet zakon, ki ruši NE pa rešuje problem železniške povezave Koper Divača.
Tudi ime drugi tir je popolno zavajanje javnosti(!), saj gre za nov tir (novo traso enojnega tira) in NE za drugi tir, ki bi bil dodan obstoječemu tiru! V predelu, ki je za staro progo kritičen (požari, hrup) omogoča rešitev problema Duhovnikov projekt s 4 km predora, o čemer se vlada noče niti pogovarjati in se izogiba vsakemu soočenju. Le zakaj? So posli že dogovorjeni z gradbenim mafijskim omrežjem?

Vrednost dvotirne proge po predlogu strokovne skupine je 800 milijonov, medtem, ko je izhodiščna vrednost enojnega drugega tira okoli 1,4 mrd evrov brez pripravljenega projekta za izvedbo del!
Kakšna je vloga Dragonje v 2 TDK? Človekm je bil del sistema NLB, kjer so mojstri pranja denarja!
Problem te odločitve je v samem izhodišču razmišljanja za projekt. Je sploh jasna širitev luških zmogljivosti v bodoče, se bo gradil 3. pomol ali ne, se bo obala izkoistila za turizem ali za luko? Razlika med obema opcijama je pa letni pretovor od sedanjih 18 do tudi 60 milijonov ton letno. in če širitve luke ne bo, je vprašanje, če je sedanja odločitev Vlade pravilna. Ne vem. Lahko je, lahko ni. Sem prepričan, da o tmu niti Gašperšič, niti Cerar nimata pojma. Duhovnikvo varianto pa strokovna javnost odklanja, da je neizvedljiva. Ena izmed možnosti je, da Luka sama zgradi 2. tir na trasi ob 1. tiru. To bi ne smelo stati več kot 100 miijonov EUR-ov, na megalomanske projekta se pa za kakšnih 20 let pozabi. Milijarda in pol EUR-ov se naj raje porabi za progo Ljubljana - Celje Maribor preko Trojan, bo več koristi.
Madaj sporočil: 82
[#2658476] 13.06.17 14:32
Odgovori   +    12
Je še več vprašanj za vlado lažnivega kršitelja zakona in ustave, dr.ustavnega prav Cerarja :
- Star in z vseh vidikov neustrezen projekt 2. tira je bil sprejet brez javnega razpisa !
Še ena koruptivna kršitev zakona o javnih naročilih, mega formata !
- Vlada in parlament dobita VETO za projekt in Zakon od stroke in Državnega sveta.
Koruptivni vlak tega ustavnega pravnika prevozi obe rdeči luči in se še intenzivneje
hvali s kvaliteto svoje vožnje !
- Koruptivni vlak tega ustavnega pravnika celo izloči iz upravljanja državno podjetje
Slovenske železnice in ustanovi novo podjetje za upravljanje 2TDK, ki mu zagotovi budget
2,5 milijarde za dobo 45 let ! Za upravljanje, to je za pobiranje pristojbin in
prekanaliziranje vsega tega našega proračunskega denarja v davčne oaze !

Vlak norcev !
Mafija finančnih narkomanov vlade, paradržave in parlamenta za krmilom, ostala suženjska raja, vključno z mediji, na vlaku !!!
državnega proračuna !
anon-140753 sporočil: 54
[#2658586] 13.06.17 22:07
Odgovori   +    7
čas vnosa: 13.06.17 19:53
Le kako je lahko Cerar prišel do predavatelja na fakulteti, ko še računati ne zna?
anon-278805 sporočil: 1.387
[#2659592] 19.06.17 18:17
Odgovori   +    1
tupamaros sporočil: 3.720
[#2667531] 15.08.17 11:43 · odgovor na: anon-140753 (#2658586)
Odgovori   +    1
[MF-364444]
Le kako je lahko Cerar prišel do predavatelja na fakulteti, ko še računati ne zna?
Čisto enostavno. Po vezah in poznansvih. Edina referenca je pripadnost pravemu klanu.
anon-140753 sporočil: 54
[#2673897] 19.09.17 17:36
Odgovori   +    1
čas vnosa: 19.09.17 15:45
Vsi pametni udeleženci referenduma bodo glasovali proti zakonu o 2.tiru!

Strani: 1