Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Booking določa, koliko zvezdic ima hotel
Strani: 1
sporočil: 7.959
Bolj je problem drugje. Hotelsko osebje je zaradi mase ponudb
hotelskih storitev nevoljno dela, nezadovoljno z mizernimi plačami
in nasploh z razmerami za delo.
Nekoč je bil receptor kralj v vseh pogledih in gost ni bil kdorsibodi, tudi hotela ni bilo za vakim vogalom, danes je receptor vsak (tudi zaradi pomanjkanja kadra in nizkih plač), gost pa je tudi (zaradi pretežne nizkocenovnosti hotelov) prav vsak, tudi tele.
V kombinaciji obojega se porajajo nizkokakovostne storitve in odnosi.
Če pa greš v hotel za 300 eur na noč na osebo, boš videl prej ali slej razliko.
Sam sem doživel prijetne izkušnje tudi v nižjecenovnih hotelih, tako da nekega pravila ni. Odvisno od odnosa šef - podrejeni - plače.
Nekoč je bil receptor kralj v vseh pogledih in gost ni bil kdorsibodi, tudi hotela ni bilo za vakim vogalom, danes je receptor vsak (tudi zaradi pomanjkanja kadra in nizkih plač), gost pa je tudi (zaradi pretežne nizkocenovnosti hotelov) prav vsak, tudi tele.
V kombinaciji obojega se porajajo nizkokakovostne storitve in odnosi.
Če pa greš v hotel za 300 eur na noč na osebo, boš videl prej ali slej razliko.
Sam sem doživel prijetne izkušnje tudi v nižjecenovnih hotelih, tako da nekega pravila ni. Odvisno od odnosa šef - podrejeni - plače.
Strani: 1