Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (intervju) Na SŽ ciljajo na nove storitve, do Maribora pa v 90 minutah
Strani: 1
sporočil: 30.415
Možakar je izjavil, da bomo od Ljubljane do Maribora potrebovali
uro in pol!? So mu že vročili odpoved pogodbe o zaposlitvi iz
nesposobnosti?
sporočil: 2.624
Ko berem te izjave in ko pogledam malo okrog sebe vidim, da ta član
živi v oblakih. Namreč govor kako bodo lahko prišli v 90 minutah iz
Ljubljane do Maribora. Kdaj????????
Potem govori kako so super povezani z drugimi državami. Vse lepo in prav a ko se pelješ na teh vlakih vidiš, da so vsi prazni in so avtobusi na istih relacijah polni. Torej je nekaj hudi narobe. Sam si upam trditi, da to kažejo z svojim odnosom do potnikov, kjer se obnašajo z njimi kot svinja z mehom. Ko je neka zapora dajo potniški vlak na stran in pred njim spustijo tovorni in potem se ne smemo čuditi, če ljudje nočejo več potovati z vlakom. Človek dobi občutek, da bi najraje videli, da bi jim plačali karto za vlak in potovali z avtobusi. Žal pa takšnih potnikov ne bodo videli in zato bi moralo biti glede subvencj merodajna številka koliko potnikov, ki se dejansko pripelje in ne kolikšna je kapaciteta vlaka, če sesštejemo vse sedeže.
Potem govori kako so super povezani z drugimi državami. Vse lepo in prav a ko se pelješ na teh vlakih vidiš, da so vsi prazni in so avtobusi na istih relacijah polni. Torej je nekaj hudi narobe. Sam si upam trditi, da to kažejo z svojim odnosom do potnikov, kjer se obnašajo z njimi kot svinja z mehom. Ko je neka zapora dajo potniški vlak na stran in pred njim spustijo tovorni in potem se ne smemo čuditi, če ljudje nočejo več potovati z vlakom. Človek dobi občutek, da bi najraje videli, da bi jim plačali karto za vlak in potovali z avtobusi. Žal pa takšnih potnikov ne bodo videli in zato bi moralo biti glede subvencj merodajna številka koliko potnikov, ki se dejansko pripelje in ne kolikšna je kapaciteta vlaka, če sesštejemo vse sedeže.
sporočil: 4.775
Nakladač in lažnivec, ki mu ni para govori kako naj bi bilo, ne pa
kako je in kako bo. Skoraj bi bleknil kako bodo vlaki do leta 2020
leteli po zraku.
sporočil: 48.253
[darko32]saj to na progi LJ-KP delajo ze nekaj casa. Kupis karto za vlak, potem pa hajd na avtobus, ki dela ovinke zato da se ustavlja pred zelezniskimi postajami. Za popizdit.
Ko berem te izjave in ko pogledam malo okrog sebe vidim, da ta član živi v oblakih. Namreč govor kako bodo lahko prišli v 90 minutah iz Ljubljane do Maribora. Kdaj????????
Potem govori kako so super povezani z drugimi državami. Vse lepo in prav a ko se pelješ na teh vlakih vidiš, da so vsi prazni in so avtobusi na istih relacijah polni. Torej je nekaj hudi narobe. Sam si upam trditi, da to kažejo z svojim odnosom do potnikov, kjer se obnašajo z njimi kot svinja z mehom. Ko je neka zapora dajo potniški vlak na stran in pred njim spustijo tovorni in potem se ne smemo čuditi, če ljudje nočejo več potovati z vlakom. Človek dobi občutek, da bi najraje videli, da bi jim plačali karto za vlak in potovali z avtobusi.
sporočil: 1.682
Koliko pa potrebuje vlak oziroma potnik iz Murske Sobote do Kopra?
Kdaj bo tu kakšen premik? Ali pa iz Dravograda v Novo Mesto? Več ko
je odsluženih politikov parkiranih v SŽ, slabše je potovati z
vlakom.
sporočil: 4.311
[bc123a]Pravzaprav ne vem kaj te moti. Po železnici je 157 km in to pomeni potovalno hitrost prek 100 km/h. Pustimo ob strani, zakaj je med Lj in Ce toliko več km kot po cesti. In rezulat ni neka fikcija, še preden se je začelo zared obnavljati progo Ce-Mb je bil na vlakih ICS potovalni čas 1:42. Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
> [darko32]
> Ko berem te izjave in ko pogledam malo okrog sebe vidim, da ta član živi v oblakih. Namreč govor kako bodo lahko prišli v 90 minutah iz Ljubljane do Maribora. Kdaj????????
>
saj to na progi LJ-KP delajo ze nekaj casa. Kupis karto za vlak, potem pa hajd na avtobus, ki dela ovinke zato da se ustavlja pred zelezniskimi postajami. Za popizdit.Vsekakor za popizdit, ampak če na progi ni prostora za potniške vlake, se pač vozi z avtobusi. Eden od forumašev v debati o 2TDK stalno predlaga isti ukrep tudi za tovor. In sedaj, ko bi se naj ideja 2TDK začela uresničevati imamo možnost referenduma proti progi. Raja vozite se z avti po zabiti (od kamionv, ker vlaki ne zmorejo večjega prometa) AC je vsa filozofija slovenceljnov tipa državljan K in umotvornih inovatorjev tipa dr. D. (njegova inovacija namreč ne podpira potniškega prometa).
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Mene zanima, kdaj bodo vozili tudi naprej do MS in hodosa? Ali je bila elektrifikacija samo zato, da se je lahko vlada z ICS pripeljala na obisk?
Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
sporočil: 4.311
[bc123a]Tovorni vlaki veselo vozijo na elektriko, razen 2 parov dnevno zaradi potreb prometa z dizli. Potniški ne, ker ni garnitur, naj bi pa 11.6.začel voziti ICS MS-LJ, pa je nekam vse tiho in nisem prepričan če so vse tri garniture že obnovljene.
> [MarijanMacek]
> Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
Mene zanima, kdaj bodo vozili tudi naprej do MS in hodosa? Ali je bila elektrifikacija samo zato, da se je lahko vlada z ICS pripeljala na obisk?
LPL
sporočil: 48.253
[MarijanMacek]Hvala, tale datum se tudi meni zdi nekam znan, ampak tocno to, vse je tiho, in nobene spremembe voznega reda ni predvidene sedaj.
> [bc123a]
> > [MarijanMacek]
> > Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
>
> Mene zanima, kdaj bodo vozili tudi naprej do MS in hodosa? Ali je bila elektrifikacija samo zato, da se je lahko vlada z ICS pripeljala na obisk?
Tovorni vlaki veselo vozijo na elektriko, razen 2 parov dnevno zaradi potreb prometa z dizli. Potniški ne, ker ni garnitur, naj bi pa 11.6.začel voziti ICS MS-LJ, pa je nekam vse tiho in nisem prepričan če so vse tri garniture že obnovljene.
sporočil: 19
čas vnosa: 09.06.17 17:04
Ko bo železnica prenehala spreminjati vozni red in se končno začela
pogovarjati z ostalimi deležniki JPP, bomo lahko rekli, da je
izstopila iz kamene dobe, pardon: (starejše) železne dobe. In potem
sledi mlajša železna doba, pa bakrena, bronasta, ........
sporočil: 4.311
[Posavje2]Ko bo železnica nehala spreminjati vozni red bomo dokončno vedeli da je preminila. In čisto nič druge! Po tvoji logiki se voznega reda ne sme spremenitim, ne glede na spremebe raznih zunanjih dejavnikov kot so:
Ko bo železnica prenehala spreminjati vozni red in se končno začela pogovarjati z ostalimi deležniki JPP, bomo lahko rekli, da je izstopila iz kamene dobe, pardon: (starejše) železne dobe. In potem sledi mlajša železna doba, pa bakrena, bronasta, ........
-spremeba na infrastrukturi
-spremeba v številu potnikov in njihovih potrebah
-spremebe v tehnologiji prometa
-spremebe voznih sredstev
Daj malo razmisli preden blekneš! Vsi prevozniki ravno iz goraj naštetih razlogov (mogoče je še kakšen, ne mi zamerit) vsako leto spremenijo (ali tudi ne) vozni red. Na železnica Evrope se to zgodi nekje v začetku decembra meseca.
sporočil: 19
čas vnosa: 10.06.17 21:49
Nemci se modernizirajo, Hrvati začeli graditi enega večjih
infrastrukturnih projektov v EU, v Avstriji vse manj naložbeno
upravičen nakup stanovanja ... pri nas pa MENCAČI zganjajo teorijo
zarote in filozofirajo o železnici, ki je nismo imeli odkar smo
zapustili Avstroogrsko.
Slovenija, zbudi se ...
Slovenija, zbudi se ...
sporočil: 19
čas vnosa: 10.06.17 21:49
Nemci se modernizirajo, Hrvati začeli graditi enega večjih
infrastrukturnih projektov v EU, v Avstriji vse manj naložbeno
upravičen nakup stanovanja ... pri nas pa MENCAČI zganjajo teorijo
zarote in filozofirajo o železnici, ki je nismo imeli odkar smo
zapustili Avstroogrsko.
Slovenija, zbudi se ...
Slovenija, zbudi se ...
sporočil: 4.311
[Inside]Če nimaš s čim vozit moraš pač uporabiti to, kar imaš na voljo, pa magari avtobus. Toda večina "ad hoc" sprememb je posledica nekih del na infrastrukturi. Ravno ta vikend je recimo bila 26 urna zapora proge v Koper, dela na priključitvi izvlečnega tira na stari tir. Kolikor vem se 100 na uro dela v Celju in Laškem in so pogoste nadomestne vožnje, itd... So pa tudi "trajne spremembe" voznega reda. Nekaj cvetk veljavnih od uveljavitve voznega reda 11.12.2016:
>
>
Pocasi mojster. Nekaj so letne spremembe, tudi poletni zimski vozni red je sprejemljiv drugo pa je adhoc spreminjanje kar so začeli delat na potniškem prometu. Od danes do jutri ne ves ali bo avtobus, vlak, kakšen vlak simens vagoni pendolino...
Poljčane-MB, Pragersko-Ormož, CE-Velenje, KP-Divača.
Tu se pa človek vpraša o smoselnosti planiranja, če prvi dan splanirano več ne velja. To pa je kritike vredno.
Tako se ne dela. In ima prav sodelovanje z avtobusarji je nula. Bus odpelje prej ko pride vlak. Ampak vsak svoj vrt obdeluje.SŽ, Potniški promet ne more planirat avtobusnih voznih redov. To je naloga države, da se vozni redi usklajujejo. Pa vendar ni vse tako brezupno, kakšen mesec nazaj sem bil presenečen, kako imajo to vzgledno urejeno za postajo Most n.S. Prav nasproten primer so pa Zasavske občine. Avtobus ŽP T. Trbovlje skorajda ne vozi, no vsaj med vikendom ne. Odvisen si od taksijev......
S subvencijami od države pa kot svinje z mehom.Lahko je železnici vršiti avtobusni prevoz po subvencijah za železnico. Te so verjetno višje, saj je 50% prihodkov potniškega prometa iz subvencij, recimo da je bolj ekološko in požrem. Še dobro, da avtobusarji ne protestirajo.
sporočil: 4.311
[Inside]Po današnjem voznem redu bojda vozi, odhod 7.10, prihod 9:38. Ali se drži voznega reda me pa ne vprašaj. Glede ostalega se pa v glavnem strinjava, vsaj meni se zdi tako.
> [MarijanMacek]
Enostavno v vozni red dajo prevec voženj glede na kapaciteto voznega parka.
Da tudi zapore povzročijo motnje, vendar zadnje čase obljubijo da bo vozil pendolino Murska sobota Ljubljana in s tega ni nič. Zakaj lažejo z obljubami? In vozni red stalno spreminjat je bedarija, ljudje rabijo cas da se navadijo da gre vlak ob določeni uri.
sporočil: 4.311
Imaš kar prav, noben ne ve, zakaj je potrebno upoštevati vozni red,
za katerega ni voznih sredstev. Sem iz radovednosti pogledal danes
zamude, pa je bilo v Laškem že kar 38 minut......... Razumi kdor
more!
sporočil: 19
čas vnosa: 14.06.17 14:10
Mojstri improvizacije?
He,he, he ...
Se že veselim tvojih nadaljnih 12.000 prispevkov .
He,he, he ...
Se že veselim tvojih nadaljnih 12.000 prispevkov .
Strani: 1