Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2655805] 30.05.17 16:33
Odgovori   +    0
»Slišimo različne napovedi, denimo da polovice delovnih mest, ki jih imamo danes, čez deset let ne bo več,« je opozoril Matej Čer iz podjetja Avantcar in dodal, da je pri vseh inovacijah in novih tehnologijah odločilen tudi marketing. »Pove nam, katere so te nove tehnologije in kako dejansko vplivajo na naše življenje.«
Dober primer tega je Tesla, je dodal Čer. Spremenili so tako izdelek kot tudi proizvodnjo in marketing. »Avto ni več le prevozno sredstvo, je naprava z vso možno novo tehnologijo. Pri marketingu pa so pokazali, da ne potrebuješ avta, da se ta prodaja. Tako so ogromno avtomobilov model 3 prodali, še preden so sploh začeli proizvodnjo,« je povedal Čer.
V bistvu gre za obliko blagovnaga fetišizma, ki ga vzpodbuja marketing. Kar je dobro za trenutni zagon gospodarstva. Se pa bojim, da bo pristanek na realna tla trd, tako za proizvajalce kot za kupce takšnih produktov..

Strani: 1