Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Malo umazan, a vselej zanesljiv Italijan

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2651420] 03.05.17 10:53
Odgovori   +    3
Lep opis, ki mirne duše velja tudi za Triumphovega scremblerja, ki je men recimo bolj všeč. Mal sem jih lahko primerjal na CVV Vransko ob zadnjem srečanju motoristov.
Ampak problem je, da se ti garaža začne prehitro polnit z motorji, če na vsako noviteto trzneš na prvo žogo. Vsaj dva pa menda moraš imet enga za po blatu, drugega za na cesto, pravijo američani. Lep dan.
pobalin sporočil: 14.456
[#2651444] 03.05.17 15:24
Odgovori   +    1
Mora biti pa res nekaj posebnega psevdostar motor, ki ga poslovni časnik testira oziroma o njem objavlja (foto)eseje na cca dve leti.
avto.finance.si/8823...-letu-1961
Milač se je junija 2015 veliko bolj potrudil s fotografijami, očitno veliko bolj vetropirski Suhadolnik pa je na drugi sliki še čelado prav nemarno odložil na tla. :-)
milos9 sporočil: 1.044
[#2651495] 03.05.17 21:18 · odgovor na: pobalin (#2651444)
Odgovori   +    1
Dostopna klasika ala scrambler, MT-07 in Honda 750 se prodaja, torej motoriste zanima. Zato pogosteje pišemo o njih, letos prideta se 2 scramblerja.
pobalin sporočil: 14.456
[#2651558] 04.05.17 11:13 · odgovor na: milos9 (#2651495)
Odgovori   +    0
Hm, po logiki pisanja o tem, kar se prodaja, bi morali vsaj enako pogosto objavljati teste/eseje o top deseterici avtomobilov na našem trgu. Ker pri količinah teh modelov jih lahko trgovci tričetrt takoj izvozijo, pa bodo s preostalo četrtino še vedno imeli več kupcev kot katerikoli od navedenih motociklov.

Po podatkih SU RS so lani pri nas registrirali 2801 nov motocikel, od tega jih je BMW menda skupaj prodal 319 (50 policiji in skoraj toliko izposojevalnici. Tole je iz Motorevije pobrana lestvica top 10 avtomobilskih modelov in število registracij 2016: Clio 3854, Golf 2594, Octavia 2377, Polo 2037, Captur 1824, Astra 1563, Duster 1507, Passat 1427, Fabia 1416, Tucson 1245.

Zato si drznem postaviti pobalinsko tezo o pravem ozadju teh dveh objav. Prvič je to absolutno v interesu distributerja, drugič pa je to motocikel, s katerim bi se marsikdo zelo rad zapeljal na izlet, čeprav si nakupa ne more ali noče privoščiti. Velik užitek = velika potrata. Torej sploh ne gre za prodajne številke ampak za stari krilatici, da smo pod kožo vsi krvavi, ter da se je tako volk nasitil, koza pa je ostala cela. Pobalinski komentarji so pa kazen po kozlovski sodbi. :-)
bigl sporočil: 18.363
[#2651601] 04.05.17 14:01 · odgovor na: pobalin (#2651558)
Odgovori   +    1
Pri motorjih so tile scremblerji top zgodba tudi v svetu. Sicer pa celo paleto motorjev pokriva kar nekaj revij, mislim pa, da najbolje Motosi. Te postržejo z vsemi novostmi in z zgodovino ter zabavo, ki spada zraven, izleti in tako naprej. Na kratko, ni dolgčas pri branju. Lep dan.

P.S. Sicer pa so tudi pri motorjih hierarhije, zmogljivostne in denarne. In ponudba nudi veliko možnosti izbire. Kdor se ne vozi rad več hitro si bo umisli kaj bolj umirjenega in zmernega, pač v skladu s časom s svojo filozofijo. Brutalnih mrcin se hiter naveličaš al pa one tebe. In proizvajalci zazanvajo tržne potrebe in se prilagajajo. In zato je pravilna ugotovitev Miloša, da je zlata jama in krava molznica trg motorjev ranga tam okoli 750-800 kubikov. Sicer pa se itak največ motorjev proda v Aziji.
abrame sporočil: 1.628
[#2680707] 25.10.17 11:06 · odgovor na: bigl (#2651601)
Odgovori   +    0
In v Aziji vladajo kubature za mestno uporabo, to je tam med 125 do 400 cm. V večini držav imajo omejitve motornih prostornin, Iran npr. 250, Indija 400 cm, tako, da je pojem motocikliranja tam nekoliko drugačen. Večje aparate lahko uporablja le policija, vojska in gasilci.

Strani: 1