Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Starši in založniki besni na skrpucalo ministrice Makovec Brenčičeve
Strani: 1
sporočil: 7.964
Največja razbremenitev za starše in za možgane otrok bi bilo
črtanje polovice balasta v učnem programu, ki ga morajo
osnovnošolci prebaviti, da zadovljijo "Program" zbluznjenih
FDV-jevcev. In da osrečijo učiteljico - da odkljuka program.
Če otroku (npr. pri nas doma je bilo tako) dela starš herbarij, ne pa otrok sam (ker mu učiteljica tega sploh ne pokaže), v Programu pa piše, da mora biti narejen, WTF potem tako šolstvo: da starši nadomeščajo učitelja, in to doma. Kao v prostem času! (V mojih šolskih cajtih ni bilo niti 30% takega tempa... pa sem se vseeno načital v življenju. Časa je več kot dovolj.)
Nekaj je tle hudo narobe, in to ve vsak malo bolj prosvetljen učitelj, ampak rinemo dalje in delamo iz naših otrok usmerjene osle s plašnicami. Fuck the system!
Otrokoma sem dejal, glejta na svet čim širše, učita se najraje, kar vama je ljubo, drugo jemljita kot balast... ker balasta bosta srečala mnogo v življenju... upam, da jima bo to pomagalo v odraslih letih. Pač, več jima ne morem nuditi znanja za life.
Če otroku (npr. pri nas doma je bilo tako) dela starš herbarij, ne pa otrok sam (ker mu učiteljica tega sploh ne pokaže), v Programu pa piše, da mora biti narejen, WTF potem tako šolstvo: da starši nadomeščajo učitelja, in to doma. Kao v prostem času! (V mojih šolskih cajtih ni bilo niti 30% takega tempa... pa sem se vseeno načital v življenju. Časa je več kot dovolj.)
Nekaj je tle hudo narobe, in to ve vsak malo bolj prosvetljen učitelj, ampak rinemo dalje in delamo iz naših otrok usmerjene osle s plašnicami. Fuck the system!
Otrokoma sem dejal, glejta na svet čim širše, učita se najraje, kar vama je ljubo, drugo jemljita kot balast... ker balasta bosta srečala mnogo v življenju... upam, da jima bo to pomagalo v odraslih letih. Pač, več jima ne morem nuditi znanja za life.
sporočil: 30.415
Starši bodo dajali več in še več, kajti Cerarjeva vlada je po
besedah njenega ekonomskega guruja Kešeljeviča prepričana, da se
zaposlenim v javnem sektorju že od Janševe vlade dela velika
krivica in jim je odvzeto na stotine milijonov denarja. Glavna
naloga te vlade je, da javnim uslužbencem vrne ta fiktiven denar,
ki ga nikoli niso imeli, pripada pa jim po »Bogu in Pravici«. Po
Kešeljeviču, denar za končno odpravo teh »krivic« mora biti
zagotovljen v proračunu za leto 2018/2019 in seveda, bi dodali, s
to odpravo teh »krivic« se bodo delale nove »krivice« in plačne
anomalije, in se bo krog nadaljeval. Zato starši šoloobveznih otrok
ne morejo pričakovati nobenih razbremenitev, saj se v naš javni
sektor kot megla spušča misel, da je denar pobran s prispevki in
davki osebna in zasebna last zaposlenih v javnem sektorju, za vse
storitve, ki pa jih javni sektor izvaja je potrebno dodatno
plačati.
Kešeljevičev intervju, ki ga lahko opišemo s stavkom, da je »za vse kriv Janša, Janša je kriv za vse« v Delu na:www.delo.si/sobotna/...prava.html
Kešeljevičev intervju, ki ga lahko opišemo s stavkom, da je »za vse kriv Janša, Janša je kriv za vse« v Delu na:www.delo.si/sobotna/...prava.html
sporočil: 10.889
Najprej: majhni otroci po cestah vlacijo torbe-kovcke na kolesih,
kar je videti grozno. Drugic: vsak otrok bi moral dobiti nove
knjige za veselje, ne pa povaljanih iz skladov. Narediti je treba
selekcijo, zmanjsati stroske in starsem omogociti dostopnost do
gradiv. In nehati z mentaliteto, da je treba vse dobiti zastonj.
Nismo majhni otroci: a unim ste pa dali, na pa ne? Nam tudi!
sporočil: 5.835
[FIN-454644]Zakaj knjige? Učenci se lahko učijo učno snov iz tablic, ki si jih sposodijo v šoli, doma pa iz svojih tablic. Z uvedbo tablic ne odpade le tiskanje knjig, temveč tudi torbe in kovčki na kolesih.
Najprej: majhni otroci po cestah vlacijo torbe-kovcke na kolesih, kar je videti grozno. Drugic: vsak otrok bi moral dobiti nove knjige za veselje, ne pa povaljanih iz skladov.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.04.2017 08:37
[menim]Tablice so za majhne otroke bistveno slabsa varianta od ucbenikov.
> [FIN-454644]
> Najprej: majhni otroci po cestah vlacijo torbe-kovcke na kolesih, kar je videti grozno. Drugic: vsak otrok bi moral dobiti nove knjige za veselje, ne pa povaljanih iz skladov.
Zakaj knjige? Učenci se lahko učijo učno snov iz tablic, ki si jih sposodijo v šoli, doma pa iz svojih tablic. Z uvedbo tablic ne odpade le tiskanje knjig, temveč tudi torbe in kovčki na kolesih.
Ce bi bilo tako enostavno, tudi delovnih zvezkov ne bi rabili, bi bilo dovolj ucbenik + navaden zvezek.
Sicer pa se mi zdi, da je najvecja katastrofa nastala takrat, ko so uciteljem dovolili da sami zbirajo ucbenike. Drzavna sola ki ima javno veljaven kurikulum mora slediti drzavnim smernicam za ucbenike in delovne zvezke, kaksna avtonomija uciteljev neki v tem primeru!?!?
Drzava bi tule morala izbrati ucbenike, odkupiti avtorske pravice od avtorjev, in loceno izbrati izvajalca-zalozbo (lahko tudi vec teh), ki bi ucbenike oziroma delovne zvezke dali na trg.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 03.04.2017 09:09
Kateri butelj si je izmislil, da otroci tovorjo toliko gradiva v
šolo kot mule? Če je to normalno, ne vem.. V Slovenji ni pameti,
začne se že z malimi otroci in nadaljuje do smrti, tega ubogega
človeka, ki so mu že v otroštvu načeli hrbtenico. Naj zmanjšajo
število knjig in delovnih zvezkov in naj omogočijo, da bo uboga
žrtev izobraževalnega sistema lahko to tono gradivo, vsaj tistega
nepotrebnega, lahko skladiščila nekje v šoli, ne pa da si otroci
uničujejo zdravje s prenašanjem teh pripomočkov.Seveda bi morala država dati mnogo več denarja za učna gradiva za osnovno šolo. Potem se pa modeli sprašujejo, zakaj se ljudje ne odločajo za več otrok. Kako le, če stane za vsakega otroka samo učno gradivo 500 EUR-ov.
sporočil: 10.889
Zsluzkarji in zastonjkarji. Zasluzkarji, ki pisejo slabe ucbenike:
delovni zvezki neusklajeni z ucbeniki. In Slovenci, narod
zastonjkarjev. Vse zastonj. Vsi Pedagoski institut, Zavod za
solstvo Ministrstvo z solstvo....horde neusklajenih
pametnjakovicev. Otroci ne morejo prezveciti teh silnih knjig in se
jim v osnovi morajo zagravzati. Se zlasti pa se jim gravzajo stare,
rabljene, posvaljkane knjige.
sporočil: 5.835
[bc123a]Morda za majhne otroke do tretjega razreda o.š. Višji razredi bi lahko uporabljali tablice.
> [menim]
> > [FIN-454644]
> > Najprej: majhni otroci po cestah vlacijo torbe-kovcke na kolesih, kar je videti grozno. Drugic: vsak otrok bi moral dobiti nove knjige za veselje, ne pa povaljanih iz skladov.
>
> Zakaj knjige? Učenci se lahko učijo učno snov iz tablic, ki si jih sposodijo v šoli, doma pa iz svojih tablic. Z uvedbo tablic ne odpade le tiskanje knjig, temveč tudi torbe in kovčki na kolesih.
>
>
> Tablice so za majhne otroke bistveno slabsa varianta od ucbenikov.
Sicer pa se mi zdi, da je najvecja katastrofa nastala takrat, ko so uciteljem dovolili da sami zbirajo ucbenike. Drzavna sola ki ima javno veljaven kurikulum mora slediti drzavnim smernicam za ucbenike in delovne zvezke, kaksna avtonomija uciteljev neki v tem primeru!?!?Založbam bi bilo to všeč, ker bi imele manjše stroške, vprašanje pa je, če bi to ustrezalo tudi državi.
Drzava bi tule morala izbrati ucbenike, odkupiti avtorske pravice od avtorjev, in loceno izbrati izvajalca-zalozbo (lahko tudi vec teh), ki bi ucbenike oziroma delovne zvezke dali na trg.
sporočil: 2.146
Kjer je tale Maja zraven, tam je blef doma (beri se trava vec ne
raste). Takle mamo in zato je tko.
sporočil: 422
Ja res je. Slovenski šolski sistem od osamosvojitve ni doživel
resne reforme. Vse kar je država naredila na področju šolstva je
bilo vlaganje v beton (obnavljanje šol), ni se pa lotila reforme
vsebin. Tako je posledično problemov v osnovnem šolstvu celo morje,
izpostavil bi pa naslednje, ki so predvsem posledica preveč
liberalno zasnovanega šolskega sistema:
- zastarelost izobraževalnih vsebin in zastarele metode poučevanja (preveč piflanja, učenja po sistemu čim večje storilnosti, premalo seminasrkega dela, samoiniciativnih metod, kritičnega razmišljanja, ...
- preveč liberalna politika pri tiskanju vsebin, cela gora različnih vsebin od delovnih zvezkov, učbenikov, ki bi jih bilo možno optimizirati in iz gradiva izvzeti balastne vsebine in jih narediti bolj prijazne
- slaba politika financiranja šolstva, kjer bi bilo delati na pocenitvi izobraževalnega sistema, od združevanja šol, vsebin, optimizacije delovnih procesov, ...
- zastarelost izobraževalnih vsebin in zastarele metode poučevanja (preveč piflanja, učenja po sistemu čim večje storilnosti, premalo seminasrkega dela, samoiniciativnih metod, kritičnega razmišljanja, ...
- preveč liberalna politika pri tiskanju vsebin, cela gora različnih vsebin od delovnih zvezkov, učbenikov, ki bi jih bilo možno optimizirati in iz gradiva izvzeti balastne vsebine in jih narediti bolj prijazne
- slaba politika financiranja šolstva, kjer bi bilo delati na pocenitvi izobraževalnega sistema, od združevanja šol, vsebin, optimizacije delovnih procesov, ...
sporočil: 5.835
[kajulci]Tablica z elektronskim papirjem in navadni papir, oba imata pluse in minuse. Podčrtovanje in pisanje po tablici je enostavno.
Tablice so manj pregledne. Na papirju s pogledom zaobjameš več. Pa po papirju lahko kracaš in podčrtuješ itd., po tablici je to time consuming in nepregledno.
"It’s now easy to export notes and highlights from a book to your e-mail, so you can always have them on-hand for reference." www.amazon.com/dp/B0...nk_eb?th=1 (Kindle E-reader)
Strani: 1