Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Če se Luka zaradi financiranja drugega tira ne bo mogla razvijati, zakaj potem sploh graditi drugi tir?
Strani: 1
potem bo pa narod ocenil kdo krade..vsak ki bo imel čisto vest, bo lahko mirno spal in tudi vse delil.
Če se Luka zaradi financiranja drugega tira ne bo mogla razvijati, zakaj potem sploh graditi drugi tir?Odgovor je v sosednjem članku. Pajdaški kapitalizem Inc 2.0
tl.finance.si/885302...rugem-tiru
[opavel4]Kolk butast moraš bit, da to napišeš ?
Da ne bo pomote, za TEŠ-6 davkoplačevalci zaenkrat nismo plačali niti evra.
Davkoplačevalci smo imeli v lasti HSE, ki je biv vreden 1,5 - 2 mdr EUR, danes pa je mogoče vreden desetinko tega.
... OK, zdaj pa ne vem, če je Marko Pahor prebral, kaj je napisal, ker se naslov članka po mojem skromnem mnenju ne sklada s tem "Če sta se torej brez kakšnega resnega poziva in ob jasnih znamenjih, da tuji investitorji niso zares zaželeni, pojavila kar dva potencialna investitorja, je več kot očitno, da gre za projekt, ki je komercialno zanimiv.", kar je (tudi) napisal v svojem članku ...
P.S.: vsakemu je jasno, da bi - kot rečejo naši južni bratje - šefi v Luki Koper "i jare i pare", kar pa ne pomeni, da se koristnost katerekoli(!) infrastrukture meri z letom ali dvema, ampak je včasih še 100 let premalo ...
Drugi tir podpirata dve skupine ljudi - ozka skupina krimialcev, ki bo od te gradje profitira in širša, bolj množična skupina retardiranih idiotov. Politiki spadajo v to prvo skupino.
Ko se dela te študije se jih ne dela za to, da bi se kaj prihranilo, racionaliziralo ali izboljšalo. Gre za to, da se pripravi celo množico dokumentov, ki bodo potem služili kot alibi vsem tem kriminalcem, ko se jih bo povprašalo po zdravju. Ravno TEŠ 6 je odličen primer tega kako se zadevo izvede.
Pripravi se recimo 10 študij, strokovnih podlag, ocene, elaboratov itd. V vsaki se uporabi samo nekaj napačnih vhodnih podatkov in že se dobi želene rezultate. A tisti, ki pripravlja tak dokumentse pri vnašanju vhodnega podatka sklicuje na nekoga drugega. In se tako razbremeni odgovornosti.
In potem vrh politični del te kriminalne združbe pravi, da so bili zavedeni. Čeprav so ravno ti politiki naročali kako se morajo pripravljalci študij zadeve lotiti, da bo pokazala to kar oni želijo.
In seveda potem nikogar ne moje zapreti, ker je pri kraji sodelovalo več 10 pravnih in več 100 fizičnih oseb. Nobena policija, tožilstvo in sodnija tega ne more sprocesirati. Sploh pa ne slovenska, ki je politično nastavljena, skorumpirana in del teh istih omrežij.
Ravno pri TEŠ 6 se vidi kako so pri tem sodelovale SD kot nosilna stranka, DESUS, SDS in Zares/LDS kot kot podporniki. In tudi sedaj je hecno videti kako je tudi opozicija tiho pri tem drugem tiru. Ker točno vedo, da bodo dobili del pogače.
[BlazVo]
takole
siol.net/siol-plus/k...avo-438298
Katerega leta pa bo po vladni oceni drugi tir lastniku, državi, prenehal prinašati izgubo? Lepo si napisal, nikoli...Z drugimi besedami, drugi tir bo za državo večna izguba, ki jo bo seveda pokrival proračun, podobno kot bo kredite vračal proračun, povdarjamo, le proračun.
sem zaključil !!!!
[0121ZA1]Si prebral Blažev članek "Drugi tir - nasedla naložba za nasedlo državo"? Preberi, splača se: siol.net/siol-plus/k...avo-438298
Hmm daj argumentiraj numerično analitsko in ne gostilniško.... drugu tir bo imel mnogo pozitivnih prihodkovnih multiplikatorjev za državo... od ddv na pretovor, do davka od dobička ki ga plača lkpg, do koncesije ki jo plača lkpg, do izplačanih dividend ki jih plača lkpg, do vozarin ki jih bo prejele železnica ... itd, itd , itd
sem zaključil !!!!
[0121ZA1]Težko verjamem, da je taka investicija finančno upravičena. Upam, da se zavedaš, da gre za najmanj 1mld EUR, na koncu verjetno za 1,5mld. Denimo Luka Koper je imela v letu 2015 nekaj čez 30mio EUR dobička...? Pa tudi če ga podvoji, je davek na ta dobiček kaplja v morje. Pa ga ne bo, saj bo več kot očitno ravno Luka Koper obremenjena s stroški zaradi drugega tira, tako da je smiselnost investicije iz tega vidika že vprašljiva. Tudi ostale postavke, ki jih omenjaš, se merijo v milijonih, in ne v desetinah milijonov ali stotinah milijonov - torej gre glede na strošek investicije za drobiž. Vzdrževanje drugega tira, stroški financiranja in tako naprej pa tudi niso brezplačni. Govora je o letnih stroških med 50 in 80mio EUR - a na to si pa pozabil? Nikakor ne verjamem, da gre za projekt, ki bi lahko zagotavljal pozitiven donos in zagotovo se bi 1mld EUR dala porabiti bistevno bolj koristno. Neumnost brez primere. Poleg tega pa je tudi polno neznank - še dvakrat naj delavci Luke štrajkajo, pa se bo promet preusmeril v Trst...in bo drugi tir postal spomenik še eni veliki neumnosti Slovenije.
Hmm daj argumentiraj numerično analitsko in ne gostilniško.... drugu tir bo imel mnogo pozitivnih prihodkovnih multiplikatorjev za državo... od ddv na pretovor, do davka od dobička ki ga plača lkpg, do koncesije ki jo plača lkpg, do izplačanih dividend ki jih plača lkpg, do vozarin ki jih bo prejele železnica ... itd, itd , itd
sem zaključil !!!!
[Mleben]Končno eno pravilno mnenje. Takoj ukiniti železnice, ker je to sama izguba (mimogrede samo v tovornem prometu precej M € dobička lani, letos še boljše). Železnica bo skastrirala LKp, torej zapret njen industrijski tir, LKp pa naj prevaža po AC, ni problema ene 3x več kamionov....., ampak bo kmalu promet prešel v Ri in Ts, mi bomo pa eko kmetovali..... Ko bodo volivci videli, da je železnica propadla stvar, bodo na voltvah zmagali ta pravi (osli namreč) in bomo lepo živeli v čisti deželi brez Luke, zaprli bomo vso resno industrijo (saj vendar kvari lepote okolja) in se preživljali z vrtičkarstvom na naši prelepi, kmetijstvu manj primerni zemlji.....
Čista izguba prostora in praznih argumentov. Železnice so že dosedaj čista zguba, plačujemo jih že sedaj iz cestnine ob letni registraciji na primer, ter še iz ostalih proračunskih virov, po novem pa bo zguba železnic neprimerno večja, skastrirala bo LK in državo. Edin smoter vsega je zmagati naslednje volitve. Kako votlo in stran vržen denar!
Ni kaj, misli za Nobelovo ekonomsko nagrado[-i]!
[XSEME2]Še prej pa napisati TRR in poučiti vsakega, ki podpira to perspektivno investicijo, da svojo vero v to perspektivnost podkrepi z denarnim vložkom ter tako postane njegov solastnik.
Naj lepo 2TDK naredi public portal, kjer je seznam projektov, denarja, kdo komu, kakšna podlaga, dokumentacija...skratka full disclosure..
potem bo pa narod ocenil kdo krade..vsak ki bo imel čisto vest, bo lahko mirno spal in tudi vse delil.
[0121ZA1]Sam predlagam, da mi država zgradi en orng parkplac v LJ. Investicija bo imelia ogromno pozitivnih prihodkovnih multiplikatorjev. DDV od vsake stranke, davek od dobička, koncesijo, v biznis lahko sprejmem 30 % države in tako bo država dobila tudi dobiček, pa denar od vinjet za vse, ki se bodo iz cele SLO vozili na "moj" parkplac, itd., itd., itd.
Hmm daj argumentiraj numerično analitsko in ne gostilniško.... drugu tir bo imel mnogo pozitivnih prihodkovnih multiplikatorjev za državo... od ddv na pretovor, do davka od dobička ki ga plača lkpg, do koncesije ki jo plača lkpg, do izplačanih dividend ki jih plača lkpg, do vozarin ki jih bo prejele železnica ... itd, itd , itd
sem zaključil !!!!
[BlazVo]Pahor je danes pred poslanci povedal, da bi tudi danes podprl naložbo v TEŠ 6...Naj nam boh pomaga.
> [opavel4]
> Da ne bo pomote, za TEŠ-6 davkoplačevalci zaenkrat nismo plačali niti evra.
Kolk butast moraš bit, da to napišeš ?
Davkoplačevalci smo imeli v lasti HSE, ki je biv vreden 1,5 - 2 mdr EUR, danes pa je mogoče vreden desetinko tega.
Strani: 1