Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2646399] 29.03.17 15:07
Odgovori   +    11
Na poti do cilja sta dva usodna koraka. Prvi: tovornjakarji bodo postali nekonkurencni. Drugi: Luka Koper bo postala nekonkurencna. Drugi tir bo pa spomenik.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2646402] 29.03.17 15:18 · odgovor na: FIN-454644 (#2646399)
Odgovori   +    9
Cela drzava bo postala spomenik...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2646406] 29.03.17 15:26
Odgovori   +    6
Šele bomo videli in se prepričali, da tisto kar se zdaj piše o financiranju drugega tira ne bi moglo biti bolj oddaljeno od resničnih razmer...Pomembno je le, da se zapiči prva lopata potem se projekta ne bo dalo več ustaviti, vrednost pa bo naraščala in naraščala...Luka bo že zdavnaj prodana ali bo del severnojadranskih EU pristanišč s skupno upravo, ki bo usmerila tovor po cenejši progi do Trsta in naprej, slovenski proračun pa bo odplačeval kredite. Lahko napišemo, da bo Luka plačevala 28 ali 128 milijonov na koncu bo vse tako in tako plačal proračun.
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2646408] 29.03.17 15:31 · odgovor na: anon-18898 (#2646402)
Odgovori   +    3
[0121ZA1]
Cela drzava bo postala spomenik...
Nagrobnik....

To pa zato, ker obstajajo tudi"dobri" spomeniki.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2646420] 29.03.17 16:46
Odgovori   +    5
Medtem se je delnica Luke Koper v dveh dneh sesedla za šest odstotkov
SLO država je že večkrat, pravzaprav čisto vsakič doslej, pokazala, da ji jebe za manjšinske delničarje njenih podjetij. Ta podjetja so v resnici last s politiko povezanih lobijev.

Ironija je seveda v tem, da ta ista državan trenutno na roadshowih, ki niso poceni, skuša prepričati vlagatelje, da bi postali manjšinski delničarji njene NLB
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2646424] 29.03.17 17:25 · odgovor na: BlazVo (#2646420)
Odgovori   +    5
Podjeten politik bi razmisljal, kaj je cilj in kaj je optimalna pot do cilja. Seveda, tovornjake s cest, dolgorocno, vec tovora na zeleznico. Zato gradis zeleznico. Ampak: kako jo gradis? Nespameten skoci v prazen bazen na glavo. Hocem drugi tir. Kje bom vzel denar: v Luki, od tovornjakarjev, od Evrope, en nas bo napisal zakon. Papir vse prenese. Lako cemo. Luka bo navila cene, tovor bo sel v Trst in na Reko, tovornjakarji bodo propadli, luka bo skrahirala. Nic hudega, lincali bomo krivce za fiasko, jih pozaprli, davkoplacevalcem pa obesili kako novo nebulozo. Genialci unicujejo brez trena oka.
vrac sporočil: 11.068
[#2646434] 29.03.17 17:58
Odgovori   +    2
Spet nas hočejo nategniti. Komur se da naj si prečita članke o tej temi na tej povezavi. Potem bodo pa modeli, ki nas hočejo žejne prepeljat čez vodo čez par let, ko jih bodo vodili po sodiščh kot dresirane medvede in jih strpali v zapore, da pa oni niso nič vedeli o tem. Vodilo jih je eno samo poštenje in skrb za javno korist.


damijan.org/
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2646439] 29.03.17 18:07 · odgovor na: vrac (#2646434)
Odgovori   +    6
Ocitno ne gre za drugi tir. Drugi tir je sredstvo za nekaj drugega. Za vprasanje, kdo bo kasiral, ne kdo bo zasluzil.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2646484] 30.03.17 09:04
Odgovori   +    1
Če odmislimo ekonomsko neupravičenost tega projekta in izjemno visoko korupcijsko tveganje, se je v tekst prikradlo še nekaj napak:
1. DARS ni tisti, ki bo plačal 11,4 mio evrov (v obrazložitvi osnutka oz.predloga zakona brez kakršnihkoli izračunov, tprej fantazija) pribitka. Pribitek, ki je birokratska latovščina za novi davek, bodo plačali prevozniki blaga s težkimi tovornimi vozili.
2. Z januarjem letos se je cestnina za težka tovorna vozila, ki so najpogostejša v prometu, to je razred R4, kvalitete EURO III,IV in V dvignila za 50% in ne za 30% kot pravi Sever.

3. Direktiva 2011/76/EU govori o cestnih pristojbinah za uporabo določene cestne infrastrukture posebej še v zvezi s trajnostno (sic!) politiko in opredeljuje cestnino, infrastrukturno pristojbino in ne "pribitke". Hočem reči, da bo država težko vsebinsko argumentirala evropski komisiji (EK) ta "pribitek". Seveda bo lahko EK dala politično soglasje k takemu "pribitku".

Še to: Slovenija po obsegu, raznovrstnosti in domišljiji po izumljanju davkov, sodi v sam svetovni vrh. V EU npr. je po višini davka na gorivo (73,5%) na četrtem mestu, za Švedsko, Italijo in GB.

Strani: 1