Strani: 1

anon-202494 sporočil: 2.309
[#2644210] 11.03.17 18:12
Odgovori   +    1
Sicer ne spada pod novosti v Ženevi, pa vseeno:

Še ena neumnost, ki jo je sproducirala ta vlada je registracija koles s pomožnim motorjen, ki morajo biti registrirana pred 1. majem.

Ta teden sem se peljal na center, ki izvaja tehnične preglede in registracije ter poizkušal registrirati mojega Ciaota. Uslužbenka mi je rekla, da ga ne more, ker še nimajo niti navodil, kakšen bo postopek, niti tablic!
Ta vlada je res vesoljska, izdajo nek predpis, ne napišejo pa, kako se to izvede. Veliko koles z pomožnim motorjem je starodobnikov, za katere ne obstajajo nobeni papirji, kako naj se tak motorček registrira?

Tudi v tem primeru "vlada v enem letu ni naredila popolnoma nič", tako kot pri regratu.

Miloš, ali kdo drug iz vašega tima, ali bi lahko malo poizvedeli, kako je s to rečjo. Mislim, da je kar veliko interesentov, ki bi to radi vedeli.

Hvala vnaprej, če se boste potrudili.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2644212] 11.03.17 18:27
Odgovori   +    2
Veliko berem teste tudi na nemških portalih in sem nakako razočaran nad ocenjevanjem novih avtomobilov.

Največ k dobri oceni pirinesejo novi sitemi elektronske povezljivosti in podobne za vožnjo nepotrene navlake. Me prav zanima, koliko nesreč se zgodi zaradi gledanja na monitor.

Na področju motorjev pa razen "downsizinga" ni narejenega nič bistvenega. Moč motorja pa se povečuje z elektroniko in turbokomprasorji. Obe ti dve komponenti pa prinašata samo dodatne okvare na motorju. Stanujem blizu BMW servisa, kamor skorej vsak dan vlečna služba pripelje kakega novega BMW-ja z okvaro na elektroniki.

Meni se zdi nekam smešno, da velike avtomobile, težke tudi preko 1600 kg poganje en mlinček z 1600 ccm, ali še manj.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2644223] 11.03.17 19:44
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (12.03.2017 07:23)
milos9 sporočil: 1.046
[#2644248] 12.03.17 09:24 · odgovor na: anon-202494 (#2644210)
Odgovori   +    0
Vsekakor preverim, hvala za namig

Miloš M.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2644297] 12.03.17 16:34 · odgovor na: milos9 (#2644248)
Odgovori   +    0
Miloš, hvala!
Me prav zanima, kaj bodo birokrati povedali.
Lp, IBr, Trzin
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2644364] 13.03.17 06:11
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-202494 13.03.2017 06:18
Miloš,
še za informacijo:

Jaz sem mojega Ciaota (model PX) kupil leta 2011 preko bolhe za 350 evrov, je letnik 1986.
Originalnih papirjev nima, ima pa na roko napisano potrdilo ena italijanske gospe, da ge je podarila gospodu, od katerega sem ga kupil in seveda imam kupoprodajno pogodbo.

Ko sem ga kupil, ni bil v najboljšem stanju, saj je stal v neki šupi verjetno kakih 15 let, se je pa po teku motorja videlo, da ni bil veliko vožen. Jaz sem ga sam popravil in z njim prevozil okoli 2000 km letno (skupaj okoli 8000 km), kar sem izračunal iz porabljenega bencina, ker števca pač nima. Motorček še vedno zlo lepo teče, brez problemov.

Da se razummo, nimam nič proti registraciji, samo ta vlada vedno sprejme neke nedokončane zakone in zajeb.va državljane ( regrat, davek na hiše itd).

Še enkrat hvala, da ste pripravljeni raziskati to zadevo.

Lp

PS
Jaz sem sedaj star 74 let in sem hobi-naravoslovni fotograf. z Ciaotom se vozim po poljskih poteh med njivami in travniki, kjer fotografiram v glavnem metulje. Ciao je za to zelo priročen, ker se tudi lahko vozim po kolesarskih stezah, da pridem recimo do obrežja Save, na cesto se pa ne upam, je zame preveč nevarno. Ko sem bil mlajši, sem se tja vozil s kolesom, sedaj pa nekako ne gre več.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2645116] 18.03.17 16:02 · odgovor na: anon-202494 (#2644364)
Odgovori   +    0
Ne pozabita si povedati, da gre tale Ciao več kot 25 km/h in je pravzaprav čisto navaden moped, ki bi moral biti registriran že prej.
murje sporočil: 5.120
[#2651855] 05.05.17 16:14
Odgovori   +    0
FERRARI RACE US

DIVIDENDA - 0,635 €

Odbor direktorjev in Cda iz družbe Ferrari S.p.A. je že pred časom sporočil, da bo letos Ferrari S.p.A. ponovno izplačala dividendo v višini 0,635 € na delnico Ferrari RACE US. Danes je na borzi v Milanu kotirala pri rekordnih in še nikoli videnih 75,35€, končala pri 74,25 € na Wall Streetu pa trenutno $81,80.
Zadnji dan upravičenja do dividende je bil 24. april 2017, izplačilo delničarjem, pa je bilo 2. maja 2017.
Equita, Acros in Kepler so dvignili pričakovanja za Ebitda 2017 na 1mrd€, kar pomeni, da so postavljeni cilj že dosegli z dveletno prednostjo, cene delnice Ferrari Race Us pa postavili na 82€, 80€ in 74€.

* Dividenda 2016 - 0,46 €
* Dividenda 2017 - 0,635 €
www.milanofinanza.it...1956001690
www.milanofinanza.it...0645556429
www.nasdaq.com/symbo.../real-time
www.nasdaq.com/symbo...meframe=1y
www.milanofinanza.it...1139397060

Strani: 1