Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenci tretji v EU pri mobilnostnih razvadah
Strani: 1
sporočil: 3.087
[Inside]Ni več povratka nazaj. Avtoceste imamo, železnice pa so in bodo ostale največji slovenski muzej na prostem.
Zakaj ti članki niso zagledali luč sveta takoj po osamosvojitvi? Ker so bili vsi pijani od AC programa. V drzavi, ki je načrtno uničevala javni potniški promet drugače ne more biti. Sočasno bi morali delati AC in železniški križ. Sedaj čez noč resitve,me prav zanima, da vidimo junake. Pričakujte jok, stok in ogorčenje.
sporočil: 2.049
Če bi imeli v Postojni, na Brniku-Kranju, Celju, Kočevju velika
parkirišča s shoping centri, od tam sodobno železnico in vlake, ki
gredo vsaj 120km/h skozi Ljubljano, bi lahko začeli kaj
spreminjati. Iz teh parkirišč do večjih krajev pa nekaj avtobusov.
Dokler je v glavah socialistična pamet, da mora vlak in avtobus
skozi vsako vas ni možnosti za razvoj.
sporočil: 7.095
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne
upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v
Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z
izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
sporočil: 140
Mobilnost in nadzor nad njo, ter usmerjanje v "trajnostno
mobilnost", je sestavni del več politik - trajnostne prometne,
trajnostne energetske, trajnostne za varstvo zraka, za vsratvo pred
hrupom, trajnostne urbanistične, itd. - vse so povezane z
Direktivami o varstvu okolja v EU, te pa dobesedno narekujejo
primere "dobrih praks" za sanacijo neprimernih in neprilagojenih
stanj. V EU države članice tem predpisom sledijo, mi pač ne - po
stari balkanski praksi izigravamo pravno državo, dolgoročno v svojo
škodo, kratkoročno pa morda v korist marsikoga, vendar ne javnega
zdravja in javnega premoženja
sporočil: 140
Taka organiziranost nima veze s "socialistično pametjo" - je
enostavno okoljevarstveno - urbanistična nuja - vendar je treba vse
to NAČRTOVATI (tudi z inženirskimi, urbanističnimi, in drugimi
načrti), potem pa kaj uporabnega nastane
sporočil: 140
[1357]Tudi druge države (že sosednja Avstrija) imajo podobne bivalne razmere - vendar se vse da organizirati, kot je treba, če se hoče - če drugega ne, se ob železniških postajah uredi zbirna parkirišča za razseljene prebivalce, nato pa se potuje z udobnim javnim prevozom po železnicah do večjih naselij - če tak seveda obstaja!? S tem se izognemo problemom, kot je Lavrica pri Ljubljani, Škofljica, predimenzionirana cesta mimo Braslovč, itd... Slovenija krši veliko EU direktiv s tem, ko železniškega sistema ni uredila skladno s sodobnimi standardi, in ne omogoča njegove prednostne uporabe! Zamujamo za več desetletij, pa še v prekrških EU direktiv smo, kar nam predstavlja grožnjo finančnih kazni s strani EU Komisije.
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
Strani: 1