Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako deluje in koliko stane tehnologija prihodnosti
Strani: 1
sporočil: 2.599
Priključni prius ima baterijo zmogljivosti 8,8 kilovatne ure, kar je sto odstotkov več kot pri njegovem predhodniku. Baterija je kljub podvojeni zmogljivosti večja le za 66 odstotkov in težja za 50 odstotkov (njena masa je 120 kilogramov), priključni prius pa je v primerjavi s klasičnim težji za 180 kilogramovSte to preverili ? Ekstremno težka baterija za 9 kWh
sporočil: 967
čas vnosa: 25.02.17 07:59
Mimogrede - električni avtomobili so z ekološkega vidika ena zelo
velika svinjarija.
Ne samo zaradi proizvodnje...
Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami. Drugi del pa pripada hitreje obrabljenim pnevmatikam.
Ne samo zaradi proizvodnje...
Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami. Drugi del pa pripada hitreje obrabljenim pnevmatikam.
sporočil: 6.570
[psm]To so torej oni v karo kiklah naumili?
Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami.
Električni avtomobili zavirajo z rekuperacijo energije. Obraba zavor je MANJŠA.
sporočil: 11.068
[psm]Ti si pa humorist... Če tole nisi mislil kot šalo, potem verjameš neki potvorjeni vesti na internetu, ker nobena resna univerza ne bi spesnila takšne neumnosti.
Mimogrede - električni avtomobili so z ekološkega vidika ena zelo velika svinjarija.
Ne samo zaradi proizvodnje...
Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami. Drugi del pa pripada hitreje obrabljenim pnevmatikam.
sporočil: 66
Spodaj je povezava na članek:
Non-exhaust PM emissions from electric vehicles
www.sciencedirect.co...101630187X
Non-exhaust PM emissions from electric vehicles
www.sciencedirect.co...101630187X
sporočil: 48.253
[BlazVo]Verjetno je svinec, ceprav vsi pravijo da je LiPo?
> Priključni prius ima baterijo zmogljivosti 8,8 kilovatne ure, kar je sto odstotkov več kot pri njegovem predhodniku. Baterija je kljub podvojeni zmogljivosti večja le za 66 odstotkov in težja za 50 odstotkov (njena masa je 120 kilogramov), priključni prius pa je v primerjavi s klasičnim težji za 180 kilogramov
Ste to preverili ? Ekstremno težka baterija za 9 kWh
Po tezi bi verjetno ustrezala svincu. Po podatkih za svincene baterije, je gostota energije 42 Wh/kg, torej 6 kWh za 120 kilsko baterijo. Pri NiMh bi dobili se precej vec.
Res, Milos9, tole bo treba preveriti, kaj za vraga so delali... WTF?
sporočil: 967
čas vnosa: 01.03.17 07:55
Se opravičujem.
Sem tudi nasedel zlobni propagandi, da so dizelski VW vozeki ena navadna ekološka svinjarija, pa sem na tem portalu od enega od komentatorjev prebral, da to sploh ni res, da so ful čisti:)
Tako kot so nebuloze izsledki raziskav o vplivih električnih vozil na potnikovo zdravje. Negativnih, jasno:)
Da ne govorimo, kako ekološka je pridelava elektrike za futranje električnih vozekov, in seveda, kak velik ekološki doprinos predstavljajo izrabljene baterije za človeštvo;)
Matr' sm' zahojen!
Sem tudi nasedel zlobni propagandi, da so dizelski VW vozeki ena navadna ekološka svinjarija, pa sem na tem portalu od enega od komentatorjev prebral, da to sploh ni res, da so ful čisti:)
Tako kot so nebuloze izsledki raziskav o vplivih električnih vozil na potnikovo zdravje. Negativnih, jasno:)
Da ne govorimo, kako ekološka je pridelava elektrike za futranje električnih vozekov, in seveda, kak velik ekološki doprinos predstavljajo izrabljene baterije za človeštvo;)
Matr' sm' zahojen!
sporočil: 9.333
Je modna avto-bitka vse bolj neizprosna, je
izrecna zmaga zmuzljiva, bo za drone donosna ?
Sodražan
izrecna zmaga zmuzljiva, bo za drone donosna ?
Sodražan
sporočil: 950
Kako se bom smejal, ko bodo novi nemški eavti začeli odpovedovat.
Trenutno zagrizenci še vedno kupujejo nemško, ampak saj veste pri
nemcih se vse kar odpove plača. In odpovedovalo bo, verjemite. To
so firme skoraj brez izkušenj s hibridi in elektriko.
sporočil: 2.054
Edini hibridni način, ki se meni zdi smielen je pogon samo z
elektro motroji, motor pa naj žene generator, temu posledično se
izignemo sklopkam, menjalnikom, pa še zaviranje se vedno izvaja z
vračanjem energije. V takem primeru bi zmanjšali težo avtomobila na
rovaš nepotrebnim mehanskim sklopom.
Če bi res radi naredili kaj novega, naj uporabijo staro tehnologijo in naj vsako kolo žene svoj elektromotor, kontrolirati vožni režim pa ni teško z dobrimi kontrolerji. Resnica je da vsi avtomobili, pa naj bodo še tako moderni, še vedno uporabljajo tehnologijo staro 100 let, samo malo so jo spilili, kar je pač posledica boljših materialov in bolj natančnih strojev, ki jih delajo.
PS glede kvarjenja avtomobilo, to pač potrebujejo proizvajalci in so se do vrhunca naučili, kako določiti življensko dobo delov, drugač se pač tehnologija ne bi kvarila.
Če bi res radi naredili kaj novega, naj uporabijo staro tehnologijo in naj vsako kolo žene svoj elektromotor, kontrolirati vožni režim pa ni teško z dobrimi kontrolerji. Resnica je da vsi avtomobili, pa naj bodo še tako moderni, še vedno uporabljajo tehnologijo staro 100 let, samo malo so jo spilili, kar je pač posledica boljših materialov in bolj natančnih strojev, ki jih delajo.
PS glede kvarjenja avtomobilo, to pač potrebujejo proizvajalci in so se do vrhunca naučili, kako določiti življensko dobo delov, drugač se pač tehnologija ne bi kvarila.
Strani: 1