5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako deluje in koliko stane tehnologija prihodnosti

Strani: 1

BlazVo sporočil: 2.599
[#2641942] 24.02.17 07:50
Odgovori   +    3
Priključni prius ima baterijo zmogljivosti 8,8 kilovatne ure, kar je sto odstotkov več kot pri njegovem predhodniku. Baterija je kljub podvojeni zmogljivosti večja le za 66 odstotkov in težja za 50 odstotkov (njena masa je 120 kilogramov), priključni prius pa je v primerjavi s klasičnim težji za 180 kilogramov
Ste to preverili ? Ekstremno težka baterija za 9 kWh
W124 sporočil: 122
[#2641943] 24.02.17 07:56
Odgovori   +    0
lep skladen avto z všečnim zadkom za razliko od klasičnega
anon-304487 sporočil: 967
[#2642122] 25.02.17 20:09
Odgovori   +    0
čas vnosa: 25.02.17 07:59
Mimogrede - električni avtomobili so z ekološkega vidika ena zelo velika svinjarija.

Ne samo zaradi proizvodnje...

Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami. Drugi del pa pripada hitreje obrabljenim pnevmatikam.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2642218] 27.02.17 12:11 · odgovor na: anon-304487 (#2642122)
Odgovori   +    0
[psm]
Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami.
To so torej oni v karo kiklah naumili?
Električni avtomobili zavirajo z rekuperacijo energije. Obraba zavor je MANJŠA.
vrac sporočil: 11.068
[#2642321] 27.02.17 20:08 · odgovor na: anon-304487 (#2642122)
Odgovori   +    0
[psm]
Mimogrede - električni avtomobili so z ekološkega vidika ena zelo velika svinjarija.

Ne samo zaradi proizvodnje...

Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo pod večjimi obremenitvami. Drugi del pa pripada hitreje obrabljenim pnevmatikam.
Ti si pa humorist... Če tole nisi mislil kot šalo, potem verjameš neki potvorjeni vesti na internetu, ker nobena resna univerza ne bi spesnila takšne neumnosti.
ms1966 sporočil: 66
[#2642375] 28.02.17 09:49 · odgovor na: vrac (#2642321)
Odgovori   +    0
Spodaj je povezava na članek:
Non-exhaust PM emissions from electric vehicles

www.sciencedirect.co...101630187X
bc123a sporočil: 48.253
[#2642378] 28.02.17 10:04 · odgovor na: BlazVo (#2641942)
Odgovori   +    0
[BlazVo]
> Priključni prius ima baterijo zmogljivosti 8,8 kilovatne ure, kar je sto odstotkov več kot pri njegovem predhodniku. Baterija je kljub podvojeni zmogljivosti večja le za 66 odstotkov in težja za 50 odstotkov (njena masa je 120 kilogramov), priključni prius pa je v primerjavi s klasičnim težji za 180 kilogramov

Ste to preverili ? Ekstremno težka baterija za 9 kWh
Verjetno je svinec, ceprav vsi pravijo da je LiPo?

Po tezi bi verjetno ustrezala svincu. Po podatkih za svincene baterije, je gostota energije 42 Wh/kg, torej 6 kWh za 120 kilsko baterijo. Pri NiMh bi dobili se precej vec.

Res, Milos9, tole bo treba preveriti, kaj za vraga so delali... WTF?
anon-304487 sporočil: 967
[#2642576] 01.03.17 08:06 · odgovor na: vrac (#2642321)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 01.03.17 07:55
Se opravičujem.

Sem tudi nasedel zlobni propagandi, da so dizelski VW vozeki ena navadna ekološka svinjarija, pa sem na tem portalu od enega od komentatorjev prebral, da to sploh ni res, da so ful čisti:)

Tako kot so nebuloze izsledki raziskav o vplivih električnih vozil na potnikovo zdravje. Negativnih, jasno:)

Da ne govorimo, kako ekološka je pridelava elektrike za futranje električnih vozekov, in seveda, kak velik ekološki doprinos predstavljajo izrabljene baterije za človeštvo;)

Matr' sm' zahojen!
153 sporočil: 9.333
[#2642596] 01.03.17 09:55
Odgovori   +    0
Je modna avto-bitka vse bolj neizprosna, je
izrecna zmaga zmuzljiva, bo za drone donosna ?

Sodražan
anon-163499 sporočil: 950
[#2642845] 02.03.17 14:11
Odgovori   +    0
Kako se bom smejal, ko bodo novi nemški eavti začeli odpovedovat. Trenutno zagrizenci še vedno kupujejo nemško, ampak saj veste pri nemcih se vse kar odpove plača. In odpovedovalo bo, verjemite. To so firme skoraj brez izkušenj s hibridi in elektriko.
anon-200699 sporočil: 2.054
[#2656511] 02.06.17 13:29
Odgovori   +    1
Edini hibridni način, ki se meni zdi smielen je pogon samo z elektro motroji, motor pa naj žene generator, temu posledično se izignemo sklopkam, menjalnikom, pa še zaviranje se vedno izvaja z vračanjem energije. V takem primeru bi zmanjšali težo avtomobila na rovaš nepotrebnim mehanskim sklopom.
Če bi res radi naredili kaj novega, naj uporabijo staro tehnologijo in naj vsako kolo žene svoj elektromotor, kontrolirati vožni režim pa ni teško z dobrimi kontrolerji. Resnica je da vsi avtomobili, pa naj bodo še tako moderni, še vedno uporabljajo tehnologijo staro 100 let, samo malo so jo spilili, kar je pač posledica boljših materialov in bolj natančnih strojev, ki jih delajo.

PS glede kvarjenja avtomobilo, to pač potrebujejo proizvajalci in so se do vrhunca naučili, kako določiti življensko dobo delov, drugač se pač tehnologija ne bi kvarila.

Strani: 1