2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj, poleg provokacije, še ponuja čehinja?

Strani: 1

anon-202494 sporočil: 2.309
[#2641811] 23.02.17 07:54
Odgovori   +    0
Kdaj bo Slovenija, ki ima toliko strokovnjakov s področja avtomobilizma, sposobna izdelati kak podoben avtomobil? Vedno smo najbolj pametni v teoriji, ko pa je treba kaj izdelati v praksi, pa nič ne rata.

Se spomnim IMV kombija iz 60 tih let, ni bil tako slab, čeprav je bil dvotaktni. Potem pa je nenadoma umrl. Sicer ne vem, ali je bila kakšna licenca, ali je bil plod lastnega znanja.
Froc sporočil: 2.006
[#2641825] 23.02.17 09:11
Odgovori   +    1
Očitno vedo kaj je treba početi in tudi kako, znajo in zmorejo. Glede luči pa bomo videli, ko pridejo v živo, ali bo izpeljano bolje kot je to naredil Mercedes. Za začetek je kar Ok. Ostalo glede uporabnosti, kvalitete, prostora, cenovne ustreznosti in servisov pa že do sedaj ni bilo sporno.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2641843] 23.02.17 12:21 · odgovor na: anon-202494 (#2641811)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: drugmirko 23.02.2017 12:24
[Breiva]
Kdaj bo Slovenija, ki ima toliko strokovnjakov s področja avtomobilizma, sposobna izdelati kak podoben avtomobil? Vedno smo najbolj pametni v teoriji, ko pa je treba kaj izdelati v praksi, pa nič ne rata.

Se spomnim IMV kombija iz 60 tih let, ni bil tako slab, čeprav je bil dvotaktni. Potem pa je nenadoma umrl. Sicer ne vem, ali je bila kakšna licenca, ali je bil plod lastnega znanja.
ha čuj... kar se "pameti" tiče bo to najbrž zato, ker v tej svoji "nad pameti" ponavadi najbolje vemo "da se to ne dela tako"! predvsem pa to običajno vemo samo za kakšnim šankom ali v novejšem času, na kakšnem forumu... kar se pa "dela in prakse" tiče, pa se tistemu mitu o "pridnosti in delavnosti" reče "mit" ravno zaradi tega, ker to tudi je - MIT!

IMV-jev kombi pa, če se prav spomnim, je bil plod lastnega razvoja, le z motorji (licence DKW-ja, Mercedesa, Renaulta) so meli kar velik problem... sicer pa je bil za tisti čas prav "carski" :))... so pa iz teh problemov okorog motorjev začuda bili sposobni naredit nekaj dobrega... ker od njega niso hoteli bit popolnoma odvisni, so iskali še drug vir prihodkov... in začeli delat kamping prikolice! evo... oboje dobesedno "iz nič" in za na povrh še v tistih "sivih" časih, ko smo po današnjih interpretacijah maltene živeli v gulagu...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2641932] 23.02.17 23:45
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-20668 23.02.2017 23:45
Kaj, poleg slaboumnih naslovov, še ponujajo Finance?

je octavia dobila povsem svoj in prepoznaven obraz ter se občutno oddaljila od manjšega rapida.
Še preden sem karkoli prebral, pa sem ob prvi sliki takoj pomislil ravno "a je to Rapid?"...
najobj sporočil: 31.910
[#2641949] 24.02.17 09:33
Odgovori   +    1
... Kaj, poleg provokacije, še ponuja čehinja? ...

... pizda, zdaj pa Financarji s totimi malimi črkami v povezavi z avtomobili res že malo pretiravate, ker če je Matej Kačič Slovenec, je Čehinja tudi Škoda, čeprav Čehinja v tem primeru ni človek, ampak je avto ...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2642010] 24.02.17 16:15 · odgovor na: (#2641931)
Odgovori   +    5
[denac]
IMV kombi je bil tako dober, da ga je imel rad še veter, ki je neusmiljeno prodiral v notranjost. Zraven pa še Webasto gretje, da si lahko užival v naftnih vonjavah. In tako si lahko zamisliš 3 urno vožnjo pozimi iz LJ v MB. Niti sledu še ni bilo o kakšni avtocesti.
Današnji kombiji so naravnost RR-i proti tistemu kombiju.
Ja, v Jugi je bilo nepopisno lepo! :))))
eh, dej no... proti kateremu takratnemu kombiju oz. avtomobilu pa današnji ni f*king space shuttle, ne samo RR!!
kombi je bil za leto 1958, ko so ga naredili (in še kakšno desetletje potem), čist korekten "kos pleha"... še posebej ker so ga takrat, v "šupi" zraven "javne bencinske črpalke" (v kateri se je vseskupaj sploh začelo) in v kateri so sestavljali DKV avtomobile, delali tako, da so pločevino njegove karoserije oblikovali z lesenimi kladivi na lesenih modelih! takorekoč "z ničemer" in "iz nič"... ker v "šraufenciger proizvodnji" motaže DKV-jev ničesar niso niti imeli! vse kar so imeli, sta bili volja in hrabrost (da ne rečem glih norost), da naredijo svoj avto!

ne razumem zakaj mamo Slovenci ta "samozaničevalni" gen, zaradi katerega nismo zmožni bit ponosni na kakršenokoli dosežek iz svoje preteklosti!?! čisto vse moramo "dajat v nič" zaradi "politične barve", "verskih/ateističnih prepričanj", gole "foušije" al pa preprosto zato, ker je nastalo "z druge strani krajevnega plota"...
kdo je že rekel, da narod, ki ne zna bit ponosen na svojo preteklost, tudi prihodnosti nima?! evo, da smo naravnost empirični dokaz za to misel...
in očitno je v tej Jugi res moralo "nekaj" bit, ker se ti več kot četrt stoletja po njenem klavrnem koncu še zmerej, v praktično čist vsakem postu, nekej "kolca čez njo"... :) ;).
153 sporočil: 9.333
[#2642124] 25.02.17 20:21
Odgovori   +    0
Od Čehinje je ostal le znak/ime Škode,
vse ostalo so skrbno vgrajene VW kode,
kar samo po sebi seveda ni slabo in še
dolgo ne bo šlo iz muhaste mode.

Sodražan
drugmirko sporočil: 1.301
[#2642143] 26.02.17 11:45 · odgovor na: (#2642113)
Odgovori   +    0
[denac]
Ah, dej no! Delal sem na RTV. Na terene smo se vozili s temi kombiji, kjer nas je pozimi v glavnem zeblo. Mene ostalo ne briga! Mene briga kvaliteta (počutje) med vožnjo. Prisiljeni smo se bili voziti s temi podrtijami. In kombi je namenjen vožnji ljudi, ne pa nekemu filozofiranju, kako so kombi delali.
Šele s prihodom kombija Ford tranzit smo se začeli malo bolj po človeško voziti.

A ti res ne razumeš, da so taki kombiji namenjeni službenemu prevozu ljudi? Ne pa filozofiranju.
Adijo!
razumem, razumem... tudi jaz sem se vozil z njim tam nekje v drugi polovici 70-tih in v začetku 80-tih... in takrat je bil točno tak kot praviš... ultimativna drvarnica! zastarel, primitiven šklump z zunanjimi panti, plehnato kabino in vodoravnim, "železnim" volanom!
ampak... v svojem življenju sem se mel prilike vozit tudi v Type2 in enkrat celo v Transit Taunusu. z drugimi besedami, s kombiji iz praktično istega obobja! in niso bili nič kaj bistveno manj primitiven šklump z zunanjimi panti, plehnato kabino in vodoravnim, "železnim" volanom!
torej, v bistvu ti ne razumeš, da jaz govorim o primerljivosti z njegovimi sodobniki, še posebej pa o njegovi primerljivosti skozi razliko v razmerah in industrjski ter tehnološki moči v katerih je nastal! ozioma o tem, da je bila razlika med končnimi produkti IMV-ja in industrijskih velikanov neprimerljivo manjša od razlike v tehnoloških, industrijskih, finančnih, "tradicijskih" razmer, v katerih so ti produkti nastajali!

jaz, kot Slovenec, ki se zaveda teh razlik, kot tudi razmer v katerih je IMV-jev kombi nastal, sem lahko le ponosen na voljo in hrabrost tistih, ki so ga ustvarili, kot tudi na sam kombi! na koncu koncev so bile do njega njihov "lastni produkt" sadjarske škarje...
ta kombi je tako kot Rusjanova Eda, Bloudkov Triglav ali pa zmagovalni Tomosovi 50 kubični dirkalniki, stvar naše tehnične dediščine, na katero smemo (in bi morali) bit ponosni! oziroma, bi bil ponosen vsak, razen Slovencev, ki kej dosti več od "šank nadpametovanj" niti ne zmorejo!

Strani: 1