4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek (podkast) Kako se lahko izboljšamo pri prodaji?

Strani: 1

spiderman sporočil: 1.741
[#2641972] 24.02.17 12:10
Odgovori   +    3
Da je nekdo dober prodajalec mora biti v prvi vrsti od malih nog vzgajan v podjetniškem duhu. Zasti v podjetniški družini z zavedanjem, da je njegova prihodnost odvisna zgolj od njega samega.
.
Kaj pa se je "na našim prostorima" od 1941 naprej dogajalo z ljudmi, ki so izstopali s svojo podjetnostjo, bili napredni in "so si upali"...
...tiste, ki niso pravočasno pobegnili v tujino so razlastili in tudi pobili, če se niso "stirnjali" s svojo razlastitvijo, ki je šla z novim družbenim redom.
.
In nato 45+25 let prali možgane narodu, da je "kapitalisti" vedno izkoriščajo delavce in preklinjali "neoliberalizem", kar še danes najdemo v vseh dnevnih časopisih itd...
.
Za dobro prodajo rabiš predvsem samozavest...
...in le-ta je tukaj na napačni strani alp, v narodu uspešno zatirana že 45+25 let.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2642172] 26.02.17 21:16
Odgovori   +    0
Slovenski prodajalci so razmeroma dobri pri vzpostavljanju kontakta, težave pa so v vseh drugih kategorijah: prodajalci imajo težave pri pozornosti, analizi, ponudbi, ki ne odgovarja ugotovitvam v analizi.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2642173] 26.02.17 21:22
Odgovori   +    0
V nadaljevanju se tudi ne preverja, kaj se dogaja po predstavitvi ponudbe. Tako kaže raziskava o prodajnem potencialu v Sloveniji, ki je bila narejena na podlagi informacij 462 posameznikov in 152 podjetij iz različnih industrij. Na 11. Sales summitu, ki ga je organizirala Poslovna akademija Finance, so rezultate na okrogli mizi, ki jo je moderiral programski vodja Summita Primož Hvala, komentirali Marko Srabotnik iz podjetja Bisnode, Lovro Peterlin iz Linee Directa in Uroš Mesojedec s Petrola.
Kot je komentiral Uroš Mesojedec iz Petrola, se prodajalci premalo pripravljajo na sestanke, nanje prihajajo s produkti, ne pa z rešitvami. “Ko končujemo sestanek, se ne vračamo in ne določamo nadaljnjih korakov. Ko se poslavljamo po sestanku, nimamo odgovora, ali gremo naprej ali ne,” je bil kritičen Mesojedec, s čimer se je strinjal tudi Lovro Peterlin iz Linea Directe. “Sami sebi prodamo idejo, da smo imeli uspešne sestanke. Rečemo si, da je bil kupec za ponudbo zelo zainteresiran, nimamo pa odgovora, ali bodo sklenili posel ali ne? Ali bodo podpisali pogodbo o nameri, če so tako zadovoljni,” je navedel Peterlin in dodal še eno težavo prodajalcev, da “90 odstotkov slovenski prodajalci govorijo o sebi, ne o kupcu. Kupca pa zanima samo eno: kaj ima od neke rešitve?”
Marko Srabotnik iz družbe Bisnode pa je opozoril na problematično kulturo dojemanje prodaje. “Vsi v podjetju smo prodajalci, od direktorja navzdol, a ima beseda prodajnik še vedno negativni prizvok. To vpliva na samozavest in iz tega izhajajo vse težave.”
* (Majhen korak za Kekce, VELIK za Butalce.:))
153 sporočil: 9.333
[#2642174] 26.02.17 22:01
Odgovori   +    0
Dober prodajalec je prodajane zadeve natančni
znalec, je samozavesten in zaupanja vreden, dovolj,
a ne pretirano resen, torej tak, ki vrteče hitro misli,
spoštuje vsakega možnega kupca, mu z nasmehom v
dušo globoko gleda, drži dano besedo, se ne spreneveda.

Sodražan

Strani: 1