Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (podkast) Kako se lahko izboljšamo pri prodaji?
Strani: 1
sporočil: 1.741
Da je nekdo dober prodajalec mora biti v prvi vrsti od malih nog
vzgajan v podjetniškem duhu. Zasti v podjetniški družini z
zavedanjem, da je njegova prihodnost odvisna zgolj od njega
samega.
.
Kaj pa se je "na našim prostorima" od 1941 naprej dogajalo z ljudmi, ki so izstopali s svojo podjetnostjo, bili napredni in "so si upali"...
...tiste, ki niso pravočasno pobegnili v tujino so razlastili in tudi pobili, če se niso "stirnjali" s svojo razlastitvijo, ki je šla z novim družbenim redom.
.
In nato 45+25 let prali možgane narodu, da je "kapitalisti" vedno izkoriščajo delavce in preklinjali "neoliberalizem", kar še danes najdemo v vseh dnevnih časopisih itd...
.
Za dobro prodajo rabiš predvsem samozavest...
...in le-ta je tukaj na napačni strani alp, v narodu uspešno zatirana že 45+25 let.
.
Kaj pa se je "na našim prostorima" od 1941 naprej dogajalo z ljudmi, ki so izstopali s svojo podjetnostjo, bili napredni in "so si upali"...
...tiste, ki niso pravočasno pobegnili v tujino so razlastili in tudi pobili, če se niso "stirnjali" s svojo razlastitvijo, ki je šla z novim družbenim redom.
.
In nato 45+25 let prali možgane narodu, da je "kapitalisti" vedno izkoriščajo delavce in preklinjali "neoliberalizem", kar še danes najdemo v vseh dnevnih časopisih itd...
.
Za dobro prodajo rabiš predvsem samozavest...
...in le-ta je tukaj na napačni strani alp, v narodu uspešno zatirana že 45+25 let.
sporočil: 8.271
Slovenski prodajalci so razmeroma dobri pri vzpostavljanju kontakta, težave pa so v vseh drugih kategorijah: prodajalci imajo težave pri pozornosti, analizi, ponudbi, ki ne odgovarja ugotovitvam v analizi.
sporočil: 8.271
V nadaljevanju se tudi ne preverja, kaj se dogaja po predstavitvi ponudbe. Tako kaže raziskava o prodajnem potencialu v Sloveniji, ki je bila narejena na podlagi informacij 462 posameznikov in 152 podjetij iz različnih industrij. Na 11. Sales summitu, ki ga je organizirala Poslovna akademija Finance, so rezultate na okrogli mizi, ki jo je moderiral programski vodja Summita Primož Hvala, komentirali Marko Srabotnik iz podjetja Bisnode, Lovro Peterlin iz Linee Directa in Uroš Mesojedec s Petrola.
Kot je komentiral Uroš Mesojedec iz Petrola, se prodajalci premalo pripravljajo na sestanke, nanje prihajajo s produkti, ne pa z rešitvami. “Ko končujemo sestanek, se ne vračamo in ne določamo nadaljnjih korakov. Ko se poslavljamo po sestanku, nimamo odgovora, ali gremo naprej ali ne,” je bil kritičen Mesojedec, s čimer se je strinjal tudi Lovro Peterlin iz Linea Directe. “Sami sebi prodamo idejo, da smo imeli uspešne sestanke. Rečemo si, da je bil kupec za ponudbo zelo zainteresiran, nimamo pa odgovora, ali bodo sklenili posel ali ne? Ali bodo podpisali pogodbo o nameri, če so tako zadovoljni,” je navedel Peterlin in dodal še eno težavo prodajalcev, da “90 odstotkov slovenski prodajalci govorijo o sebi, ne o kupcu. Kupca pa zanima samo eno: kaj ima od neke rešitve?”
Marko Srabotnik iz družbe Bisnode pa je opozoril na problematično kulturo dojemanje prodaje. “Vsi v podjetju smo prodajalci, od direktorja navzdol, a ima beseda prodajnik še vedno negativni prizvok. To vpliva na samozavest in iz tega izhajajo vse težave.”* (Majhen korak za Kekce, VELIK za Butalce.:))
sporočil: 9.333
Dober prodajalec je prodajane zadeve natančni
znalec, je samozavesten in zaupanja vreden, dovolj,
a ne pretirano resen, torej tak, ki vrteče hitro misli,
spoštuje vsakega možnega kupca, mu z nasmehom v
dušo globoko gleda, drži dano besedo, se ne spreneveda.
Sodražan
znalec, je samozavesten in zaupanja vreden, dovolj,
a ne pretirano resen, torej tak, ki vrteče hitro misli,
spoštuje vsakega možnega kupca, mu z nasmehom v
dušo globoko gleda, drži dano besedo, se ne spreneveda.
Sodražan
Strani: 1