Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek VW kljub aferi prodal največ in premagal Toyoto
Strani: 1
sporočil: 7.959
Ljudje nekoliko pozabljajo, da so Audi, Škoda in Seat del te
korporacije. Ta vozila pa so dobro segmentirana pri ciljnih
skupinah kupcev.
Pa tudi Kitajce škandal z znamko VW in izpusti nič ne briga, koncern pa je naredil pametno potezo, da se je na tem trgu že pred letu usidral.
USA pa ima itak svojo protekcionistično računico, ko pikira na VW in ga "kaznuje" za goljufanje pri izpustih vozil.
Vse teče po predvidevanjih.
Pa tudi Kitajce škandal z znamko VW in izpusti nič ne briga, koncern pa je naredil pametno potezo, da se je na tem trgu že pred letu usidral.
USA pa ima itak svojo protekcionistično računico, ko pikira na VW in ga "kaznuje" za goljufanje pri izpustih vozil.
Vse teče po predvidevanjih.
sporočil: 11.404
[]Ljudi na splošno prav malo briga za okolje. Grem stavit, da so nasprotniki omejevanja gradnje, proizvodnje zaradi ekoloških razlogov po izbruhu škandala začeli bolj množično kupovati VW.
Ljudje nekoliko pozabljajo, da so Audi, Škoda in Seat del te korporacije. Ta vozila pa so dobro segmentirana pri ciljnih skupinah kupcev.
Pa tudi Kitajce škandal z znamko VW in izpusti nič ne briga, koncern pa je naredil pametno potezo, da se je na tem trgu že pred letu usidral.
USA pa ima itak svojo protekcionistično računico, ko pikira na VW in ga "kaznuje" za goljufanje pri izpustih vozil.
Vse teče po predvidevanjih.
Sploh so pa v VW dali tudi malo večje popuste. Ljudje se zapeljejo v drugo trgovino, ker je tam izdelek cenejši za nekaj centov. Da ne bodo potem avta s popustom kupili?
In tako kot si napisal, mediji so udrihali po VW, medtem ko so Škoda, Seat in Audi prodajali mimo radarja.
sporočil: 14.456
One reason was the reaction in different markets. While the scandal cost the automaker significantly in the U.S., the truth is America is one of the smaller Volkswagen markets. As a German automaker, European consumers might have been more forgiving about the situation and quicker to return to the brand. Most of all, China, which generates roughly 40% of its total sales, doesn't buy many Volkswagen diesel vehicles and was largely apathetic to the scandal; the automaker's sales in the region surged 12% to nearly 4 million vehicles in 2016.
www.fool.com/investi...bal-s.aspx
sporočil: 6.570
[pobalin]Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
Most of all, China, which generates roughly 40% of its total sales, doesn't buy many Volkswagen diesel vehicles and was largely apathetic to the scandal; the automaker's sales in the region surged 12% to nearly 4 million vehicles in 2016.
Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
sporočil: 1.227
Mi pa še naprej ostajamo bedaki, ker se pustimo nategovat! Kje je
tukaz Zveza potrošnikov, da bi zaščitila volksvagnovce ipd. pred
goljufivimi proizvajalci? Ni, ni!
Kje je vlada, ki naj bi prek FURS zahtevala plačevanje pravično odmerjenih davkov in trošarin? Ni. ni.
Kje so okoljevarstveniki z Lučko Bogataj na čelu -in protestirajo, da VW bolj prdi kot navaja, da je za toliko in toliko poslabšal kvaliteto našega življenja? Ni, ni.
Kje so še bedasti kupci, ki zaupajo tem prevarantom? Kaj navadnim prevarantom? Sofisticiranim goljufom, ki so naklepno proizvedli SW/HW rešitve, da bi prevarali vse okoli sebe? So, so, zlasti tu v Sloveniji!
Kdor nima VW ni Slovenc!
Kje je vlada, ki naj bi prek FURS zahtevala plačevanje pravično odmerjenih davkov in trošarin? Ni. ni.
Kje so okoljevarstveniki z Lučko Bogataj na čelu -in protestirajo, da VW bolj prdi kot navaja, da je za toliko in toliko poslabšal kvaliteto našega življenja? Ni, ni.
Kje so še bedasti kupci, ki zaupajo tem prevarantom? Kaj navadnim prevarantom? Sofisticiranim goljufom, ki so naklepno proizvedli SW/HW rešitve, da bi prevarali vse okoli sebe? So, so, zlasti tu v Sloveniji!
Kdor nima VW ni Slovenc!
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 01.02.2017 17:35
Brigajo kupce NOx-i in drugi strupi, sploh če jih morajo dihati
tisti, ki vozijo za njimi. Poleg tega pa države z nižjimi
trošarinami na dizel še vedno (kljub dokazano zgrešeni "dizel"
filozofiji) spodbujajo prodajo spornih smrduhov.Meni pri vsi tej zgodbi še vedno ni jasno, zakaj so oškodovanci v tej zgodbi le kupci in s čim so bili oškodovani? S tem da so nevede smrdeli drugim?
Ampak pozor, če so avti narejeni tako, da so izpusti dobri le na testu, je mogoče tudi kaj drugega dobro zgolj na testu...
Zračne blazine se tako pri Volkswagnu sprožijo že pred trkom, da še bolj zaščitijo testno lutko. Sprožijo se zaradi močne svetlobe na testnem poligonu, ne zaradi trka samega. Za test optimiziran algoritem pač. Tudi oblika zračne blazine je prilagijena testni lutki.
Če torej vozite Volkswagen in se zaletite, se dajte s 40% sprednjega dela vozila, pri 65km/h, pod močno svetlobo.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 01.02.2017 18:05
[jani1974]WW izdela večino atomobilov, ki jih proda na Kitajskem kar na licu mesta. Zato je tudi tako uspešen na tem trgu.
> [pobalin]
> Most of all, China, which generates roughly 40% of its total sales, doesn't buy many Volkswagen diesel vehicles and was largely apathetic to the scandal; the automaker's sales in the region surged 12% to nearly 4 million vehicles in 2016.
Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
sporočil: 11.404
[vrac]Kitajci nategnejo vse, ki pridejo na njihov trg. Počasi prenašajo znanje v kitajske tovarne in gradijo svoje blagovne znamke. Počasi gradijo tudi prodajo na globalnem trgu. Vstopajo v posamezne države. Ko bodo ocenili, da so pripravljeni za samostojno pot, se bodo začele težave VW na Kitajskem. Kakšna kazen zaradi dizlov. Morda težave s hmologizacijo ali kakšnimi za lase privlečenimi standardi. Kakšno prikrito naročilo kitajskim kupcem naj kupujejo domače blagovne znamke. In prodaja VW na Kitajskem bo strmoglavila.
> [jani1974]
> > [pobalin]
> > Most of all, China, which generates roughly 40% of its total sales, doesn't buy many Volkswagen diesel vehicles and was largely apathetic to the scandal; the automaker's sales in the region surged 12% to nearly 4 million vehicles in 2016.
>
> Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
> Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
> Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
WW izdela večino atomobilov, ki jih proda na Kitajskem kar na licu mesta. Zato je tudi tako uspešen na tem trgu.
Že videno pri številnih tujih korporacijah, ki so skušale osvojiti kitajski trg.
Lahko da se motim.
sporočil: 11.068
[sopranos]Dokler bodo več izvozili v Nemčijo kot bodo od njih uvozili, bodo WW pustili pri miru.
> [vrac]
> > [jani1974]
> > > [pobalin]
> > > Most of all, China, which generates roughly 40% of its total sales, doesn't buy many Volkswagen diesel vehicles and was largely apathetic to the scandal; the automaker's sales in the region surged 12% to nearly 4 million vehicles in 2016.
> >
> > Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
> > Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
> > Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
>
> WW izdela večino atomobilov, ki jih proda na Kitajskem kar na licu mesta. Zato je tudi tako uspešen na tem trgu.
Kitajci nategnejo vse, ki pridejo na njihov trg. Počasi prenašajo znanje v kitajske tovarne in gradijo svoje blagovne znamke. Počasi gradijo tudi prodajo na globalnem trgu. Vstopajo v posamezne države. Ko bodo ocenili, da so pripravljeni za samostojno pot, se bodo začele težave VW na Kitajskem. Kakšna kazen zaradi dizlov. Morda težave s hmologizacijo ali kakšnimi za lase privlečenimi standardi. Kakšno prikrito naročilo kitajskim kupcem naj kupujejo domače blagovne znamke. In prodaja VW na Kitajskem bo strmoglavila.
Že videno pri številnih tujih korporacijah, ki so skušale osvojiti kitajski trg.
Lahko da se motim.
sporočil: 6.570
[vrac]Razlika je v odstotkih zelo majhna, cca. 4%.
> [sopranos]
> Kitajci nategnejo vse, ki pridejo na njihov trg. Počasi prenašajo znanje v kitajske tovarne in gradijo svoje blagovne znamke. Počasi gradijo tudi prodajo na globalnem trgu. Vstopajo v posamezne države. Ko bodo ocenili, da so pripravljeni za samostojno pot, se bodo začele težave VW na Kitajskem. Kakšna kazen zaradi dizlov. Morda težave s hmologizacijo ali kakšnimi za lase privlečenimi standardi. Kakšno prikrito naročilo kitajskim kupcem naj kupujejo domače blagovne znamke. In prodaja VW na Kitajskem bo strmoglavila.
>
> Že videno pri številnih tujih korporacijah, ki so skušale osvojiti kitajski trg.
>
> Lahko da se motim.
Dokler bodo več izvozili v Nemčijo kot bodo od njih uvozili, bodo WW pustili pri miru.
sporočil: 1.628
Se zna zgodoti kaj takega. S Kitajci ne prideš do konca, ker do tja
pridejo sami.
Do kdaj bo VW slavil na kitajskem trgu je samo vprašanje časa.
Npr. CocaCola je zainvestirala $ 1,5 MD na kitajskem trgu, preden so njihovi tržniki dojeli, da Kitajcu ne moreš prodati pijače skozi katero ne vidi ter odstopili od ideje.
Do kdaj bo VW slavil na kitajskem trgu je samo vprašanje časa.
Npr. CocaCola je zainvestirala $ 1,5 MD na kitajskem trgu, preden so njihovi tržniki dojeli, da Kitajcu ne moreš prodati pijače skozi katero ne vidi ter odstopili od ideje.
sporočil: 14.456
[jani1974]Zanimiva teza. Jaz bi rekel, da bodo iskali ravnotežje, pri čemer bodo Kitajci pazili predvsem na dvoje: da VW (in drugi tujci) ne bodo na Kitajskem pridelovali preveč profita in ga prenašali iz države, ter da ne bodo kvarili zunanjetrgovinske bilance. Seveda se to lahko spremeni, če se na oblast povzpne kakšen Mao Či Tramp. :-)
Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
Retorično vprašanje za EU je, ali bo zahtevala recipročnost, ko bodo Kitajski svoje avte hoteli množično prodajati tukaj. Ker na kitajski trg se ni dalo priti z enostavnim uvozom avtomobilov, pa "tuje" avtomobilske tovarne tam so obvezno v mešani lasti. Tako pragmatična kitajska oblast "prodaja" več kot milijardni trg. In zviti Kitajci Uberja niso prepovedali ampak so mu dolga leta puščali kri, da je na koncu (na pol) odnehal.
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 02.02.2017 11:33
[Troublemaker]A s volksvagnovci misliš pripadnike neke sekte ali kaj? Če misliš kupce avtomobilov VW AG, jih ni treba ščititi pred goljufivimi proizvajalci, ker je v njihovem primeru ta samo eden: njihovo božanstvo VW AG.
Kje je tukaz Zveza potrošnikov, da bi zaščitila volksvagnovce ipd. pred goljufivimi proizvajalci? Ni, ni!
Drži pa, da bi bilo treba VSE kupce avtomobilov zaščititi pred VSEMI firmami, ki v spregi z evropsko politiko zavajajo in goljufajo tako pri svetlih eko-ciljih EU kot pri lažnem doseganju deklarativnih vrednosti, kar se ve že dolga leta. Najbrž je zaradi tega svinjanja okolja celo tako slavljeni evro-komisar Potočnik obolel za amnezijo.
Kje je vlada, ki naj bi prek FURS zahtevala plačevanje pravično odmerjenih davkov in trošarin? Ni. ni.Kako da jih ni. Firma ti proda, ti pa kupiš avto, ki uradno po EU normah in standardih žre 4 litre na sto km, dejansko jih pa žre 7 ali 8. In ti to veš že ob nakupu, saj nisi bebo, kot veš tudi, da je pri vseh firmah isto sranje. In ja, ob prodaji takega avta država pobere malo manj davka na emisije, ampak to bogato nadomesti s trošarinami, DDV itn. ob skoraj dvakratni porabi od deklarirane. Ti pa del davka na nov avto odplačuješ postopoma ob plačevanju goriva. Win-win-win. :-)
Kje so okoljevarstveniki z Lučko Bogataj na čelu -in protestirajo, da VW bolj prdi kot navaja, da je za toliko in toliko poslabšal kvaliteto našega življenja? Ni, ni.Bogatajevo zanimajo sinekure in gostovanja in potovanja, ne pa boj na požiralniku. Plačana je iz javnih žakljev, zato je njen interes poravnan z aparatom. Aparat je pa totalno v pesti VW & co., saj je pri nas cel kup delovnih mest odvisnih od odpreškov, ostružkov, sešitkov, odbitkov in drugih polizdelkov za avtomobilsko industrijo. Od tega je cel kup firm že v tuji lasti, nekaj je še deželnih povzpetnikov in prihvatnikov, nekaj pa v agoniji (Cimos). Ga ni nespametnega junaka v Sloveniji, ki bi zažagal v to glavno vejo zaradi neke panevropske politično-gospodarske velikointeresne svinjarije - ene od mnogih. Domačijski cucki in šleve so se "dobro izkazali" že pri bankah, arbitražah, preganjanju domačega kriminala itn. Medtem pa bruseljkracija v imenu ljudstva hodi na službena potovanja na plaže Fidžija, ker jih k temu menda obvezujejo nekakšne pogodbe (glej bild.de danes).
Kje so še bedasti kupci, ki zaupajo tem prevarantom? So, so, zlasti tu v Sloveniji! Kdor nima VW ni Slovenc!Ja, lani so Slovenci kupili vsaj pol od 10+ milijonov avtov VW AG. In današnje slabo vreme je zaradi Slovencev. Piši slovenskim evroposlancem, kliči njihove pisarne, postavljaj vprašanja, vztarjno zahtevaj odgovore, posreduj jih vsem, ki bi morali vedeti in sodelovati, poišči somišljenike v drugih državah EU, organizirajte shode, ko bo prišla topla pomlad.
Troublemakers of the EU unite! :-)
sporočil: 11.404
[pobalin]Saj to, da je Trump odkrito proti Kitajski je po moje znamenje, da so firme iz ZDA ugotovile, da se Kitajska za njih zapira. Ker vsa ta korporativna oligarhija v resnici podpira Trumpa. Tako, da na tem področju bo še zelo pestro.
> [jani1974]
> Pomeni, da so se Nemci znašli v no-win/no-win situaciji.
> Če bo šlo Kitajcem dobro in se bodo pri avtih postavili na svoje noge, bo VW crknu.
> Če bo šlo Kitajcem slabo, pa bo VW tudi crknu.
Zanimiva teza. Jaz bi rekel, da bodo iskali ravnotežje, pri čemer bodo Kitajci pazili predvsem na dvoje: da VW (in drugi tujci) ne bodo na Kitajskem pridelovali preveč profita in ga prenašali iz države, ter da ne bodo kvarili zunanjetrgovinske bilance. Seveda se to lahko spremeni, če se na oblast povzpne kakšen Mao Či Tramp. :-)
Retorično vprašanje za EU je, ali bo zahtevala recipročnost, ko bodo Kitajski svoje avte hoteli množično prodajati tukaj. Ker na kitajski trg se ni dalo priti z enostavnim uvozom avtomobilov, pa "tuje" avtomobilske tovarne tam so obvezno v mešani lasti. Tako pragmatična kitajska oblast "prodaja" več kot milijardni trg. In zviti Kitajci Uberja niso prepovedali ampak so mu dolga leta puščali kri, da je na koncu (na pol) odnehal.
Kar se Evrope tiče, se mi zdi, da zadaj ni nobenega resnega strateškega razmisleka. Nemci ja, ostali pa bolj tako tako. In to s pridom izkoriščajo tako ZDA kot tudi Kitajska.
Strani: 1