Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2638806] 31.01.17 17:44
Odgovori   +    2
@Proga čez Zidani Most je zdaj v podobnem stanju kot na retro - razglednicah, do leta 2020 pa naj bi bila usklajena s standardi za evropske koridorje.

Se vidi, da se gospa še ni peljala z vlakom v teku svojega življenja, da napiše tako oslarijo!
Korazijan sporočil: 386
[#2638807] 31.01.17 17:50 · odgovor na: anon-178149 (#2638806)
Odgovori   +    0
Imate prav, res se je nekoliko spremenilo. Sem popravila v podpisu pod fotografijo. Mišljeno je bilo sicer bolj ilustrativno.
FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2638813] 31.01.17 18:14
Odgovori   +    4
Čudno, da ni več komentarjev na temo preplačane investicije - 282 mio EUR... češ da tu Zemljarič služi.

Aja, dokler ima posel Janšev Južna, potem je vse v redu s poslom. Kje ste zagovorniki "antikomunizma"?

Malo izzivam, ker vidim, da s tem 50% preplačanim poslom vse štima. Komentarjev ni. Če bi pa pisali o 1,2 mlrd investicijsko zahtevnem drugem tiru, potem bi govorili o komunistih, mar ne?
anon-394991 sporočil: 252
[#2638865] 01.02.17 09:21 · odgovor na: anon-178149 (#2638806)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
@Proga čez Zidani Most je zdaj v podobnem stanju kot na retro - razglednicah, do leta 2020 pa naj bi bila usklajena s standardi za evropske koridorje.

Se vidi, da se gospa še ni peljala z vlakom v teku svojega življenja, da napiše tako oslarijo!

Spet nekaj modruješ. Tvoj govor je moč razumeti, da je zelo dobro stanje tega odseka proge do Celja. Torej je vršen denar skozi okno, kot je oč razumeti tvoje pisanje. Zato ti predlagam, da preden nekaj napišeš premisli kaj pišeš. Navedeni odsek proge je zgradi MARIJA TEREZIJA in nihče ni nič vlagal v modernizacijo. Zato ne morejo voziti težje lokomotive, ker bi se vseskupaj podrlo. Prav tako je povprečna hitrost na tem odseku max 50 km/h in če je vse vredu.
anon-394991 sporočil: 252
[#2638869] 01.02.17 09:37 · odgovor na: (#2638820)
Odgovori   +    0
[Inside]
Ko bomo zrihtali progo nam bodo posle pobrali Avstrijci. Problem odseka je osni pritisk in dolžine vlakov. Delalo se bo prevec casa in premalo naredilo. Za ta denar bi morali obnoviti vec odsekov.
Ker si država ne upa res zagrabiti, niti nima podjetij bomo delali se nadaljnjih 50let in nič naredili. Le obnavlja se toliko da vse skupaj ne propade. 2tdk plus dograditev Primorka, obnova štajerske, Ljubljana, pol pa Karavanke tunel,...
Točno to kar praviš. Slovenske železnice so popopolnoma tehnično neprierne za gradnjo prog, saj imajo v bistvu najete podizvajlece in tukaj se požge prvi denar za provizije in korupcijo. Potem normalno nastane končna cena 3 x višja. Zraven pa pridejo tisti, kateri malo provizij dajo. Zato ŽGP sploh nebi smelo nastopati v javnih naročilih in prevzemati posle, če nima svojih strojev.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2638981] 01.02.17 19:57 · odgovor na: Korazijan (#2638807)
Odgovori   +    0
[Korazijan]
Imate prav, res se je nekoliko spremenilo. Sem popravila v podpisu pod fotografijo. Mišljeno je bilo sicer bolj ilustrativno.
Verjetno je res tako bilo mišljeno, ampak vseeno je potrebno več preciznosti pri izražanju.
anon-394991 sporočil: 252
[#2639211] 03.02.17 11:07 · odgovor na: (#2639133)
Odgovori   +    0
[Inside]
Imaš prav zrihtali so dobesedno reference za ŽGP, da se sploh lahko prijavi za GSM-R itd. ampak najeti tuje se ne sme, ker čuvajo delovna mesta nasih, ker podpirajo politične prijatelje župane in druge, ker nočejo dat denar takoj za boljšega izvajalca npr. Svetelsky, raje bomo pocasi vec let kramp ali, ker ne zmorejo organizacije logistike dovoza, odvoza, itd.
youtu.be/ZX6TqGRPuLY
Poglejte tudi drugi del. Ogromno stvari je dobro povedanih in se da naučiti iz tega predavanja. Ideja sama je težje izvedljiva.

Točno to kar praviš. Če povzamemo ugotovitve in izračune inžinerjev je izključni interes tukaj, da se zraven priskledniki nekaj zaslužijo in to brez dela oziroma za mešanje megle. Zato vidim edino rešitev, da se naredi popolen nadzor nad vsemi deli. Glede DUHOVNIKA in njegove ideje pa je na mestu, saj je res, da je nesmiselno, da je skladišče kontejnerjev v luki. Kontejner je potrebno takoj dati na vagon in ga odpeljati iz luke, ter omogočiti razvoj luke za sprejem večjih nosilnosti ladij. V Ljubljani je Kontejnerski terminal in vse zraven. V DIvači imajo nekaj, SEŽANI imajo nekaj. V CElju imajo nekaj in mislim, da tudi v Mariboru. Vse skupaj pa ni nič in stagnira. Zato je ideja DUHOVNIKA edina sprejemljiva in glede modernizacije tudi rešljiva.
bc123a sporočil: 48.253
[#2639214] 03.02.17 11:14 · odgovor na: FIN-379669 (#2638813)
Odgovori   +    0
[]
Čudno, da ni več komentarjev na temo preplačane investicije - 282 mio EUR... češ da tu Zemljarič služi.

Aja, dokler ima posel Janšev Južna, potem je vse v redu s poslom. Kje ste zagovorniki "antikomunizma"?

Malo izzivam, ker vidim, da s tem 50% preplačanim poslom vse štima. Komentarjev ni. Če bi pa pisali o 1,2 mlrd investicijsko zahtevnem drugem tiru, potem bi govorili o komunistih, mar ne?
Jaz si ne bi upal soditi o preplacanosti, ker mi sploh ni jasno, kako bi ta del obnovili, ker prostora ni, bi trebalo verjetno betonirati previse nad reko, itd... Tako da se mi zdi nekaj sto miljonov sicer grozno visoka, a morda upravicena cena.
anon-394991 sporočil: 252
[#2639216] 03.02.17 11:16 · odgovor na: bc123a (#2639214)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-394991 03.02.2017 11:24
JAz se osebno bolj nagibam k ideji DUHOVNIKA in mehanski rešitvi težav na vzponu. Sočasno pa gradnjo dvotirne proge do izhoda do predora po njegovi verziji. Tehnično je ta rešitev edina pravilna za ta problem. Tudi gradnja predora bi lahko bila dvotirna, saj bi rešili problem za naslednjih 50 let.
bc123a sporočil: 48.253
[#2639241] 03.02.17 13:35 · odgovor na: anon-394991 (#2639216)
Odgovori   +    0
[tone30]
JAz se osebno bolj nagibam k ideji DUHOVNIKA in mehanski rešitvi težav na vzponu. Sočasno pa gradnjo dvotirne proge do izhoda do predora po njegovi verziji. Tehnično je ta rešitev edina pravilna za ta problem. Tudi gradnja predora bi lahko bila dvotirna, saj bi rešili problem za naslednjih 50 let.
O cem pa govoris?

Saj gre za progo skozi Zidani Most, ne drugi tir v koper! Duhovnik je predlagal resitev za drugi tir!
bc123a sporočil: 48.253
[#2639276] 03.02.17 15:59 · odgovor na: (#2639262)
Odgovori   +    0
[rename]
> [bc123a]
> > []
> > Čudno, da ni več komentarjev na temo preplačane investicije - 282 mio EUR... češ da tu Zemljarič služi.
> >
> > Aja, dokler ima posel Janšev Južna, potem je vse v redu s poslom. Kje ste zagovorniki "antikomunizma"?
> >
> > Malo izzivam, ker vidim, da s tem 50% preplačanim poslom vse štima. Komentarjev ni. Če bi pa pisali o 1,2 mlrd investicijsko zahtevnem drugem tiru, potem bi govorili o komunistih, mar ne?
>
> Jaz si ne bi upal soditi o preplacanosti, ker mi sploh ni jasno, kako bi ta del obnovili, ker prostora ni, bi trebalo verjetno betonirati previse nad reko, itd... Tako da se mi zdi nekaj sto miljonov sicer grozno visoka, a morda upravicena cena.

300 maljonof za 20, 30 kilometrov?
Zdaj pa pomislimo na ameriško železnico, east-west.... 5, 6 taužent kilometrof po 10 maljonof = overflow miljonof $ ali €, kilometer ali milja.. ne igra vloge.

Tole v Zidanem mostu bi Dagny Taggart speljala 10x ceneje :-P
Si se peljal kdaj po tej progi in gledal skozi okno?
bc123a sporočil: 48.253
[#2639279] 03.02.17 16:40 · odgovor na: (#2639277)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 03.02.2017 16:55
[rename]
Priznam, da nazadnje tam enkrat leta 1982.
Ampak vseeno: 300 faking maljonof za odsek Zidani most-Celje?
Give me a brake :-P
Problem je v tem, da ce hoces da bodo po tistem kanjonu vozili pendolinoti z 160 km/h, je treba po moje nad reko iti z dinamitom in ulivanjem betona v potokih.

Pravim da mi sploh ni jasno, kako bodo to lahko naredili, zato se vzdrzim ocene, ali je drago, bi rad videl, kaksen je plan.

Je pa za razliko od drugega tira dale zadeva se kako upravicena (ne mislim za ceno, ampak za to, da se pospesijo vlaki in omogoci hitro voznjo pendolinotov) ker povezava MB-LJ je po cesti grozno obremenjena, zeleznica pa prepelje 1% potnikov ki gredo po cesti, kar ni cudno ker vlaki tako pocasi vozijo.

Po zracni crti bi celje moralo biti v moderni drzavi dejansko spalno naselje za ljubljano, ne pa bogu za hrbtom :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2639286] 03.02.17 18:01 · odgovor na: (#2639284)
Odgovori   +    1
[rename]
Pocakajmo se 10,20 let pa bodo avtomobili po zraku vozili (npr.Peti element ), a ves kako lep razgled bo:-)
Letenje ne gre skupaj z mega ekologijo :)

Sicer pa imas prav, odsek od zidanega mosta do litije, oziroma se naprej, je tudi katastrofa, bo treba obnovit.
anon-394991 sporočil: 252
[#2639574] 06.02.17 09:47 · odgovor na: bc123a (#2639241)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [tone30]
> JAz se osebno bolj nagibam k ideji DUHOVNIKA in mehanski rešitvi težav na vzponu. Sočasno pa gradnjo dvotirne proge do izhoda do predora po njegovi verziji. Tehnično je ta rešitev edina pravilna za ta problem. Tudi gradnja predora bi lahko bila dvotirna, saj bi rešili problem za naslednjih 50 let.

O cem pa govoris?

Saj gre za progo skozi Zidani Most, ne drugi tir v koper! Duhovnik je predlagal resitev za drugi tir!
Pravino. Vendar sem povedal vzporednice zaradi katerih gre v stagnacijo železniški promet. Namreč če gledamo kako se obnašajo do uporabnikov ni čudo, da je stanje takšno. Glede modernizacije te proge pa je na vidiku en drugi problem in to je: Modernizacijo se bo izrabilo za polnjenje žepov posameznikov, katerim ni cilj napredek ampak koristi za lastne interese. Prav to vidijo drugi in izrabljajo takšno politiko pri izhodiščih za pogajanja.
anon-394991 sporočil: 252
[#2639575] 06.02.17 09:52 · odgovor na: (#2639290)
Odgovori   +    0
Glede tiste kretnice tudi sam iz fizikalnega vidika imaš prav. Tukaj je potrebno natančno definirati vzpon in obremenitve, da bodo lahko premagali klančino z neko hitrostjo.
anon-394991 sporočil: 252
[#2639582] 06.02.17 10:05 · odgovor na: bc123a (#2639279)
Odgovori   +    1
Vožnja z vlakom 160 km/h po kanjonu reke Savinje in z krivinami ob sočasnem tovornem prometu je malo fantazijska ideja za ta denar. Tukaj je potrebno popraviti podporne zidove in narediti nalo izravnave proge. Sočasno pa narediti še podporne zidove. Sočano pa upoštevati, da gre za močvirje. Drugo pa je, če se hoče samo narediti malo kozmetičnih popravkov in se zato pobere veliko denarja. Posledično pa zmanjka za modernizacijo voznega parka.

Strani: 1