Strani: 1

FIN223552 sporočil: 1.136
[#2638540] 30.01.17 16:22 · odgovor na: (#2638539)
Odgovori   +    13
Minus imajo, ker se na puf širijo, ne zato, ker bi imeli minus od prevozov (itak jih sistem sam po sebi nič ne stane).

Uber bi lahko bil prihodnost organizacije vseh storitev za fizične osebe, če ne bi imeli raznih dinozavrov in Milojk, ki bodo raje kot spremenili zakonodajo obdavčili še dihanje in prdenje..
bc123a sporočil: 48.253
[#2638542] 30.01.17 16:33 · odgovor na: FIN223552 (#2638540)
Odgovori   +    15
[FIN223552]
Minus imajo, ker se na puf širijo, ne zato, ker bi imeli minus od prevozov (itak jih sistem sam po sebi nič ne stane).
Imajo minus od prevozov, ker morajo soferjem placevati "retention bonus" da vozijo za njih.

Torej, vec soferjev, vecji minus.

In ne gre samo za pufe. Gre za dejansko izgubo v katastrofalnem obsegu, 3 miljarde izgube na 5.5 miljarde prometa (projekcija decembra za celo leto 2016).

Mislim, tega se slovenski Forum 21 ni zmogel.
bc123a sporočil: 48.253
[#2638543] 30.01.17 16:36
Odgovori   +    17
Butasto, nevredno Draska Veselinovica. Predvsem zaradi tega:
To pomeni, da v tem trenutku lastniki Uberja subvencionirajo del vsake vožnje, vendar očitno s prepričanjem, da bodo imeli dobiček pozneje, ko bo Uber pridobil pomembnejši tržni delež osebnih javnih prevozov.
Tole je najbolj svinjski robber-baron stil kapitalizma, kar bi avtor kot ekonomist lahko vedel. Ce kje, ima drzava pravico z vso silo usekati po firmah, ki izkoriscajo monopole, kar je uberjev plan.

No, jaz sem preprican, da tule to ne bo potrebno, bomo pa se enkrat resevali walstreetovske banke ki se bodo zakockale, sedaj v uberju. Ja, investitorji v uber so tudi investicijske banke.
sopranos sporočil: 11.404
[#2638547] 30.01.17 17:02
Odgovori   +    53
...Taksisti v Bruslju so dobro organizirani, precej kakovostni, vendar tudi dragi...
...No, danes Uber v Bruslju deluje in ima primerljive prevoze za dobro tretjino cenejše od klasičnih taksijev. ...

Znanec, starejši možakar je pred enim mesecem letel v Bruselj. Z družino. Hči, kot se za mlado generacijo spodobi, očetu reče, da bo ona poskrbela za taksi. In ga naroči preko Uberja. Ker na letališču Uber ne more delovati, so morali s prtljago precej prepešačiti, da so prišli do želene lokacije. Pričakal jih je nek Maročan, ki ni znal prav veliko angleško. Avto je bil nov. Cena 110 EUR.

No, na poti nazaj, ta starejši možakar reče, da se on ne bo zajebal spet s tem pešačenjem do letališča in da gredo z navadnim taksijem. Pomaha z roko prvemu taksiju, ki ga vidi. Se vsedejo v avto, sicer malo starejši. Tip je bil Belgijec. Glede na to, kako so mu govorili, da je Uber cenejši in ne vem kaj še vse, je pričakoval ceno tam okoli 150, 160 EUR. No, plačal je 60 EUR. Taksist ga je pripeljal do vhoda na letališče.

In ta možakar ni nek nakladač, ampak je povedal tako kot se je zgodilo.

No, če se sedaj vrnem še malo k avtorju. Tukaj piše o Uberju, tako kot milijon drugih ljudi. O Uberju je konec koncev pisal že Frankl in cel kup drugih novinarjev na Financah. Zakaj za vraga mora o tem pisati še Veselinovič? Ker povedal ni nič novega. Sploh je pa Uber za Slovenijo čisto nepomembna zgodba.

V Sloveniji se je težko iti posel, če že pri minimalni plači delavec dobi ven malo več kot 50% stroška, ki ga ima z njim delodajalec. Višje kot greš, bolj ekstremna je obdavčitev. Če sedaj karikiram, kaj nam pomaga Uber, če boš potem plačeval procente za zdravstveno zavarovanje še pri uporabi taksija?

Ne vem kjer sem prebral super mnenje, da pri Uberju ni inovacija v tem, da je razvil neko aplikacijo, ker to lahko stori danes že praktično vsak. Inovacija Uberja je v tem, da se je izognil zakonodaji, ki ureja taxi službe in kot največja inovacija, znebil se je zaposlenih in v bistvu vse voznike prenesel na pogodbene partnerje in se izognil vsem problemom in stroškom povezanih s tem. Hkrati pa Uber v celoti kontrolira svoje voznike. Kaj hočeš boljšega. Zakaj tega ne naredimo tudi za ostala podjetja, za javni sektor?

V bistvu se je izkazalo, da Uber krši delavno zakonodajo na globalni ravni. Prav tako tudi zakonodajo povezano z opravljanjem taxi prevozov. In zadnje, kar se je izkazalo je to, da je Uber velikokrat lagal, ko je omenjal koliko taksisti zaslužijo z opravljanjem prevozov za Uber. Prav tako se je izkazalo, da Uber lupi svoje voznike tudi pri nakupu vozil. Kjer jim da kao boljše pogoje, a v resnici, si lahko vsak voznik sam izpogaja boljše pogoje. Če torej povzamem, velik, izredno velik del Uberja je en čisti nateg. Sploh pa kuri denarja na polno. Zanimivo, da tukaj ni nobene protidumpinške akcije.

Zanimivo je, da ti zagovorniki Uberja ne pišejo o tem, da je treba odpraviti regulacijo na področju taksi prevozov. Pa regulacijo pri številnih poklicih. In regulacijo pri 101 zadevi. Še več, po medijih je en cel kup člankov na temo, kako je treba poveča kazni, kako je treba še več prepovedi, še več omejitev itd.

In potem imamo dva svetova. Svet mednarodnih korporacij ala Uber, Google, Apple itd. ki lahko delajo kar hočejo, ne plačujejo davkov, niso zavezani skoraj nobenim omejitvam, pravilom itd. Na drugi strani pa vsi ostali, ki morajo pri svojem delu pridobivati 101 certifikate, plačevati takse, pristojbine, pisati 101 poročilo, biti nadzirani od 101 inšpekcije. Plačevati absurdno visoke davke. In na koncu so te druge firme označene za dinozavre, tiste prve, ki kršijo vse in niso odgovorne nikomur, pa so velike inovatorke, gonilna sila napredka itd. Ne glede na ceno, ki jo plačuje okolje, ljudje, ki so pri njih zaposleni, posledice, ki jih ta podjetja povzročajo drugim podjetjem in državam.
bc123a sporočil: 48.253
[#2638550] 30.01.17 17:13 · odgovor na: sopranos (#2638547)
Odgovori   +    8
[sopranos]
In potem imamo dva svetova. Svet mednarodnih korporacij ala Uber, Google, Apple itd. ki lahko delajo kar hočejo, ne plačujejo davkov, niso zavezani skoraj nobenim omejitvam, pravilom itd. Na drugi strani pa vsi ostali, ki morajo pri svojem delu pridobivati 101 certifikate, plačevati takse, pristojbine, pisati 101 poročilo, biti nadzirani od 101 inšpekcije. Plačevati absurdno visoke davke. In na koncu so te druge firme označene za dinozavre, tiste prve, ki kršijo vse in niso odgovorne nikomur, pa so velike inovatorke, gonilna sila napredka itd. Ne glede na ceno, ki jo plačuje okolje, ljudje, ki so pri njih zaposleni, posledice, ki jih ta podjetja povzročajo drugim podjetjem in državam.
Hear, hear!
anon-244484 sporočil: 3.467
[#2638555] 30.01.17 17:56
Odgovori   +    19
" Uber je prihodnost. V marsikateri državi pri opravljanju svojih prevozniških storitev namreč krši predpise..."

Draško, če povzamem je prihodnost kršenje predisov, angažiranje odvetnikov, dumping,... V svojem razmišljanju se postavljaš nad zakonodajalce - parlament, ki je osnova demokracije. Zakonodaja ni ogledalo podjetnikov, pač pa ogledalo zakonodajalca. Zakoni predstavljajo meje peskovnika znotraj katerega se podjetniki igrajo (če se igrajo po pravilih).

Financam pa čestitam za izbor novega "obraza", ki že v prvi kolukmi napoveduje in zapoveduje smrt vsemu, kar posluje po pravilih - ker ne potrebuje odvetnikov, ali pa zanje nima denarja
sopranos sporočil: 11.404
[#2638561] 30.01.17 18:23 · odgovor na: (#2638558)
Odgovori   +    24
[rename]
Epsko, za sto plusev.
In stavim, da nimas doktorata,kot ga ima Veselinovic.
:)

Jaz večkrat poudarjam, da je pomembno znanje in ne toliko formalna izobrazba. Sploh je pa smešno, ker se v Sloveniji z nazivi kitijo predvsem barabe, birokrati, nesposobneži itd. Sploh je pa tako, da se je treba celo življenje izobraževati, iti naprej.

Še bolj hecno je, da se Slovenci, ki delajo v tujini in imajo doktorate iz najbolj prestižnih svetovnih univerz nikoli ne hvalijo z nazivi. Vedno govorijo o prihodnosti, izzivih s katerimi se soočajo, izkušnjami ki so jih pridobili. Kar se izobrazbe tiče v bistvu povedo samo to, kako jim je fascinantno, da oni kljub temu, da so pridobili izobrazbo na elitnih univerzah, da nekaj pomenijo v svetovnem merilu na svojem področju, v Sloveniji nimajo šanse, da bi postali profesorji. Kakšnemu izmed njih v Sloveniji celo izobrazbe ne priznajo. Sploh pa, koliko je vreden naziv, ki ti ga je podell Mencinger, Tajnikar, Mramor, Tekavčičeva, Lukšič, Brglez, Kustec-Lipicarjeva itd.? Da je nekdo dobil naziv od Tadeja Kotnika in še kar je strokovnjakov njegovega kalibra, to je nekaj kar da težo. Ampak koliko je takih strokovnjakov? Glede na rang Univerze v Ljubljani, so ti ljudje v manjšini. Potem so pa tukaj še slabše univerze, kot je recimo mariborska.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2638568] 30.01.17 19:27
Odgovori   +    9
Ne vem, moja pokojna stara mama bi rekla, da je Veselinovič kot neslani kruh. Preprosto je nekako neprebavljiv. Zaključil je, da bi morala EU s svojimi pravnimi akti v bistvu omejiti delovanje Uberja...pozablja pa, da so Angleži po brexitu vzklikali "Ni mi mar koliko stane, We took our country back!".
anon-209350 sporočil: 129
[#2638576] 30.01.17 21:52
Odgovori   +    13
Veselinovic je prihodnost Financ. Odjavim narocnino jutri
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2638581] 30.01.17 23:41 · odgovor na: bc123a (#2638543)
Odgovori   +    0
Ne vem, zakaj mi deluješ, kakor da si spregledal tisto polemiko v zda, ko so hoteli ukiniti samovozeča vozla z uberjem.....

No, nekaj o tem se je dalo prebrati tudi pri nas, v domačih grapah.....

Uber v samovozečih vozilih!? Upsaaaa, .... smo že kaj napisali na to temo?
anon-58746 sporočil: 3.738
[#2638607] 31.01.17 08:46
Odgovori   +    7
upam da bo svet dojel da so vsa taka podjetja kot je uber... škodljiva, zakaj se strinjam s taksisti: oni plačujejo davke, plačujejo prispevke, pridejo pote pred hišo tudi sredi noči, vozila imajo zavarovana za prevoz potnikov v primeru nesreče.....in nenazadnje taksisti -taksi podjetja omogočajo redno delo in neko varnost in nenazadnje nihče ne more zlorabiti podatkov kje, kdaj in s kom si se peljal..in kaj je uber...izkoriščanje naivcev, ki bi kao profitirali pri svojih prevozih...to pomeni izgubo služb precej taksistov, posledično manj plačanih davkov, več socialnih transferjev, škoda za javni prevoz, ki ga subvencionira država - dolgoročno slabša javna storitev- slabša vozila, manj linij.....in kar je najbolj sporno uber bo zopet posloval iz davčne oaze, mar ne....in bo kao konkurenčen...naj pride, in da svojo storitev, naj plača davke v naši državi...do takrat pa....naj ostane v oazi ali kje kjer so tako naivni da verjamejo v korist...
bc123a sporočil: 48.253
[#2638614] 31.01.17 09:04 · odgovor na: anon-333107 (#2638581)
Odgovori   +    0
[FrRoSt]
Ne vem, zakaj mi deluješ, kakor da si spregledal tisto polemiko v zda, ko so hoteli ukiniti samovozeča vozla z uberjem.....

No, nekaj o tem se je dalo prebrati tudi pri nas, v domačih grapah.....

Uber v samovozečih vozilih!? Upsaaaa, .... smo že kaj napisali na to temo?
Uber ima samovozeca vozila?

ftalphaville.ft.com/...ervise-it/
rx170 sporočil: 6.403
[#2638616] 31.01.17 09:07
Odgovori   +    4
Meni je tudi nejasna ta navdušenost komentatorjev Financ nad masovnim izgubašem.
najobj sporočil: 31.920
[#2638624] 31.01.17 09:33
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 31.01.2017 09:37
... O GoOptijevem konceptu bi vsekakor veljalo razmisliti in ga vpeljati v odročnejše kraje Slovenije ter tako zagotoviti javni prevoz državljanom namesto tega, da iz javnega denarja plačujemo prazne avtobuse, ki se vozijo v takšne kraje. ...

... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, Veselinovič v svojem bruseljskem z javnim denarjem plačanem paralelnem vesolju ni opazil, da se GoOptijeva prilagodljivost (drago) plača s privatnim denarjem in da javno prevažanje po slovenskih vukojebinah ni isto kot privatno prevažanje iz slovenskih vukojebin ...

P.S.: ostalega modrovanja ne bom komentiral, ker je preveč zmedeno ...
najobj sporočil: 31.920
[#2638634] 31.01.17 09:45 · odgovor na: rx170 (#2638616)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 31.01.2017 09:48
[rx170]
Meni je tudi nejasna ta navdušenost komentatorjev Financ nad masovnim izgubašem.
... eh, če so Financarji navdušeni nad masovnim izgubašem, to še ne pomeni, da so navdušeni tudi komentatorji, ker jaz tukaj med komentatorji ne vidim nobenega navdušenja, ampak ravno nasprotno ...

P.S.: Financarji so navdušeni nad masovnim izgubašem, ker je iz tujine in za Financarje je vse iz tujine po defaultu dobro ... khmm, očitno so jim banane, kava in kavbojke pustile neozdravljive travme ...
rx170 sporočil: 6.403
[#2638636] 31.01.17 09:54 · odgovor na: najobj (#2638634)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [rx170]
> Meni je tudi nejasna ta navdušenost komentatorjev Financ nad masovnim izgubašem.

... eh, če so Financarji navdušeni nad masovnim izgubašem, to še ne pomeni, da so navdušeni tudi komentatorji, ker jaz tukaj med komentatorji ne vidim nobenega navdušenja, ampak ravno nasprotno ...

P.S.: Financarji so navdušeni nad masovnim izgubašem, ker je iz tujine in za Financarje je vse iz tujine po defaultu dobro ... khmm, očitno so jim banane, kava in kavbojke pustile neozdravljive travme ...
ja saj, njihove kolumniste sem, mislil...
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2638670] 31.01.17 11:22 · odgovor na: bc123a (#2638614)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Uber ima samovozeca vozila?

ftalphaville.ft.com/...ervise-it/
So jih hoteli vpeljati. Kar bi kar precej spremenilo zadevo.

Nisi nič zasledil na to temo!?
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2638680] 31.01.17 11:44 · odgovor na: bc123a (#2638614)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Uber ima samovozeca vozila?

ftalphaville.ft.com/...ervise-it/
Kje ti uspe dobiti tele fotke in povezave!?

Moji muli*, ki ima danes prosti dan zaradi poledice, je neznansko všeč. :)

citymagazine.si/clan...tomobilov/

* (mula - transportna žival, križanec med oslom in konjem :))
anon-245774 sporočil: 2
[#2638705] 31.01.17 12:58 · odgovor na: sopranos (#2638547)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 31.01.17 10:33
Lepo povedano.
bc123a sporočil: 48.253
[#2638721] 31.01.17 13:27 · odgovor na: anon-333107 (#2638670)
Odgovori   +    0
[FrRoSt]
> [bc123a]
> Uber ima samovozeca vozila?
>
> ftalphaville.ft.com/...ervise-it/

So jih hoteli vpeljati. Kar bi kar precej spremenilo zadevo.

Nisi nič zasledil na to temo!?
Glej zgornji link. Poskusajo jih vpeljati, ampak zaenkrat njihov samovozeci avto rabi dva soferja. Enega, ki prevzame volan, ce zagusti, in drugega ki pazi, da ne bi avto kaksnega pesca povozil.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2638733] 31.01.17 13:49 · odgovor na: bc123a (#2638721)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Glej zgornji link. Poskusajo jih vpeljati, ampak zaenkrat njihov samovozeci avto rabi dva soferja. Enega, ki prevzame volan, ce zagusti, in drugega ki pazi, da ne bi avto kaksnega pesca povozil.
Kar NE pomeni, da jim (nikoli) ne bo uspelo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2638738] 31.01.17 13:53 · odgovor na: anon-333107 (#2638680)
Odgovori   +    1
[FrRoSt]
> [bc123a]
> Uber ima samovozeca vozila?
>
> ftalphaville.ft.com/...ervise-it/

Kje ti uspe dobiti tele fotke in povezave!?

Moji muli*, ki ima danes prosti dan zaradi poledice, je neznansko všeč. :)

citymagazine.si/clan...tomobilov/
Ti clanki so navadne kozlarije in nevredni elektronov, ki so jih za njih potrosili.

Je razlog, da je FT (in se WSJ) dojet kot resen casopis. Se njegovi pridruzeni blogi (Alphaville) so boljsi od vecine ostalih medijev.

www.businessinsider....re-it-is-3

arc.applause.com/201...omous-car/
dz1975 sporočil: 2.264
[#2638842] 31.01.17 22:07
Odgovori   +    1
Avtorjevo pisanje o Uberju je streljanje kozlov. Meni osebno je sicer Uber kul in ga uporabljam kadar sem v ZDA, samo pravila igre morajo biti za vse približno enaka. Se pa strinjam z zapisom glede javnega prevoza v Sloveniji. Skranji čas je, da se subvencioniranje le-tega drastično zmanjaš in 90% medkrajevnih avtomusov spravi s cest ter jih nadomesti s cenejšimi in fleksibilnejšimi kombiji...
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2638924] 01.02.17 13:25 · odgovor na: bc123a (#2638738)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Ti clanki so navadne kozlarije in nevredni elektronov, ki so jih za njih potrosili.

Je razlog, da je FT (in se WSJ) dojet kot resen casopis. Se njegovi pridruzeni blogi (Alphaville) so boljsi od vecine ostalih medijev.

www.businessinsider....re-it-is-3

arc.applause.com/201...omous-car/
Obžalujem, da ti niso sedli članki. :)
Če po prasici povem, so prva izbira strička googla, jaz sem prebral samo nekaj stavkov, da vidim, če je vsebina prava. :)

Glede na to, da nisi ravno edini `razumnik` tukaj, ki ga matra uberjeva izguba in izgubaštvo, sem te hotel samo spomniti na (možni) cilj, na katerega uber starta, ali po domače: kam pes taco moli.

IN SEVEDA, za kaj se zavzema, podppira in širi naš novopečeni novi finančni kolumnist.....

*(Isinebitata:))

Strani: 1