Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dušan Mes, SŽ: Brez dogovora s sindikati bi imeli izgubo
Strani: 1
sporočil: 11.404
Samo pomislite, kaj pomeni, če to dejansko drži. Slovenske
železnice v tem času niso kaj prida investirale. Po drugi strani pa
so uspela z 2.000 delavci manj naredi enako oz. več kot prej. Se
pravi, da imajo zagotovo še za vsaj 2.000 dodatnih ljudi rezerve.
Še zlasti če bi dejansko začeli vlagati v razvoj.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 25.01.2017 18:46
Na podlagi Mesovih miselnih observacij, ki se zdijo kot refleksije
norca nastale v ljubljanskem Polju, bi država morala za opravljanje
obvezne gospodarske službe na področju potniškega pa tudi tovornega
prometa pripraviti mednarodni razpis in opravljenje teh služb
zaupati avstrijskim, italijanskim ali madžarskim železnicam. Pa le
mimogrede, zanima nas, kako bi davkarija obravnavala izplačila
neobdavčenih odpravnin »vnaprej ali na zalogo« v zasebnih
podjetjih?
sporočil: 252
[FIN-311684]Točno to. Če pogledaš logično na to početje vidiš, da po eni strani trdijo, da so delovni pogoji težki in po drugi strani isti upokojenci hodijo delat nazaj. Torej podjetje z upravo in vodstvi sidnikatov zavaja in goljufa z prispevki na vseh področjih in neupravičeno izsiljuje subvencije. Temu jaz pravim goljufanje, kjer se logika in matematika skregajo na celi črti.
Na podlagi Mesovih miselnih observacij, ki se zdijo kot refleksije norca nastale v ljubljanskem Polju, bi država morala za opravljanje obvezne gospodarske službe na področju potniškega pa tudi tovornega prometa pripraviti mednarodni razpis in opravljenje teh služb zaupati avstrijskim, italijanskim ali madžarskim železnicam. Pa le mimogrede, zanima nas, kako bi davkarija obravnavala izplačila neobdavčenih odpravnin »vnaprej ali na zalogo« v zasebnih podjetjih?
Sama prikazovanja poročil kažejo goljufanje in manipuliranje izključno zato, da se opravičijo subvencije, katere zahtevajo. Del nagrade pa dobijo tisti, kateri so držali svečo goljufanju in kraji.
sporočil: 10.252
V letu 2014 je bila komercialna cena v medmestnem in lokalnem
potniškem prometu 59% pokrita z državnimi subvencijami.
Ugani kje? V Slov.... Emmm ne. V Nemčiji.
Ugani kje? V Slov.... Emmm ne. V Nemčiji.
sporočil: 252
[Endimion]Tukaj je zanimivo nekaj drugega. KAko se obračunavajo stroški za lokomotivo, katera je v tovornem prometu in vozi tudi v potniškem prometu. Si upam trditi, da nabijejo več stroškov Potniškemu prometu samo zato, da lahko opravičijo subvencije. Zato je teh 59% po mojem prej 90% pokritost z subvencijami POTNIŠKI PROMET.
V letu 2014 je bila komercialna cena v medmestnem in lokalnem potniškem prometu 59% pokrita z državnimi subvencijami.
Ugani kje? V Slov.... Emmm ne. V Nemčiji.
Strani: 1