8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
14 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2637569] 23.01.17 17:16
Odgovori   +    9
Železniški koridor do Brnika je bil najprej predviden prek Kranja, vendar tega ne bo, zdaj proučujejo možnosti za umeščanje proge čez Škofjo Loko ali čez Kamnik.

Kaj reči, ko imajo take bebave predloge? Kam se bo pa Kamnik širil, ali Škofja Loka?

Kranj kot tretja največja občina v državi pa nima urejenega ne normalega izvoza z avtoceste, ne železnice. Kljub temu, da ima zraven letališče, da je blizu Ljubljane in bi se ob boljših prometnih povezavah lahko lepo navezoval na Ljubljano.

Saj ne veš ali bi se smejal ali jokal zaradi takih bebavih predlogov.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2637572] 23.01.17 17:33 · odgovor na: sopranos (#2637569)
Odgovori   +    4
[sopranos]
Železniški koridor do Brnika je bil najprej predviden prek Kranja, vendar tega ne bo, zdaj proučujejo možnosti za umeščanje proge čez Škofjo Loko ali čez Kamnik.

Kaj reči, ko imajo take bebave predloge? Kam se bo pa Kamnik širil, ali Škofja Loka?

Kranj kot tretja največja občina v državi pa nima urejenega ne normalega izvoza z avtoceste, ne železnice. Kljub temu, da ima zraven letališče, da je blizu Ljubljane in bi se ob boljših prometnih povezavah lahko lepo navezoval na Ljubljano.

Saj ne veš ali bi se smejal ali jokal zaradi takih bebavih predlogov.
V resoluciji o razvoju prometne in logistične infrastrukture, ki so jo pripravili na ljubljanski ekonomski fakulteti, so predvideli gradnjo dvotirne proge med Ljubljano in Brnikom za hitrosti do 200 kilometrov na uro v obdobju od leta 2017 do 2023, stroške gradnje pa ocenili na 600 milijonov evrov....Bohpomagaj.
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2637573] 23.01.17 17:36 · odgovor na: sopranos (#2637569)
Odgovori   +    11
Ni druge kot počistit te leve dohtarje po uradih, DRI in študij-parazit.doo ter kot se je rušenje DARS kabin, odločno ukazat tudi gradnjo infrastrukture. 50.000 ljudi bi moralo nenehno gradit to državo!!!!! To so službe, ki koristno porabijo davke, ne pa sanjači po javnem sektorju.

Največje mesto zabasano z avti se premika na starih trolah in uberju??? Probelem je ker 1 ura službe za javni sektor nima vrednosti, nekomu 3 ure premikanja in parkiranja pomeni strošek, lahko več 100EUR.
sopranos sporočil: 11.404
[#2637576] 23.01.17 17:56 · odgovor na: anon-317028 (#2637572)
Odgovori   +    10
[FIN-311684]
> [sopranos]
> Železniški koridor do Brnika je bil najprej predviden prek Kranja, vendar tega ne bo, zdaj proučujejo možnosti za umeščanje proge čez Škofjo Loko ali čez Kamnik.
>
> Kaj reči, ko imajo take bebave predloge? Kam se bo pa Kamnik širil, ali Škofja Loka?
>
> Kranj kot tretja največja občina v državi pa nima urejenega ne normalega izvoza z avtoceste, ne železnice. Kljub temu, da ima zraven letališče, da je blizu Ljubljane in bi se ob boljših prometnih povezavah lahko lepo navezoval na Ljubljano.
>
> Saj ne veš ali bi se smejal ali jokal zaradi takih bebavih predlogov.

V resoluciji o razvoju prometne in logistične infrastrukture, ki so jo pripravili na ljubljanski ekonomski fakulteti, so predvideli gradnjo dvotirne proge med Ljubljano in Brnikom za hitrosti do 200 kilometrov na uro v obdobju od leta 2017 do 2023, stroške gradnje pa ocenili na 600 milijonov evrov....Bohpomagaj.
Saj, da se razumeva, jaz ne pravim, da je treba to uresničiti na način kot je zapisano. Pravim pa, da je smiselno, da ko se vključuje letališče v železniški sistem, da se vključi tudi Kranj, ki je od letališča oddaljen dobrih 5 km.

Sploh je pa tako, da železnice rabijo temeljito prevetritev. Tako kot so sedaj organizirane, je škoda vsakega evra, ki se ga vrže v to luknjo brez dna.

Da povem samo eno butasto zadevo- vozni red in informacije. Če hočeš dobiti informacije o cenah se moraš tam osebno oglasiti, ali pa poklicati na PLAČLJIVO telefonsko številko (cena 1,5 EUR na minuto!!!!). Vožnja Ljubljana-Maribor pa traja več kot 2 uri. Pogoste so tudi 15, 30 in celo 1 urne zamude vlakov.

Mislim, pa kdo pri zdravi pameti se bo potem vozil z vlakom?
code5 sporočil: 664
[#2637578] 23.01.17 18:00 · odgovor na: sopranos (#2637576)
Odgovori   +    4
[sopranos]

Da povem samo eno butasto zadevo- vozni red in informacije. Če hočeš dobiti informacije o cenah se moraš tam osebno oglasiti, ali pa poklicati na PLAČLJIVO telefonsko številko (cena 1,5 EUR na minuto!!!!). Vožnja Ljubljana-Maribor pa traja več kot 2 uri. Pogoste so tudi 15, 30 in celo 1 urne zamude vlakov.

Mislim, pa kdo pri zdravi pameti se bo potem vozil z vlakom?
Upam, da ne bo videti, kot da jih branim, ampak informacije o voznem redu in o cenah so čisto lepo dostopne na internetu. Tudi o zamudah.
sopranos sporočil: 11.404
[#2637581] 23.01.17 18:13 · odgovor na: code5 (#2637578)
Odgovori   +    8
[code5]
> [sopranos]

>
> Da povem samo eno butasto zadevo- vozni red in informacije. Če hočeš dobiti informacije o cenah se moraš tam osebno oglasiti, ali pa poklicati na PLAČLJIVO telefonsko številko (cena 1,5 EUR na minuto!!!!). Vožnja Ljubljana-Maribor pa traja več kot 2 uri. Pogoste so tudi 15, 30 in celo 1 urne zamude vlakov.
>
> Mislim, pa kdo pri zdravi pameti se bo potem vozil z vlakom?

Upam, da ne bo videti, kot da jih branim, ampak informacije o voznem redu in o cenah so čisto lepo dostopne na internetu. Tudi o zamudah.
Ja, za lokalni promet. Če pa iščeš mednarodne povezave, je pa hitro konec.

Pri sistemu, ki ima 8.000 ljudi bi jaz pričakoval, da to izgleda nekako tako kot nakupovanje letalskih kart. Da napišem relacijo, da dobim več terminov, cene. Nato pa samo še kliknem katero hočem, vpišem podatke, način plačila in je zadeva zaključena.

A preveč pričakujem, da imajo pri toliko ljudeh eno brezplačno 080 xx xx številko, ki daje vse potrebne informacije?
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2637587] 23.01.17 18:52 · odgovor na: anon-317028 (#2637572)
Odgovori   +    4
200km na uro za razdaljo koliko km? Start, pospesek, zaustavljanje ne da bi katapultiral potnike? Najbolj mi je pa vsec strosek.
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2637589] 23.01.17 19:21
Odgovori   +    8
Se normalne avtobusne povezave niso sposobni na letaliscu LJU vzpostaviti. Plato pred terminalom je prometna katastrofa, namesto da bi parkirisce namenili parkiranju ga oddajajo za karting. Skobir pa stoka, kako nic ne more.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2637597] 23.01.17 21:18 · odgovor na: sopranos (#2637581)
Odgovori   +    2
[sopranos]
> Upam, da ne bo videti, kot da jih branim, ampak informacije o voznem redu in o cenah so čisto lepo dostopne na internetu. Tudi o zamudah.

Ja, za lokalni promet. Če pa iščeš mednarodne povezave, je pa hitro konec.


A preveč pričakujem, da imajo pri toliko ljudeh eno brezplačno 080xx xx številko, ki daje vse potrebne informacije?
Vse potrebne podatke se dobi na internetni strani SŽ, www.slo-zeleznice.si/sl/ vključno z mednarodnimi voznimi redi. Če ti pa še to ni dovolj izvoli pobrskati spletno stran OBB, www.oebb.at/de/ ali DB, www.bahn.de/p/view/index.shtml Vsaj na zadnjih dveh lahko kupiš karte preko interneta..... Upam, da imaš za nekaj časa dovolj informacij in ne boš smetil z nebulozami!
sopranos sporočil: 11.404
[#2637600] 23.01.17 21:42 · odgovor na: anon-178149 (#2637597)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: sopranos 23.01.2017 21:50
[MarijanMacek]
> [sopranos]

> > Upam, da ne bo videti, kot da jih branim, ampak informacije o voznem redu in o cenah so čisto lepo dostopne na internetu. Tudi o zamudah.
>
> Ja, za lokalni promet. Če pa iščeš mednarodne povezave, je pa hitro konec.
>
>
> A preveč pričakujem, da imajo pri toliko ljudeh eno brezplačno 080xx xx številko, ki daje vse potrebne informacije?

Vse potrebne podatke se dobi na internetni strani SŽ, www.slo-zeleznice.si/sl/ vključno z mednarodnimi voznimi redi. Če ti pa še to ni dovolj izvoli pobrskati spletno stran OBB, www.oebb.at/de/ ali DB, www.bahn.de/p/view/index.shtml Vsaj na zadnjih dveh lahko kupiš karte preko interneta..... Upam, da imaš za nekaj časa dovolj informacij in ne boš smetil z nebulozami!
Saj vem, da z bebci ni dobro iti v debato, pa vendar, si kdaj ne morem pomagati.

Se pravi tvoj argument, da imajo slovenske železnice popolnoma dobro organizirano on-line nakupovanje vozovnic, mednarodne vozne rede itd. je v tem, da sem jaz bedak gledal spletno stran slovenskih železnic, čeprav bi moral gledati avstrijske oz. nemške železnice? Prav neverjeten si.

In ko recimo vpišeš povezava Ljubljana Dunaj ti napiše samo kdaj so vlaki. Ko klikneš na voziček, se pa vse ustavi. In sedaj moram jaz, ker sem tako nesposoben prebrati vse pravilnike, podstrani in ne vem kaj še vse od slovenskih železnic. Ker to je ja jasno. Če kaj ni gor, sem pa tako sam kriv. Če mi še vedno ni jasno, lahko pokličem na njihovo vročo linijo, da me olupijo kot čebulo.

A ni hecno, grem na Goopti, se ne rabim s tem zajebavati? Obiščem iskalnik za letalske prevoze, samo relacijo vtipkam in datum in že imam ceno. Ne rabim nobenih pravil za iskanje brati. Vse deluje preprosto in hitro. Lahko vpišem Dunaj, Vienna, Wien, vseeno, najde. Pri teh lahko pišem samo v angleščini ali nemščini. Slovenščina ne obstaja.

Se spomnim kako je Nokia komplicirala pri telefonih. In pride Apple, naredi nov in preprost uporabniški vmesnik in v nekaj letih Nokie ni več. Slovenske železnice imajo samo to srečo, da so v državni lasti in da imajo v Sloveniji monopol.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2637710] 24.01.17 14:40 · odgovor na: sopranos (#2637600)
Odgovori   +    0
Ljubi sopranos, greš na spletno stran DB ali OBB in se ti pojavijo cene. Seveda na to pozabi pri SŽ. Sicer pa, le kdo kupuje lokalne karte na internetu in išče razlike v ceni?
Z Go-Opti pa tudi ni vse tako sveto!
Če pa hočeš iskati poceni železniške karte, recimo po Evraziji, je pa tudi za to ustrezna spletna stran. Poišči si jo, sej si mojster, če ne drugega nabijanja postov.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2637711] 24.01.17 14:41 · odgovor na: sopranos (#2637600)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (24.01.2017 17:43)
pobalin sporočil: 14.456
[#2637783] 24.01.17 22:36 · odgovor na: (#2637717)
Odgovori   +    3
[denac]
Za nas res - Bohpomagaj. Amsterdamsko letališče Schiphol ima podzemno železniško postajo, kjer ustavljajo vse vrste vlakov, tudi najhitrejši. Toda to je Nizozemska, ki ima fantastično urejen javni prevoz. Mi imamo pa fantastične lopovske tajkune, ki bi - z vlado vred - najraje uničili slovenski narod.
Ja, Nizozemska + fantastičen javni prevoz vs. Slovenija + lopovski tajkuni in uničevalska vlada, to je ključna razlika med Brnikom in Schipholom. Aja, pa Nizozemci Schiphola niso dali na garage sale, da bi ga poceni prodali Nemcem, ki na puf harajo po Balkanu. Holandci imajo raje več kot 90% svoje letališke firme kar v državni in mestni lasti. Ti komiji se ne zavedajo, da so tik pred propadom... na srečo smo mi korak pred njimi. :-)
en.wikipedia.org/wik..._structure
pobalin sporočil: 14.456
[#2637789] 24.01.17 23:14 · odgovor na: anon-178149 (#2637710)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
Ljubi sopranos, greš na spletno stran DB ali OBB in se ti pojavijo cene. Seveda na to pozabi pri SŽ. Sicer pa, le kdo kupuje lokalne karte na internetu in išče razlike v ceni?
Sopranos zna biti zoprn ampak ima prav kar se tiče mednarodnih kart. SŽ nimajo na internetu niti tistih mednarodnih linij, kjer vozijo direktni vlaki iz Slovenije. Lahko rečeš, da sem zaostal in da ne znam, ampak karte za spalnik do Züricha res nisem mogel/znal kupiti preko spletnih strani OBB ali DB. Sem šel kar na kolodvor.

Tam je bil šalter za mednarodne vozovnice prazen, brez vsakega sporočila. Gospa je bila na malici, je s težavo povedala njena soseda. Da bi se ponudila, da mi ona prodala karto, ni bilo govora, ker je najbrž "specializirana in plačana" samo za prodajo domačijskih kart. Ko se je gospa z "mednarodnimi kvalifikacijami" vrnila z malice je šlo kar hitro in ni se mi zdelo, da je šlo za raketno znanost.

Za konec pa še vprašanje: zakaj morajo biti SZ lastniško in upravljavsko slovenske, narodne, neodvisne in suverene, ko pa gre za prodajo kart, se pa slovenske državljane pošilja fehtat (v nemščini?!) k naslednikom nekdanje ječe narodov in tretjega rajha (vsaj tako so me učili v šoli)? Kurtz jih gleda.
pobalin sporočil: 14.456
[#2637793] 25.01.17 00:11
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: pobalin 25.01.2017 00:13
Vendar zakaj na letališču v Trstu, kjer imajo od 600 do 700 tisoč potnikov, načrtujejo železnico do letališča", pravi Zmago Skobir.
Mogoče zato, ker je železniška proga Trst-Benetke že zdaj kakšnih 300 metrov stran od letališke zgradbe, nekaj več metrov pa je do Stazione di Pieris-Turriaco (ne ljubi se mi zdaj iskati slovenskih imen), ki jo bodo najbrž brez vaških protestov ukinili oz. prestavili k letališču.

Vse to lepo pokaže Google Maps:
www.google.si/maps/p...d13.467174
Za primerjavo je tu še Brnik v cca istem merilu (vidi kdo blizu Fraport Jože Pučnik Flughafen kakšno železniško progo, dvotirno čak?!):
www.google.si/maps/p...14.4559143

V zemljo naj se vdre tak veliki direktor majhnega provincialnega letališča, ki nima pojma niti o bistvenih podatkih svojih najbližjih in najbolj resnih konkurentov, ali pa se - še hujše - nagnusno spreneveda.

In bravo hlapcem, ki so dobičkonosno letališko firmo za male pare prodali nemški državni firmi, da naj bi zdaj slovenska država za velike pare gradila železnico zanjo, mi naj pa še prepevamo Danke Deutschland. Naj tire do Brnika položi kar DB, da bo čim več nemškega.

In ne draga avtorica, v Ronkah ne bo treba nobenega prehoda za pešce čez avtocesto, ker avtoceste tam ni nobene, je samo dvopasovna cesta mimo letališča, le mogoče malo širša kot mimo Brnika.
Skica novega terminala in povezav je tu:
www.aeroporto.fvg.it/welcome/
oziroma tu:
www.aeroporto.fvg.it...mg/map.png

Pa še več o projektu in letalskih povezavah tu (v italijanščini):
www.imagazine.it/not...riuli/4214
pobalin sporočil: 14.456
[#2637839] 25.01.17 10:51 · odgovor na: (#2637795)
Odgovori   +    2
[denac]
Tire do Brnika ne bi gradila slovenska država, marveč mafija, ki ima državo. Zaračunali bi n-kratno ceno, ker imajo pač veliko izkušenj, kako se jim take gradnje splačajo.
Zato pa pravim, naj to naredi kar DB in potem računa kolikor hoče oz. kakor se bodo zmenili s Fraportom - državni in paradržavni Nemci med sabo. Če nemška paradržavna firma rabi tire za svoj silni razcvet, je najbolj logično, da gre v partnerstvo z nemško državno firmo.

Zaradi mene se lahko Skobirjevi novi gospodarji zmenijo tudi z OBB, FS, HŽ... Nimam pa kaj dosti zaupanja v poslovodstvo firme, ki (se dela da) nima pojma o osnovnih infrastrukturnih predispozicijah in potencialu svojih najbližjih konkurentov.
pobalin sporočil: 14.456
[#2637848] 25.01.17 12:11 · odgovor na: pobalin (#2637793)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Stazione di Pieris-Turriaco (ne ljubi se mi zdaj iskati slovenskih imen)
Evo, slovenskega imena za Pieris nisem našel niti v Snojevem etimološkem slovarju slovenskih zemljepisnih imen niti s površnim guglanjem. Turriaco pa je (kakšno presenečenje) po slovensko Turjak.
pobalin sporočil: 14.456
[#2637865] 25.01.17 13:09 · odgovor na: anon-178149 (#2637597)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Če ti pa še to ni dovolj izvoli pobrskati spletno stran OBB, www.oebb.at/de/ ali DB, www.bahn.de/p/view/index.shtml Vsaj na zadnjih dveh lahko kupiš karte preko interneta.....
Poskusil sem kupiti povratno karto Ljubljana-Zürich na oebb.at/de/, bil preusmerjen na "ÖBB Ticket Shop", ki mi je na vrhu strani najprej prikazala tole
This browser is not supported.
Correct functionality cannot be guaranteed. We recommend that you use Google Chrome, Mozilla Firefox or Internet Explorer.
po krajšem razmišljanju pa se je odločila za angleščino in mi potem omogočila izbiro karte vse do faze plačila. Cena zmerna. Poskusil sem jo ročno spraviti na nemščino, a je vedno nekaj razmišljala in se avtomatično vračala na angleščino. Tako na distanci nas držijo severni sosedje. :-)

DB je bolj poliglotska in poleg nemščine (ob mikro zemljevidu sveta!) ponuja še češko, dansko, angleško, špansko, francosko, italijansko, nizozemsko in poljsko verzijo strani. Ostal sem pri nemščini. Že vstopna stran pokaže meni za nakup, ki se mi zdi bolj pregleden kot pri ÖBB. Vseeno si ga lahko vtaknejo nekam. Pri izbiri relacije Ljubljana-Zürich pokaže kar precej možnosti, ampak za nobeno ne morem karte kupiti preko interneta - vse imajo prečrtan voziček in pripombo "Preisauskunft nicht möglich" ali pa "Es gilt Auslandstarif". Lahko pa bi kupil karto do Kölna.

Tako da ni samo železnica naše idilične samostojne dežele iz tisočletnega sna precej piškava, ampak tudi pri naših severnih idolih ni vse idealno.
anon-78175 sporočil: 834
[#2639005] 02.02.17 08:37
Odgovori   +    0
Pri nas imamo pa ministra, ki dela proti železnici, ....., svetlobna leta daleč pa je železnica od Brnika in Edvarda Rusjana ....

Strani: 1