4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-24812 sporočil: 26
[#2635995] 13.01.17 19:55
Odgovori   +    0
Novinarjem bi za spremembo predlagal, da naredijo primerjavo Pošte Slovenije in avstrijske pošte . Če le v grobem primerjamo bilance za lansko leto ugotovimo, da je donos na kapital (reo) v avstrijski družbi 12,5 % medtem ko zmore slovenska konkurenca za vsega 3,5 % donos na kapital . Torej je slovenska pošta za 3,5 krat manj donosna kot njihova severna konkurenca. Pri tem je potrebno izpostavit, da zaposlen v avstrijski pošti pridela za cirka 100.000,00 EUR prihodkov medtem ko v Pošti Slovenije samo za cirka za 37.500,00 EUR (torej približno za 2,6 krat manj od konkurence).
Pri vsem tem je potrebno izpostaviti tudi strategiji obeh družb. Medtem ko slovenski poštarji zastopajo mantro, da želijo zadržati deleže, ki jih imajo na slovenskem trgu, ima njihova severna konkurenca že deset let strategijo postopne širitve na tuje trge z prevzemi in so trenutno že zastopani na 12 trgih. Pri tem je potrebno izpostaviti, da so odvisnost od matičnega trga znižali za 26 % in jim domači trg trenutno predstavlja samo še 74 %. Prav tako, če pogledamo sestavo prihodkov predstavlja logistika pri severnih sosedih 37,5 % vseh prihodkov, preostalo so pa poštne storitve, finančne storitve in dostava reklamnega materiala.
Toliko o dobrih rezultatih Pošte Slovenije in viziji, ki jo ima poslovodstvo.

Strani: 1