Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (video) Tako vozi Audijeva umetna inteligenca

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2635546] 11.01.17 07:32
Odgovori   +    3
Vozilo z globoko nevronalno mrežo
nevronsko mrezo. se vidi da ne veste tocno o cem pisete.

Drugace, resna ucenja nevronskih mrez se delajo v datacentrih, ker gre za izjemno racunsko potratne zadeve, tako da, ja, fajn da vas vsak tak PR zrajca...

Smisla pa to nima ravno velikega. Za ucenje nevronskih mrez so potrebne ogromne kolicine raznolikih podatkov, ne pa nekajkrat voznja istega soferja, po moznosti po poligonu.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2635549] 11.01.17 08:03
Odgovori   +    1
Patetično. Da jih ni sram. Potem, ko je Google pred enim letom pokazal tole:

www.youtube.com/watc...j-rK8V-rik
bc123a sporočil: 48.253
[#2635550] 11.01.17 08:12 · odgovor na: BlazVo (#2635549)
Odgovori   +    4
[BlazVo]
Patetično. Da jih ni sram. Potem, ko je Google pred enim letom pokazal tole:

www.youtube.com/watc...j-rK8V-rik
Se huje je, da je v isti prezentaciji ta isti sefe razvoja avtonomnih vozil pri googlu lepo razlozil, da je do povsem avtonomnega avta se 20-30 let.

spectrum.ieee.org/ca...for-others

In to je Google, firma ki je v to zlila verjetno ze miljarde, potem je Tesla ki ima ze 7. verzijo avtopilota (se vedno ni sposoben popolnoma avtonomne voznje, tj v smislu da bi ne rabil voznika zraven).

Potem ti pa audi pride z eno taksno smesnico ven. Ce mislijo resno, kaze samo na to, da se niti ne zavedajo problemov. Ce je pa to samo PR, pa bi to morali sposobni novinarji razpoznati.
anon-88574 sporočil: 933
[#2635553] 11.01.17 08:18
Odgovori   +    7
Najmanj 5 let za Teslo. Tam so že ugotovili da je Mobileye-ev sistem prešvoh. Pa saj Nemci z avtonomno vožnjo tako ne mislijo resno. Tako kot za električne avtomobile še vedno čakajo da modna muha mine. Pa da nam spet prodajajo aktivni tempomat in dizel klump kot višek tehnike.
anon-308559 sporočil: 211
[#2635560] 11.01.17 09:31
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-308559 11.01.2017 09:37
Zgleda da Audi planira dati na trg avto, ki se bo učil samostojno voziti po poligonih :D
najobj sporočil: 31.867
[#2635564] 11.01.17 09:56 · odgovor na: bc123a (#2635546)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> Vozilo z globoko nevronalno mrežo

nevronsko mrezo. se vidi da ne veste tocno o cem pisete.

Drugace, resna ucenja nevronskih mrez se delajo v datacentrih, ker gre za izjemno racunsko potratne zadeve, tako da, ja, fajn da vas vsak tak PR zrajca...

Smisla pa to nima ravno velikega. Za ucenje nevronskih mrez so potrebne ogromne kolicine raznolikih podatkov, ne pa nekajkrat voznja istega soferja, po moznosti po poligonu.
... eh, kaj pa naj Financarji pišejo, če pa si avtomobilska industrija nič pametnega ne more več izmislit, nekaj novega pa mora delat, da avtomobile boljše prodaja ...

P.S.: roboti v človeku nevarnih okoljih so vsekakor pametna stvar, dobesedno noro pa je v avtomobilih delati "pametne" pripomočke in se z njimi hvaliti, ko pa njihova "pamet" ne dosega in nikoli ne bo dosegala sposobnosti petletnega otroka ... khmm, če zdaj pozabim, da "pametni" pripomočki v avtomobilih bolj škodijo, kot koristijo, ker voznika odvračajo od spremljanja prometa, kar je za varnost najbolj pomembno ...
bc123a sporočil: 48.253
[#2635565] 11.01.17 10:08 · odgovor na: najobj (#2635564)
Odgovori   +    1
[najobj]
P.S.: roboti v človeku nevarnih okoljih so vsekakor pametna stvar, dobesedno noro pa je v avtomobilih delati "pametne" pripomočke in se z njimi hvaliti, ko pa njihova "pamet" ne dosega in nikoli ne bo dosegala sposobnosti petletnega otroka ...
Ne reci nikoli. 20 let pa smo tam (na nivoju petletnika) :)

Sicer pa imajo najbolj uspesne nevronske mreze za razpoznavanje objektov, kar je sicer drugacen problem, a soroden (microsoft kitajska recimo) na miljarde parametrov. Ze parametrov je vec kot vseh podatkov, ki jih dobis z voznjo po poligonu :)

Skratka, naj avto-novinarji kar masturbirajo, samo ne nasedat na take...
murje sporočil: 5.120
[#2635585] 11.01.17 11:57
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 11.01.2017 12:13
WATSON

Nam bo umetna inteligenca odvzela delovna mesta?

Zaradi tega vprašanja so ljudje v zahodnih državah veliko bolj zaskrbljeni kot na Japonskem. Tam umetno inteligenco sprejemajo bolj sproščeni tudi zato, ker hitreje kot v zahodnih državah izgubljajo delavce zaradi staranja prebivalcev. Eden od primerov, kako je mogoče namesto ljudi uporabiti umetno inteligenco, so zavarovalnice, v Frankfurter Allgemeine piše dopisnik na Japonskem Patrick Welter.

Ena manjših zavarovalnic na Japonskem Fukoku Mutual Life Insurance je pravkar objavila, da bo v tem mesecu s ciljem povečati produktivnost na oddelku za plačila začela uporabljati umetno inteligenco. V zavarovalnici stavijo na sistem Watson od podjetja IBM. Ta sistem bo zanjo med drugim bral poročila zdravnikov, zbiral ključne besede in informacije, ki so pomembne za izplačilo odškodnin, med drugim o tem, kakšne operacije so imeli zavarovanci, koliko časa so bili v bolnišnici. Upošteval bo osebno zgodovino in podrobnosti zavarovalne pogodbe. O višini izplačila bodo še vedno odločali zaposleni. Vendar pa v zavarovalnici že razmišljajo, kako bi lahko s sistemom Watson preverjali tudi pravilnost izplačil. Zaradi uvedbe sistema Watson bo v zavarovalnici izgubilo zaposlitev 34 ljudi.

Japonska zavarovalnica računa, da bo z uporabo sistema Watson prihranila 140 milijonov jenov (1,1 milijona evrov) na leto. Instalacija sistema jo bo stala 200 milijonov jenov, za letno vzdrževanje pa bo morala odšteti 15 milijonov jenov.

Življenjska zavarovalnica Fukoku Mutual Life Insurance ni edina japonska zavarovalnica, ki se je odločila uporabiti sistem Watson za plačila. Uporablja ga že tudi ena od večjih življenjskih zavarovalnic Dai-ichi Life Insurance. Zaradi njegove uvedbe v tej zavarovalnici naj ne bi odpustili večjega števila zaposlenih. Kmalu namerava sistem Watson začeti preskušati zavarovalnica Japan Post Insurance. Največja japonska življenjska zavarovalnica Nippon Life Insurance od lani uporablja umetno inteligenco za to, da ji poišče najboljše zavarovalne pogodbe za posamezne zavarovance.

Watson je računalniški program, ki so ga v družbi IBM razvili zato, da bi odgovarjal na vprašanja, ki se postavljajo v naravnem jeziku ljudi. Poimenovali so ga po Thomasu J. Watsonu, enemu prvih predsednikov uprave IBM. Deluje tako, da so mu vgradili algoritme za obdelavo naravnega jezika, njegova osnova je človeško učenje.

Watson in druge takšne programe s področja umetne inteligence po svetu uporabljajo številna podjetja. Svetovalna hiša KPMG recimo Watsonove kognitivne tehnologije uporablja na področjih, kot je revizija. Watson podpira tudi robota Connie, ki v hotelih Hilton gostom daje informacije o lokalnih zanimivostih in podobno..
www.mladina.si/17815...teligenco/

Strani: 1