Strani: 1 2

ogo sporočil: 3.087
[#2635430] 10.01.17 07:19
Odgovori   +    22
Vreči rokavico pomeni, naslednji ponedeljek v fabriki začnemo štancati tole in tole. Ne pa sanjati kaj bo morda leta 2021 zagledalo proizvodnjo. Vmes se pa tehnologija že trikrat spremeni.
tstih sporočil: 5.199
[#2635431] 10.01.17 07:38
Odgovori   +    15
Dajmo eno tekmo pri -20 stopinjah, ko baterije kolapsirajo in je avto treba ogrevati.
anon-154825 sporočil: 83
[#2635460] 10.01.17 10:42 · odgovor na: tstih (#2635431)
Odgovori   +    0
Kolapsirajo ravno ne, se pa zmanjša doseg; vozim Citroen Zero
Mrnjafko sporočil: 544
[#2635554] 11.01.17 08:47
Odgovori   +    3
Pa spet ena novica za tapametne, ki jim ni jasen niti zakon o ohranitvi energije ali pa zlasti ta ne. Očitno živijo v vzporednem vesolju, kjer ta ne velja.

Če Tesla potroši ekvivalent 1 kg nafte /100 km (no to da vidim pri globalno ogrevanih -16 st.C danes zjutraj), to pomeni 60 kWh elektrike/100 km. V 1/3 ure torej moraš (brez upoštevanja vsakih izgub - sanja svinja o koruzi) torej not trpat 200 kW. Ja fajn, sigurno bo ob poti čez Gorjance v Spodnji Duplek kup polnilnic z megavatnimi priključki. Da ne rečemo, da pri samo 2% izgubah polnjenja maš pečko od 5 kW v bateriji.
anon-371625 sporočil: 19
[#2635567] 11.01.17 10:23
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.01.17 09:39
Ta članek ne pove ničesar. Nekdo, ki ne ve nič o električnih avtih, bi po tem članku sklepal, da bo 6 do 8 kWh dovolj za 600km dosega. Relavanten podatek bi bil le koliko Wh ima na kilogram baterije
bc123a sporočil: 48.253
[#2635570] 11.01.17 10:27 · odgovor na: Mrnjafko (#2635554)
Odgovori   +    11
[Mrnjafko]
Pa spet ena novica za tapametne, ki jim ni jasen niti zakon o ohranitvi energije ali pa zlasti ta ne. Očitno živijo v vzporednem vesolju, kjer ta ne velja.

Če Tesla potroši ekvivalent 1 kg nafte /100 km (no to da vidim pri globalno ogrevanih -16 st.C danes zjutraj), to pomeni 60 kWh elektrike/100 km. V 1/3 ure torej moraš (brez upoštevanja vsakih izgub - sanja svinja o koruzi) torej not trpat 200 kW. Ja fajn, sigurno bo ob poti čez Gorjance v Spodnji Duplek kup polnilnic z megavatnimi priključki. Da ne rečemo, da pri samo 2% izgubah polnjenja maš pečko od 5 kW v bateriji.
Tocilna rocka za kemicno gorivo (bencin) ima, preracunano v nam bolj domace "elektricne" enote "moc prikljucka" okrog 12 megavatov. Kar pomeni da 50 avtov, ki se polnijo naenkrat (koliko voznikov v SLO tanka ob istem casu na vseh pumpah - samo petrol jih ima 300) ravno "zasede" eno NE Krsko.

Ne vidim nobenih planov za NEK II, III in IV.

To pove vse o tem da sanjajo o teh avtih v glavnem fizikalno nepismeni.
anon-371625 sporočil: 19
[#2635576] 11.01.17 11:15 · odgovor na: bc123a (#2635570)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 11.01.17 10:57
REs ne vem kaj si hotel s tvojim postom povedat. Recimo, da si hotel povedat, da imamo premajhno proizvodnjo elektrike za prehod na elektromobilnost.

Če greš naredit izračun, da povprečen avto naredi letno 15.000 km in da porabi cca 20kWh na 100km. V sloveniji imamo približno miljon avtov boš videl, da še ena dodatna jedrska elektrarna ne bo potrebna. Ob dejstvu, da bodo električni avtomobili omogočili optimizacijo omrežja, pa verjetno sploh ne bi bilo potrebe po dodatnih kapacitetah, le obstoječe bomo lahko izkoristili bolje.

Računal pa ti tu ne bom, saj praviš sam, da si fizikalno pismen.
bc123a sporočil: 48.253
[#2635597] 11.01.17 13:24 · odgovor na: anon-371625 (#2635576)
Odgovori   +    4
[UcmanMatjaž]
REs ne vem kaj si hotel s tvojim postom povedat. Recimo, da si hotel povedat, da imamo premajhno proizvodnjo elektrike za prehod na elektromobilnost.

Če greš naredit izračun, da povprečen avto naredi letno 15.000 km in da porabi cca 20kWh na 100km.
Ce vzamem tvoje podatke: Torej 3000 KWh na leto krat miljon je 3000 GWh. Letna proizvodnja JE Krsko je 5000 GWh.

Torej bi rabil dodatno 2/3 JE krsko, ce bi bilo polnjenje avtov popolnoma enakomerno cez 24 urni dan. Pa ni.

Zato rabis 3 JE krsko, ce bodo ljudje avte "tankali" tako, kot so jih vajeni, oziroma 10 JE krsko, da bo sfurala se poletni tranzit.

Popolnoma nerealisticno. Aja, pa na one posebne obleke za 1000A toka in 5000V napetosti ne pozabiti pri tankanju.
Vinci sporočil: 5.933
[#2635598] 11.01.17 13:28 · odgovor na: bc123a (#2635597)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: Vinci 11.01.2017 13:29
Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
bc123a sporočil: 48.253
[#2635600] 11.01.17 13:41 · odgovor na: Vinci (#2635598)
Odgovori   +    4
[Vinci]
Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
in ko sedaj sredi poletja kolone pred crpalkami segajo na avtocesto? pa porabis za tankanje nekaj minut?

cel kup problemov za katere nima noben odgovorov.
najobj sporočil: 31.918
[#2635601] 11.01.17 13:50 · odgovor na: bc123a (#2635597)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 11.01.2017 13:53
[bc123a]
> [UcmanMatjaž]
> REs ne vem kaj si hotel s tvojim postom povedat. Recimo, da si hotel povedat, da imamo premajhno proizvodnjo elektrike za prehod na elektromobilnost.
>
> Če greš naredit izračun, da povprečen avto naredi letno 15.000 km in da porabi cca 20kWh na 100km.
Ce vzamem tvoje podatke: Torej 3000 KWh na leto krat miljon je 3000 GWh. Letna proizvodnja JE Krsko je 5000 GWh.

Torej bi rabil dodatno 2/3 JE krsko, ce bi bilo polnjenje avtov popolnoma enakomerno cez 24 urni dan. Pa ni.

Zato rabis 3 JE krsko, ce bodo ljudje avte "tankali" tako, kot so jih vajeni, oziroma 10 JE krsko, da bo sfurala se poletni tranzit.

Popolnoma nerealisticno. Aja, pa na one posebne obleke za 1000A toka in 5000V napetosti ne pozabiti pri tankanju.
... eh, poleti sije sonce in piha veter, pa bodo sončne in vetrne elektrarne pri tranzitu malo pomagale ...

P.S.: električni avtomobili so menda nastali zaradi varovanja okolja za boljše zdravje ljudi, jaz pa do zdaj nisem slišal nobenega okoljevarstvenika povedat, s kakšnimi kabli bodo oni prijazno za zdravje ljudi potegnili dovolj elektrike do centrov mest, kjer se zaradi največ avtomobilov elektrika najbolj rabi ...
najobj sporočil: 31.918
[#2635602] 11.01.17 13:56 · odgovor na: Vinci (#2635598)
Odgovori   +    3
[Vinci]
Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
... ja, in vsak bo imel svojo garažo in dovolj elektrike ...
Vinci sporočil: 5.933
[#2635603] 11.01.17 13:57 · odgovor na: bc123a (#2635600)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [Vinci]
> Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.

in ko sedaj sredi poletja kolone pred crpalkami segajo na avtocesto? pa porabis za tankanje nekaj minut?

cel kup problemov za katere nima noben odgovorov.
Odgovor na ta problem je, da z električnim avtom pač ne boš šel na morje. Boš šel z vlakom ali letalom. Kar bo spet povzročilo druge probleme. :)
Vinci sporočil: 5.933
[#2635604] 11.01.17 14:00 · odgovor na: najobj (#2635602)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Vinci 11.01.2017 14:00
[najobj]
> [Vinci]
> Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.

... ja, in vsak bo imel svojo garažo in dovolj elektrike ...
Glej, saj če nisi idiot, pač ne boš kupil električnega avta, če ga ne boš mogel polnili, a ne? Torej, zakaj bi bil to problem?
najobj sporočil: 31.918
[#2635605] 11.01.17 14:07 · odgovor na: Vinci (#2635604)
Odgovori   +    3
[Vinci]
> [najobj]
> > [Vinci]
> > Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
>
> ... ja, in vsak bo imel svojo garažo in dovolj elektrike ...
Glej, saj če nisi idiot, pač ne boš kupil električnega avta, če ga ne boš mogel polnili, a ne? Torej, zakaj bi bil to problem?
... čuj, problem bo, ker drugačnega menda ne boš mogel kupiti ...

P.S.: problemov s polnjenjem ne bo, ker je preveč problemov, kje dobiti dovolj elektrike in kako jo pripeljati v vsako garažo ...
Vinci sporočil: 5.933
[#2635608] 11.01.17 14:09 · odgovor na: najobj (#2635605)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [Vinci]
> > [najobj]
> > > [Vinci]
> > > Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
> >
> > ... ja, in vsak bo imel svojo garažo in dovolj elektrike ...

> Glej, saj če nisi idiot, pač ne boš kupil električnega avta, če ga ne boš mogel polnili, a ne? Torej, zakaj bi bil to problem?

... čuj, problem bo, ker drugačnega menda ne boš mogel kupiti ...

P.S.: problemov s polnjenjem ne bo, ker je preveč problemov, kje dobiti dovolj elektrike in kako jo pripeljati v vsako garažo ...
Kje si to prebral, da bodo samo električni avti? In kdaj bo to?
najobj sporočil: 31.918
[#2635610] 11.01.17 14:30 · odgovor na: Vinci (#2635608)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 11.01.2017 14:30
[Vinci]
> [najobj]
> > [Vinci]
> > > [najobj]
> > > > [Vinci]
> > > > Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
> > >
> > > ... ja, in vsak bo imel svojo garažo in dovolj elektrike ...
> > Glej, saj če nisi idiot, pač ne boš kupil električnega avta, če ga ne boš mogel polnili, a ne? Torej, zakaj bi bil to problem?
> ... čuj, problem bo, ker drugačnega menda ne boš mogel kupiti ...
>
> P.S.: problemov s polnjenjem ne bo, ker je preveč problemov, kje dobiti dovolj elektrike in kako jo pripeljati v vsako garažo ...
Kje si to prebral, da bodo samo električni avti? In kdaj bo to?
... evo, tukaj avto.finance.si/8850022 piše, da bo to že leta 2030 ... khmm, pa Nemci niso edini tako pametni ...

P.S.: nemški poslanci so pozabili povedat, kje bodo dobili dovolj elektrike in kako jo bodo pripeljali v vsako garažo, sploh ker zaradi Fukušime niso pozabili ustaviti vse svoje jedrske elektrane ...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2635653] 11.01.17 23:43
Odgovori   +    3
Če se prav spomnim, je bilo na veliko publicirano, da je Kemijski inštitut v ljubljani razvil neko povsem novo super baterijo.

Zanima me, kje so sedaj te super baterije?
Endimion sporočil: 10.306
[#2635677] 12.01.17 09:13 · odgovor na: bc123a (#2635570)
Odgovori   +    8
A dava ponovit vajo? :) sva že enkrat računala se spomnim.

50l goriva tehta približno 40kg. Kurilna vrednost bencinov je cca 43000kJ/kg
Natankaš ga v cca 2 minutah.

Skupna natočena energija v poln tank goriva (50l) je 40*43MJ=1.720,00MJ, je 1,72GJ
Ker se to "natoči" v 120 sekundah, je torej povprečna "polnilna moč" ročke za gorivo:

P=1720/120=14,33MW =14333,33kW

Tudi če bi rekel, da je ta kemična energija v konvencionalnem vozilu potrošena tretjinsko (eta = 33% alltogether) v električnem pa ajde, dajva bit optimista pa reciva da, 80%-o, bi bil priključna moč kabla za električno vozilo še vedno:

Pel=14,333*0,333/0,8=5,972MW

In skupna instalirana energetska kapaciteta bi bila 5,972*120=716,6MJ oziroma 199kWh v


Če želimo, da se seveda električni avto napolni z energijo enako hitro, kot pa zdajšna vozila z MNZ.


IN če bi ta avto "filal" 12 ur" bi potreboval priključno moč 199/12=16,588kW.

Pri 230AC 1-f napetosti to pomeni 72,12A, oziroma 90A pancarke v hiši. Brez da zvečer zalaufaš pralni stroj, da se ti pomivalec ne vklopi, in da se ti žena ne loti likanja srajc in kravat pred TV. Ker ti samo pancarke ven pomeče pa kličeš elektro.

A zapomniva si.. za 12 ur filanja 16,6kW. 5000 takih vozil bi potrebovalo 82,9MW (Ena Termoelektrarna Trbovlje, ki je ugasnjena), 50.000 takih vozil pa za en TEŠ6 + Brestanico, ki bi na polno obratovala. In jaz si pri milijonskem voznem parku v Sloveniji komot predstavljam, da bi se jih 5% od praznega polnilo čez noč.

In... Pripelješ se domov, hočeš dat svoj avto na adapter, pa pride žena pa reče, "Ne gre, se moj fila". Jebi ga.. Naslednje jutro greš na avtobus al pa boš na kavču spal ene 14 dni. Kar ni nujno slabo. Ni pa optimalno :)

Pravilno ugotavljaš da v Sloveniji NIMAMO toliko energetskih kapacitet, a to ni edini zajeb da tako rečem. Transmisijskih zmogljivosti nimamo. omrežje tega ne bi preneslo.

In.. če rečeva da bi dali še za en TEŠ prideva potem do žalostnega zaključka, da bi v Ljubljani morda res imeli nekaj bolj čist zrak... Bi pa en vic ratal precej aktualen:

"Zakaj ni zračnih posnetkov Šoštanja? Ker v Šoštanju ni zraka"
bc123a sporočil: 48.253
[#2635679] 12.01.17 09:30 · odgovor na: Endimion (#2635677)
Odgovori   +    2
[Endimion]
A dava ponovit vajo? :) sva že enkrat računala se spomnim.

50l goriva tehta približno 40kg. Kurilna vrednost bencinov je cca 43000kJ/kg
Natankaš ga v cca 2 minutah.

Skupna natočena energija v poln tank goriva (50l) je 40*43MJ=1.720,00MJ, je 1,72GJ
Ker se to "natoči" v 120 sekundah, je torej povprečna "polnilna moč" ročke za gorivo:

P=1720/120=14,33MW =14333,33kW

Tudi če bi rekel, da je ta kemična energija v konvencionalnem vozilu potrošena tretjinsko (eta = 33% alltogether) v električnem pa ajde, dajva bit optimista pa reciva da, 80%-o, bi bil priključna moč kabla za električno vozilo še vedno:

Pel=14,333*0,333/0,8=5,972MW

In skupna instalirana energetska kapaciteta bi bila 5,972*120=716,6MJ oziroma 199kWh v


Če želimo, da se seveda električni avto napolni z energijo enako hitro, kot pa zdajšna vozila z MNZ.


IN če bi ta avto "filal" 12 ur" bi potreboval priključno moč 199/12=16,588kW.

Pri 230AC 1-f napetosti to pomeni 72,12A, oziroma 90A pancarke v hiši. Brez da zvečer zalaufaš pralni stroj, da se ti pomivalec ne vklopi, in da se ti žena ne loti likanja srajc in kravat pred TV. Ker ti samo pancarke ven pomeče pa kličeš elektro.

A zapomniva si.. za 12 ur filanja 16,6kW. 5000 takih vozil bi potrebovalo 82,9MW (Ena Termoelektrarna Trbovlje, ki je ugasnjena), 50.000 takih vozil pa za en TEŠ6 + Brestanico, ki bi na polno obratovala. In jaz si pri milijonskem voznem parku v Sloveniji komot predstavljam, da bi se jih 5% od praznega polnilo čez noč.

In... Pripelješ se domov, hočeš dat svoj avto na adapter, pa pride žena pa reče, "Ne gre, se moj fila". Jebi ga.. Naslednje jutro greš na avtobus al pa boš na kavču spal ene 14 dni. Kar ni nujno slabo. Ni pa optimalno :)

Pravilno ugotavljaš da v Sloveniji NIMAMO toliko energetskih kapacitet, a to ni edini zajeb da tako rečem. Transmisijskih zmogljivosti nimamo. omrežje tega ne bi preneslo.

In.. če rečeva da bi dali še za en TEŠ prideva potem do žalostnega zaključka, da bi v Ljubljani morda res imeli nekaj bolj čist zrak... Bi pa en vic ratal precej aktualen:

"Zakaj ni zračnih posnetkov Šoštanja? Ker v Šoštanju ni zraka"
hvala. jaz sem en tak izracun na forumu delal ze leta nazaj, zakljucki podobni, pa ga nisem nasel. sem sel od zacetka se enkrat, pa imam boljse delo za delat.

Seveda to ne ovira padalcev kot je oni ki se je oglasil, ki uletijo not in blebetajo neumnosti, potem pa je treba cloveku SPET vse racunati znova.

Torej, hvala!
najobj sporočil: 31.918
[#2635688] 12.01.17 10:00 · odgovor na: Endimion (#2635677)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 12.01.2017 10:06
[Endimion]
A dava ponovit vajo? :) sva že enkrat računala se spomnim.

50l goriva tehta približno 40kg. Kurilna vrednost bencinov je cca 43000kJ/kg
Natankaš ga v cca 2 minutah.

Skupna natočena energija v poln tank goriva (50l) je 40*43MJ=1.720,00MJ, je 1,72GJ
Ker se to "natoči" v 120 sekundah, je torej povprečna "polnilna moč" ročke za gorivo:

P=1720/120=14,33MW =14333,33kW

Tudi če bi rekel, da je ta kemična energija v konvencionalnem vozilu potrošena tretjinsko (eta = 33% alltogether) v električnem pa ajde, dajva bit optimista pa reciva da, 80%-o, bi bil priključna moč kabla za električno vozilo še vedno:

Pel=14,333*0,333/0,8=5,972MW

In skupna instalirana energetska kapaciteta bi bila 5,972*120=716,6MJ oziroma 199kWh v


Če želimo, da se seveda električni avto napolni z energijo enako hitro, kot pa zdajšna vozila z MNZ.


IN če bi ta avto "filal" 12 ur" bi potreboval priključno moč 199/12=16,588kW.

Pri 230AC 1-f napetosti to pomeni 72,12A, oziroma 90A pancarke v hiši. Brez da zvečer zalaufaš pralni stroj, da se ti pomivalec ne vklopi, in da se ti žena ne loti likanja srajc in kravat pred TV. Ker ti samo pancarke ven pomeče pa kličeš elektro.

A zapomniva si.. za 12 ur filanja 16,6kW. 5000 takih vozil bi potrebovalo 82,9MW (Ena Termoelektrarna Trbovlje, ki je ugasnjena), 50.000 takih vozil pa za en TEŠ6 + Brestanico, ki bi na polno obratovala. In jaz si pri milijonskem voznem parku v Sloveniji komot predstavljam, da bi se jih 5% od praznega polnilo čez noč.

In... Pripelješ se domov, hočeš dat svoj avto na adapter, pa pride žena pa reče, "Ne gre, se moj fila". Jebi ga.. Naslednje jutro greš na avtobus al pa boš na kavču spal ene 14 dni. Kar ni nujno slabo. Ni pa optimalno :)

Pravilno ugotavljaš da v Sloveniji NIMAMO toliko energetskih kapacitet, a to ni edini zajeb da tako rečem. Transmisijskih zmogljivosti nimamo. omrežje tega ne bi preneslo.

In.. če rečeva da bi dali še za en TEŠ prideva potem do žalostnega zaključka, da bi v Ljubljani morda res imeli nekaj bolj čist zrak... Bi pa en vic ratal precej aktualen:

"Zakaj ni zračnih posnetkov Šoštanja? Ker v Šoštanju ni zraka"
... čuj, tote cifre jaz sicer ne razumem glih najbolj, ker je od moje gimnazijske fizike že daleč, vsekakor pa bi za tvojo razlago bil Vinci forum.finance.si/?m=...604&single boljši kandidat ... khmm, če zdaj pozabim na novinarje Financ, ki so tako zelo navdušeni nad električnimi avtomobili, da vsaki dan pišejo o njih, ampak na žalost ne berejo totega foruma ...

P.S.: pozabil si napisat, da nikjer v Evropi nimajo dovolj energetskih kapacitet in transmisijskih zmogljivosti in jih kmalu (= nikoli) ne bodo imeli ...
Vinci sporočil: 5.933
[#2635689] 12.01.17 10:09 · odgovor na: najobj (#2635688)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: Vinci 12.01.2017 10:14
Ja, hvala, idealen sem za pragmatične rešitve. Za razliko od vas, je meni kristalno jasno, da tudi če ta električni hype traja še 20 let, celoten slovenski, nemški, ameriški ali kitajski vozni park najbrž ne bo električen še 100 let. In kaj je trenuten problem v primerjavi s 100 leti? Dobri stari časi.

EDIT: Pa na koncu bo točno tako, kot sem napisal. Če ne boš imel možnosti polnjenja električnega avta, ga pač ne boš kupil in zato druge oblike pogona še dolgo ne bodo izginile, ne glede na demagogijo in populizem eko-politikov.
najobj sporočil: 31.918
[#2635691] 12.01.17 10:20 · odgovor na: Vinci (#2635689)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 12.01.2017 10:22
[Vinci]
Ja, hvala, idealen sem za pragmatične rešitve. Za razliko od vas, je meni kristalno jasno, da tudi če ta električni hype traja še 20 let, celoten slovenski, nemški, ameriški ali kitajski vozni park najbrž ne bo električen še 100 let. In kaj je trenuten problem v primerjavi s 100 leti? Dobri stari časi.
... čuj, pozabil si, da tukaj ne govorimo o električnih ali kakšnih drugih avtomobilih, ki niso na MNZ, ampak da govorimo o aktualni tehnologiji, ki jo reklamirajo ... evo, in ta tehnologija ob ugašanju jedrskih in termoelektrarn preprosto NI rešljiva ...

P.S.: tisti "idiot" tam zgoraj me je rahlo razjezil, tako da sem ti ga moral vrnit ...
Endimion sporočil: 10.306
[#2635692] 12.01.17 10:22 · odgovor na: najobj (#2635688)
Odgovori   +    1
:)

Si predstavljaš v Bauhausu ko bi nekdo prišel do blagajne pa ves obupan:

"Veste avto se mi je spraznil. A lah kupim 1 paleto AA baterij"....
Vinci sporočil: 5.933
[#2635695] 12.01.17 10:34 · odgovor na: najobj (#2635691)
Odgovori   +    1
[najobj]
> [Vinci]
> Ja, hvala, idealen sem za pragmatične rešitve. Za razliko od vas, je meni kristalno jasno, da tudi če ta električni hype traja še 20 let, celoten slovenski, nemški, ameriški ali kitajski vozni park najbrž ne bo električen še 100 let. In kaj je trenuten problem v primerjavi s 100 leti? Dobri stari časi.

... čuj, pozabil si, da tukaj ne govorimo o električnih ali kakšnih drugih avtomobilih, ki niso na MNZ, ampak da govorimo o aktualni tehnologiji, ki jo reklamirajo ... evo, in ta tehnologija ob ugašanju jedrskih in termoelektrarn preprosto NI rešljiva ...

P.S.: tisti "idiot" tam zgoraj me je rahlo razjezil, tako da sem ti ga moral vrnit ...
Zakaj te je tisti idiot razjetil? A kupuješ stvari, ki jih ne moreš uporabljati? :)

Ni rešljivo ob predpostavki, da ob 50 in več odstotni zamenjavi voznega parka vse ostalo ostane nespremenjeno. Meni se zdi vsak tak hype koristen, ker prisili ljudi, da razmišljajo o rešitvah in večinoma jih tudi prej ali slej najdejo.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2635696] 12.01.17 10:37 · odgovor na: bc123a (#2635600)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [Vinci]
> Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.

in ko sedaj sredi poletja kolone pred crpalkami segajo na avtocesto? pa porabis za tankanje nekaj minut?

cel kup problemov za katere nima noben odgovorov.
Električni aavti so predvsem odlična rešitev za mestno vožno in krajše razdelje. V mestu čez 20 let na bencin in dizel sploh ne bo več možno voziti brez plačila odškodnine za zastrupljanje zraka ali pa bo celo prepovedano. Za daljše vožnje pa predvidevam, da bo tudi okoli leta 2050 že 20% avtomobilov na elektriko iz baterij. A lahko kakšen račun s temi predpostavkami, prosim?
bc123a sporočil: 48.253
[#2635701] 12.01.17 11:12 · odgovor na: kzupanc (#2635696)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [bc123a]
> > [Vinci]
> > Saj je sanjanje tudi, da se bo tako tankalo, kot se tanka danes. Takšnih črpalk, ki bi natankale v 20 minutah, praktično ne bo. Navade tankanja se bodo spremenile. Več se bo tankalo ponoči, manj čez dan. Danes je ravno obratno.
>
> in ko sedaj sredi poletja kolone pred crpalkami segajo na avtocesto? pa porabis za tankanje nekaj minut?
>
> cel kup problemov za katere nima noben odgovorov.

Električni aavti so predvsem odlična rešitev za mestno vožno in krajše razdelje. V mestu čez 20 let na bencin in dizel sploh ne bo več možno voziti brez plačila odškodnine za zastrupljanje zraka ali pa bo celo prepovedano.
V mestu se jaz, ce je le mozno, vozim s taksijem (ali pa mestnim prometom, ce mi ravno prav pride). Tako da izracun ostaja isti, kot bi bil za kaksno vecje mesto, ki ima odlicno urejen mestni promet.
najobj sporočil: 31.918
[#2635723] 12.01.17 13:16 · odgovor na: Vinci (#2635695)
Odgovori   +    2
[Vinci]
> [najobj]
> > [Vinci]
> > Ja, hvala, idealen sem za pragmatične rešitve. Za razliko od vas, je meni kristalno jasno, da tudi če ta električni hype traja še 20 let, celoten slovenski, nemški, ameriški ali kitajski vozni park najbrž ne bo električen še 100 let. In kaj je trenuten problem v primerjavi s 100 leti? Dobri stari časi.
>
> ... čuj, pozabil si, da tukaj ne govorimo o električnih ali kakšnih drugih avtomobilih, ki niso na MNZ, ampak da govorimo o aktualni tehnologiji, ki jo reklamirajo ... evo, in ta tehnologija ob ugašanju jedrskih in termoelektrarn preprosto NI rešljiva ...
>
> P.S.: tisti "idiot" tam zgoraj me je rahlo razjezil, tako da sem ti ga moral vrnit ...
Zakaj te je tisti idiot razjetil? A kupuješ stvari, ki jih ne moreš uporabljati? :)

Ni rešljivo ob predpostavki, da ob 50 in več odstotni zamenjavi voznega parka vse ostalo ostane nespremenjeno. Meni se zdi vsak tak hype koristen, ker prisili ljudi, da razmišljajo o rešitvah in večinoma jih tudi prej ali slej najdejo.
... eh, saj razmišljanje je dobro, če ob tem ne zagoniš preveč energije in denarja, ker zaradi pretiranega navdušenja predolgo razmišljaš v napačno smer ...

P.S.: toti avto.finance.si/8850022 majstri so se očitno že odločili in nič več ne razmišljajo ... khmm, oziroma nikoli niso nič razmišljali, sploh pa ne takrat, ko so ugasnili svoje jedrske elektrarne in navdušeno reklamirajo, da bi isto naredili po celem svetu ...
Endimion sporočil: 10.306
[#2635795] 12.01.17 17:18 · odgovor na: najobj (#2635688)
Odgovori   +    1
Evo našel nekaj podatkov...

Ampak.. v Sloveniji se v prometu letno stoči 420.000 ton bencinov (95+98okt) in 1.260.000 dizelskih goriv.

Samo v transportu.

V enem letu je to 19.716,7GWh Energije

Niti polovice tega ne moremo... ma kaj polovice... 1/3 ne prenesemo

In če bi štel le bencine... dobiš 5.016,60 GWh Skratka eno NEK
najobj sporočil: 31.918
[#2635823] 12.01.17 19:36 · odgovor na: Endimion (#2635795)
Odgovori   +    1
[Endimion]
Evo našel nekaj podatkov...

Ampak.. v Sloveniji se v prometu letno stoči 420.000 ton bencinov (95+98okt) in 1.260.000 dizelskih goriv.

Samo v transportu.

V enem letu je to 19.716,7GWh Energije

Niti polovice tega ne moremo... ma kaj polovice... 1/3 ne prenesemo

In če bi štel le bencine... dobiš 5.016,60 GWh Skratka eno NEK
... ja, ampak mi vsaj delujočih elektrarn ne ugašamo, ker meni so najbolj hecni Nemci, ki bi za svoje avte prepovedali bencin in nafto in uvedli samo elektriko, istočasno pa so svoje jedrske elektrarne ugasnili ... khmm, očitno računajo na podnebne spremembe, ker so za duplo porabo elektrike v Nemčiji planirali dovolj vetra in sonca ...

Strani: 1 2