Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Francoz s čarobno močjo
Strani: 1
sporočil: 7.929
Žuga lahko le Škodi, Peugeotu, Oplu in Hyundayju, npr., nemški ali
švedski eliti pa niti približno. Sicer pa verjamem, da se da z njim
dobiti za 30 jurjev prav korekten avto.
sporočil: 2.117
Vračanje na pota stare slave? Kot pri prejšnji Laguni in ostalih,
ki naj bi jih nadomestil? Imajo vse, a je to vse tudi malo
šlampasto. Ima velik ekran, a počasen, ima predal med sedežema, a
se maje. In podobno. To se konkurenci, s katero naj bi tekmoval, ne
dogaja. Hm, s prvotno izjavo je dobro še malo počakati.
sporočil: 1.301
ne vem zakaj ste tako negativni... Talisman je očitno zelo
konkreten kos avtomobila in brez dvoma spada v vrh mainstream D
segmenta tudi brez faktorja imenovanega "osebni okus"... je pač
treba bit sposoben pogledat preko te, v večini primerov "omejevalne
okoliščine"!
v verziji Initiale je dejansko prav premiumsko razkošen in s sistemom 4control se dejanko tudi pelje presentljivo dobro za svoje dimnezije in udobje, ki ga nudi... to so preprosta dejstva in razlog za to, da je avtor lahko zapisal, da "žuga nemški eliti"!
poleg tega bi počasi že lahko dojeli, da francoski avti niso več nič kaj bistveno bolj šlampasti ali nezanesljivi od preostalih main stream konkurentov, vključno z nemci... v bistvu so v marsiketeri statistiki zanesljivosti kar nekaj mest pred njimi (in tudi pred kakšnim "premiumom")! tako da so dandanes te stvari (zanesljivost, zadovoljstvo) veliko bolj odvisne od odnosa do vozila in njegovega rednega vzdrževajna, kot pa od kakšne "prislovične" in "geografsko pogojene" kvalitete!
Talisman je pač dober avto, ki za svoj denar nudi kar veliko! koliko je komu všeč (oblikovno ali tehnično), pa je stvar osebnega okusa in osebnih preferenc! meni recimo, sicer nisem vozil Initiale verzije, je od znotraj malo pust (vendar niti približno ne tako kot Passat ali Superb), od zunaj -s tistimi predimenzioniranimi LED črtam spredaj in zadaj- pa malo preveč kičast! mi je pa všeč kako se pelje.... evo, če se vrnemo k "žuganju"... všeč mi je zato, ker te med vožnjo "nabuta" manj kot kak A4 ali BMW3, čeprav se skozi ovinke ne pelje tako dobro... vendar, drastično slabše pa tudi ne!
v verziji Initiale je dejansko prav premiumsko razkošen in s sistemom 4control se dejanko tudi pelje presentljivo dobro za svoje dimnezije in udobje, ki ga nudi... to so preprosta dejstva in razlog za to, da je avtor lahko zapisal, da "žuga nemški eliti"!
poleg tega bi počasi že lahko dojeli, da francoski avti niso več nič kaj bistveno bolj šlampasti ali nezanesljivi od preostalih main stream konkurentov, vključno z nemci... v bistvu so v marsiketeri statistiki zanesljivosti kar nekaj mest pred njimi (in tudi pred kakšnim "premiumom")! tako da so dandanes te stvari (zanesljivost, zadovoljstvo) veliko bolj odvisne od odnosa do vozila in njegovega rednega vzdrževajna, kot pa od kakšne "prislovične" in "geografsko pogojene" kvalitete!
Talisman je pač dober avto, ki za svoj denar nudi kar veliko! koliko je komu všeč (oblikovno ali tehnično), pa je stvar osebnega okusa in osebnih preferenc! meni recimo, sicer nisem vozil Initiale verzije, je od znotraj malo pust (vendar niti približno ne tako kot Passat ali Superb), od zunaj -s tistimi predimenzioniranimi LED črtam spredaj in zadaj- pa malo preveč kičast! mi je pa všeč kako se pelje.... evo, če se vrnemo k "žuganju"... všeč mi je zato, ker te med vožnjo "nabuta" manj kot kak A4 ali BMW3, čeprav se skozi ovinke ne pelje tako dobro... vendar, drastično slabše pa tudi ne!
sporočil: 9.333
Tudi če je vreden svojega bleščečega imena,
je boljše, da Talisman-ec, z žuganjem preneha.
Sodražan
je boljše, da Talisman-ec, z žuganjem preneha.
Sodražan
sporočil: 1.048
Hmmmmm kakšnemu BMW-ju ali pa Mercedezu za 80.000 eur bo težko
zažugal, tukaj so mišleni predvsem uniformirani puste gajbe v rangu
Passat, ki mu lahko le pomaha... mar ne
Strani: 1