Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
[#2635065] 06.01.17 08:33
Odgovori   +    11
Dokler avtomobil ne bo sam proizvedel dovolj elektrike zase in bo odvisen zgolj od polnilnic, je električni avto bedarija, polnilni časi so velika zamuda, zlasti na dolgih relacijah in ob hitri vožnji. Si predstavljate, da greste iz Nemčije na obalo v Sloveniji med sezono, pa pripelje 50 avtov na BS, ki ima samo 10 polnilnic? Ni infrastrukture, ni dovolj kapacitete v žicah itd.

Tudi el. avti so še vedno ranljivi: zakaj je toliko vžigov takšnih avtomobilov? Ker vse žice in kontakti predstavljajo kritične točke, se pregrevajo, posleldice so jasne, pa naj bodo pod znamko Porsche, tesla ali kar koli drugega. Še večji idiotizem so solarne ceste, kot poskus v Franciji! Bi rekel, da po starem reku, da je treba varčevati, pa naj stane kar hoče.

In še zadnji vidik: davki in trošarine. Sedaj vlade napeljujejo uporabnike h nakupu el. vozil in hibridov (celo nudijo subvencije, kar je sporno, namesto da bi nudili subvencije za čim bolj varna vozila in zmanjšali davke! ob hkratnem pridušanju, da sta za smrti kriva le hitrost in alkohol), podobno kot vnemo za dizle pred leti, sedaj pa jim nameravajo prepovedati vožnjo po središču mesta!!?? Michigan je že predlagal, da bodo lastniki el. avtov in hibridov plačevali posebno takso ob sami registraciji,ker se sedaj od teh vozil manj nabere v davčni blagajni. Pa je treba ob tem pojasniti, da je avto potrošna roba, obremenjena z nizkimi davki, ne pa kot pri nas, ko avtomobil predstavlja molzno kravo s trojnim davkom, in sicer tako, da plačujemo še davek od davka! Torej, ne zaletite se v el. avte na podlagi vladne strategije, naj vas ne premamijo subvencije, ker vas za vogalom čakajo nove odredbe, novi davki in trošarine. Ne nazadnje se zna zgoditi, da bo kakšen cepec zaradi statistično večje možnosti vžiga takega avta, prepovedal vstop v javno garažo, kot za LPG npr.

Da o drugih stranskih "učinkih" na proizvodnjo el. avtov, zlasti baterij, sploh ne govorimo. Naj stane kar če, mar ne?
anon-148028 sporočil: 167
[#2635067] 06.01.17 08:49
Odgovori   +    2
Kje je točka preloma za nakup električnega avta? Odgovora v članku ni...
FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2635068] 06.01.17 08:51 · odgovor na: anon-299030 (#2635065)
Odgovori   +    2
Sicer pa čakam na pravega "samopolnilnega" hibrida, tale priključnost je možna za čez noč doma in za kratke razdalje po mestu. Se bomo potrošniki že navadili na različne režime vožnje.

Potrošniki smo praktična bitja in predstavljamo povpraševanje. Pri električnih vozilih manjka še kar nekaj izboljšav, da bodo zares konkurenčna (od dosega do števila in hitrosti polnilnic).
milos9 sporočil: 1.046
[#2635070] 06.01.17 09:07 · odgovor na: anon-148028 (#2635067)
Odgovori   +    0
Res je, ni natančnega odgovora, ker je odvisno od posameznikov.

Primer dizel/hibrid - avto.finance.si/8848...-vprasanje
anon-250483 sporočil: 357
[#2635094] 06.01.17 10:55 · odgovor na: FIN-379669 (#2635068)
Odgovori   +    1
Ko bo pa več izbolšav, pa verjetno ne bo več subvencij.
anon-163499 sporočil: 950
[#2635100] 06.01.17 11:57
Odgovori   +    1
Hibridi, ki so kaj vredni nastajajo samo na japonskem. Toyota, Lexus in pika. Vse ostalo so jajca. Škoda, da so naši avtomobilistični "novinarji", ko še ni bilo nemških hibridov, po njih pljuvali, zdaj pa jih oglašujejo. Le kdo bi jim verjel razen tistih, ki jih plačujejo za propagando. Že dolgo vemo. BMW, BMW, BMW, zelje klobasa, dizel, traktor ta bolš.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2635129] 06.01.17 14:03 · odgovor na: anon-299030 (#2635065)
Odgovori   +    0
Električni avtomobili v naseljih so podobno smiselni kot so električni viličarji v zaprtih prostorih. Kmalu bo vožnja avtomobila na bemcin ali dizel v naselju tako draga lai celo prepovedana, da bo treba imeti vozilo, ki ne bo lokalno onesnaževalo okolja. Ne govorimo pa tu o daljših razdaljah. Kot je za nekaj uporabno kolo, z anekaj skuter, za nekaj močno motorno kolo; tako bo kmalu z anekaj uporaben klasični avto na bencin, za nekaj samovozeči električni avto, za nekaj tretjega pa električni skuter itd. Za pot od Berlina do Benetk električni avto še ne bo kmalu ravno primeren. Če bo sploh kdaj. je pa res, d anas je kar mnogo, ki naredimo npr. prek 20 000 km letno, ampak le parkrat letno prek 100km dnevno in mogoče parkrat v življenju nad 500 km dnevno.
anon-319376 sporočil: 145
[#2635202] 07.01.17 10:33 · odgovor na: kzupanc (#2635129)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.01.17 16:46
Predlam tudi enoročno samokolnico ali skiro. Od česa za hudiča pa bo potlej živela ta masa javnih upravljavcev? Malo še pomisli in prelagaj še kaj!
anon-319376 sporočil: 145
[#2635203] 07.01.17 10:33
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.01.17 16:39
Enkrat te sezuje Škoda, drugič Tojyota, Zoe je 20.500, 2cm niže že 18,500, ali pa 13.000.
Predlagam, da si dobite lektora, saj jih je v zadnjih petih letih, veliko odšlo v pokoj.
milos9 sporočil: 1.046
[#2635257] 08.01.17 10:44 · odgovor na: anon-319376 (#2635203)
Odgovori   +    0
Sezula me je predvsem Toyota. Pri zpe pa gre za dva različna modela oziroma bateriji, zato je razlika v ceni, ne zaradi napake.
anon-319376 sporočil: 145
[#2635274] 08.01.17 17:20 · odgovor na: milos9 (#2635257)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 08.01.17 15:25
Prav, a sedaj pozimi to ni prijetno. želel sem samo nakazati, da tako čudni naslovi za takooo dolge reklame, niso prijetno branje. Imam 5 znancev, ki sploh nočejo brati teh sestavkov. Pa brez zamere, baje papir vse prenese, zato ne bom več dajal takih pripomb. Lep pozdrav.

Strani: 1