Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Cene goriv opolnoči v nebo

Strani: 1

JaniL sporočil: 165
[#2630874] 05.12.16 06:58
Odgovori   +    21
"v nebo" je 3% podrazitev?? Pa sem mislil, da so vsaj Finance manj senzacionalisticne ... :-/
berneticd sporočil: 603
[#2630889] 05.12.16 08:47 · odgovor na: JaniL (#2630874)
Odgovori   +    6
Mi jo porabimo cca 150.000 litrov na mesec in 3% je... za nas velik denar.
orbita sporočil: 214
[#2630897] 05.12.16 09:17 · odgovor na: berneticd (#2630889)
Odgovori   +    6
To bo letos tretja podražitev za več kot 3 %, cena ne bo nič višja kot je bila pol leta nazaj in 10 % nižja kot je bila leto in pol nazaj... Torej, če je to nebo, bomo z naslednjo podražitvijo že v drugi galaksiji... :)

o.
najobj sporočil: 31.871
[#2630908] 05.12.16 10:26
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 05.12.2016 10:27
... Direktiva EU denimo nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino. Proces večje učinkovitosti osebnih avtomobilov traja že vse od leta 2010 in se vse bolj pozna tudi pri porabi v državah članicah. ...

... alzo, ker direktiva EU nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino, bodo enako kot VW še drugi proizvjalci lagali o porabi njihovih avtomobilov in bosta Karel Lipnik in EU srečna ... eh, jebiga ...
anon-28776 sporočil: 192
[#2630921] 05.12.16 11:40 · odgovor na: najobj (#2630908)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-28776 05.12.2016 11:41
[najobj]
... Direktiva EU denimo nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino. Proces večje učinkovitosti osebnih avtomobilov traja že vse od leta 2010 in se vse bolj pozna tudi pri porabi v državah članicah. ...

... alzo, ker direktiva EU nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino, bodo enako kot VW še drugi proizvjalci lagali o porabi njihovih avtomobilov in bosta Karel Lipnik in EU srečna ... eh, jebiga ...
Že res, da ležejo (BDW se strinjam, da je to eno veliko sranje, da lažejo). Ampak lažejo enako zdaj kot pred petimi leti. Kar pomeni, da je med njihovimi podatki in dejansko porabo ene 20% razlike. Plastično povedano, pred petimi leti so lagali, da je poraba 6 litrov, dejasko pa je bila 8 litrov. Zdaj pa ležejo, da je poraba 6 litrov, dejansko pa je 7 litrov. Skratka lažejo o dejanski porabi, vseeno pa se poraba zmanjšuje in to pri osebnih avtomobilih zelo hitro, kar se pozna v manjši porabi bencina skoraj povsod v Evropi. Pri tovornjakih, zanimivo, ni take razlike in povečan promet pri tovornjakih nadomesti izpad zaradi večje varčnosti.
anon-96090 sporočil: 1.218
[#2630924] 05.12.16 11:42
Odgovori   +    1
čas vnosa: 05.12.16 11:25
Jasno je edino to, da so zadnje stoletje države proizvajalke nafte izkoriščale ostali svet in naj zato plačajo. Saudski bArabiji je treba izstaviti račun za VSE slovenske lačne otroke, torej naj pri teh cenah nafte SbA podpre projekt botrstvo z 50 milijoni evri letno. Če tega ne bo naredila, ste vsi belci oz. vsaj Evropejci odvezani kakršne koli moralne dolžnosti za kakršne koli kolonialistične izpade vaših prednikov.
najobj sporočil: 31.871
[#2630962] 05.12.16 14:28 · odgovor na: anon-28776 (#2630921)
Odgovori   +    2
[karelLipnik]
> [najobj]
> ... Direktiva EU denimo nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino. Proces večje učinkovitosti osebnih avtomobilov traja že vse od leta 2010 in se vse bolj pozna tudi pri porabi v državah članicah. ...
>
> ... alzo, ker direktiva EU nalaga, da se poraba novih avtomobilov do leta 2020 zmanjša za okoli petino, bodo enako kot VW še drugi proizvjalci lagali o porabi njihovih avtomobilov in bosta Karel Lipnik in EU srečna ... eh, jebiga ...
Že res, da ležejo (BDW se strinjam, da je to eno veliko sranje, da lažejo). Ampak lažejo enako zdaj kot pred petimi leti. Kar pomeni, da je med njihovimi podatki in dejansko porabo ene 20% razlike. Plastično povedano, pred petimi leti so lagali, da je poraba 6 litrov, dejasko pa je bila 8 litrov. Zdaj pa ležejo, da je poraba 6 litrov, dejansko pa je 7 litrov. Skratka lažejo o dejanski porabi, vseeno pa se poraba zmanjšuje in to pri osebnih avtomobilih zelo hitro, kar se pozna v manjši porabi bencina skoraj povsod v Evropi. Pri tovornjakih, zanimivo, ni take razlike in povečan promet pri tovornjakih nadomesti izpad zaradi večje varčnosti.
... jebiga, EU lahko v svoje direktive napiše kar hoče, ne more pa zapovedat avtomobilski industriji, da avtomobili porabijo manj, kot to zahteva fizika ... alzo, če se poraba zmanjšuje, je to samo zato, ker se ljudje manj vozijo, kar je ob vseh omejitvah prometa osebnih vozil po centrih evropskih mest dokaj razumljivo, tovornjaki pa se tam ne vozijo ...

P.S.: ne spomnim se točno do katerega leta, ampak največji stručko za promet v EU Violeta Bulc je zadnjič na TV povedala, da EU planira NIČ smrtnih žrtev na evropskih cestah, ni pa povedala, kako bo EU to dosegla, razen če seveda prometa ne bo preprosto prepovedala ... khmm, toliko o realnosti in EU direktivah ...

Strani: 1