5 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
20 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
52 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-267272 sporočil: 356
[#2630184] 01.12.16 07:59
Odgovori   +    4
"Pripraviti se morajo tudi na gradnjo hitre ceste proti Beli krajini"

Ha ha ha ha ha ha ha....še ena od nateg...tam ne bo hitre ceste naslednjih 20 let...

Do Velenja še nekako...naprej pa...

Ekonomsko ni vzdržno tudi to, da je DARS 100% v državni lasti, zaposleni imajo plače pa kot vrhunski managerji mednarodnega podjetja!

In ko zmanjka denarja...kdo plača? Ja davkoplačevalci! Slovenistan! Kot da je to nekaj drugega kot Factor banka, NLB, NKBM...le druga branža! Sicer pa isto sranje, drugo pakovanje!

Kdo je plačal AC v osnovi?! Davkoplačevalci!

Bravo politika! Lepo nagrajujete narod!
anon-264817 sporočil: 11
[#2630314] 01.12.16 13:33
Odgovori   +    2
Le kdo je sproduciral ta članek. Dars? Telekom? Noben od njiju se v resnici ne ukvarja s cestninjenjem, oba bi pa na ta račun pokasirala še malo več.Svaka čast. Problem ni v cestninski tarifi, ki je itak med najvišjimi v regiji ampak in v nerazumlji (ali pač) politiki popustov, ljudeh, ki takšne neumnosti pripravljajo in vladi, ki o njih odloča!
Cestnina za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, ki vključuje davek na dodano vrednost, znaša za vozila prvega cestninskega razreda 0,257499 eura za kilometer prevozne razdalje in za vozila drugega cestninskega razreda 0,430815 eura za kilometer prevozne razdalje, objavljena pa je v uradnem listu Republike Slovenije www.uradni-list.si/1...?id=114424 . K tej cestninski tarifi imamo V RS še nerazumno lestvico popustov na ekološko »bolj« sprejemljiva vozila, ki skupaj s spornim cestninskim sistemom, ki že v osnovi protežira domače avtoprevoznike še posebej nagrajuje voznike, ki s tovrstnimi vozili uporabljajo sistem ABC in DARS kartico – oboji so v večini slovenski avtoprevozniki. Dodatne »ekološke« popuste najdete v Uradnem listu RS, št. 76/2013 z dne 13. 9. 2013 - Uredba o določitvi faktorjev prilagoditve višine cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Ta pravi da faktor prilagoditve višine cestnine za vozila emisijskega razreda EURO III znapa 0,80, za vozila emisijskega razreda EURO IV 0,63 in za vozila emisijskega razreda EURO V in več 0,55 glede na višino cestnine, določeno v sklepu, ki ureja višino cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Halo?
Korazijan sporočil: 386
[#2630462] 01.12.16 18:24 · odgovor na: anon-264817 (#2630314)
Odgovori   +    0
Saj piše, da bodo zdaj manjši popusti in višje izhodišče.

Strani: 1