Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Šef Darsa Vidic gre po dodatnih 44 milijonov evrov k uporabnikom avtocest
Strani: 1
sporočil: 356
"Pripraviti se morajo tudi na gradnjo hitre ceste proti Beli
krajini"
Ha ha ha ha ha ha ha....še ena od nateg...tam ne bo hitre ceste naslednjih 20 let...
Do Velenja še nekako...naprej pa...
Ekonomsko ni vzdržno tudi to, da je DARS 100% v državni lasti, zaposleni imajo plače pa kot vrhunski managerji mednarodnega podjetja!
In ko zmanjka denarja...kdo plača? Ja davkoplačevalci! Slovenistan! Kot da je to nekaj drugega kot Factor banka, NLB, NKBM...le druga branža! Sicer pa isto sranje, drugo pakovanje!
Kdo je plačal AC v osnovi?! Davkoplačevalci!
Bravo politika! Lepo nagrajujete narod!
Ha ha ha ha ha ha ha....še ena od nateg...tam ne bo hitre ceste naslednjih 20 let...
Do Velenja še nekako...naprej pa...
Ekonomsko ni vzdržno tudi to, da je DARS 100% v državni lasti, zaposleni imajo plače pa kot vrhunski managerji mednarodnega podjetja!
In ko zmanjka denarja...kdo plača? Ja davkoplačevalci! Slovenistan! Kot da je to nekaj drugega kot Factor banka, NLB, NKBM...le druga branža! Sicer pa isto sranje, drugo pakovanje!
Kdo je plačal AC v osnovi?! Davkoplačevalci!
Bravo politika! Lepo nagrajujete narod!
sporočil: 11
Le kdo je sproduciral ta članek. Dars? Telekom? Noben od njiju se v
resnici ne ukvarja s cestninjenjem, oba bi pa na ta račun
pokasirala še malo več.Svaka čast. Problem ni v cestninski tarifi,
ki je itak med najvišjimi v regiji ampak in v nerazumlji (ali pač)
politiki popustov, ljudeh, ki takšne neumnosti pripravljajo in
vladi, ki o njih odloča!
Cestnina za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, ki vključuje davek na dodano vrednost, znaša za vozila prvega cestninskega razreda 0,257499 eura za kilometer prevozne razdalje in za vozila drugega cestninskega razreda 0,430815 eura za kilometer prevozne razdalje, objavljena pa je v uradnem listu Republike Slovenije www.uradni-list.si/1...?id=114424 . K tej cestninski tarifi imamo V RS še nerazumno lestvico popustov na ekološko »bolj« sprejemljiva vozila, ki skupaj s spornim cestninskim sistemom, ki že v osnovi protežira domače avtoprevoznike še posebej nagrajuje voznike, ki s tovrstnimi vozili uporabljajo sistem ABC in DARS kartico – oboji so v večini slovenski avtoprevozniki. Dodatne »ekološke« popuste najdete v Uradnem listu RS, št. 76/2013 z dne 13. 9. 2013 - Uredba o določitvi faktorjev prilagoditve višine cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Ta pravi da faktor prilagoditve višine cestnine za vozila emisijskega razreda EURO III znapa 0,80, za vozila emisijskega razreda EURO IV 0,63 in za vozila emisijskega razreda EURO V in več 0,55 glede na višino cestnine, določeno v sklepu, ki ureja višino cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Halo?
Cestnina za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, ki vključuje davek na dodano vrednost, znaša za vozila prvega cestninskega razreda 0,257499 eura za kilometer prevozne razdalje in za vozila drugega cestninskega razreda 0,430815 eura za kilometer prevozne razdalje, objavljena pa je v uradnem listu Republike Slovenije www.uradni-list.si/1...?id=114424 . K tej cestninski tarifi imamo V RS še nerazumno lestvico popustov na ekološko »bolj« sprejemljiva vozila, ki skupaj s spornim cestninskim sistemom, ki že v osnovi protežira domače avtoprevoznike še posebej nagrajuje voznike, ki s tovrstnimi vozili uporabljajo sistem ABC in DARS kartico – oboji so v večini slovenski avtoprevozniki. Dodatne »ekološke« popuste najdete v Uradnem listu RS, št. 76/2013 z dne 13. 9. 2013 - Uredba o določitvi faktorjev prilagoditve višine cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Ta pravi da faktor prilagoditve višine cestnine za vozila emisijskega razreda EURO III znapa 0,80, za vozila emisijskega razreda EURO IV 0,63 in za vozila emisijskega razreda EURO V in več 0,55 glede na višino cestnine, določeno v sklepu, ki ureja višino cestnine za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg. Halo?
Strani: 1