Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[#2629962] 30.11.16 06:25
Odgovori   +    0
350 kW je še vedno počasno polnjenje, če primerjamo z današnjimi bencinskimi črpalkami. Ko bo v treh minutah v avto spravljenih 75 kWh, potem bo enako, ko bo isto v pol minute, bo pa resnično bliskovito.
anon-71539 sporočil: 420
[#2630070] 30.11.16 14:49 · odgovor na: ogo (#2629962)
Odgovori   +    0
[ogo]
350 kW je še vedno počasno polnjenje, če primerjamo z današnjimi bencinskimi črpalkami. Ko bo v treh minutah v avto spravljenih 75 kWh, potem bo enako, ko bo isto v pol minute, bo pa resnično bliskovito.
Danes natočimo bencin 1x-4x na mesec (odvisno od prevoženih km, jasno). Pri elektriki je drugače. Za dnevne potrebe se avto polni ponoči. Na potovanju pa je normalno, da se vsakih 400km ustaviš za 15 minut ali pač ne?
najobj sporočil: 31.869
[#2630083] 30.11.16 15:34 · odgovor na: anon-71539 (#2630070)
Odgovori   +    0
[Muchacho]
> [ogo]
> 350 kW je še vedno počasno polnjenje, če primerjamo z današnjimi bencinskimi črpalkami. Ko bo v treh minutah v avto spravljenih 75 kWh, potem bo enako, ko bo isto v pol minute, bo pa resnično bliskovito.

Danes natočimo bencin 1x-4x na mesec (odvisno od prevoženih km, jasno). Pri elektriki je drugače. Za dnevne potrebe se avto polni ponoči. Na potovanju pa je normalno, da se vsakih 400km ustaviš za 15 minut ali pač ne?
... khmm, če imaš garažo ...

P.S.: zanimivo bo gledati, kako bodo okoljevarstveniki potrebno elektriko za električne avtomobile speljali po nevarnih daljnovodih do središč mest, če bi slučajno okoljevarstvena avtomobilska industrija celo uspela izenačiti čas polnjenja, ceno in doseg električnih avtomobilov z bencinarji in naftaši ...
anon-319376 sporočil: 145
[#2630169] 30.11.16 23:25 · odgovor na: najobj (#2630083)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 30.11.16 22:18
khmm, če imaš garažo ...

P.S.: zanimivo bo gledati, kako bodo okoljevarstveniki potrebno elektriko za električne avtomobile speljali po nevarnih daljnovodih do središč mest, če bi slučajno okoljevarstvena avtomobilska industrija celo uspela izenačiti čas polnjenja, ceno in doseg električnih avtomobilov z bencinarji in naftaši ...

Glej tam v Maribori imate veliko energetikov in strokovnjakov, pa ji malo povprašaj, kako in kaj o nevarnih dalnovodih, Sem prepričan, da si do sedaj pogosto realno in pravilno reagiral, a občasno padeš globoko na nivo BC ali srečkotov, ki so v prehudo prepričani v svoje (ne)znanje.
najobj sporočil: 31.869
[#2630216] 01.12.16 09:39 · odgovor na: anon-319376 (#2630169)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 01.12.2016 09:45
[Polde0]
khmm, če imaš garažo ...

P.S.: zanimivo bo gledati, kako bodo okoljevarstveniki potrebno elektriko za električne avtomobile speljali po nevarnih daljnovodih do središč mest, če bi slučajno okoljevarstvena avtomobilska industrija celo uspela izenačiti čas polnjenja, ceno in doseg električnih avtomobilov z bencinarji in naftaši ...
Glej tam v Maribori imate veliko energetikov in strokovnjakov, pa ji malo povprašaj, kako in kaj o nevarnih dalnovodih, Sem prepričan, da si do sedaj pogosto realno in pravilno reagiral, a občasno padeš globoko na nivo BC ali srečkotov, ki so v prehudo prepričani v svoje (ne)znanje.
... čuj, bolj malo je stvari na tem svetu, v katere sem jaz prepričan, niti približno pa nisem prepričan, da bi mi kakšen mariborski stručko dal prepričljiv odgovor, kako (ne)zdravo je življenje pod daljnovodi, če pa se o tem niti svetovni stručkoti ne morejo poenotiti, ker pišejo raziskave za in proti v odvisnosti od tistih, ki jih plačujejo ... no, vsekakor pa jaz kar precej verjamem tistemu, kar vidim na lastne oči in na lastne oči vidim, da daljnovodov sredi Maribora ali kateregakoli drugega mesta na svetu ne vidim, ker se daljnovodi na široko izogibajo ne samo mestom, ampak če se le da se daljnovodi izogibajo kakršnimkoli naseljem ... no, ampak da midva zdaj ne bi preveč ugibala, ali je sevanje daljnovodov zdravju koristno ali škodljivo, bi jaz raje počakal, da na lastne oči vidim, kako bodo okoljevarstveniki vso potrebno elektriko za električne avtomobile speljali do središč mest, ker bodo elektriko v središčih mest najbolj potrebovali ...

P.S.: kdaj drugič lahko ugibava, kje bo okoljevarstvena avtomobilska industrija dobila vso potrebno elektriko za električne avtomobile, glede na dejstvo, da okoljevarstveniki pospešeno zapirajo jedrske in termoelektrarne, ki danes proizvajajo veliko večino elektrike, njene porabe pa niti za sedanji z elektriko dokaj potratni način življenja noben na svetu ne misli zmanjšati, kaj šele da bi sedanji porabi poskušal prišteti vso potrebno elektriko za novih nekaj sto milijonov(!) električnih avtomobilov po svetu, ki bi naj nadomestili aktualne bencinarje in naftaše ... alzo, če skrajšam, zaradi naštetega bodo po mojem skromnem mnenju električni avtomobili še zelo dolgo ostali eksotika, če seveda bencinarjev in naftašev gospodarji sveta ne bodo preprosto prepovedali ali tako enormno podražili, da bomo navadni ljudje spet hodili samo peš ...

Strani: 1