3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Sto tisoč električnih BMW-jev v 2017?

Strani: 1

anon-166099 sporočil: 1.195
[#2627950] 18.11.16 07:34 · odgovor na: (#2627946)
Odgovori   +    2
A ti si še kar jezen na njih :)
anon-109033 sporočil: 20
[#2627978] 18.11.16 09:53 · odgovor na: anon-166099 (#2627950)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 18.11.16 08:03
Ni teme o BMW jih, da Alek nebi nekaj čez propeler.
Po moje je ponosen lastik kakšnega dekavca... tele bele šipe ga mučijo strašno!
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2628058] 18.11.16 14:38 · odgovor na: (#2628051)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [bizzon]
> Ni teme o BMW jih, da Alek nebi nekaj čez propeler.
> Po moje je ponosen lastik kakšnega dekavca... tele bele šipe ga mučijo strašno!

:D

Imel sem 2 nova BMW-ja, v drugo F30 (320Xd-A) sem se nabasal na vozno nekultiviran, neudoben, klimatsko podhranjen avto z belimi šipami. Nikoli si nisem misli, da bo moral BMW kdaj že po 1 letu naprej, ker je totalen shit. Sedaj pa imam ljudskega Passata 176 kW, ki nekako v vseh ozirih (udobje, hitrost, pospeški, servis) povsem outclasira vse BMW do vključno 525xd (F10 - tudi tega sem nekaj časa vozil).
Zivemu cloveku se vse zgodi... ampak da strupis sosese s to posastjo za proizvodnjo rakotvornih delcev, je pa odlocitev :-)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2628095] 18.11.16 16:56 · odgovor na: anon-207617 (#2628058)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [alek14]
> > [bizzon]
> > Ni teme o BMW jih, da Alek nebi nekaj čez propeler.
> > Po moje je ponosen lastik kakšnega dekavca... tele bele šipe ga mučijo strašno!
>
> :D
>
> Imel sem 2 nova BMW-ja, v drugo F30 (320Xd-A) sem se nabasal na vozno nekultiviran, neudoben, klimatsko podhranjen avto z belimi šipami. Nikoli si nisem misli, da bo moral BMW kdaj že po 1 letu naprej, ker je totalen shit. Sedaj pa imam ljudskega Passata 176 kW, ki nekako v vseh ozirih (udobje, hitrost, pospeški, servis) povsem outclasira vse BMW do vključno 525xd (F10 - tudi tega sem nekaj časa vozil).

Zivemu cloveku se vse zgodi... ampak da strupis sosese s to posastjo za proizvodnjo rakotvornih delcev, je pa odlocitev :-)
a niso FAP oz. DPF filtri nekaj običajnega že zadnjih 15 let?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2628109] 18.11.16 18:10 · odgovor na: (#2628101)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [NemirniTujec]
> > Imel sem 2 nova BMW-ja, v drugo F30 (320Xd-A) sem se nabasal na vozno nekultiviran, neudoben, klimatsko podhranjen avto z belimi šipami. Nikoli si nisem misli, da bo moral BMW kdaj že po 1 letu naprej, ker je totalen shit. Sedaj pa imam ljudskega Passata 176 kW, ki nekako v vseh ozirih (udobje, hitrost, pospeški, servis) povsem outclasira vse BMW do vključno 525xd (F10 - tudi tega sem nekaj časa vozil).
>
> Zivemu cloveku se vse zgodi... ampak da strupis sosese s to posastjo za proizvodnjo rakotvornih delcev, je pa odlocitev :-)

Ni tako grozen glede strupov. Ima DPF in AdBlue čiščenje. Močnejši avti so bolj zgoljufani pri CO2, kot pri NOx ali PM10. Močnejši avti (dražji) si lahko privoščijo nekoliko dražje sisteme prečiščevanja. Veliko teže pa je tiste z malo več kW prepričati v nizek CO2 brez goljufije. Tako, da pasatek pupca 7 litrčkov. BMW-ji so tu malce skromnejši. BMW 525xd pri enakem stilu vožnje ca. 6,5 l/100km. :-)
Tak da tvoj ljudski mobil bi prestal ameriske emisijske teste ? ...no zdaj sem pomirjen. (in seveda so me zanimali rakotvorni, ne oni co2, ker tisto tut jaz spuscam, ko prdim in diham.. hehe)

Ampak pravi dec bos sele takrat, ko bos imel bencinarja, ceprav delas milijon km. Because you can! In to seveda primerno velikega atmosferca, ne pa nekih novotarij z mini motorjem in dvema turbinama gor.

Strani: 1