Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2628233] 19.11.16 16:59
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: anon-317028 19.11.2016 17:07
Zakaj imamo nevzdrževano cestno in železniško infrastrukturo? Zato, ker zadnje desetletje namesto v infrastrukturo "vlagamo" le v delavce, ki so v državnih službah zadolženi za ceste in železnice. Pomembne so le njihove plače. Državo nam vodijo sindikati javnega sektorja, železniški sindikati, elektro sinikati...
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2628258] 20.11.16 09:51
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.11.16 08:44
Kako se kaj gradi, zakaj, za koliko in kdaj, lahko razlagajo ljudje z izkušnjami in širšim tehničnim znanjem.
Damir nima nič od tega, da bi lahko izpadel kot releventen uradnik za to področje.

Zakaj ne greste na pregled k uradniku, ko ste bolani??
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2628259] 20.11.16 09:51
Odgovori   +    2
čas vnosa: 20.11.16 08:52
Kar je nejbolj pomembno pri vsej zgodbi z infrastrukturo... prvo vprašanje je, koliko delovnih mest ustvari gradnja (gradbeni sektor), koliko delovnih mest in rast gospodarstva ustvarijo novi pogoji v transportu. To je važno.

Namesto metanja denarja v javni sektor in socialo, bi bilo potrebno zagnat gospodarstvo, ampak to komunistom ne gre, nikoli jim ni, idealno je imeti proračunske odvisnike. Čim več ljudi ujetih v socialistično jamo, pred katero se mastijo partijski črvi s kaviarjem in vsem luksuzom.
Korazijan sporočil: 386
[#2628272] 20.11.16 13:36 · odgovor na: ognjenorezilo (#2628258)
Odgovori   +    0
Aja, kdo je to?
ognjenorezilo sporočil: 2.049
[#2628308] 21.11.16 02:00 · odgovor na: Korazijan (#2628272)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.11.16 21:09
Kntinuirano kariero na mega projektih imajo še inženirji Isajlović, Zemljarić in Dragonja iz 2TDK d.o.o.

Kakšen strojevodja zna povedati veliko več o realni situaciji na tirih, kakšen cestar pa o stanju asfalta in bankin. Kaj bi bilo potrebno narediti v LuUki pa pripovedujejo pogodbeni delavci.

Strani: 1