Strani: 1

anon-7889 sporočil: 4
[#2625082] 07.11.16 18:59
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: anon-7889 07.11.2016 19:12
Ob 19, 30 p.m. prejšnjega dne dobiš SMS, da te bodo čakali ob 9h kar je 1, 5h po ptistanku. Ko pristaneš dobiš SMS da te bodo prišli iskati ob 11, 50 kar je znotraj drobnega tiska o raztegljivem času čakanja 3h.Ko koncno dobiš operaterja v Lj. Ki ti pove, da gre vozilo se v Trevizo in da bo prihod v Lj. po 19h....
Operaterka tvezi o nesreci kombija, ko prideš do vozmika o nesreči ne ve nič, samo spremembo vožnje je dobil prejšnji večer.
Da ti vrnejo denar, ker si glede na njihove obljube o prihodu v Lj. moral najeti drugo vozilo, da ne zamudiš sestanka, nočejo niti slišati, kajti bilo je vse v skladu z drobnim tiskom... Go opti go fare fare away never again with me
sopranos sporočil: 11.404
[#2625116] 07.11.16 21:02 · odgovor na: anon-7889 (#2625082)
Odgovori   +    1
[2711_AKR]
Ob 19, 30 p.m. prejšnjega dne dobiš SMS, da te bodo čakali ob 9h kar je 1, 5h po ptistanku. Ko pristaneš dobiš SMS da te bodo prišli iskati ob 11, 50 kar je znotraj drobnega tiska o raztegljivem času čakanja 3h.Ko koncno dobiš operaterja v Lj. Ki ti pove, da gre vozilo se v Trevizo in da bo prihod v Lj. po 19h....
Operaterka tvezi o nesreci kombija, ko prideš do vozmika o nesreči ne ve nič, samo spremembo vožnje je dobil prejšnji večer.
Da ti vrnejo denar, ker si glede na njihove obljube o prihodu v Lj. moral najeti drugo vozilo, da ne zamudiš sestanka, nočejo niti slišati, kajti bilo je vse v skladu z drobnim tiskom... Go opti go fare fare away never again with me
Moja izkušnja z njimi je pozitivna. Držali so se ur. Cena je bila zmerna. Za tako ceno ne moreš pričakovati luksuza. Zato je moja ocena, da je glede na ceno, storitev čisto korektna.

Drugače pa kapo dol, da so dobili 4,4, milijone EUR. Upam, da bo baza še naprej v Sloveniji. In večji kot bodo, bolje bo za vse nas.
anon-384851 sporočil: 20
[#2625132] 07.11.16 22:07
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-384851 07.11.2016 22:12
Goopti je drag in upam, da cenovno ugodnejši avtobusi zmagajo. Gooptija ne podpiram, ker delavce zaposljuje prek sp-ja kar pomeni da so manj zaščiteni. Hvala za takšne delovne pogoje in pozabljate koliko je tu zaslužka, delavci pa še vedno nimajo primernih delovnih pogojev. Kaj mi torej lahko pomeni njegovo bogastvo, ki bi lahko bilo 10% zmanjšano in delavci primerno obravnavani?
elsup sporočil: 363
[#2625139] 07.11.16 22:31 · odgovor na: anon-7889 (#2625082)
Odgovori   +    0
Moje izkusnje povsem drugacne,uporabil cca 5 krat & bookiral se nekajkrat za familijo,vedno skoraj nic cakanja in dobra cena,vsaj za marco polo,benetke.
153 sporočil: 9.333
[#2625146] 07.11.16 22:58
Odgovori   +    1
Brihtni in pogumni fantje so zaznali tržno nišo,
jo sproti brusijo in večajo, gradijo svojo/našo
GoOpti logistično hišo, želeti jim je trden razvoj
in v splošno zadovoljstvo obeh... uspešen tržni boj !

Sodražan
anon-412494 sporočil: 14
[#2625161] 08.11.16 06:46
Odgovori   +    2
čas vnosa: 08.11.16 01:05
"preostalih 1,5 milijona evrov pa je GoOpti pridobil prek evropskega razpisa v okviru programa Horizon 2020"

Ok, super, da so dobili investicijo. Ampak res ne razumem, zakaj se mora davkoplačevalski denar v take reči vlagat, ko je prav zdaj investicijskega denarja ogromno na trgu in nulta obrestna mera in tako naprej.
Gustl sporočil: 13.629
[#2625169] 08.11.16 07:23 · odgovor na: anon-384851 (#2625132)
Odgovori   +    2
[AnaKersnik1]
Goopti je drag in upam, da cenovno ugodnejši avtobusi zmagajo. Gooptija ne podpiram, ker delavce zaposljuje prek sp-ja kar pomeni da so manj zaščiteni. Hvala za takšne delovne pogoje in pozabljate koliko je tu zaslužka, delavci pa še vedno nimajo primernih delovnih pogojev. Kaj mi torej lahko pomeni njegovo bogastvo, ki bi lahko bilo 10% zmanjšano in delavci primerno obravnavani?
Jaz se tudi raje vozim z ugodnejsimi avtobusi.

Recimo s FlixBusom. Nekaksen Uber za avtobuse, ki rusi vse pred sabo na krilih mocnega financiranja, dobre aplikacije, uporabniške izkusnje, siroke mreze, pogosto dumping cen, prenasanja tveganja na podizvajalce...


Like many competitors in the German intercity bus market, FlixBus has been accused in some media articles of unfulfillable contracts with sub-contractors that lead to excessive working hours for drivers and low salaries.

Imajo ze 80% trga daljsih prevozov v Nemciji, razsirjeni ze cez celo evropo.

Podizvajalske firme morda imajo soferje na redni placi, kaksne grozne razlike v varnosti pa ni. Odvisni so od platforme. Pac ne posameznik, ampak cela firma (kar pogosto je posameznik ali nekaj njih s parimi busi).

Ni kaj dosti razlike.

Torej...peš?
Gustl sporočil: 13.629
[#2625173] 08.11.16 07:31 · odgovor na: elsup (#2625139)
Odgovori   +    2
[elsup]
Moje izkusnje povsem drugacne,uporabil cca 5 krat & bookiral se nekajkrat za familijo,vedno skoraj nic cakanja in dobra cena,vsaj za marco polo,benetke.
Jaz sem uporabil 1x za dunajsko letalisce. Ni bilo OK, prevec čakanja, spreminjanja in last minute negotovosti. Storitev z bolj fiksnimi urami pa ni bila konkurencna.

Potem nisem vec probaval, lahko da sem imel smolo.

(ker se je GoOpti del na koncu izkazal se za najbolj stabilen del potovanja, sem kar malo pozabil - zamude letov, odpovedi letov, prenocitev na letaliscu, izgubljena prtljaga...ampak nic, cesar cerveza muy fria na koncu ne bi pozdravila :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2625175] 08.11.16 07:34 · odgovor na: Gustl (#2625169)
Odgovori   +    2
[Gustl]
Like many competitors in the German intercity bus market, FlixBus has been accused in some media articles of unfulfillable contracts with sub-contractors that lead to excessive working hours for drivers and low salaries.
Podizvajalske firme morda imajo soferje na redni placi, kaksne grozne razlike v varnosti pa ni.
No, jaz "excessive working hours" pri soferjih ne bi jemal tako zlahka.

Z gooptijem sem potoval dvakrat, obakrat sem imel ono najdrazjo storitev na fiksno uro. Vse je bilo ok, razen tega da me je na poti nazaj pobral sofer kar s svojim avtom, brez vinjete, in trepetal da ga DARS ne ulovi.
Gustl sporočil: 13.629
[#2625178] 08.11.16 07:42 · odgovor na: bc123a (#2625175)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Gustl]
> Like many competitors in the German intercity bus market, FlixBus has been accused in some media articles of unfulfillable contracts with sub-contractors that lead to excessive working hours for drivers and low salaries.

> Podizvajalske firme morda imajo soferje na redni placi, kaksne grozne razlike v varnosti pa ni.

No, jaz "excessive working hours" pri soferjih ne bi jemal tako zlahka.

Z gooptijem sem potoval dvakrat, obakrat sem imel ono najdrazjo storitev na fiksno uro. Vse je bilo ok, razen tega da me je na poti nazaj pobral sofer kar s svojim avtom, brez vinjete, in trepetal da ga DARS ne ulovi.
Kar ni tvoj problem :)

Tisto gor se nanasa na podizvajalce FlixBusa. Je pa verjetno splosnejsi problem, FlixBus je pac dobra tarca sedaj. Vsaj na Arriva/Deutsche Bahn na moji liniji se en sofer skoz pizdi, kolk mora delat in svojo frustracijo stresa na potnike. Do te mere, da se ti ga ne da poslušat in gres na Flix. Najbrz mu ne bo treba vec dolgo delat. Pa bo mir.
bc123a sporočil: 48.253
[#2625186] 08.11.16 08:24 · odgovor na: Gustl (#2625178)
Odgovori   +    3
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > Like many competitors in the German intercity bus market, FlixBus has been accused in some media articles of unfulfillable contracts with sub-contractors that lead to excessive working hours for drivers and low salaries.
>
> > Podizvajalske firme morda imajo soferje na redni placi, kaksne grozne razlike v varnosti pa ni.
>
> No, jaz "excessive working hours" pri soferjih ne bi jemal tako zlahka.
>
> Z gooptijem sem potoval dvakrat, obakrat sem imel ono najdrazjo storitev na fiksno uro. Vse je bilo ok, razen tega da me je na poti nazaj pobral sofer kar s svojim avtom, brez vinjete, in trepetal da ga DARS ne ulovi.

Kar ni tvoj problem :)

Tisto gor se nanasa na podizvajalce FlixBusa. Je pa verjetno splosnejsi problem, FlixBus je pac dobra tarca sedaj. Vsaj na Arriva/Deutsche Bahn na moji liniji se en sofer skoz pizdi, kolk mora delat in svojo frustracijo stresa na potnike. Do te mere, da se ti ga ne da poslušat in gres na Flix. Najbrz mu ne bo treba vec dolgo delat. Pa bo mir.
Lej, tecen sofer, ali sofer, ki so ga ravno policaji obrali, ali sofer ki mora iskati obvoze mimo vinjete, vse to JE moj problem, ker mi povzroca stres.

Glede working hours je pa se bolj moj problem ce zadeva vpliva na varnost.

Ne pravim, da je flixbus kaj slabsi ali boljsi, pravim da vse to je moj problem, varnost direktno, ostalo pa zato, ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.
crt sporočil: 27.189
[#2625204] 08.11.16 09:01 · odgovor na: (#2625203)
Odgovori   +    0
[kajulci]
> [bc123a]
ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.

A to zato, ker rabiš mir za meditacijo ali zato, ker ti govorjenje neznancev povzroča paniko? Čist tko, zaradi firbca.

Jaz sem uni drugi primerek, govorjenje neznancev mi povzroča hud nemir, včasih se že hoče prevesit v paniko. Na telefon se pa pogosto ne javljam, če ne vem kdo kliče (kar je pogosto), ampak se moram najprej psihično pripravit na debato s tujcem, nato pa pokličem nazaj. Menda zato, ker sem menda introvert.
www.humanmetrics.com...types2.asp

p: intj

(vsaj pred leti, ko sem nazadnje to testiral, je bilo tako)
bc123a sporočil: 48.253
[#2625206] 08.11.16 09:03 · odgovor na: (#2625203)
Odgovori   +    5
[kajulci]
> [bc123a]
ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.

A to zato, ker rabiš mir za meditacijo ali zato, ker ti govorjenje neznancev povzroča paniko? Čist tko, zaradi firbca.

Jaz sem uni drugi primerek, govorjenje neznancev mi povzroča hud nemir, včasih se že hoče prevesit v paniko. Na telefon se pa pogosto ne javljam, če ne vem kdo kliče (kar je pogosto), ampak se moram najprej psihično pripravit na debato s tujcem, nato pa pokličem nazaj. Menda zato, ker sem menda introvert.
Ljudje so ponavadi toliko razlicni od mene, da nimam kaj dosti govoriti z njimi. Le redko je taksist nacel kaksno temo, ki mi je zanimiva. Ne zanima me bentenje cez kucana ali janso, ne zanima me radio-gaga-style bentenje cez politiko, skratka, vecina tistega, o cemer bi se en sofer pogovarjal z mano me ne zanima.

Poleg tega sem navajen sam v svoji glavi prezvekovati svoje misli, po moje to ni cisto introvertiranost, ampak del ustvarjalnosti. Dostikrat dobim dobre ideje na cisto idiotskih mislih in je skoda casa ki bi ga lahko porabil za premisljevanje za to, da bom se pretvarjal, da se strinjam z enim taksistom ki mi glih ima ful razlozit o tem kako so vsi politiki prasci :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2625207] 08.11.16 09:05 · odgovor na: crt (#2625204)
Odgovori   +    0
[crt]
> [kajulci]
> > [bc123a]
> ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.
>
> A to zato, ker rabiš mir za meditacijo ali zato, ker ti govorjenje neznancev povzroča paniko? Čist tko, zaradi firbca.
>
> Jaz sem uni drugi primerek, govorjenje neznancev mi povzroča hud nemir, včasih se že hoče prevesit v paniko. Na telefon se pa pogosto ne javljam, če ne vem kdo kliče (kar je pogosto), ampak se moram najprej psihično pripravit na debato s tujcem, nato pa pokličem nazaj. Menda zato, ker sem menda introvert.

www.humanmetrics.com...types2.asp

p: intj

(vsaj pred leti, ko sem nazadnje to testiral, je bilo tako)
Izrazit ENTJ, ko sem pred leti testiral. To, da ne maram blebetanja neznancev po moje spada pod iNtuitive.
Gustl sporočil: 13.629
[#2625214] 08.11.16 09:40 · odgovor na: bc123a (#2625186)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: Gustl 08.11.2016 09:43
[bc123a]
Lej, tecen sofer, ali sofer, ki so ga ravno policaji obrali, ali sofer ki mora iskati obvoze mimo vinjete, vse to JE moj problem, ker mi povzroca stres.
Ja, se strinjam. Torej del odločitve kako bi se vozil.

Glede working hours je pa se bolj moj problem ce zadeva vpliva na varnost.
To pa vsekakor. Uber recimo tu trdi, da rešuje problem in verjetno ga, ker app točno meri, kako dolgo vozijo in ne dovoli naprej. Je pa seveda vprašanje, ali je šofer, ki je opravil reden šiht in popoldne še Uber fura po zakonskh predpisih, res v okviru tega, kar je zakon predvideval kot "spočit".
Ne pravim, da je flixbus kaj slabsi ali boljsi, pravim da vse to je moj problem, varnost direktno, ostalo pa zato, ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.
Se strinjam, zato sem šel že nekajkrat na Flix in ne na Arriva/DB, ker je tam en tečen šofer, ki se mi ga ne da gledat. Na Flixu se pa vidi, da se trudijo za market share.

Kar se pozna sicer tudi že na Arriva/DB. Odkar je prišel Flix, so spustili cene bližje Flixovim in eden od posadke pride posebej potnikom med vožnjo razložit, da si gredo lahko po brezplačno kavo (prej ej bila 1 EUR). Konkurenca vsekakor deluje.
najobj sporočil: 31.920
[#2625217] 08.11.16 09:48 · odgovor na: bc123a (#2625175)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 08.11.2016 09:51
[bc123a]
> [Gustl]
> Like many competitors in the German intercity bus market, FlixBus has been accused in some media articles of unfulfillable contracts with sub-contractors that lead to excessive working hours for drivers and low salaries.

> Podizvajalske firme morda imajo soferje na redni placi, kaksne grozne razlike v varnosti pa ni.
No, jaz "excessive working hours" pri soferjih ne bi jemal tako zlahka.

Z gooptijem sem potoval dvakrat, obakrat sem imel ono najdrazjo storitev na fiksno uro. Vse je bilo ok, razen tega da me je na poti nazaj pobral sofer kar s svojim avtom, brez vinjete, in trepetal da ga DARS ne ulovi.
... evo, ker sem prej prebral drobni tisk s pogoji potovanja, sem zaradi pomanjkanja konkurence za prevoze do Genove in Benetk tudi jaz bil v bistvu zadovoljen, ker sem na vse ovinke, obvoze in čakanja, ki jih zaradi optimiranja stroškov za GoOpti vključuje tako potovanje, bil opozorjen in sem vse to tudi pričakoval ... no, enkrat pa me je bilo pošteno strah in sem se - familija je zadaj lepo spala - na sovoznikovem sedežu s šoferjem celo noč moral pogovarjat, da ne bi zaspal, ker je zaradi optimiranja stroškov za GoOpti šofer tudi prejšnjo noč in dopoldne preživel za volanom, meni pa je "ukradel" prvi dan dopusta, ki sem ga zaradi prebedene prejšnje noči prespal ...

P.S.: nazadnje sem GoOpti uporabil pred dvema letoma, tako da ne vem, če so zdaj kaj bolj varni ...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2625237] 08.11.16 10:40 · odgovor na: bc123a (#2625207)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [crt]
> > [kajulci]
> > > [bc123a]
> > ker soferji nocejo biti tiho kar je kvaliteta, ki jo jaz najbolj cenim pri taksistih in vseh ostalih.
> >
> > A to zato, ker rabiš mir za meditacijo ali zato, ker ti govorjenje neznancev povzroča paniko? Čist tko, zaradi firbca.
> >
> > Jaz sem uni drugi primerek, govorjenje neznancev mi povzroča hud nemir, včasih se že hoče prevesit v paniko. Na telefon se pa pogosto ne javljam, če ne vem kdo kliče (kar je pogosto), ampak se moram najprej psihično pripravit na debato s tujcem, nato pa pokličem nazaj. Menda zato, ker sem menda introvert.
>
> www.humanmetrics.com...types2.asp
>
> p: intj
>
> (vsaj pred leti, ko sem nazadnje to testiral, je bilo tako)

Izrazit ENTJ, ko sem pred leti testiral. To, da ne maram blebetanja neznancev po moje spada pod iNtuitive.
Boščki sramežljivi, na forumu pa tako pogumni :-)

Glede tipologij, tudi myers-briggs... So luštna stvar ko imaš potrebo po razvrščanju, identificiranju, morda celo pripadanju. Ampak delitve so vnaprej izbrane, ustvarjene. Najprej je teorija, najprej je škatla s predali, POTEM pa svoje lastnosti v njih pospravljaš.

Ljudi se da enostavno ločiti na prodajalce in tehničarje. Ali na filozofe in nefilozofe. Ali na slovence in neslovence. In kakšna od teh delitev, čeprav "neznanstvena", je celo bolj jasna, bolje označuje svojo vsebino, kot hudo nagruntane psihološke teorije osebnosti.

Mislim da sem bil nazadnje ENTJ, ali pa ESFJ, ali ENTP, ali ESTJ... Odvisno od zadnjega seksa, prebrane knjige, poslovnega rezultata. Sem pa Extrovert, no doubt there :D

On topic:

Veliko uporabljam goopti. Zadeva deluje v ljubljani in benetkah, in kljub čudnim začetkom je bilo do sedaj veliko narejeno na profesionalizaciji. Posebej mi je všeč, da ko pridem v slovenijo in tukaj nimam avta, lahko v tujini udobno izberem točen naslov, kamor naj me pripeljejo iz letališča, in dobim ceno za to.

Ko sem iskal opcije za munchen in budapest in dunaj, nisem dobil pametnih rezultatov. Raje železnica, ali pa malo več plačam in let z ljubljane/benetk.

Seveda ni isto, kot če te čaka taxi samo zate, ampak cena je tudi nekajkrat nižja.
crt sporočil: 27.189
[#2625244] 08.11.16 11:08 · odgovor na: anon-207617 (#2625237)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
Boščki sramežljivi, na forumu pa tako pogumni :-)
mesat sramezljivost in introvertnost je popolnoma napacno... :)

Strani: 1