Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vlada danes draži bencin ob avtocestah
Strani: 1 2
sporočil: 2.807
Ne vem zakaj naj bi bili davkoplačevalci naivni, pač ne bomo več
tankali na AC, turisti pa naj tankajo v tujini. Mislim, da
pretiravate z nadzorom cen bencinov. Vse skupaj je proces. Morda bi
bilo dobro, da bi bili glasni takrat, ko sta si podjetji razdelili
trg
sporočil: 356
Cene bencina v tujini je bila vedno precej višja. Dominirala je
Italija, zelo blizu je bila tudi Avstrija.
Poglejte sedaj...
Državna podjetja vedno preizkušajo limit potrpežljivosti slovenskih ovc...
Spomnite se, kakšne račune za mobilno telefonijo smo plačevali včasih. Računi okoli 60-80EUR so bili nekaj čisto normalnega. Na Mobitelu zaposleni pa sinovi in hčerke nesramno bogatih tajkunov in uglednih politikov...raja je pa plačevala...in še plačuje!
Konkurenca je zdrava, vendar ne v Sloveniji, kjer imamo še vedno tržišče monopolistov. Če pa teh ne, pa tržišče kartelnega dogovarjanja!
In to ob vseh instrumentih demokracije...varuhinje tega in onega, taka in drugačna sodišča, take in drugačne nadzornike, inšpektorje...
Raja pa plačuje...
Poglejte sedaj...
Državna podjetja vedno preizkušajo limit potrpežljivosti slovenskih ovc...
Spomnite se, kakšne račune za mobilno telefonijo smo plačevali včasih. Računi okoli 60-80EUR so bili nekaj čisto normalnega. Na Mobitelu zaposleni pa sinovi in hčerke nesramno bogatih tajkunov in uglednih politikov...raja je pa plačevala...in še plačuje!
Konkurenca je zdrava, vendar ne v Sloveniji, kjer imamo še vedno tržišče monopolistov. Če pa teh ne, pa tržišče kartelnega dogovarjanja!
In to ob vseh instrumentih demokracije...varuhinje tega in onega, taka in drugačna sodišča, take in drugačne nadzornike, inšpektorje...
Raja pa plačuje...
sporočil: 1.203
Ob večanju marž bo obstajala velika motivacija konkurence, da pride
na Slovenski trg. Od začetka bo Petrol še lahko izkoriščal (delno)
monopolni položaj, če bo s tem pretiraval, pa si na dolgi rok dela
veliko škodo.
sporočil: 3
Kje so se ti, da ne rečem kdo, učil obrti? Zdaj bodo vsi tankali na
madžarskem ali v Austriji, nam pa bo ostal smrad, razbite ceste in
drek na postajališčih.
sporočil: 1.741
Točno.
Kakšne idiote imamo mi na vladi? Je to mogoče predlagal beli mag?
.
Še vedno nismo videli nobene analize koliko več/manj se je v proračun nateklo DDV-ja in trošarin od prodaje goriv, odkar imamo dražje gorivo od vseh sosednjih (to je en od "dosežkov" Cerarjeve vlade) držav, razen IT?
.
Za državo, ki jo normalen avto, da kamionov sploh ne omenjamo, prevozi z 1/4 rezervoarja je taka cenovna politika pogonskih goriv IDIOTIZEN.
OK, tako vlado smo si pač izvolili.
Kakšne idiote imamo mi na vladi? Je to mogoče predlagal beli mag?
.
Še vedno nismo videli nobene analize koliko več/manj se je v proračun nateklo DDV-ja in trošarin od prodaje goriv, odkar imamo dražje gorivo od vseh sosednjih (to je en od "dosežkov" Cerarjeve vlade) držav, razen IT?
.
Za državo, ki jo normalen avto, da kamionov sploh ne omenjamo, prevozi z 1/4 rezervoarja je taka cenovna politika pogonskih goriv IDIOTIZEN.
OK, tako vlado smo si pač izvolili.
sporočil: 2.309
[uniwega]Čudno vprašanje, pri komunistih seveda in vse črpalke oz. trgovanje z gorivi je bilo v državnih rokah, se pravi v rokah državnega Petrola. Nekaj malega je imel Istrabenz, samo za kamuflažo.
Kje so se ti, da ne rečem kdo, učil obrti? Zdaj bodo vsi tankali na madžarskem ali v Austriji, nam pa bo ostal smrad, razbite ceste in drek na postajališčih.
Zaradi KONTROLIRANIH cen ni hotela nobena tuja družba investirati v bencinske črpalke in to stanje se še po 25 letih ni spremenilo. Ta sprostitev cen pa je samo megla za zavajanje kupcev.
Kot je že avtor članka napisal, je najprej potrebno razbiti monopolista Petrol, potem pa se lahko nadalje pogovarjamo.
Meni je Petrol pred 5 leti uničil vse tri črpalke za gorivo pri mojem BMW 525d, ker so mi natankali vodo. Od takrat na Petrolu nisem več tankal in nikoli več na bom. Vprašajte pa še lastnike dizel Cliov, ko so jim šli celo motorji zaradi vode v Petrolovam gorivo.
Sedaj tankam samo pri Agipu, odličen dizel, avto gre kot prerojen in nobenih problemov več. In tankal bom še naprej pri njih ne glede na pocenitve ali dražitve.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.11.2016 08:18
thismatter.com/econo...agrams.pngKaj misliš, kateri graf bi lahko veljal za pogonska goriva?
sporočil: 349
[Breiva]
Sedaj tankam samo pri Agipu, odličen dizel, avto gre kot prerojen in nobenih problemov več. In tankal bom še naprej pri njih ne glede na pocenitve ali dražitve.Kaj jih ni MOL kupil?
sporočil: 972
[Breiva]Takšni specialisti ste posebne sorte patroni. Morda si vedel ali pa tudi ne - dokler ni MOL prevzel Agipovih servisov, jih je zadnja leta z gorivi oskrboval Petrol, ker je Eni zaprl rafinerijo v Furlaniji :)
> [uniwega]
> Kje so se ti, da ne rečem kdo, učil obrti? Zdaj bodo vsi tankali na madžarskem ali v Austriji, nam pa bo ostal smrad, razbite ceste in drek na postajališčih.
Čudno vprašanje, pri komunistih seveda in vse črpalke oz. trgovanje z gorivi je bilo v državnih rokah, se pravi v rokah državnega Petrola. Nekaj malega je imel Istrabenz, samo za kamuflažo.
Zaradi KONTROLIRANIH cen ni hotela nobena tuja družba investirati v bencinske črpalke in to stanje se še po 25 letih ni spremenilo. Ta sprostitev cen pa je samo megla za zavajanje kupcev.
Kot je že avtor članka napisal, je najprej potrebno razbiti monopolista Petrol, potem pa se lahko nadalje pogovarjamo.
Meni je Petrol pred 5 leti uničil vse tri črpalke za gorivo pri mojem BMW 525d, ker so mi natankali vodo. Od takrat na Petrolu nisem več tankal in nikoli več na bom. Vprašajte pa še lastnike dizel Cliov, ko so jim šli celo motorji zaradi vode v Petrolovam gorivo.
Sedaj tankam samo pri Agipu, odličen dizel, avto gre kot prerojen in nobenih problemov več. In tankal bom še naprej pri njih ne glede na pocenitve ali dražitve.
Zdaj, kaj je narobe pa s čudom tehnike z Bavarske, katere srečeujem zvečine na odstavnem pasu na našem AC križu, no, to bo pa vprašanje za Milača s Financ.
sporočil: 349
[zois1]Meni je kolega mehanik pred kratkim razlagal, da so meli na Petrolovih črpalkah na štajerskem (kako je bilo drugje po Sloveniji ne vem) štalo, ker so morali državne rezerve osvežit in so zaležani diesel po črpalkah razvozli. Zato bi se naj marsikateremu avtu precej zaletelo (zamašene dize in podobno). Povdarek - to je baba čula, baba rekla, ne kakšno dokazano dejstvo.
Zdaj, kaj je narobe pa s čudom tehnike z Bavarske, katere srečeujem zvečine na odstavnem pasu na našem AC križu, no, to bo pa vprašanje za Milača s Financ.Neumni mulci (mladi in manj mladi) + leasing + poceni Bavarci iz uvoza s friziranimi kilometri + pomanjkanje denarja za redno vzdrževanje = obcestnica :D
sporočil: 124
Država se spreneveda. Še več. Vse skupaj je narejeno zavestno.
Trditev, da bo država pobrala manj denarja celovito gledano ne
drži, saj bo ravno država dobila največ iz izplačanih dividend na
delnice. Finance, preverite največje lastnike Petrolovih delnic
fizičnih oseb in poiščite povezave z ministrom za infrastrukturo.
sporočil: 192
[MF12345]Dobavlja jim pa Petrol, da ne bo pomote. Vsaj v osrednji in zahodni Sloveniji.
Ja, MOL jih je kupil. zato pa dizli gredo sedaj tako dobro.
Toliko o različnih kvalitetah dizla in seveda konkurenci.
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 03.11.2016 09:20
[zois1]
> [Breiva]
Zdaj, kaj je narobe pa s čudom tehnike z Bavarske, katere srečeujem zvečine na odstavnem pasu na našem AC križu, no, to bo pa vprašanje za Milača s Financ.Jaz vozim BMW serije 5 že od leta 1989 (530i, 525tds, 530d, 530d, 525dAT)in sem z njimi prevozil okoli 900.000 km. Prve štiri (službene) sem vozil, ko sem bil še v Avstriji, zadnji pa je moj privatni (penzionistovski).
Z nobenim nisem imel nobenih težav, razen s tem zadnjim, ko so mi šle črpalke za gorivo zaradi vode v gorivu, vsaj tako so mi rekli na servisu. Črpalke za gorivo (Pierburg) se namreč mažejo z gorivom in če pride notri voda, zaribajo.
PS: moj je model E39, 6 cilindrov in ga ne bi zamenjal za nova jajca z mlinčki in 2 do 3 turbokompresorji. Tu ti dam prav, novi modeli so res čudo tehnike. Jaz pa imam avto zato, da se z njim vozim, ne pa za igrati po raznih touchscreenih in z iDrive-vom.
sporočil: 31.920
... Voznike čaka za okoli pet evrov dražji rezervoar ob
avtocestah, delničarji Petrola dočakali svoje. ...
... OK, cene gor ali dol, ampak Financarji bi se počasi že lahko zmenili sami s sabo, kaj bi sploh radi, ker odkar vas jaz berem, stalno trobite, da je vsako podjetje na svetu samo zato, da dela dobiček ...
P.S.: ker so se Financarji zdaj še enkrat pohvalili, da bi oni s (partijskim) dekretom razbili Petrol na tri dele, jih moram pohvalit, da so na pravi poti ... khmm, če je centralno-planski sistem njihova pot, se razume ...
... OK, cene gor ali dol, ampak Financarji bi se počasi že lahko zmenili sami s sabo, kaj bi sploh radi, ker odkar vas jaz berem, stalno trobite, da je vsako podjetje na svetu samo zato, da dela dobiček ...
P.S.: ker so se Financarji zdaj še enkrat pohvalili, da bi oni s (partijskim) dekretom razbili Petrol na tri dele, jih moram pohvalit, da so na pravi poti ... khmm, če je centralno-planski sistem njihova pot, se razume ...
sporočil: 31.920
[Breiva]
> [uniwega]
> Kje so se ti, da ne rečem kdo, učil obrti? Zdaj bodo vsi tankali na madžarskem ali v Austriji, nam pa bo ostal smrad, razbite ceste in drek na postajališčih.
Čudno vprašanje, pri komunistih seveda in vse črpalke oz. trgovanje z gorivi je bilo v državnih rokah, se pravi v rokah državnega Petrola. Nekaj malega je imel Istrabenz, samo za kamuflažo.... alzo, ko komunisti cene kontrolirajo, je vse narobe, ko pa jih sprostijo, pa je tudi vse narobe ... eh, jebiga ...
Zaradi KONTROLIRANIH cen ni hotela nobena tuja družba investirati v bencinske črpalke in to stanje se še po 25 letih ni spremenilo. Ta sprostitev cen pa je samo megla za zavajanje kupcev.
Kot je že avtor članka napisal, je najprej potrebno razbiti monopolista Petrol, potem pa se lahko nadalje pogovarjamo.
Meni je Petrol pred 5 leti uničil vse tri črpalke za gorivo pri mojem BMW 525d, ker so mi natankali vodo. Od takrat na Petrolu nisem več tankal in nikoli več na bom. Vprašajte pa še lastnike dizel Cliov, ko so jim šli celo motorji zaradi vode v Petrolovam gorivo.
Sedaj tankam samo pri Agipu, odličen dizel, avto gre kot prerojen in nobenih problemov več. In tankal bom še naprej pri njih ne glede na pocenitve ali dražitve.
sporočil: 2.309
[tilenrexi]1.)
Se pravi motor ni imel pripomb na vodo, samo črpalka? :)
BMW5 ima tri črpalke za gorivo v liniji od rezervoarja do cilindrov (pa še četrto, ki prečrpavo gorivo iz ene polovice rezervarja v drugo).
2.)
Nekateri proizvajalci celo vbrizgavajo vodo v cilindre za povečanje moči. Fahrbericht: BMW-Dreizylinder mit Direkter Wassereinspritzung
www.bimmertoday.de/2...spritzung/
sporočil: 2.309
[karelLipnik]Ne vem, če bo to držalo, na črpalkah trdijo, da cisterne pridejo iz Italije. Upam, da fantje na črpalkah znajo prebrati registrske tablice.
> [MF12345]
> Ja, MOL jih je kupil. zato pa dizli gredo sedaj tako dobro.
Dobavlja jim pa Petrol, da ne bo pomote. Vsaj v osrednji in zahodni Sloveniji.
Toliko o različnih kvalitetah dizla in seveda konkurenci.
sporočil: 107
čas vnosa: 03.11.16 09:21
lol, enkrat na mesec preberem, da pokurim zastonj žetone in vsakič
me razvedrijo te "slike doriana graya".... saj človek ne ve ... a
je tole fotoroman verzija Cvetja v jeseni, remake Deliverance
trailer ali pa ilustrirana priloga kakšne študije o kromosomskih
deviacijah... v vsakem primeru, dobra reklama za javno zdravstvo :)
sporočil: 2.309
[tilenrexi]Težko ti je razložiti, če se ne razumeš na tehniko.
Se pravi Petrol bi vam z vodo delal uslugo, problem je samo črpalka? Ne razumem te.
Sem razločno napisal, da se črpalke za gorivo mažejo z gorivom in jih voda uniči, ker ni dovolj mazanja.
Za vbrizg vode v cilinder pa je poseben sistem, ki je temu prilagojen. Tista majhna količina vode, ki se vbrizgava s tem sistemom v cilindre, pa cilindrom ne škodi.
sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 03.11.2016 09:46
Ja problem je torej črpalka, ane? Naj bo taka, da je voda ne uniči.
sporočil: 8.271
[Breiva]Stavim svojo mesečno plačo, da so ti to naložili, izstavili in zaračunali na servisu v Avstriji.
> [zois1]
> > [Breiva]
> Zdaj, kaj je narobe pa s čudom tehnike z Bavarske, katere srečeujem zvečine na odstavnem pasu na našem AC križu, no, to bo pa vprašanje za Milača s Financ.
Jaz vozim BMW serije 5 že od leta 1989 (530i, 525tds, 530d, 530d, 525dAT)in sem z njimi prevozil okoli 900.000 km. Prve štiri (službene) sem vozil, ko sem bil še v Avstriji, zadnji pa je moj privatni (penzionistovski).
Z nobenim nisem imel nobenih težav, razen s tem zadnjim, ko so mi šle črpalke za gorivo zaradi vode v gorivu, vsaj tako so mi rekli na servisu. Črpalke za gorivo (Pierburg) se namreč mažejo z gorivom in če pride notri voda, zaribajo.
PS: moj je model E39, 6 cilindrov in ga ne bi zamenjal za nova jajca z mlinčki in 2 do 3 turbokompresorji. Tu ti dam prav, novi modeli so res čudo tehnike. Jaz pa imam avto zato, da se z njim vozim, ne pa za igrati po raznih touchscreenih in z iDrive-vom.
sporočil: 8.271
[shooter]Naj plačuje, če lahko.:)
Raja pa plačuje...
Kaj pa naj bi drugega delala!? Streljala!?
* Saj nismo na divjem zahodu! :)
sporočil: 2.309
[FrRoSt]Črpalke so mi zamenjali na servisu v Sloveniji, ki je 200m od mojega doma. Eno črpalko sem vzel domov, jo razdrl in se sam prepričal v čem je problem.
> [Breiva]
> > [zois1]
> > > [Breiva]
>
> > Zdaj, kaj je narobe pa s čudom tehnike z Bavarske, katere srečeujem zvečine na odstavnem pasu na našem AC križu, no, to bo pa vprašanje za Milača s Financ.
>
> Jaz vozim BMW serije 5 že od leta 1989 (530i, 525tds, 530d, 530d, 525dAT)in sem z njimi prevozil okoli 900.000 km. Prve štiri (službene) sem vozil, ko sem bil še v Avstriji, zadnji pa je moj privatni (penzionistovski).
>
> Z nobenim nisem imel nobenih težav, razen s tem zadnjim, ko so mi šle črpalke za gorivo zaradi vode v gorivu, vsaj tako so mi rekli na servisu. Črpalke za gorivo (Pierburg) se namreč mažejo z gorivom in če pride notri voda, zaribajo.
>
> PS: moj je model E39, 6 cilindrov in ga ne bi zamenjal za nova jajca z mlinčki in 2 do 3 turbokompresorji. Tu ti dam prav, novi modeli so res čudo tehnike. Jaz pa imam avto zato, da se z njim vozim, ne pa za igrati po raznih touchscreenih in z iDrive-vom.
Stavim svojo mesečno plačo, da so ti to naložili, izstavili in zaračunali na servisu v Avstriji.
Je pa to splošno znan problem. Petrol je pred leti moral plačati veliko motorjev za Cliote, katerim so kar po vrsti crkavali celo motorji, ne samo črpalke, zaradi vode v Petrolovem dizlu. O tem je bilo tudi veliko pisanega v časopisju.
Dolguješ mi tvojo mesečno plačo, menjavo črpalk pa ti lahko dokažem z računi, ki jih hranim.
sporočil: 17
Resnično delovanje trga je tako v korist potrošnikov kot tudi
države. Edino svobodni trg, kjer je vmešavanje države dopustno samo
v smislu podpore delovanju tega trga, zagotavlja gospodarsko rast
in konkurenčnost slovenskega gospodarstva. Žal tega fundamentalnega
dejstva moderne ekonomije slovenska vlada ne razume. Sprostitev cen
naftnih derivatov je nedvomno zaželena, vendar jo morajo spremljati
ukrepi za delovanje trga. Teh v sedanjih ukrepih vlade ne vidim.
Kot popolen nesmisel ocenjujem dejstvo, da vlada sprošča cene tam,
kjer je monopol najizrazitejši. Sproščanje cen naftnih derivatov je
zaželeno in smiselno samo ob vzporednih ukrepih za zagotavljanje
delovanja trga. Ob ohranjanju monopolov pa te krepi, torej slabi
delovanje trga in je v gospodarskem smislu zgrešeno.
Strani: 1 2