Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2622511] 21.10.16 09:44
Odgovori   +    3
Digitalni kupec pričakuje visoko kakovostno spletno, mobilno in sploh napredno večkanalno uporabniško izkušnjo ter večjo skrb podjetij za zmanjševanje stroškov in večanje njegovega zadovoljstva.
Na kratko, ker pričakuje in ocenjuje toliko večkanalnih odzadnih elementov nakupovanja, se mu čisto j€b€ za kvaliteto in ceno izdelka.
Ustvarili smo platformo, ki postavlja nove standarde v izkušnjah na drobno, s čimer smo se osredotočili na zadovoljstvo naših strank, to pa je doprineslo k njihovi dodatni zvestobi,«
Komaj so začeli, pa že govorijo o zvestobi. Nova "izkušnja na drobno" (!?) je v tem, da lahko kupci prevzamejo pošiljke v množici kioskov Tiska - v startno-akcijskem času menda brezplačno.
Abrakadabra.com je novi spletni nakupovalni center, v katerem je postopek nakupa povsem poenostavljen ter je izdelek od kupca dobesedno oddaljen »le en klik«.
To je res epohalen dosežek! Pri amazonih & co. je potem, ko si našel nekaj zase, za končanje nakupa treba klikniti vsaj petkrat - če si že zvest kupec. Talk is cheap, talkers cost money.

Strani: 1