Strani: 1

anon-100617 sporočil: 595
[#2620639] 10.10.16 23:22
Odgovori   +    0
test
anon-202150 sporočil: 1.066
[#2620641] 10.10.16 23:55
Odgovori   +    6
Kaj pa, če je ta resolucija namenjena samo odvračanju pozornosti širše javnosti od svinjarij z Deutsche bank?
depersin sporočil: 10.224
[#2620671] 11.10.16 09:28
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: depersin 11.10.2016 09:31
Počakajmo, če bo sploh uspelo. To je 14 let. Brez preboja vsaj pri baterijah, to ne bo mogoče.

Ena možnost je, da predpišejo - ker razvijalci avtomobilov ne gredo v tej smeri - da boš vsaj na avtocesti, ko boš na daljši vožnji enostavno zamenjal baterijo.
najobj sporočil: 31.920
[#2620690] 11.10.16 10:25
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 11.10.2016 10:26
... V nemškem bundesratu so dosegli politično soglasje in sprejeli resolucijo, katere cilj je prepoved proizvodnje avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem do leta 2030. ...

... eh, pa kaj ste zdaj na Financah navalili ko mutavi na telefon, če pa nemški državni svet po vseh deželnih volitvah v naslednjih 14 letih do leta 2030 ne bo niti približno v isti sestavi kot danes ...

P.S.: ob branju članka me še najbolj zanima, če so modri slovenisti originalne nemške besede z malo začetnico poslovenili, ker se namreč samostalniki (der Bundesrat) v nemškem jeziku pišejo z veliko začetnico in se ne sklanjajo po slovensko ...
wrop sporočil: 110
[#2620711] 11.10.16 11:10
Odgovori   +    4
Vsako leto se proda 18 mio novih avtomobilov v EU-28. Če bi imel vsak v povprečju 40 kWh baterijo to znese slabih 800 mio kWh ali 800 GWh. Ena Teslina Gigafactory tovarna na leto lahko naredi za 35 GWh baterij. Že za to tovarno pravijo da lahko požre letno proizvodjno litija. Tu pa govorimo o 20x večji potrebi samo za avtomobilski EU-28 trg, ki je 20 % svetovnega. Tudi če bi se naslednjih 15 let proizvodnja povečevala za 20 % na leto, ne pridemo do te številke.
Tu nekaj ne štima.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2620723] 11.10.16 11:36
Odgovori   +    1
Električna vozila imajo krasno prihodnost v gosto naseljenih področjih in za krajše razdalje. Predvsem gre za električna kolesa, skuterje in majhne avomobil(čk)e. Za večje pa je še veliko dilem. Subvencionirati ne bi smeli nakupa določenih prevoznih sredstev na splošno, ampak zaračunati stroške negativnih eksternalij (onesnaževanje, hrup,...) bolj problematičnim.
anon-154207 sporočil: 7.023
[#2620836] 11.10.16 19:45
Odgovori   +    2
Račun brez krčmarja oz. njihovih spoštovanih muslimanskih gostov (bodočih novih državljanov). Po letu 2030 bodo morda res ukinili proizvodnjo bencinarjev/dizlov, a nadomestile jih bodo kamele. Sestavljanje avtov je nekako pretežak in prekompleksen posel za bodože 'žermane'. Kamel pa so itak vajeni.
Pa Nostradamus je tudi že zdavnaj napovedal nekaj takega.

Strani: 1