Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek AMZS test zimskih pnevmatik: malo odličnjakinj in stara resnica o kompromisih
Strani: 1 2
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 06.10.2016 06:03
ADAC za mišlenove ugotavlja in pravi, da so zadovoljive oz. dobre
(205) tu pa so prve?:
www.adac.de/infotest...5_r16.aspx Lep dan.
sporočil: 2.117
Kar OK, je pa kar huda nerodnost in zmeda, da niso opravili testa
na verjetno najpogosteši dimenziji zimskih pnevmatik 205/55r16 in
so naredili test celoletnih. Nekako so s tem zgrešili poanto. Ali
pa bi poleg zimskih v isti dimenziji testirali tudi celoletne.
Drugo pa je, da niso testirali morda po navedbah tujega tiska celo
najmočnejšega tekmeca Continentala z letošnjim modelom T860.
sporočil: 14.456
[bigl]WTF?!?! Tukaj so prve Michelin Cross Climate v kategoriji celoletnih, tvoj link pa pelje na test zimskih gum ADAC 2015, kjer nastopa Michelin Alpin 5!
ADAC za mišlenove ugotavlja in pravi, da so zadovoljive oz. dobre (205) tu pa so prve?: www.adac.de/infotest...5_r16.aspx Lep dan.
Zato, če že primerjaš, primerjaj istovrstne teste (tipi gum, dimenzije...).
beta1.finance.si//pi...820ac3.jpg
www.adac.de/infotest...geId=31821
beta1.finance.si//pi...82d2a0.jpg
www.adac.de/infotest...geId=31821
sporočil: 18.363
[pobalin]Čeprav sem član AMZS bolj verjamem testom ADACA. Lep dan.
> [bigl]
> ADAC za mišlenove ugotavlja in pravi, da so zadovoljive oz. dobre (205) tu pa so prve?: www.adac.de/infotest...5_r16.aspx Lep dan.
WTF?!?! Tukaj so prve Michelin Cross Climate v kategoriji celoletnih, tvoj link pa pelje na test zimskih gum ADAC 2015, kjer nastopa Michelin Alpin 5!
Zato, če že primerjaš, primerjaj istovrstne teste (tipi gum, dimenzije...).
beta1.finance.si//pi...820ac3.jpg
www.adac.de/infotest...geId=31821
beta1.finance.si//pi...82d2a0.jpg
www.adac.de/infotest...geId=31821
P.S. Zakaj so takšne razlike v ocenah pa nea vem.
sporočil: 138
Točno to. To je test ADACa, ne AMZSja. In le preberete na njihovi
strani so vključene vse gume, ki so jim bile na voljo.
Continentalovih očitno še ni bilo - al kaj!?!? Seveda, so slednje
še vedno razred zase.
sporočil: 3.976
[Mleben]Točno tako. Ker bebo daje na Golfa pozimi 17-colske gume... četudi GTI (in pravzaprav zakaj GTI, zakaj ne bolj običajna verzija..?)
Kar OK, je pa kar huda nerodnost in zmeda, da niso opravili testa na verjetno najpogosteši dimenziji zimskih pnevmatik 205/55r16 in so naredili test celoletnih. Nekako so s tem zgrešili poanto. Ali pa bi poleg zimskih v isti dimenziji testirali tudi celoletne.
Sicer pa jim šepa tudi interpretacija lastnih rezultatov.
Meni se zdi, da je (če gledam cifre v tabelah) tista Michelinova celoletna guma totalna zmaga.
Ne vem od kod stokanje da ni na ravni zimskih - ns snegu sicer res nima rezultatov kot zmagovalke pri zimskih, a tudi tam še vedno na nivoju srednje lige zimskih. Na suhi cesti in tudi mokri cesti (slednje najpomembnejše) je pa itak v vrhu ali zelo blizu.
Tako da odločitev je enostavna:
- Če živiš v LJ ali podobnem mestu, vzameš Michelin CrossClimate in imaš nekaj let mir.
- Če si pa v kakšnih pogosto zasneženih hribih, pa Goodyear Vector 4Season (ali pa menjaš vsake pol leta)
sporočil: 14.456
[chef]LOL, ROTFL itn. Sploh ne gre za test, gre za vero!
Gre za isti test.
Če bi Bigla zanimali test, rezultati, podatki... sploh ne bi napisal prvega komentarja, ki je bil totalno privlečen za lase.
In če bi Bigla zanimali test, rezultati, podatki... bi vsaj malo pogledal linke in bi mu mogoče le potegnilo, še preden mi je napisal repliko.
Toliko o funkcionalni pismenosti deželnih vernikov. ADAC (Die Affäre) in VW (Der Skandal!) über alles!
sporočil: 182
[pobalin]Hehe, ADAC je na veliko testiral emisije, pa goljufije VW ni zaznal, niti se ni hotel odzvati na odkritje.
Toliko o funkcionalni pismenosti deželnih vernikov. ADAC (Die Affäre) in VW (Der Skandal!) über alles!
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 06.10.2016 09:59
[pobalin]Bi rad repliko?:-). Več kot pol miljona kilometrov sem prevozil z gumami, ki jih avtor označuje kot polom. Z zimskimi sem prišel in pridem kamor marsikdo oz. večina ne. Toliko o zvestobi znamki. Testi? Eden pravi AMZS, drugi da so enaki isti kot ADACovi? Al pri metodologij al pri rezultatih al oboje? Ne razumem.
> [chef]
> Gre za isti test.
LOL, ROTFL itn. Sploh ne gre za test, gre za vero!
Če bi Bigla zanimali test, rezultati, podatki... sploh ne bi napisal prvega komentarja, ki je bil totalno privlečen za lase.
In če bi Bigla zanimali test, rezultati, podatki... bi vsaj malo pogledal linke in bi mu mogoče le potegnilo, še preden mi je napisal repliko.
Toliko o funkcionalni pismenosti deželnih vernikov. ADAC (Die Affäre) in VW (Der Skandal!) über alles!
Nikjer ni testov gum, ki so cenejše in menda prav tako zadovljive in primerne za slovenske žepe in slovenske ceste? Lep dan.
P.S. Bom ostal zvest gumam na katere se zanesem. Sem jih sam stestiral in se navadil z njimi vozit.
sporočil: 14.456
[samos1111]Nekaj javno razbobnanih malenkosti o bogu imenovanem ADAC, ki je na začetku leta 2014 (brez ameriških intervencij) padel na glavo in preživel:
Hehe, ADAC je na veliko testiral emisije, pa goljufije VW ni zaznal, niti se ni hotel odzvati na odkritje.
avto.finance.si/8355...-avto-leta
avto.finance.si/8356...dnika-ADAC
avto.finance.si/8358...rde-davkov
Siemens, ADAC, VW, Deutsche Bank, sami pozlačeni oltarji za goreče vernike. Ein Volk, ein Witschaftswunder, eine Ethik, keine Nationalinteressen. :-)
sporočil: 18.363
Mi imamo revijo VIP, ki bi lahko neodvisno, Zveza potrošnikov
mislim, testirala gume, ne pa da eden navaja drugega, drugi
tretjega. Da odpika nalogo in je stran polna. Lep dan.
sporočil: 2.006
Res, tudi jaz imam originalno zaradi nivoja oporeme 17 col letne
gume, pozimi pa 16 col zimske, ki so sicer izvorna in običajna
proizvajalčeva dimenzija tega avta. Pri zimski gumi naj bi veljalo,
da je boljši oprijem na snegu pri ožji gumi. Ker ima manjšo naležno
površino (površino stika gume s cestiščem) nanjo pa pritiska enaka
teža, je pritisk na enoto površine večji. Pomembno je, da se ohrani
nosilnost in obseg gume. In da ustreza podatkom proizvajalca. Zato
je 205/55r16 posledično verjetno najpogostejša zimska dimenzija.
sporočil: 14.456
[bigl]Saj to je čar foruma. :-)
Bi rad repliko?:-).
Več kot pol miljona kilometrov sem prevozil z gumami, ki jih avtor označuje kot polom. Z zimskimi sem prišel in pridem kamor marsikdo oz. večina ne. Toliko o zvestobi znamki.V nasprotju s teboj sem jaz nevernik oz. skeptik. Zato mi gre težko v glavo, da si s celoletnimi gumami Bridgestone prevozil več kot 0,5 Mkm. Ob letnem povprečju 50000 km (približno 3x letno povprečje v SLO) je to 10 let. Zraven pa si imel še zimske gume, s katerimi si prišel marsikam?!
Testi? Eden pravi AMZS, drugi da so enaki isti kot ADACovi? Al pri metodologij al pri rezultatih al oboje? Ne razumem.V tem primeru imaš dve možnosti. Pogledaš, primerjaš in spoznaš. Ali pa sprejmeš, da ne razumeš in komot veruješ.
Nikjer ni testov gum, ki so cenejše in menda prav tako zadovljive in primerne za slovenske žepe in slovenske ceste? Lep dan.Si te teste kaj iskal ali čakaš, da ti bodo padli v naročje in za povrh še ustrezali tvojim verovanjem/predsodkom/izkušnjam?
P.S. Bom ostal zvest gumam na katere se zanesem. Sem jih sam stestiral in se navadil z njimi vozit.To je edina tvoja trditev, ki jo razumem in ti dam čisto prav. Tisti, ki smo preživeli čase Save, Borova, Trayala itn. in ostali živi, se zavedamo kratkega daha teh strašno znanstvenih testov. :-)
Srečno vožnjo!
sporočil: 18.363
Enako. Srečno vožnjo. Lep dan.
P.S. Avtomatizma karakterizirat brez osnove se odvadi (menda ja ne zhaja iz starih časov?). Mogoče nisi opazil:-), da se motiš.
P.S. Avtomatizma karakterizirat brez osnove se odvadi (menda ja ne zhaja iz starih časov?). Mogoče nisi opazil:-), da se motiš.
sporočil: 2.986
Ne razumeš, članek je oprt na AMZS test, ki je narejen v
kooperaciji evropskih "AMZS" - rezultati so eni sami, naš tekst se
opira na AMZS tabelo, ki pa je ista kot pri ADAC. Drugače ne more
biti. In tako je že vsa leta, kar pomnim. Kolegi pri
AMZS/Motoreviji k temu nekaj prispevajo, koliko in kaj ne vem,
vprašaj njih. Jaz bi rekel, da se nekje dobijo (Nemčija?) in potem
testirajo.
sporočil: 162
Zadnja sprememba: anon-266648 06.10.2016 11:40
Posamezna pnevmatika je toliko dobra koliko ugodnosti dobijo
testerji od posameznega proizvajalca. Tile testi so se žal sfižili.
AMZS pa se naj s tujim "delom" baha šele, ko bo uspel v "test"
vključiti Savine pnevmatike.Je bilo nenako drugače, ko je nad tem imel roko samo Stiftung Warentest. Vsaj zdi se mi tako.
sporočil: 2.986
A niso Savine pnevmatike celo zmagovalke testa v dimenziji 185? ;)
Goodyear UG9 namreč delajo (tudi) v Sava Tires, Sava Eskimo pa
(tudi) na Poljskem. Že kar nekaj časa.
Sicer pa je pojasnjeno, da jih v testu ni, ker gredo na trg za sezono nove pnevmatike.
Sicer pa je pojasnjeno, da jih v testu ni, ker gredo na trg za sezono nove pnevmatike.
sporočil: 6.570
[Mleben]Da ne testirajo zmeraj istih dimenzij je iz istega razloga, zaradi katerega tudi sami kupujejo gume v trgovinah. Poskus zagotoviti objektivnost.
Kar OK, je pa kar huda nerodnost in zmeda, da niso opravili testa na verjetno najpogosteši dimenziji zimskih pnevmatik 205/55r16 in so naredili test celoletnih. Nekako so s tem zgrešili poanto. Ali pa bi poleg zimskih v isti dimenziji testirali tudi celoletne. Drugo pa je, da niso testirali morda po navedbah tujega tiska celo najmočnejšega tekmeca Continentala z letošnjim modelom T860.
Če bi pa primerljivo testirali zimske, celoletne in letne, potem pa bi bilo objektivnosti naekrat preveč za želodce vseh vpletenih :-)
Glede Continentala pa je boljše vprašanje, zakaj niso testirali lepo lanskega TS850?
sporočil: 162
AMZS prodaja svoje storitve strankam, ki kupujejo pnevmatiko na
kateri piše Sava. To menda ni težko razumeti.
sporočil: 2.986
Menda ni težko razumeti stavka:
"Opazili boste, da med preizkušenimi pnevmatikami manjka kar nekaj uveljavljenih znamk, kot so Continental, Sava, Semperit in Fulda. »Vse te znamke so pred letošnjo zimo na trg poslale nove modele pnevmatik, ki ob začetku testa še niso bile na voljo v redni prodaji – na našem testu preverjamo samo pnevmatike, ki jih lahko kupimo v redni prodaji – in zato še nismo mogli preveriti njihovih lastnosti,« kot razlog navajajo v AMZS."
"Opazili boste, da med preizkušenimi pnevmatikami manjka kar nekaj uveljavljenih znamk, kot so Continental, Sava, Semperit in Fulda. »Vse te znamke so pred letošnjo zimo na trg poslale nove modele pnevmatik, ki ob začetku testa še niso bile na voljo v redni prodaji – na našem testu preverjamo samo pnevmatike, ki jih lahko kupimo v redni prodaji – in zato še nismo mogli preveriti njihovih lastnosti,« kot razlog navajajo v AMZS."
sporočil: 14.456
[bigl]Ne nisem. Pa tudi nisem opazil, da bi se ti s svojimi replikami argumentirano potrudil, da spoznam svoje zmote in zablode. Ravno nasprotno, vsakič znova si spremenil temo in se sukal kot kakšen Fred Astaire.
P.S. Avtomatizma karakterizirat brez osnove se odvadi (menda ja ne zhaja iz starih časov?). Mogoče nisi opazil:-), da se motiš.
sporočil: 18.363
[pobalin]Hm. Lep dan.
> [bigl]
> P.S. Avtomatizma karakterizirat brez osnove se odvadi (menda ja ne zhaja iz starih časov?). Mogoče nisi opazil:-), da se motiš.
Ne nisem. Pa tudi nisem opazil, da bi se ti s svojimi replikami argumentirano potrudil, da spoznam svoje zmote in zablode. Ravno nasprotno, vsakič znova si spremenil temo in se sukal kot kakšen Fred Astaire.
sporočil: 18.363
[chef]Bi pa še stare dodali, da bi bil komplet. Kaj pa tam, ko modelov niso šminkali. Lep dan.
Menda ni težko razumeti stavka:
"Opazili boste, da med preizkušenimi pnevmatikami manjka kar nekaj uveljavljenih znamk, kot so Continental, Sava, Semperit in Fulda. »Vse te znamke so pred letošnjo zimo na trg poslale nove modele pnevmatik, ki ob začetku testa še niso bile na voljo v redni prodaji – na našem testu preverjamo samo pnevmatike, ki jih lahko kupimo v redni prodaji – in zato še nismo mogli preveriti njihovih lastnosti,« kot razlog navajajo v AMZS."
sporočil: 4.080
Moje originalne letne gume so zdržale 180.000 km. Zdaj sem jih
končno zamenjal z Goodyear EfficientGrip SUV.
Kar me je najbolj razveselilo, pa je dejstvo, da imajo letne gume po ne vem kakšni logiki oznako M+S. Zato se bom končno lahko oddahnil od tele norije menjavanja gum glede na koledar in jih bom lahko menjal glede na vreme in svoj prosti čas.
Saj zimski komplet imam namreč tudi. Pa kaj češ z zimskimi gumami ... pred leti se spomnim vremenskega poročila v prvem tednu novembra ...
Spomnim se sicer za Sečovlje: temperatura zraka 27 stopinj, temperatura morja 20 stopinj ..., ampak toplo je bilo po celi Sloveniji. Čez en teden pri ~20 stopinjah pa dobiš zakonsko obveznost zimskih gum.
Po drugi strani pa sem nekoč v aprilu vozil v Muenchen in zaradi novozapadlega snega komaj zvozil tursko avtocesto, ko smo v marcu prešli nazaj na letne gume.
Kar me je najbolj razveselilo, pa je dejstvo, da imajo letne gume po ne vem kakšni logiki oznako M+S. Zato se bom končno lahko oddahnil od tele norije menjavanja gum glede na koledar in jih bom lahko menjal glede na vreme in svoj prosti čas.
Saj zimski komplet imam namreč tudi. Pa kaj češ z zimskimi gumami ... pred leti se spomnim vremenskega poročila v prvem tednu novembra ...
Spomnim se sicer za Sečovlje: temperatura zraka 27 stopinj, temperatura morja 20 stopinj ..., ampak toplo je bilo po celi Sloveniji. Čez en teden pri ~20 stopinjah pa dobiš zakonsko obveznost zimskih gum.
Po drugi strani pa sem nekoč v aprilu vozil v Muenchen in zaradi novozapadlega snega komaj zvozil tursko avtocesto, ko smo v marcu prešli nazaj na letne gume.
sporočil: 4.080
[Janez386]Tudi sam sem dolga leta kupoval Sava. Potem sem se nekoč vprašal, zakaj bi kupoval poljske ali turške gume, če so domače tudi dobre. In kupil Goodyear. :-)
AMZS prodaja svoje storitve strankam, ki kupujejo pnevmatiko na kateri piše Sava. To menda ni težko razumeti.
sporočil: 416
[chef]Sem že videl savine eskimo S3, na katerih je pisalo "Made in France"! Kazenski bataljon? Verjetno prihajajo na trg iz tistega francoskega obrata Goodyeara, kjer so delavci, da bi izsilili pogajanja za višje plača/krajši delovnik, za nekaj dni za talce zadrževali člane uprave iz ZDA?
A niso Savine pnevmatike celo zmagovalke testa v dimenziji 185? ;) Goodyear UG9 namreč delajo (tudi) v Sava Tires, Sava Eskimo pa (tudi) na Poljskem. Že kar nekaj časa.
Sicer pa je pojasnjeno, da jih v testu ni, ker gredo na trg za sezono nove pnevmatike.
Strani: 1 2