Strani: 1

hansi sporočil: 862
[#2618619] 28.09.16 07:04
Odgovori   +    1
Ne razomem, zakaj primerjate mondea z A4 alo BMW 320. Mondeo je večji in udobnejši, čisto primerljiv z A6. Razlika je predvsem v ceni.
anon-280035 sporočil: 121
[#2618628] 28.09.16 08:19
Odgovori   +    0
Mali milijon slovničnih napak. A nimate lektorja? ;-)
anon-202165 sporočil: 970
[#2618631] 28.09.16 08:39 · odgovor na: hansi (#2618619)
Odgovori   +    0
Mondeo pač spada v isti segment kot Passat, A4 ali BMW 3.

Nisem pa vedel, da so to direktorski avtomobili.
hansi sporočil: 862
[#2618634] 28.09.16 08:50 · odgovor na: anon-202165 (#2618631)
Odgovori   +    1
[bacco979]
Mondeo pač spada v isti segment kot Passat, A4 ali BMW 3.

Nisem pa vedel, da so to direktorski avtomobili.
Ker nekje piše, da je A6 direktorski, to ne pomeni, da je udobnejši, prostornejši in manj kvarljiv. Pa še emisije niso ponarejene.
Avto je treba preizkusiti. Tudi Titanium opremi ne manjka kaj, če primerjaš podobne opreme audija. Moteča je le cena, ki je prenizka za "hoh" direktorja.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2618645] 28.09.16 09:22
Odgovori   +    0
In tu lahko najdete neomajno željo Cerarjeve vlade po prestižu in kam nas je ta pripeljala:

www3.weforum.org/doc...5-2016.pdf

Oglejte si stran 17.
anon-202165 sporočil: 970
[#2618655] 28.09.16 09:38 · odgovor na: hansi (#2618634)
Odgovori   +    1
Saj A6 že je lahko tudi direktorski.

Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2618665] 28.09.16 10:10 · odgovor na: anon-202165 (#2618655)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Saj A6 že je lahko tudi direktorski.

Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.
Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.

A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2618671] 28.09.16 10:44
Odgovori   +    2
Edge je avto za direktorje??? V svoji domovini je to avto za gospe iz sredjega sloja, da lahko razvažajo otroke in špecarijo...ker je pač možev F-150 za to prevelik. :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2618687] 28.09.16 12:18 · odgovor na: anon-202494 (#2618665)
Odgovori   +    3
[Breiva]
> [bacco979]
> Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
>
> Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.

Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.

A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.
ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2618700] 28.09.16 13:33 · odgovor na: drugmirko (#2618687)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-202494 28.09.2016 13:34
Saj se ne kregamo.

Jaz sem samo hotel povedati, da tisti, ki gre kupovat A4 ali BMW 3, sploh ne bo šel gledat Mondea ali Superba.

No, vsaj jaz, ko sem kupoval BMW 525d A Touring (pred 12-timi leti) , sem si šel ogledat samo še A6 in nobenega drugega več. Mercedes E mi je bil preveč "gosposki" in bolj za stare gospode.
hansi sporočil: 862
[#2618706] 28.09.16 15:08 · odgovor na: drugmirko (#2618687)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [Breiva]
> > [bacco979]
> > Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
> >
> > Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.
>
> Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.
>
> A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.

ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...
Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.
anon-202165 sporočil: 970
[#2618746] 29.09.16 07:39 · odgovor na: hansi (#2618706)
Odgovori   +    0
Sej lepo da ti je Mondeo tako všeč, da ga bi imel še namesto A6. Ampak poglej... v Sloveniji, kjer povprečni prebivalec čisto premalo zasluži, da bi vozil tak avto kot ga vozi, ljudje kupujejo premium avtomobile predvsem zaradi imidža. V zahodni Evropi pa pač zato, ker jih pač lahko in jim to ne pomeni nekega hudega izdatka. In tako je tudi pri drugih stvareh. iPhone stane že skoraj jurja, je zelo dober telefon, ampak dvomim da bodo ljudje drli po Huawei, pa če ta naredi še boljši in lepši telefon, ki stane 200 eur manj.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2618895] 29.09.16 14:22 · odgovor na: hansi (#2618706)
Odgovori   +    0
[hansi]
Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.
seveda je Mondeo odličen avto! in kar se tiče voznih lastnosti definitivno najboljši v "mainstream" sekciji svojega segmenta!
okrog ostalega pa ne bi bil glih tako prepričan (mel Kugo titanium)... zelo korekten avto, vendar ne materiali, ne njihove teksture, ne izdelava, ne dizajn (čeprav je ta res "vprašanje okusa") preprosto niso na nivoju kakšnega BMV-jevega SUV-ja. in podobno je v Mondeu... razliko pa najlažje opaziš, če se presedeš direktno iz enega v drugega.
te stvari "običajnim in neobremenjenim" smrtnikom res niso bistvene oziroma, je takim Mondeo titanium več kot odličen avto! ker je odličen avto in, ker ta "razlika" med njim in "premiumom" niti približno ne pomeni, da je avto "šlampav šrot"! vendar to še ne pomeni, da razlike ni!
za tiste, katerim so te razlike vseeno pomembne, ti je pa že Brevia povedal... Mondea (tudi tega Vignale) ne bodo šli niti pogledat... (čeprav bi jih, vsaj Vignale, vrjetno prijetno presenetil)!

ali. če ti povem drugače... moja je njega dni mela kar poprilično "nakrcan" službeni A4... jaz sem pa Citroen fen in sem, seveda z njenim avtom, takoj tekel na probno vožnjo sedanjega C5, ko je 2009 prišel v prodajo... vozil sem top verzijo, C5 Exclusive szi dvobarvno armaturo, bež usnjem, LCD "televizijo", itd. avto me je naravnost navdušil, še posebej z izjemnim in očitnim, skorajda več generacijskim napredkom v kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih, da o dizajnu (še posebej naspram prešnji generaciji) niti ne govorimo!
vendar, ko sem se po slabi uri vsedel nazaj v gospejin A4, je bila vseeno takoj opazna razlika tako v natančnosti izdelave, kot tudi v kvaliteti materialov, pa tudi ergonomiji... z drugimi besedami... C5 (tako zunaj, kot znotraj) mi je osebno bil bolj "všeč" vendar je A4 vseeno deloval "kvalitetneje"... bolj "pusto" a "kvalitetneje"!
hansi sporočil: 862
[#2618929] 29.09.16 18:13 · odgovor na: drugmirko (#2618895)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [hansi]
> Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
> Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.

seveda je Mondeo odličen avto! in kar se tiče voznih lastnosti definitivno najboljši v "mainstream" sekciji svojega segmenta!
okrog ostalega pa ne bi bil glih tako prepričan (mel Kugo titanium)... zelo korekten avto, vendar ne materiali, ne njihove teksture, ne izdelava, ne dizajn (čeprav je ta res "vprašanje okusa") preprosto niso na nivoju kakšnega BMV-jevega SUV-ja. in podobno je v Mondeu... razliko pa najlažje opaziš, če se presedeš direktno iz enega v drugega.
te stvari "običajnim in neobremenjenim" smrtnikom res niso bistvene oziroma, je takim Mondeo titanium več kot odličen avto! ker je odličen avto in, ker ta "razlika" med njim in "premiumom" niti približno ne pomeni, da je avto "šlampav šrot"! vendar to še ne pomeni, da razlike ni!
za tiste, katerim so te razlike vseeno pomembne, ti je pa že Brevia povedal... Mondea (tudi tega Vignale) ne bodo šli niti pogledat... (čeprav bi jih, vsaj Vignale, vrjetno prijetno presenetil)!

ali. če ti povem drugače... moja je njega dni mela kar poprilično "nakrcan" službeni A4... jaz sem pa Citroen fen in sem, seveda z njenim avtom, takoj tekel na probno vožnjo sedanjega C5, ko je 2009 prišel v prodajo... vozil sem top verzijo, C5 Exclusive szi dvobarvno armaturo, bež usnjem, LCD "televizijo", itd. avto me je naravnost navdušil, še posebej z izjemnim in očitnim, skorajda več generacijskim napredkom v kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih, da o dizajnu (še posebej naspram prešnji generaciji) niti ne govorimo!
vendar, ko sem se po slabi uri vsedel nazaj v gospejin A4, je bila vseeno takoj opazna razlika tako v natančnosti izdelave, kot tudi v kvaliteti materialov, pa tudi ergonomiji... z drugimi besedami... C5 (tako zunaj, kot znotraj) mi je osebno bil bolj "všeč" vendar je A4 vseeno deloval "kvalitetneje"... bolj "pusto" a "kvalitetneje"!
Ne želim prepričati prepričanega. Jaz uporabljam avto službeno in mi je manj pomembno, če armaturka deluje nekomu pusto.
To, da je audi boljši (premium) je rezultat nemškega marketinga. Naši novinarji pretežno berejo nemške avtomobilistične revije in jih morda preveč dobesedno povzemajo in poveličujejo.
Meni osebno ni toliko pomembeno ali je avto premium ali ni, šteje predvsem udobje in vzdržljivost. Z mondeom imam zelo dobre izkušnje, vozil sem ga 8 let. Kot nadomestno vozilo sem preizkusil marsikaj, passat je primerljiv pretrd, A4 utesnjen in trd, A6 pa primerljiv a tudi pretrd, lega na cesti pa primerljiva.
Ker letno prevozim 40 - 50000 km mi veliko šteje udobnost (na naših regionalkah) in cena kilometra. Tu se je moj stari mondeo izjemno izkazal.
Vsake oči imajo svojega "malarja", če vam je všeč audi ali BMW, če ste pripravljeni plačati za par detajlov, ki so morda lepši 5 ali 10000 €, vas ne nameravam prepričevati. Nekateri na avto gledamo nekoliko drugače, kot novinarji in smo s VW-Audi grupe presedlali na Forde, Peugeote,...
Ko se vozite, opazujte avtovleke in zaradi okvare ustavljena vozila ob cesti. Prešteli boste zelo zelo malo mondeov.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2619009] 30.09.16 11:47 · odgovor na: hansi (#2618929)
Odgovori   +    0
[hansi]
Ne želim prepričati prepričanega.
:)... jaz tudi ne. oziroma, "se'm zdi" da rečeno zelo drži tudi v "obratno smer"... ;) :)
tebi so, zaradi tvojih osebnih prefernc in potreb razlike, ki "premium" ločujejo od ostalih., pač nepomembne. in s tem ni prav nič narobe. jaz samo pravim, da to ni argument za to, da "razlik ni", ker pač so. sicer res "marketinško potencirane" in z vsako generacijo vozil vse manjše, so pa vseeno. koliko so komu pomembne, opazne ali celo "potrebne", pa je stvar vsakega posameznika...
anon-280035 sporočil: 121
[#2619299] 03.10.16 13:31 · odgovor na: drugmirko (#2619009)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [hansi]
> Ne želim prepričati prepričanega.

:)... jaz tudi ne. oziroma, "se'm zdi" da rečeno zelo drži tudi v "obratno smer"... ;) :)
tebi so, zaradi tvojih osebnih prefernc in potreb razlike, ki "premium" ločujejo od ostalih., pač nepomembne. in s tem ni prav nič narobe. jaz samo pravim, da to ni argument za to, da "razlik ni", ker pač so. sicer res "marketinško potencirane" in z vsako generacijo vozil vse manjše, so pa vseeno. koliko so komu pomembne, opazne ali celo "potrebne", pa je stvar vsakega posameznika...
Definitivno se strinjam z mirkom. Razlike so, velike in očitne. V zadnjih letih sem med drugim bolj pogosto vozil tudi Volva S60, Audija A4, Passata in Opel Insignio. Tedenesnko sem vozil na daljših relacijah po Balkanu (avtocesta + navadna cesta z več ali manj ovinki, z več ali manj luknjami,...). Letno naredim do 50.000 km, tako da verjetno lahko verodostojno podajam te trditve.

Ko sedeš v Volva, takoj opaziš kvaliteto izdelave in materijalov (kljub temu da je notranjost dolgočasna), bistvena razlika pa je v ergonomiji, ko si po 6 - 8 urah vožnje še vedno sorazmerno svež.

Audi je po kvaliteti izdelave blizu, v egonomiji pa je že manjša razlika.

Do Passata je taka razlika, kot je razlika v ceni omenjenih avtomobilov. Ja, avto je zelo kvaliteten, super družinski avto... ampak neprimerljiv, ko se po sedmih urah zliješ iz avta. Komaj stojiš na nogah (če malo pretiravam :-)).

Insignia (čeprav se mi zdi v primerjavi s Passatom cenovno primerljiva) pa je klump, katastrofa od avta. Ja, na pogled čisto soliden avto, ampak že ko se zapelješ na avtocesto, se pri 150 km/h skoraj ne moreš pogovajati, sorazmerno neudoben,...

Tako da, ja. Za vikend voznike so vsi našteti avtomobili sorazmerno kvalitetni in solidni družinski avti, je pa med njimi ogrooooomna razlika. Mondea še nisem vozil, sem pa močno prepričan, da od Passata bistveno ne odstopa, kar se tiče ergonomije.

O kvaliteti izdelave in poprodajnih storitvah omenjenih avtov tokrat ne govorim. Koliko sem imel samo težav s kvalitetnim servisiranjem Volva raje ne bi!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2619342] 03.10.16 16:47
Odgovori   +    0
Ford je za premium znamke imel Volvo in Jaguar.
In jih je prodal.
Kaj torej sedaj hočejo?

Strani: 1