Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vanj gre celo evropaleta, a tega greha ne bi zbrisali niti v Vatikanu
Strani: 1
sporočil: 7.966
Zadnja sprememba: FIN-379669 19.09.2016 05:48
Za rang 60 do 70 jurjev eur bi lahko MB že ponudil poleg diesla
enega dobrega bencinskega hibrida (1,8 kompr. + 2 zmoglj.
bateriji). Me čudi, da MB še ni na tem, ker konkurenca za 2017 gre
odločno naprej. Morda pa imajo, le novinar je na hibrida
pozabil.Sicer pa lušen, kvaliteten in uporaben avto.
sporočil: 1.046
To se utegne celo uresničiti, kombinacija priključnega hibrida iz C
in razreda E najbrž ni nemogoča.
avto.finance.si/8837...h-hibridov
avto.finance.si/8837...h-hibridov
sporočil: 14.456
V najožjem delu je prtljažnik, ki ima veliko dvojno dno in rolo, ki se odpre skupaj z vrati, širok spoštljivih 1100 milimetrov. Pomeni, da gre v zadek celo evropaleta.No, to je tako za lase privlečena primerjava, kot če bi trdili, da je v prtljažnik možno stlačiti tri bekone. Sicer pa ima evropaleta dimenzije 1200 x 800 mm in najbrž obstaja še kakšen avto z več kot 800 mm širokim in 1200 mm dolgim prtljažnikom. BTW, težko bi našli viličarja, ki bi ob dvižnih vratih lahko xxx mm visoko naloženo evropaleto naložil v to mečko.
Toda strpana sta pod oglat pravokotnikLOL, to pa je vredno patenta, da so iznašli oglat pravokotnik! No ja, mogoče ne, ker po avtorju so ga prekopirali od dnevne sobe (Brest, Meblo?) iz sedemdesetih let...
sporočil: 1.046
Ni zanemarljivo, da ima luksuzen karavan kot je ET, tako velik in
uporaben prtljažnik. Je pa jasno, da ne bo prevažal evropalet.
sporočil: 7.966
Dvolitrski kompresor je preveč. 1,8 l (ali celo 1,6 l) bikompresor
in baterijski agregat bosta pripeljala limuzino C do povprečne rabe
v mestnem režimu 5,0 do 6 l in limuzine E razreda na 5,5 do 6,5 l.
To je nivo dizla. Še ceno morajo postaviti blizu dizla - i gotovo.
Dizel je prošlost.
Razni NOx friki bodo zmagoslavno dvignili roke v zrak. (Se strinjam, dizel kmalu ne bo več užiten za vožnjo, ker je in bo hibrid mnogo prijetnejši za vožnjo.)
To se zna zgoditi že 2020 - da bodo hibridi prodajno uspešnejši od dizlov.
Razni NOx friki bodo zmagoslavno dvignili roke v zrak. (Se strinjam, dizel kmalu ne bo več užiten za vožnjo, ker je in bo hibrid mnogo prijetnejši za vožnjo.)
To se zna zgoditi že 2020 - da bodo hibridi prodajno uspešnejši od dizlov.
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 19.09.2016 12:00
[milos9]Kar je res fenomenalna argumentacija pisarjenja o europaleti ob predstavitvi novega nemškega luksuznega karavana!
Ni zanemarljivo, da ima luksuzen karavan kot je ET, tako velik in uporaben prtljažnik. Je pa jasno, da ne bo prevažal evropalet.
In zakaj bi moralo biti ljudem tako jasno, da ne bo prevažal (praznih) evropalet oz. zakaj se jih omenja, če je tako jasno, da jih nihče ne bo prevažal? Mogoče zato, da ni treba napisati, da je prtljažnik te nove mečke za XX mm širši in XX mm daljši od kakšnega drugega podobnega avtomobila? Kar edino res lahko zanima bralce, ki bi tak avto celo kupili.
Sicer pa je v pisanju o "najinteligentnejšem karavanu, kar jih je kdajkoli naredil Mercedes-Benz" še tale čudovita rožica, ki paše v kontekst argumetiranja z evropaleto:
Čeprav je avto daljši, je prtljažnik manjši kot je bil pri predhodniku. Očitno so v Stuttgartu presodili, da zgolj volumensko tekmovanje s nima posebnega smisla. A drži, da je novi karavanski mercedes kljub vsemu ohranil prednost pred glavnima tekmecema – BMW serije 5 touring in A6 avant.Če pogledam dimenzije prtljažnikov omenjenih über-PKWjev, lahko vidim, da tudi v Audija A6 brez problemov spravim europaleto,
www.audi.de/de/brand...sicht.html
zelo verjetno pa tudi v BMW 5, čeprav je mere zanj veliko težje najti kot za Audi, zato se zanašam na ADAC Autotest iz septembra 2010 (str. 3).
www.adac.de/_ext/itr...ng_DPF.pdf
sporočil: 1.046
Naslov je teaser, vse ostalo pa je v tekstu, ki si ga vidim dobro
prebral in to je to.
sporočil: 3.738
preveč "plastik fantastik" armatura - ostala okolica, baročno
načičkano...razen volana se jim ni ravno posrečilo..zunanjost lepo.
sporočil: 1.660
čas vnosa: 21.09.16 10:09
pa kdo v slo. bo dal za avto 50.000, dajte no, to ni za naš trg
sporočil: 2.309
[www12345]Zakaj ni za naš trg?
pa kdo v slo. bo dal za avto 50.000, dajte no, to ni za naš trg
Če greš samo v BTC Interspar, ali pa v Mercator Domžale, se tja kar pogosto pripeljejo punce stare 20 - 30 let z BMW X5, Audijevimi terenci, Porscheji Cayane in drugimi težkimi limuzinami.
Da o takozvanih "managerji" sploh ne govorimo, kakšn avtomobile vozijo, čeprav so jim firme na najgi.
Če bi gledali število dragih avtomobilov na 1.000 prebivalcev, Slovenija verjetno ne bi dosti zaostajala z Nemčijo. Sicer ne vem, samo mislim si.
sporočil: 1.623
[]Ni mi jasno, kdo bi si kupil karavana za 70.000 EUR...
Za rang 60 do 70 jurjev eur bi lahko MB že ponudil poleg diesla enega dobrega bencinskega hibrida (1,8 kompr. + 2 zmoglj. bateriji). Me čudi, da MB še ni na tem, ker konkurenca za 2017 gre odločno naprej. Morda pa imajo, le novinar je na hibrida pozabil.
Sicer pa lušen, kvaliteten in uporaben avto.
Za ta denar dobis veliko boljse kombinacije (ki seveda niso spakirane v enem avtu)...
Strani: 1