9 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
39 min
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
40 min
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
48 min
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
49 min
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
2 uri
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
2 uri
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
2 uri
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
2 uri
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
3 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2617225] 19.09.16 05:47
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIN-379669 19.09.2016 05:48
Za rang 60 do 70 jurjev eur bi lahko MB že ponudil poleg diesla enega dobrega bencinskega hibrida (1,8 kompr. + 2 zmoglj. bateriji). Me čudi, da MB še ni na tem, ker konkurenca za 2017 gre odločno naprej. Morda pa imajo, le novinar je na hibrida pozabil.
Sicer pa lušen, kvaliteten in uporaben avto.
milos9 sporočil: 1.046
[#2617240] 19.09.16 08:07 · odgovor na: FIN-379669 (#2617225)
Odgovori   +    2
To se utegne celo uresničiti, kombinacija priključnega hibrida iz C in razreda E najbrž ni nemogoča.

avto.finance.si/8837...h-hibridov
pobalin sporočil: 14.456
[#2617253] 19.09.16 09:25
Odgovori   +    2
V najožjem delu je prtljažnik, ki ima veliko dvojno dno in rolo, ki se odpre skupaj z vrati, širok spoštljivih 1100 milimetrov. Pomeni, da gre v zadek celo evropaleta.
No, to je tako za lase privlečena primerjava, kot če bi trdili, da je v prtljažnik možno stlačiti tri bekone. Sicer pa ima evropaleta dimenzije 1200 x 800 mm in najbrž obstaja še kakšen avto z več kot 800 mm širokim in 1200 mm dolgim prtljažnikom. BTW, težko bi našli viličarja, ki bi ob dvižnih vratih lahko xxx mm visoko naloženo evropaleto naložil v to mečko.
Toda strpana sta pod oglat pravokotnik
LOL, to pa je vredno patenta, da so iznašli oglat pravokotnik! No ja, mogoče ne, ker po avtorju so ga prekopirali od dnevne sobe (Brest, Meblo?) iz sedemdesetih let...
milos9 sporočil: 1.046
[#2617266] 19.09.16 10:07 · odgovor na: pobalin (#2617253)
Odgovori   +    1
Ni zanemarljivo, da ima luksuzen karavan kot je ET, tako velik in uporaben prtljažnik. Je pa jasno, da ne bo prevažal evropalet.
FIN-379669 sporočil: 7.966
[#2617270] 19.09.16 10:22 · odgovor na: milos9 (#2617240)
Odgovori   +    0
Dvolitrski kompresor je preveč. 1,8 l (ali celo 1,6 l) bikompresor in baterijski agregat bosta pripeljala limuzino C do povprečne rabe v mestnem režimu 5,0 do 6 l in limuzine E razreda na 5,5 do 6,5 l. To je nivo dizla. Še ceno morajo postaviti blizu dizla - i gotovo. Dizel je prošlost.
Razni NOx friki bodo zmagoslavno dvignili roke v zrak. (Se strinjam, dizel kmalu ne bo več užiten za vožnjo, ker je in bo hibrid mnogo prijetnejši za vožnjo.)
To se zna zgoditi že 2020 - da bodo hibridi prodajno uspešnejši od dizlov.
pobalin sporočil: 14.456
[#2617285] 19.09.16 11:51 · odgovor na: milos9 (#2617266)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 19.09.2016 12:00
[milos9]
Ni zanemarljivo, da ima luksuzen karavan kot je ET, tako velik in uporaben prtljažnik. Je pa jasno, da ne bo prevažal evropalet.
Kar je res fenomenalna argumentacija pisarjenja o europaleti ob predstavitvi novega nemškega luksuznega karavana!

In zakaj bi moralo biti ljudem tako jasno, da ne bo prevažal (praznih) evropalet oz. zakaj se jih omenja, če je tako jasno, da jih nihče ne bo prevažal? Mogoče zato, da ni treba napisati, da je prtljažnik te nove mečke za XX mm širši in XX mm daljši od kakšnega drugega podobnega avtomobila? Kar edino res lahko zanima bralce, ki bi tak avto celo kupili.

Sicer pa je v pisanju o "najinteligentnejšem karavanu, kar jih je kdajkoli naredil Mercedes-Benz" še tale čudovita rožica, ki paše v kontekst argumetiranja z evropaleto:
Čeprav je avto daljši, je prtljažnik manjši kot je bil pri predhodniku. Očitno so v Stuttgartu presodili, da zgolj volumensko tekmovanje s nima posebnega smisla. A drži, da je novi karavanski mercedes kljub vsemu ohranil prednost pred glavnima tekmecema – BMW serije 5 touring in A6 avant.
Če pogledam dimenzije prtljažnikov omenjenih über-PKWjev, lahko vidim, da tudi v Audija A6 brez problemov spravim europaleto,
www.audi.de/de/brand...sicht.html

zelo verjetno pa tudi v BMW 5, čeprav je mere zanj veliko težje najti kot za Audi, zato se zanašam na ADAC Autotest iz septembra 2010 (str. 3).
www.adac.de/_ext/itr...ng_DPF.pdf
milos9 sporočil: 1.046
[#2617290] 19.09.16 12:07 · odgovor na: pobalin (#2617285)
Odgovori   +    0
Naslov je teaser, vse ostalo pa je v tekstu, ki si ga vidim dobro prebral in to je to.
anon-58746 sporočil: 3.738
[#2617321] 19.09.16 15:01
Odgovori   +    0
preveč "plastik fantastik" armatura - ostala okolica, baročno načičkano...razen volana se jim ni ravno posrečilo..zunanjost lepo.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2617646] 21.09.16 12:59
Odgovori   +    0
čas vnosa: 21.09.16 10:09
pa kdo v slo. bo dal za avto 50.000, dajte no, to ni za naš trg
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2617962] 22.09.16 14:55 · odgovor na: anon-293951 (#2617646)
Odgovori   +    1
[www12345]
pa kdo v slo. bo dal za avto 50.000, dajte no, to ni za naš trg
Zakaj ni za naš trg?
Če greš samo v BTC Interspar, ali pa v Mercator Domžale, se tja kar pogosto pripeljejo punce stare 20 - 30 let z BMW X5, Audijevimi terenci, Porscheji Cayane in drugimi težkimi limuzinami.

Da o takozvanih "managerji" sploh ne govorimo, kakšn avtomobile vozijo, čeprav so jim firme na najgi.

Če bi gledali število dragih avtomobilov na 1.000 prebivalcev, Slovenija verjetno ne bi dosti zaostajala z Nemčijo. Sicer ne vem, samo mislim si.
moon sporočil: 1.623
[#2631540] 08.12.16 22:29 · odgovor na: FIN-379669 (#2617225)
Odgovori   +    0
[]
Za rang 60 do 70 jurjev eur bi lahko MB že ponudil poleg diesla enega dobrega bencinskega hibrida (1,8 kompr. + 2 zmoglj. bateriji). Me čudi, da MB še ni na tem, ker konkurenca za 2017 gre odločno naprej. Morda pa imajo, le novinar je na hibrida pozabil.
Sicer pa lušen, kvaliteten in uporaben avto.
Ni mi jasno, kdo bi si kupil karavana za 70.000 EUR...
Za ta denar dobis veliko boljse kombinacije (ki seveda niso spakirane v enem avtu)...

Strani: 1