10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Lepa in divja, končno prava Alfa Romeo

Strani: 1 2

vrac sporočil: 11.068
[#2616792] 16.09.16 02:48
Odgovori   +    7
Alfa Giulia je bila kultni avto, za mene boljši od BMW-ja 2002. Krasno, da se Afa Romeo vrača, dovolj je pločevne brez duše¨.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2616800] 16.09.16 07:16
Odgovori   +    7
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.

In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
anon-191845 sporočil: 961
[#2616804] 16.09.16 07:35
Odgovori   +    8
Zadnji stavek v članku:
Ljudje, Alfa Romeo je nazaj!
mu manjka še zapis, le da ljudi ne bo več nazaj k ALFI.
anon-202150 sporočil: 1.066
[#2616806] 16.09.16 07:47 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    5
[MarijanMacek]
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.

In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
Raji fičke, funkcionarjem pa volge?
fabiani sporočil: 4.454
[#2616813] 16.09.16 08:15 · odgovor na: vrac (#2616792)
Odgovori   +    6
Prva vožnja pri šestnajstih -Gulietta, ne pozabim nikoli!
Klepec sporočil: 844
[#2616815] 16.09.16 08:21 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    7
[MarijanMacek]
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.

In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
1) Avto so testirali na progi
2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY
anon-79167 sporočil: 7
[#2616821] 16.09.16 08:36 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 16.09.16 07:35
Beri celoten članek

testnega centra v Baloccu

Že kmalu po izhodu iz boksov nas čaka prvi daljši zavoj
crt sporočil: 27.173
[#2616822] 16.09.16 08:40 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    17
[MarijanMacek]
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
nisem avtor, slabo se spoznam na avte in povrhu ne znam uganiti, kaj naj bi bilo "a...i n.....r". uspem pa ugotoviti, da clanek govori o voznji v testnem centru. beda od bralca?
anon-237753 sporočil: 215
[#2616827] 16.09.16 09:13
Odgovori   +    9
Alfe so nekoč pomenile veliko ljubezen in - takoj po prvem letu - odlično poznanstvo z mehanikom : )
berneticd sporočil: 603
[#2616845] 16.09.16 09:48 · odgovor na: anon-237753 (#2616827)
Odgovori   +    5
Je to tvoja osebna izkušnja al spet po sisetmu: "mi je povedal mehanik, ker je mož od njegove svakinje imel Alfo in..."
Ne pozabi, da gre za velikana z takim pedigrejem, ki si ga želi večina proizvajalcev vozil. Z vzponi in padci.
Sam sem čisto nehote postal lastnik primerka te znamke, bolj po priliki kot vse drugo. In sem presenečen, čeprav to kar vozim je bolj Fiat, kot Alfa. Pa vseeno...
najobj sporočil: 31.910
[#2616846] 16.09.16 09:54
Odgovori   +    2
... Konkurenca je postala še bolj nemirna, ko so se poglobili v giulijino športno srce – rjoveči 2,9-litrski šestvaljnik si gene deli s Ferrarijem in Maseratijem, pri dihanju mu pomagata dve turbini, s skupaj 375 kilovati oziroma 510 »konji« ...

... evo, zdaj pa res komaj čakam na Matejev čustven članek o športnem srcu in rjoveči Giuliji z električnim šestvaljnikom ...

P.S.: najprej sem mislil Matej napisat z malo začetnico, potem pa sem se spomnil, da najbolj pametni Slovenci edini na celem svetu samo lastna imena avtomobilov pišemo z malo začetnico, medtem ko lastna imena ljudi, psov, mačk in ostalih hišnih ljubljenčkov zaenkrat še pišemo z veliko ...
najobj sporočil: 31.910
[#2616851] 16.09.16 10:05 · odgovor na: Klepec (#2616815)
Odgovori   +    3
[Klepec]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
>
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
1) Avto so testirali na progi
2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY
... OK, ker je na Financah najbolj popularno vprašanje "Kaj imam JAZ od tega?", me zanima, kaj imam jaz od avta, ki na testni progi zmore 230 km/h, če razen 130 km/h na avtocesti skoraj nikjer drugje ne smem voziti več kot 50 km/h ... khmm, če seveda hočem ohraniti svoje vozniško dovoljenje, da o evrih za kazni raje ne govorim ...

P.S.: če se le da, vozim "živahno", pri več kot 200 km/h pa me postane strah ... khmm, oziroma me je postalo strah, ker tega ne delam več ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2616854] 16.09.16 10:08 · odgovor na: crt (#2616822)
Odgovori   +    1
[crt]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!

nisem avtor, slabo se spoznam na avte in povrhu ne znam uganiti, kaj naj bi bilo "a...i n.....r". uspem pa ugotoviti, da clanek govori o voznji v testnem centru. beda od bralca?
Črt imaš rahlo prav, sem prehitro bral in sklepal. Me pa res zanima, kako se je tale naš pisunček držal omejitve na AC?

Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.

Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.

Pripomba neke bralca SF "Raji fičke, funkcionarjem pa volge?" je pa rahlo neumestna. Avto mora zadovoljevati določenim kriterijem, ne prvi ne drugi jih že dolgo več ne izpolnjujeta, nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.

Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
berneticd sporočil: 603
[#2616862] 16.09.16 10:27 · odgovor na: anon-178149 (#2616854)
Odgovori   +    8
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h.

Zato ker osnovno merilo ekonomije je, da se izdeluje stvari, za katere obstaja povpraševanje. No, danes smo še bolj napredni in če ni povpraševanja, ga pač ustvarimo.
Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
crt sporočil: 27.173
[#2616863] 16.09.16 10:30 · odgovor na: anon-178149 (#2616854)
Odgovori   +    14
[MarijanMacek]
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
ce se ti navsezgodaj razpocis od pripisovanja neumnosti, dobis popravek, ga razumes, nakar vseeno spet navalis z neumnostmi... razmisli, a ni mogoce kje drugje problem kot v novinarstvu in casopisu.
anon-266193 sporočil: 15
[#2616864] 16.09.16 10:32 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    11
Ja, bo treba brat...


Sicer pa tudi na naših avtocestah najdeš vsak trenutek koga, ki kdaj pa kdaj pritisne tudi na več kot 230. Pa se ne zaletavajo ravno pogosto v druge. Ostali bebavci, ki se vozijo 130 ali še manj in mislijo da so s tem naredili vse za svojo varnost in varnost drugih, pa se kar pogosto zaletavajo. Tudi s fatalnimi posledicami.


Pa naj vsak razume to, kakor mu paše.
MF-561169 sporočil: 380
[#2616865] 16.09.16 10:32 · odgovor na: anon-178149 (#2616854)
Odgovori   +    7
bog, pomagaj mi
pobalin sporočil: 14.456
[#2616872] 16.09.16 10:48 · odgovor na: berneticd (#2616862)
Odgovori   +    7
[berneticd]
Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
Tako. Če bi, bi tukaj nastala prava ideološka štala, vaški pretep. Zakaj? Ker so tisti slavni oh in sploh časi najboljših Alf, ob katerih mnogi vzdihujejo, kdo pa tudi potoči solzo, obenem časi, ko je bila Alfa državna in bolj kot ne izgubaška firma.

Tista luštkana Giulia je bila torej produkt firme, ki bi jo morale italijanske sile kontinuitete takoj prodat, tako pa so breme slabega vodenja državne firme nosili davkoplačevalci - tudi s tem, da je bila Alfa dvorni dobavitelj policije in drugih državnih služb. Hec je, ker italijanske sile kontinuitete v tem primeru niso bile udbo-murgel-komunajzarske, saj je bila firma Alfa Romeo podržavljena v 30-tih letih pod Mussolinijem in postala nacionalni ponos, ki je delal drage avte za bogatine in potem seveda tudi vojaško mašinerijo.

Za še lepšo ironijo je italijanska vlada po maratonskem oklevanju Alfo le prodala, ampak ne tuji imperialistični sili iz Amerike, Fordu, ki se je vztrajno ponujal kot rešitelj, ampak domači privatni vsemogočni združbi pod imenom Fiat.

Evo, zakaj je tako težko pisat dober humor: ker zgodovina in življenje pišeta najboljšega! :-)
anon-202150 sporočil: 1.066
[#2616877] 16.09.16 10:59 · odgovor na: anon-178149 (#2616854)
Odgovori   +    4
[MarijanMacek]

Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.

Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.

Pripomba neke bralca SF "Raji fičke, funkcionarjem pa volge?" je pa rahlo neumestna. Avto mora zadovoljevati določenim kriterijem, ne prvi ne drugi jih že dolgo več ne izpolnjujeta, nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.

Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
Pravico posedovati odrekajo drugim vedno osebki, ki so nesposobni na trgu zaslužit dovolj, da bi si privoščili standard tistih, ki sposobni zaslužit več, zato tudi vedno drugim vsiljujejo teorijo enakih riti. Če jim to ne uspe zlepa, uporabijo protokol imenovamn "Obećati ćemo im veliku pljačku"...
chef sporočil: 2.986
[#2616886] 16.09.16 11:45 · odgovor na: anon-178149 (#2616800)
Odgovori   +    6
Kot so ti nekateri že zeloooooooo počasi razložili: Giulio sem vozil/smo vozili na zaprti progi FCA testnega centra Balocco, do tja in nazaj pa smo se peljali z dizelsko giulio s 150 konji. Vseeno hvala lepa za zelo čustven odziv, sem si ga uokviril kot primer tipičnega r...........a in z......a Slovenclja :)
murje sporočil: 5.120
[#2616902] 16.09.16 12:35
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: murje 16.09.2016 12:44
7′32″

Nova Alfa Giulia QV je dosegla nov rekord, na Nurburgringu Nordschleife kot najhitrejša serijska limuzina(segment E) in sicer 7 minut in 32 sekund.
www.youtube.com/watc...gEdJmIVqLY

V gornjem članku se tudi omenja, samo avtorju znana, Alfa 157?
drugmirko sporočil: 1.301
[#2616903] 16.09.16 12:35 · odgovor na: anon-178149 (#2616854)
Odgovori   +    5
[MarijanMacek]
Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!
[MarijanMacek]
Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
...nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
ja... najprej, Alfa je, kot je že nekdo pred mano rekel, znamka s kultno zgodovino, ki sega dolga destletja pred čas, ko je postala sinonim za nezanesljivost... znamka, ki je skozi svoj obstoj premikala meje v tehnoloških pogledih, športu, dizajnu itd... zaradi tega ni in nikoli ne bo samo "prevozno sredstvo". in zato bo vedno vzbujala več "emocij" in "spoštovanja", ker se v razvoj in oblikovanje in izdelavo njenih modelov vendarle vlaga malo več truda, kot v kakšen "aparat", "house apliance" ali "napravo" katere edini namen je da je "zanesljiva in uporabna".... in pri tejle novi Giulia so se zgleda končno spet potrudili na način, ki jih je skozi zgodovino naredil za kultno znamko! in to prav s "kriteriji", ki jih naštevaš zgoraj oziroma, s tehničnim zananjem in tehnološko rafiniranostjo potrebnima, da te "kriteriji" "opravljajo svojo funkcijo" kot "uglašena celota"...

nadalje... ker ravno sam omenjaš in stopnjuješ "neumnost", argumentiraš jo pa z "nepotrebnostjo zmogljivih vozil" in "prehitro vožnjo" skozi slogan "hitrost ubija"... žal je pa ravno obratno! ne ubija hitrost... če bi to držalo bi ljudje v letalih in na hitrih vlakih množično umirali kot muhe ;)! ubija pa NEUMNOST! in to žal in tudi pogosteje pri nizkih hitrostih! je pa res, da neumnost lažje in z večjo "kolateralno škodo" ubija pri velikih hitrostih.... vendar, "vzrok" je vendarle neumnost, "hitrost" je samo "pomagalo". "varovalka" pa nikakor ni "dekret" ali "regulativna omejitev" (ker bodo ljudje -kot je pokazalaa recimo "prohibicija"- vedno našli "obvod"), temveč tisto kar ti je v svojem odgovoru opisal najobij.... ZDRAVA PAMET!

posledično se čudiš "smislu" izdelovanja tako zmogljivih vozil, kot je testirana Alfa, saj se po celem svetu sme vozit le 130-140 km/h.... prav, kredibilen argument. ampak... stvar lahko pogledaš tudi drugače: avto, ki je koncipiran in razvit za to, da se (s sposobnim voznikom) varno pelje 200+ km/h, je pri "zakonsko dovoljenih" hitrostih neprimerno bolj udoben, manj utrujajoč, predvsem pa bolj varen od avtomobila, kateremu "zakonsko dovoljena hitrost" predstavlja "skrajno mejo zmogljivosti"! in takih je, skupaj s svojimi povprečnimi in "nedeljskimi" vozniki, vsak dan, v vsakem trenutku, na cesti veliko več, kot pa bo "510 konjskih" Giulij sploh narejenih... ;)
na kakšen način kdo "zdravi" svoje komplekse in frustracije pa ima bolj malo opravit z avtom in njegovimi zmogljivostmi... načini, metode in "področja" za te rabote so popolnoma "proizvoljni" in ni vrag, da se bo našlo pacientov, ki jih bodo "izživljali" tudi preko takšnega avtomobila.... :(

in da... "štirivratno limuzino", še posebej takšno kot je testirana vezija Giulie, lahko z lahkoto in velikim veseljem voziš po dirkališču.... za hobi, "gušt" ali veselje! v bistvu, iz teh razlogov lahko po dirkališču voziš kar koli... tudi Jugota ali Trabanta! in če Bog že mora komu "pomagat", naj pomaga tistim, ki (z Jugotom ali Giulio Quadrifoglio) tega ne počnejo na dirkališču temveč na cesti, v normalnem prometu. takim na Bog pomaga najt "zdravo pamet"!

se opravičujem, če sem s čim od zapisanega zvenel pokrovteljsko ali celo žaljivo... to ni bil moj namen. tudi sam spadam med voznike, ki zelo redko vozijo več kot 10% nad dovoljeno hitrostjo. tudi nisem kupec oziroma, mi takšni avtomobili ne predstavljajo "mokrih sanj" (lastim si C2 s 75 konji). vseeno pa mislim, da "sveta" ne gre gledat na tako "dismisiven" način, kot si se ti "lotil" tega testa in "obstoja" testiranega avtomobila....
najobj sporočil: 31.910
[#2616910] 16.09.16 12:55 · odgovor na: pobalin (#2616872)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [berneticd]
> Logika in okusi v avtomobilizmu ne gredo skupaj. Hvalabogu! Zato so pa okusi. O njih pa se, kot je znano, se ne diskuira...
Tako. Če bi, bi tukaj nastala prava ideološka štala, vaški pretep. Zakaj? Ker so tisti slavni oh in sploh časi najboljših Alf, ob katerih mnogi vzdihujejo, kdo pa tudi potoči solzo, obenem časi, ko je bila Alfa državna in bolj kot ne izgubaška firma.

Tista luštkana Giulia je bila torej produkt firme, ki bi jo morale italijanske sile kontinuitete takoj prodat, tako pa so breme slabega vodenja državne firme nosili davkoplačevalci - tudi s tem, da je bila Alfa dvorni dobavitelj policije in drugih državnih služb. Hec je, ker italijanske sile kontinuitete v tem primeru niso bile udbo-murgel-komunajzarske, saj je bila firma Alfa Romeo podržavljena v 30-tih letih pod Mussolinijem in postala nacionalni ponos, ki je delal drage avte za bogatine in potem seveda tudi vojaško mašinerijo.

Za še lepšo ironijo je italijanska vlada po maratonskem oklevanju Alfo le prodala, ampak ne tuji imperialistični sili iz Amerike, Fordu, ki se je vztrajno ponujal kot rešitelj, ampak domači privatni vsemogočni združbi pod imenom Fiat.

Evo, zakaj je tako težko pisat dober humor: ker zgodovina in življenje pišeta najboljšega! :-)
... čuj, ko si glih pri zgodovini in humorju, se tukaj forum.finance.si/?m=...877&single lahko prepričaš, kako malo je treba, da se iz prometnih predpisov (= omejitev 130 km/h na avtocesti) prešalta na komuniste, udbo, murgle in podobno humoristično forumsko folkloro ...

P.S.: ker si pobalin, te noben ne naštarta, ker pacienti nikoli ne vejo, kdaj se zajebavaš in kdaj ne ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2616914] 16.09.16 13:05 · odgovor na: najobj (#2616910)
Odgovori   +    2
[najobj]
... čuj, ko si glih pri zgodovini in humorju, se tukaj forum.finance.si/?m=...877&single lahko prepričaš, kako malo je treba, da se iz prometnih predpisov (= omejitev 130 km/h na avtocesti) prešalta na komuniste, udbo, murgle in podobno humoristično forumsko folkloro ...
Ma che gente c'è...! :-)
najobj sporočil: 31.910
[#2616915] 16.09.16 13:06 · odgovor na: drugmirko (#2616903)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [MarijanMacek]
> Očevidno še vedno velja kako se stopnjuje pridevnik NEUMEN, neumen, neumnejši, najneumnejši, a...i n.....r.
> In vsepovsod po svetu se bije boj za varen promet, največjo nevarnost pa predstavlja prehitra vožnja, na AC zlasti z izstopajočo preveliko hitrostjo. A.N. Matej Kačič se pa hvali kako krši prometne predpise in postavlja okolico na AC (omejitev 130 km/h)v nevarnost s svojo izstopajočo vožnjo z 230 km/h. Beda od pisunstva!

> [MarijanMacek]
> Vsekakor pa ne razumem zakaj je potrebno izdelovati avtomobile za hitrosti recimo preko 200 km/h (alfa menda 310 km/h), če pa so vsepovsod po svetu omejitve na 100-140 km/h. Seveda razen Nemčije, kjer je pa običajno gužva in lokalne omejitve....., no mogoče se da brzeti po polnoči...., sam zelo (preko 130 km/h)hitre vožnje ne prakticiram, nimam kompleksov manjvrednosti.
> Vsekakor pa drži, da pisati o nekem prevoznem sredstvu (avto je namreč prevozno sredstvo, ne psihoterapevtsko sredstvo za lajšanje kompleksov) v taki obliki je milo rečeno neumnost vseh neumnosti, vredno avtomobilskega plačanega novinarstva in ne resnega(?) finančnega časopisa.
> ...nikakor pa niso merodajni kriterij hitrost, poskočnost, hrup iz izpušnih cevi in recimo zavore, ki vsebino želodca postavijo na preiskus.... Vse to sodi med psihoterapevtska sredstva za zakompleksane minorneže.
> Če pa kdo misli, da se 4 vratno limuzino vozi na dirkališču, mu pa lahko pomaga samo bog in nič drugega.
ja... najprej, Alfa je, kot je že nekdo pred mano rekel, znamka s kultno zgodovino, ki sega dolga destletja pred čas, ko je postala sinonim za nezanesljivost... znamka, ki je skozi svoj obstoj premikala meje v tehnoloških pogledih, športu, dizajnu itd... zaradi tega ni in nikoli ne bo samo "prevozno sredstvo". in zato bo vedno vzbujala več "emocij" in "spoštovanja", ker se v razvoj in oblikovanje in izdelavo njenih modelov vendarle vlaga malo več truda, kot v kakšen "aparat", "house apliance" ali "napravo" katere edini namen je da je "zanesljiva in uporabna".... in pri tejle novi Giulia so se zgleda končno spet potrudili na način, ki jih je skozi zgodovino naredil za kultno znamko! in to prav s "kriteriji", ki jih naštevaš zgoraj oziroma, s tehničnim zananjem in tehnološko rafiniranostjo potrebnima, da te "kriteriji" "opravljajo svojo funkcijo" kot "uglašena celota"...

nadalje... ker ravno sam omenjaš in stopnjuješ "neumnost", argumentiraš jo pa z "nepotrebnostjo zmogljivih vozil" in "prehitro vožnjo" skozi slogan "hitrost ubija"... žal je pa ravno obratno! ne ubija hitrost... če bi to držalo bi ljudje v letalih in na hitrih vlakih množično umirali kot muhe ;)! ubija pa NEUMNOST! in to žal in tudi pogosteje pri nizkih hitrostih! je pa res, da neumnost lažje in z večjo "kolateralno škodo" ubija pri velikih hitrostih.... vendar, "vzrok" je vendarle neumnost, "hitrost" je samo "pomagalo". "varovalka" pa nikakor ni "dekret" ali "regulativna omejitev" (ker bodo ljudje -kot je pokazalaa recimo "prohibicija"- vedno našli "obvod"), temveč tisto kar ti je v svojem odgovoru opisal najobij.... ZDRAVA PAMET!

posledično se čudiš "smislu" izdelovanja tako zmogljivih vozil, kot je testirana Alfa, saj se po celem svetu sme vozit le 130-140 km/h.... prav, kredibilen argument. ampak... stvar lahko pogledaš tudi drugače: avto, ki je koncipiran in razvit za to, da se (s sposobnim voznikom) varno pelje 200+ km/h, je pri "zakonsko dovoljenih" hitrostih neprimerno bolj udoben, manj utrujajoč, predvsem pa bolj varen od avtomobila, kateremu "zakonsko dovoljena hitrost" predstavlja "skrajno mejo zmogljivosti"! in takih je, skupaj s svojimi povprečnimi in "nedeljskimi" vozniki, vsak dan, v vsakem trenutku, na cesti veliko več, kot pa bo "510 konjskih" Giulij sploh narejenih... ;)
na kakšen način kdo "zdravi" svoje komplekse in frustracije pa ima bolj malo opravit z avtom in njegovimi zmogljivostmi... načini, metode in "področja" za te rabote so popolnoma "proizvoljni" in ni vrag, da se bo našlo pacientov, ki jih bodo "izživljali" tudi preko takšnega avtomobila.... :(

in da... "štirivratno limuzino", še posebej takšno kot je testirana vezija Giulie, lahko z lahkoto in velikim veseljem voziš po dirkališču.... za hobi, "gušt" ali veselje! v bistvu, iz teh razlogov lahko po dirkališču voziš kar koli... tudi Jugota ali Trabanta! in če Bog že mora komu "pomagat", naj pomaga tistim, ki (z Jugotom ali Giulio Quadrifoglio) tega ne počnejo na dirkališču temveč na cesti, v normalnem prometu. takim na Bog pomaga najt "zdravo pamet"!

se opravičujem, če sem s čim od zapisanega zvenel pokrovteljsko ali celo žaljivo... to ni bil moj namen. tudi sam spadam med voznike, ki zelo redko vozijo več kot 10% nad dovoljeno hitrostjo. tudi nisem kupec oziroma, mi takšni avtomobili ne predstavljajo "mokrih sanj" (lastim si C2 s 75 konji). vseeno pa mislim, da "sveta" ne gre gledat na tako "dismisiven" način, kot si se ti "lotil" tega testa in "obstoja" testiranega avtomobila....
... ja, in koliko emocij in spoštovanja bo vzbujala Giulia, ko bo "rjovela" z električnim motorjem ...

P.S.: ekološko osveščenim bodo namontirali zvočnike, da bodo vedeli, v čem je (tudi) finta avtomobilov ...
najobj sporočil: 31.910
[#2616916] 16.09.16 13:12 · odgovor na: chef (#2616886)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 16.09.2016 13:15
[chef]
Kot so ti nekateri že zeloooooooo počasi razložili: Giulio sem vozil/smo vozili na zaprti progi FCA testnega centra Balocco, do tja in nazaj pa smo se peljali z dizelsko giulio s 150 konji. Vseeno hvala lepa za zelo čustven odziv, sem si ga uokviril kot primer tipičnega r...........a in z......a Slovenclja :)
... čuj, jaz pa sem očitno forum.finance.si/?m=...851&single prehitro pisal, da si me preskočil ...

P.S.: ker si se tudi ti zmotil in ker na totem forumu vidim, da razen Financarjev noben na svetu ne piše lastnih imen avtomobilov z malo začetnico, bi ti tiste vaše lektorice lahko malo povprašal po zdravju ...
anon-293460 sporočil: 457
[#2616921] 16.09.16 13:23 · odgovor na: berneticd (#2616845)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 16.09.16 13:06
[berneticd]
Je to tvoja osebna izkušnja al spet po sisetmu: "mi je povedal mehanik, ker je mož od njegove svakinje imel Alfo in..."

Sem jo imel sam in ti lahko povem, da skoraj ni stvari, ki ne se ne bi pokvarila. Pa nisem poslušal fotre, ki je imel v sedemdesetih fiata in ko je imel po fiatu par let stoenko je rekel: ''Kako se pa ta avto malo kvari''
Se pa strinjam, da so oblikovno alfe zmeraj v špici. Sicer ne ta Gullieta, ampak 4C, 8C, Mito, 159,.. pa še prej 164, Alfasud,...
tasilo sporočil: 9.830
[#2616926] 16.09.16 13:34 · odgovor na: anon-266193 (#2616864)
Odgovori   +    5
[S4S6S8]
Ja, bo treba brat...


Sicer pa tudi na naših avtocestah najdeš vsak trenutek koga, ki kdaj pa kdaj pritisne tudi na več kot 230. Pa se ne zaletavajo ravno pogosto v druge. Ostali bebavci, ki se vozijo 130 ali še manj in mislijo da so s tem naredili vse za svojo varnost in varnost drugih, pa se kar pogosto zaletavajo. Tudi s fatalnimi posledicami.


Pa naj vsak razume to, kakor mu paše.
Nemci so za autobahn že zdavnaj pogruntali, da je voznik med vožnjo -- kjer se to seveda dovoljeno in omogočeno -- z 200 ali 240 km/k veliko bolj zbran in pozoren kot bebavci pri 100-130", ki ne spremljajo prometa okrog sebe in so itak "sami na cesti".

P: Kurc gleda komplekse - 240 paše! (od cajta do cajta)
tasilo sporočil: 9.830
[#2616928] 16.09.16 13:45 · odgovor na: najobj (#2616916)
Odgovori   +    3
Povprašaj ti potem po zdravju slovenski pravopis in pravila za zapisovnje avtomobilov. Ker tako pridno in vestno brskaš po spletu in tudi po tem forumu, sem prepričan, da boš ta pravila z lahkoto našel .. na spletu in na forumu. Chop chop!
Klepec sporočil: 844
[#2616943] 16.09.16 15:03 · odgovor na: najobj (#2616851)
Odgovori   +    1
[najobj]

> 1) Avto so testirali na progi
> 2) www.youtube.com/watc...ubpD1SMHUY

... OK, ker je na Financah najbolj popularno vprašanje "Kaj imam JAZ od tega?", me zanima, kaj imam jaz od avta, ki na testni progi zmore 230 km/h, če razen 130 km/h na avtocesti skoraj nikjer drugje ne smem voziti več kot 50 km/h ... khmm, če seveda hočem ohraniti svoje vozniško dovoljenje, da o evrih za kazni raje ne govorim ...

P.S.: če se le da, vozim "živahno", pri več kot 200 km/h pa me postane strah ... khmm, oziroma me je postalo strah, ker tega ne delam več ...
Če bi le pogledal pripet video, bi ti sam Jeremy Clarkson razložil, da so športni avtomobili najbolj okretni in imajo najkrajšo zavorno pot, včasih tudi za pol krajšo od ostalih avtomobilov. Če bo na cesto pred tabo torej stopil zbegan pešec, boš s pomočjo superiornega gereta pod ritjo z lahkoto odvil ali se ustavil in s tem rešil življenja.
In v obratni smeri - če boš kdaj stopil na cesto brez, da bi pogledal kaj je na njej, glej, da boš stopil pred Porscheja ali kaj podobnega, ker bodo v takem slučaju možnosti za tvoje preživetje najvišje!

Strani: 1 2