Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako smo zaposleni v korporaciji postali podjetniki
Strani: 1
sporočil: 664
Tole se je bralo kot motivation speach Amway-a (bdw je vsaj
korporacija) ali kakšne verige :)
Če ga. misli, da je odkrila toplo vodo, moram pripomniti, da korporacije, ki jih našteva (velikih podjetjih kot so Google, Yahoo, 3M, HP) in številne druge , sploh tiste z zgodovino (ne le 10 let), uporabljajo številne metode za spodbujanje. V navedenem primeru gre za bottom-up, ki je sprogramiran top-down in tudi "podjetništva" nisem ravno zasledil :) Kot da bi bral brain-washed prep-a, ki je glih kar preživel corp. neophyte trening in "diamanta" motivation speach :)
Danfoss Trata pa itak zbuja felling, da se gre marketing povsod, tudi na kadrovskem področju, kjer mu tudi poaching ni tuj.
Če ga. misli, da je odkrila toplo vodo, moram pripomniti, da korporacije, ki jih našteva (velikih podjetjih kot so Google, Yahoo, 3M, HP) in številne druge , sploh tiste z zgodovino (ne le 10 let), uporabljajo številne metode za spodbujanje. V navedenem primeru gre za bottom-up, ki je sprogramiran top-down in tudi "podjetništva" nisem ravno zasledil :) Kot da bi bral brain-washed prep-a, ki je glih kar preživel corp. neophyte trening in "diamanta" motivation speach :)
Danfoss Trata pa itak zbuja felling, da se gre marketing povsod, tudi na kadrovskem področju, kjer mu tudi poaching ni tuj.
sporočil: 2.998
Čisto OK program, ni pa to podjetništvo. Biti podjetnik ne pomeni
zgolj imeti idejo, ampak tudi vložiti finančna sredstva z namenom
ustvarjanja dobička in nositi odgovornost za implementacijo in
morebitno izgubo. Le biti nosilec tveganja daje podjetniku
legitimnost, da lahko odloča o tem kako se projekt izvaja, to je
odgovornost vodstva.
sporočil: 32
čas vnosa: 08.09.16 13:14
tako je... sprašujem pa se, kako je z "nagrajevanjem" teh
podjetniških idej, na katerih družba verjetno ima namen
zaslužiti....
Strani: 1