49 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
8 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Strani: 1

anon-106712 sporočil: 3.698
[#2615013] 06.09.16 13:37
Odgovori   +    2
Torej, pri Mercedesu imajo skritega tudi kup dreka. So pa glede morebitnih problemov zelo dobro seznanjeni, saj so posodili svojo zaposleno v VW, da počisti drek. Takrat so v izjavi za javnost napisali, da odstopajo svoj vrhunski kader za dobrobit nemške avtomobilske industrije. Samaritanci pa taki.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2615023] 06.09.16 14:45
Odgovori   +    0
Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615046] 06.09.16 16:23 · odgovor na: anon-154710 (#2615023)
Odgovori   +    1
[polene]
Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
Če je pri mleku faktor 3 ali 4, pa ga zna narediti vsaka krava, zakaj ne bi bil potem pri avtomobilih faktor 10 ali 20?
bc123a sporočil: 48.253
[#2615701] 09.09.16 15:11
Odgovori   +    0
Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.
bc123a sporočil: 48.253
[#2615711] 09.09.16 15:54 · odgovor na: (#2615710)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [bc123a]
> Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.

mislim da sem ravno tebi že zadnjič napisal - če en "šravf" manjka ne morejo narediti celega avta. rešitev bi bila, da opustijo just in time, ampak to se ne bo zgodilo, ker smo že 2008 kri scali zaradi prevelikih zalog in si nihče ne bo ponovno zanke okoli vratu vezal...
Ce se prav spomnim je slo takrat za zaloge gotovih avtov. Sicer pa just in time pac stane, ampak na drugacen nacin kot te stane skladiscenje.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615754] 10.09.16 08:43 · odgovor na: (#2615722)
Odgovori   +    0
[BeliF]
ena varjanta bi bila, da imaš v pogodbi zapisano dodatno eno nabavo na zalogi pri dobavitelju (tako imamo pri nas). ampak to potem ni JIT, pa tudi če bi bil ti tista ena dobava bore malo pomaga (če gre za večje serije)
Ena dobava je v rezervi zato, če se tovornjak znajde v jarku.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615774] 10.09.16 11:27 · odgovor na: (#2615763)
Odgovori   +    0
[BeliF]
heh, a to je uradni razlog? pri nas je bolj zato, da lahko sfuramo predčasne dobave, ki se hitro zgodijo če malček poskoči prodaja
Ne vem, kaj je pri vas uradni razlog, ker so razlogi lahko različni - zaradi tipa proizvodnje (očitno vaša težava), načina transporta, oddaljenosti med dobaviteljem in kupcem ter pogodbenih določil in pripravljenosti zavarovalnic, katere rizike bodo pokrile.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2615787] 10.09.16 12:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 10.09.2016 12:39
James Robert Liang je za VW delal od 1983, okrog leta 2008 je prisel v ZDA in sodeloval pri prevari z izpusti NOx.

Nekaj dni nazaj se je pogodil za petletno zaporno kazen s priznanjem krivde za prevaro ameriskih regulatorjev in potrosnikov.

Lepa grafika o glavah, ki jim grozi zapor: ftalphaville.ft.com/...engineers/

US department of Justice: www.justice.gov/opa/...ions-tests

Pogodba o priznanju krivde: www.justice.gov/opa/...6/download

V Evropi imamo zgolj Hastorja.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2615789] 10.09.16 13:00 · odgovor na: (#2615776)
Odgovori   +    0
[BeliF]
ne ne, ne more biti moja težava če oni narobe planirajo naročila... logistično je pa skoraj idealno tak da tudi to ni problem
Mislil sem tipa proizvodnje v smislu, da se ne morete hitro prilagajati rasti naročil.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2615949] 12.09.16 11:13 · odgovor na: (#2615699)
Odgovori   +    0
[BeliF]
> [polene]
> Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).

to ne bo čisto držalo. rezervne dele je potrebno delati naknadno (izven serijske proizvodnje) kar pomeni dodaten strošek (tako denarno kot predvsem časovno)

Strani: 1