Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Češki medved, ki bo lomastil tudi v lastni družini
Strani: 1
sporočil: 7.958
Zvezde, mislim, bodo dobro kazale tej Škodi. Zna se zgoditi, da bom
čez čas še jaz njen kupec, čeprav sem za sedaj pri Japoncih.
Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
sporočil: 970
Ja seveda. Tako kot se je prodaja raznih premium karavanov skoraj
ustavila, ko je prišel na trg Superb.
Tole bo konkuriralo predvsem korejcem. Pa če bo cena primerljiva s Superbom, bo marsikdo raje vzel tole, ker je pač trenutno trend imeti SUV.
Tole bo konkuriralo predvsem korejcem. Pa če bo cena primerljiva s Superbom, bo marsikdo raje vzel tole, ker je pač trenutno trend imeti SUV.
sporočil: 14.456
Iz premiere v BerlinuZeh! Kako pa pri vas to izgleda, ko greste V premiero? Mogoče celo s lektorico v roki...
sporočil: 11.068
[]Napaka, konkuriral bo Korejcem in ostalim na začeku cenovne lestvice. Tisti ki kupujejo premijske znamke ne bodo nikoli kupovali Škode, pa kar koli ta ponudi. Tako pač je. Avto je statusni simbol, hočemo to priznati ali ne.
Zvezde, mislim, bodo dobro kazale tej Škodi. Zna se zgoditi, da bom čez čas še jaz njen kupec, čeprav sem za sedaj pri Japoncih.
Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
sporočil: 6.715
[vrac]Škoda predvsem odžira prodajo VW. Šiša jih po oblikovanju in po lansiranju modelov v novih segmentih (roomster, yeti). In nemški oblikovalci in inžinerji so hudo ljubosumni. Lahko se zgodi da bodo Škodo "umetno" nazaj držali.
> []
> Zvezde, mislim, bodo dobro kazale tej Škodi. Zna se zgoditi, da bom čez čas še jaz njen kupec, čeprav sem za sedaj pri Japoncih.
>
> Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
Napaka, konkuriral bo Korejcem in ostalim na začeku cenovne lestvice. Tisti ki kupujejo premijske znamke ne bodo nikoli kupovali Škode, pa kar koli ta ponudi. Tako pač je. Avto je statusni simbol, hočemo to priznati ali ne.
sporočil: 1.741
[philips]I'm schocked!!
Škoda predvsem odžira prodajo VW. Šiša jih po oblikovanju in po lansiranju modelov v novih segmentih (roomster, yeti). In nemški oblikovalci in inžinerji so hudo ljubosumni. Lahko se zgodi da bodo Škodo "umetno" nazaj držali.
.
Neeeeee.
.
:-)
sporočil: 2.309
[spiderman]V Nemčiji prodajo še vedno, veliko, veliko več Passatov, kot pa Superbov, pa jih nihče nazaj ne drži. Prodajo tudi več Polov, kot Fabij, da o Golfu in Octaviji sploh ne govorimo.
> [philips]
> Škoda predvsem odžira prodajo VW. Šiša jih po oblikovanju in po lansiranju modelov v novih segmentih (roomster, yeti). In nemški oblikovalci in inžinerji so hudo ljubosumni. Lahko se zgodi da bodo Škodo "umetno" nazaj držali.
I'm schocked!!
.
Neeeeee.
.
:-)
sporočil: 11
čas vnosa: 02.09.16 13:41
[philips]Da jih šiša po oblikovanju je stvar debate. Meni so reimo VW lepši kot Škode. Da pa jo na nazaj držijo pa seveda drži. Najboljša/najnovejša oprema, pripomočki in najmočnejši motorji so recimo rezervirani za Pasata, Superb jih ne dobi.
> [vrac]
> > []
> > Zvezde, mislim, bodo dobro kazale tej Škodi. Zna se zgoditi, da bom čez čas še jaz njen kupec, čeprav sem za sedaj pri Japoncih.
> >
> > Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
>
> Napaka, konkuriral bo Korejcem in ostalim na začeku cenovne lestvice. Tisti ki kupujejo premijske znamke ne bodo nikoli kupovali Škode, pa kar koli ta ponudi. Tako pač je. Avto je statusni simbol, hočemo to priznati ali ne.
Škoda predvsem odžira prodajo VW. Šiša jih po oblikovanju in po lansiranju modelov v novih segmentih (roomster, yeti). In nemški oblikovalci in inžinerji so hudo ljubosumni. Lahko se zgodi da bodo Škodo "umetno" nazaj držali.
sporočil: 11.404
[MitP]Ja, je pa vprašanje koliko dejansko prodajo passatov, ki so maximu opremljeni. V Sloveniji nekateri zaradi statusa kupujejo passate, ki so skoraj čisto slečeni.
> [philips]
> > [vrac]
> > > []
> > > Zvezde, mislim, bodo dobro kazale tej Škodi. Zna se zgoditi, da bom čez čas še jaz njen kupec, čeprav sem za sedaj pri Japoncih.
> > >
> > > Pri Škodi so očitno vrgli opazno težko rokavico tekmecem (ti pa niso Kia Sportage ali Kuga, ampak X-Trail, CR-V, tudi Q5, BMW X3, Volvo XC 60, Subaru Tribeca, itd...)
> >
> > Napaka, konkuriral bo Korejcem in ostalim na začeku cenovne lestvice. Tisti ki kupujejo premijske znamke ne bodo nikoli kupovali Škode, pa kar koli ta ponudi. Tako pač je. Avto je statusni simbol, hočemo to priznati ali ne.
>
> Škoda predvsem odžira prodajo VW. Šiša jih po oblikovanju in po lansiranju modelov v novih segmentih (roomster, yeti). In nemški oblikovalci in inžinerji so hudo ljubosumni. Lahko se zgodi da bodo Škodo "umetno" nazaj držali.
Da jih šiša po oblikovanju je stvar debate. Meni so reimo VW lepši kot Škode. Da pa jo na nazaj držijo pa seveda drži. Najboljša/najnovejša oprema, pripomočki in najmočnejši motorji so recimo rezervirani za Pasata, Superb jih ne dobi.
Škodo seveda omejujejo. Ampak še tisto kar dajejo Škodam, kupci praviloma ne izkoristijo. V Evropi recimo zelo počasi prehajamo na avtomatske menjalnike, pa čeprav so se izkazali za učinkovitejše od ročnih.
S Superbom je po mojem Škoda zadela jackpot, ker je res solidno narejen in oblikovan avto. Tudi tale Kodiak izgleda kar solidno.
Da si Škoda počasi pridobiva veljavo tudi znotraj koncerna VW kaže tudi čedalje večja paleta modelov, ki jih nudijo. Sploh pa poglejte kaj je znotraj koncerna naredila Škoda in kaj Seat. Pa ima Škoda veliko manjši naravni trg kot recimo Seat.
Od kar je Škodo v Sloveniji prevzel Podlipny je prodaja slednje res lepo napredovala. Mislim, da so sedaj že med top 3 ali 4 znamkami po prodaji. In tako počasi osvajajo trge.
sporočil: 2.264
Večina novih passatov je v highline izvedbi, običajno še s high-led
žarometi in navigacijo, tako da je neresno govoriti o oskubljenih
avtomobilih, razen če sam ne voziš S-klase...
sporočil: 6.570
[dz1975]Večina passatov je prodanih kot službena vozila, kar so pogosto celo trenline modeli. Imajo pa res skoraj vsi navigacijo, to je pa drži.
Večina novih passatov je v highline izvedbi, običajno še s high-led žarometi in navigacijo, tako da je neresno govoriti o oskubljenih avtomobilih, razen če sam ne voziš S-klase...
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 06.09.2016 17:03
Čimbolj si avti, v svojem razreduin v nepopisni prodajni gneči,
postajajo na prvi pogled podobni,
več je treba govoriti o neizvirnih
razlikah, tudi Škode kodiaq odlikah.
Sodražan
sporočil: 3
čas vnosa: 06.12.16 18:00
[jani1974]Meni ne VW ne Škoda nista nek presežek oblikovanja, sta korektna avtomobila, kjer sicer ne zgrešiš z nakupom, za vozit čisto nič posebnega, nekako brez karakterja, ko jih testiraš se po parih dneh ne spomniš, kaj bi te navdušilo ali razočaralo. Morda se še najbolj spomnim tumpastega Škodinega podvozja... sploh če prej voziš kaj bolj dinamičnega.
> [dz1975]
> Večina novih passatov je v highline izvedbi, običajno še s high-led žarometi in navigacijo, tako da je neresno govoriti o oskubljenih avtomobilih, razen če sam ne voziš S-klase...
Večina passatov je prodanih kot službena vozila, kar so pogosto celo trenline modeli. Imajo pa res skoraj vsi navigacijo, to je pa drži.
Obstajajo morda manj popolni avtomobili (vsaj po SLO Švabskih standardih, kjer se vse meri v fizikalnih enotah litrih, cm, sekundah ... in kaj jaz vem kaj še), ki te pustijo manj hladnega. Žal pa je takih vse manj, v želji ugajati čim večjemu krogu kupcev.
Podobno je v glasbi, vse korektno, ušesu ugodne harmonije, nikogar ne zmoti ali prizadene, čim več radijskih postaj jo vrti, in nikogar ne gane. Čez en teden se jo pozabi in nadomesti jo en drug korektni dolgčas.
Strani: 1