Strani: 1 2

anon-18898 sporočil: 1.048
[#2614395] 01.09.16 12:30
Odgovori   +    7
Kaj bomo imeli potrošniki od zgoraj predlaganega
anon-5498 sporočil: 73
[#2614402] 01.09.16 12:49
Odgovori   +    8
Slovenec sem.
Ne jamram.
Kupujem PETG.
rx170 sporočil: 6.403
[#2614406] 01.09.16 13:13
Odgovori   +    3
Torej, če prav razumem....

Liberalni novinarji Financ predlagajo ministru, da administrativno uredi ponudnike na trgu.

Torej en AGip je na ožjem območju MB (v Miklavžu). Če bo imel nižje cene od Petrola/OMVja, bomo tankali tam.

Naslednji MOLi je na Ptuju.
anon-28776 sporočil: 192
[#2614410] 01.09.16 13:32 · odgovor na: rx170 (#2614406)
Odgovori   +    14
[rx170]
Torej, če prav razumem....

Liberalni novinarji Financ predlagajo ministru, da administrativno uredi ponudnike na trgu.

Torej en AGip je na ožjem območju MB (v Miklavžu). Če bo imel nižje cene od Petrola/OMVja, bomo tankali tam.

Naslednji MOLi je na Ptuju.
Napačno razumeš.
Predlagamo ministru, da zagotovi zadostno konkurecno med ponudniki. Torej, če imate v središču in bližini centra Maribora (enako kot je tudi v Ljubljani) zdaj zgolj Petrolove bencinske črpalke, bi se po razdelitvi Petrola v istem okolišu nahajale bencinske črpalke vsaj treh različnih ponudnikov.

S tem imajo kupci izbiro in se lahko ustavijo in točijo gorivo tam, kjer je najcenejše. Več kot je ponudnikov, manjša je verjetnost, da se bodo med sabo uskladili o cenah. Naloga ministra je, da zagotovi zadostno število različnih ponudnikov, ali pa z drugimi ukrepi prepreči izkoriščanje monopolnih položajev.
najobj sporočil: 31.920
[#2614414] 01.09.16 13:48 · odgovor na: anon-28776 (#2614410)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 01.09.2016 13:50
[karelLipnik]
> [rx170]
> Torej, če prav razumem....
>
> Liberalni novinarji Financ predlagajo ministru, da administrativno uredi ponudnike na trgu.
>
> Torej en AGip je na ožjem območju MB (v Miklavžu). Če bo imel nižje cene od Petrola/OMVja, bomo tankali tam.
>
> Naslednji MOLi je na Ptuju.
Napačno razumeš.
Predlagamo ministru, da zagotovi zadostno konkurecno med ponudniki. Torej, če imate v središču in bližini centra Maribora (enako kot je tudi v Ljubljani) zdaj zgolj Petrolove bencinske črpalke, bi se po razdelitvi Petrola v istem okolišu nahajale bencinske črpalke vsaj treh različnih ponudnikov.

S tem imajo kupci izbiro in se lahko ustavijo in točijo gorivo tam, kjer je najcenejše. Več kot je ponudnikov, manjša je verjetnost, da se bodo med sabo uskladili o cenah. Naloga ministra je, da zagotovi zadostno število različnih ponudnikov, ali pa z drugimi ukrepi prepreči izkoriščanje monopolnih položajev.
... OK, sicer ne vem, zakaj se trije "mali" Petroli in OMV ne bi mogli dogovoriti o ceni, definitivno pa vem, da Avstrija ni tako zelo daleč, da se ne bi dalo tankat tudi tam, če bi toti pri nas s ceno res pretiravali ... khmm, če se danes za tistih nekaj centov razlike glih ne splača vozit čez mejo ...
jeanmark sporočil: 2.903
[#2614424] 01.09.16 14:21
Odgovori   +    17
Valjda je po 20 letih (na xx let podlage) gradnje monopola, vrtičkov in korit težko karkoli narediti.

Ampak spomnimo se strahov pred liberalizacijo telekomunikacij. Šele, ko se je pojavil T-2, so šle cene dol in hitrosti gor. Pred tem pa ledena doba oz. vezava ADSL zaradi tehničnih razlogov na ISDN, ki so po pojavu T-2 odpadli.

In, ker je država tudi lastnik Petrola, je težko pljuvat v lastno skledo. Ampak konec koncev se morajo politik vprašati, ali zagovarjajo interes državljanov ali države (kdorkoli že to slednje je).

Skratka prodat Petrol in sprostiti toliko parcel, da lahko konkurenca gradi črpalke. V Ihanu ravnokar (Petrol) gradi eno. 3 mesece in je.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2614425] 01.09.16 14:21 · odgovor na: anon-28776 (#2614410)
Odgovori   +    10
Karel si hotel reči da bodo ob večji konkurenci nižje cene... predlagam da si ogledaš trg v Italiji kjer je res velika konkurenca ... potem pa komentiraš...lp
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2614426] 01.09.16 14:22 · odgovor na: anon-28776 (#2614410)
Odgovori   +    2
[karelLipnik]
> [rx170]
> Torej, če prav razumem....
>
> Liberalni novinarji Financ predlagajo ministru, da administrativno uredi ponudnike na trgu.
>
> Torej en AGip je na ožjem območju MB (v Miklavžu). Če bo imel nižje cene od Petrola/OMVja, bomo tankali tam.
>
> Naslednji MOLi je na Ptuju.

Napačno razumeš.
Predlagamo ministru, da zagotovi zadostno konkurecno med ponudniki. Torej, če imate v središču in bližini centra Maribora (enako kot je tudi v Ljubljani) zdaj zgolj Petrolove bencinske črpalke, bi se po razdelitvi Petrola v istem okolišu nahajale bencinske črpalke vsaj treh različnih ponudnikov.

S tem imajo kupci izbiro in se lahko ustavijo in točijo gorivo tam, kjer je najcenejše. Več kot je ponudnikov, manjša je verjetnost, da se bodo med sabo uskladili o cenah. Naloga ministra je, da zagotovi zadostno število različnih ponudnikov, ali pa z drugimi ukrepi prepreči izkoriščanje monopolnih položajev.
Imaš n primerov, ko je Petrolova črpalka na levi in desni strani ceste, avtoceste.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2614432] 01.09.16 14:44
Odgovori   +    9
Počivalšek zagrozil, da bo, če se vlada danes ne dogovori o sprostitvi cen pogonskih goriv ob avtocestah, sprostil vse cene in povzročil kaos.
Samo tako naprej. :)
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2614434] 01.09.16 14:55 · odgovor na: anon-28776 (#2614410)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: tilenrexi 01.09.2016 14:57
Pobožne želje, ker OMV ne bo šlo na tak način deliti in tako se tudi Petrol ne bo rabil.
vrac sporočil: 11.068
[#2614436] 01.09.16 15:02 · odgovor na: anon-18898 (#2614395)
Odgovori   +    9
[0121ZA1]
Kaj bomo imeli potrošniki od zgoraj predlaganega
Višje cene pogonskih goriv, kaj pa drugega. Saj vsi vedo, da bo tako. Ni mi pa jasno, kaj žene Počivalška, da je tako zagret za sprostitev cen pogonski goriv na avtocestah. Seveda bodo cene v treutku višje najmanj za 10%, koristi od tega ukrepa bodo pa imeli samo naftni trgovi, sam izplen davkov in trašarin se bo pa seveda znižal. Celo Bruselj forsira regulacijo cen teh produktov zaradi omejene konkurence, naš ministrant pa z glavo skozi zid dela ravno nasprotno.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2614440] 01.09.16 15:15 · odgovor na: vrac (#2614436)
Odgovori   +    6
Mogoče ga žene dejstvo, da je to povsod v EU že tako urejeno, le pri nas ne.
azrael sporočil: 325
[#2614451] 01.09.16 16:14 · odgovor na: anon-18898 (#2614425)
Odgovori   +    1
[0121ZA1]
Karel si hotel reči da bodo ob večji konkurenci nižje cene... predlagam da si ogledaš trg v Italiji kjer je res velika konkurenca ... potem pa komentiraš...lp
Italija je specifična, tam na liter bencina plačajo še veliko več dajatev kot pri nas. Vsakič, ko država potrebuje denar, doda novo trošarino.

qz.com/588785/italia...eir-tanks/
anon-163499 sporočil: 950
[#2614455] 01.09.16 16:15
Odgovori   +    5
čas vnosa: 01.09.16 14:44
Mislim, da imajo liberalni novinarji Financ kar prav. Monopole je treba regulirati sicer nastane izguba za potrošnika in seveda ekstra profiti monopolistov. Trg na področju monopolov na žalost ne deluje.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2614463] 01.09.16 16:29 · odgovor na: anon-163499 (#2614455)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: tilenrexi 01.09.2016 16:36
Monopol na trgu naftnih derivatov pri nas ne obstaja. To so si izmislili novinarji Financ. Je pa res, da trg ni enakomerno fragmentiran.

V ekonomiji monopol predstavlja razmere na trgu, ko edini ponudnik prodaja blago ali storitev, ki nima nadomestila (naravni monopol), ali ko ponudnika ščitijo pravne omejitve (legalni monopol).
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2614475] 01.09.16 18:24 · odgovor na: (#2614472)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: tilenrexi 01.09.2016 18:41
Cene še zaenkrat v veliki meri določa država. Lahko greš jutri na trg in nastaviš nižje, samo ne boš preživel, ker je marža že minimalna (najnižja v EU) in imaš premajhen delež. Samo s tako velikim deležem kot ga imata Petrol in OMV lahko normalno preživiš v trenutnih pogojih in ravno tu je keč liberalizacije. Sedaj delata Petrol in OMV profit s štirimi centi na liter, potem jih bosta pač nekaj časa z desetimi centi, dokler ne pride nekdo in bo imel 6 ali 8 centov dovolj z deležem, ki mu trenutno ne zagotavlja preživetja, potem pa mu bo.

To je vsa umetnost. OMV in Petrol bosta vsaj kratkoročno s sprostitvijo cen zelo profitirala, vendar drugače konkurence nikoli NE BO.
anon-34928 sporočil: 972
[#2614480] 01.09.16 19:51 · odgovor na: tilenrexi (#2614475)
Odgovori   +    3
[tilenrexi]
Cene še zaenkrat v veliki meri določa država. Lahko greš jutri na trg in nastaviš nižje, samo ne boš preživel, ker je marža že minimalna (najnižja v EU) in imaš premajhen delež. Samo s tako velikim deležem kot ga imata Petrol in OMV lahko normalno preživiš v trenutnih pogojih in ravno tu je keč liberalizacije. Sedaj delata Petrol in OMV profit s štirimi centi na liter, potem jih bosta pač nekaj časa z desetimi centi, dokler ne pride nekdo in bo imel 6 ali 8 centov dovolj z deležem, ki mu trenutno ne zagotavlja preživetja, potem pa mu bo.

To je vsa umetnost. OMV in Petrol bosta vsaj kratkoročno s sprostitvijo cen zelo profitirala, vendar drugače konkurence nikoli NE BO.

Me veseli, da je vsaj nekomu jasno.

Karel naj se raje vpraša, ali nista ravno regulacija in nivo marž razloga, da slovenski trg distribucije nikogar ne zanima, ob dejstvu, da je večina evropskih ponudnikov downstreamerjev. Omejevanje marž je slovenski trg distribucije naredilo neprivlačen (ker je bilo potrebno zaščititi slovenske Janeze, da ne bojo na različnih lokacijah različnim ponudnikom plačevali različno), sedaj pa iz klobuka vleči zajce o razkosanju, pa to je smeh.
anon-28776 sporočil: 192
[#2614482] 01.09.16 20:13 · odgovor na: anon-34928 (#2614480)
Odgovori   +    9
[zois1]
> [tilenrexi]
> Cene še zaenkrat v veliki meri določa država. Lahko greš jutri na trg in nastaviš nižje, samo ne boš preživel, ker je marža že minimalna (najnižja v EU) in imaš premajhen delež. Samo s tako velikim deležem kot ga imata Petrol in OMV lahko normalno preživiš v trenutnih pogojih in ravno tu je keč liberalizacije. Sedaj delata Petrol in OMV profit s štirimi centi na liter, potem jih bosta pač nekaj časa z desetimi centi, dokler ne pride nekdo in bo imel 6 ali 8 centov dovolj z deležem, ki mu trenutno ne zagotavlja preživetja, potem pa mu bo.
>
> To je vsa umetnost. OMV in Petrol bosta vsaj kratkoročno s sprostitvijo cen zelo profitirala, vendar drugače konkurence nikoli NE BO.


Me veseli, da je vsaj nekomu jasno.

Karel naj se raje vpraša, ali nista ravno regulacija in nivo marž razloga, da slovenski trg distribucije nikogar ne zanima, ob dejstvu, da je večina evropskih ponudnikov downstreamerjev. Omejevanje marž je slovenski trg distribucije naredilo neprivlačen (ker je bilo potrebno zaščititi slovenske Janeze, da ne bojo na različnih lokacijah različnim ponudnikom plačevali različno), sedaj pa iz klobuka vleči zajce o razkosanju, pa to je smeh.
Ne, marže niso glavni problem. Glavni problem je v tem, da novi ponudniki ne morejo vstopiti na trg. Petrol in Istrabenz (OMV) sta 60 let postavljala servise na najboljših mestih. Kdorkoli bi zdaj vstopa na trg se mora zadovoljiti z manjšim prometom. Poleg tega pa mora za vsak servis dobiti lokacijsko, pa gradbeno dovoljenje, pa okoljsko... Cel postopek traja kake tri leta. Zato se ne splača.
In če kdo misli, da bodo sproščene cene povečale konkurenco se hudo moti. Trajalo bi najmanj 20 let, da bi kak nov ponudnik na trgu dobil dovolj velik obseg, da bi posloval z zadostnim donosom. Ne gre in vse kar se bo zgodilo so monopolistično določene cene.
Cela Evropa ugotavlja, da naftni trgovci izkoriščajo svoj položaj na trgu, pa je pri njih precej več konkurence kot pri nas.
anon-34928 sporočil: 972
[#2614484] 01.09.16 20:30 · odgovor na: anon-28776 (#2614482)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-34928 01.09.2016 20:38
[karelLipnik]
> [zois1]
> > [tilenrexi]
> > Cene še zaenkrat v veliki meri določa država. Lahko greš jutri na trg in nastaviš nižje, samo ne boš preživel, ker je marža že minimalna (najnižja v EU) in imaš premajhen delež. Samo s tako velikim deležem kot ga imata Petrol in OMV lahko normalno preživiš v trenutnih pogojih in ravno tu je keč liberalizacije. Sedaj delata Petrol in OMV profit s štirimi centi na liter, potem jih bosta pač nekaj časa z desetimi centi, dokler ne pride nekdo in bo imel 6 ali 8 centov dovolj z deležem, ki mu trenutno ne zagotavlja preživetja, potem pa mu bo.
> >
> > To je vsa umetnost. OMV in Petrol bosta vsaj kratkoročno s sprostitvijo cen zelo profitirala, vendar drugače konkurence nikoli NE BO.
>
>
> Me veseli, da je vsaj nekomu jasno.
>
> Karel naj se raje vpraša, ali nista ravno regulacija in nivo marž razloga, da slovenski trg distribucije nikogar ne zanima, ob dejstvu, da je večina evropskih ponudnikov downstreamerjev. Omejevanje marž je slovenski trg distribucije naredilo neprivlačen (ker je bilo potrebno zaščititi slovenske Janeze, da ne bojo na različnih lokacijah različnim ponudnikom plačevali različno), sedaj pa iz klobuka vleči zajce o razkosanju, pa to je smeh.

Ne, marže niso glavni problem. Glavni problem je v tem, da novi ponudniki ne morejo vstopiti na trg. Petrol in Istrabenz (OMV) sta 60 let postavljala servise na najboljših mestih. Kdorkoli bi zdaj vstopa na trg se mora zadovoljiti z manjšim prometom. Poleg tega pa mora za vsak servis dobiti lokacijsko, pa gradbeno dovoljenje, pa okoljsko... Cel postopek traja kake tri leta. Zato se ne splača.
Ker Darsu pa res ne bi dišalo, da bi še na kakšni lokaciji pobiral nadomestilo (vsaj štiri lokacije mi padejo na pamet). In če se Petrolu zdi smisleno graditi v Ihanu in pred kratkim na Barjanki, verjamem, da imajo drugi distributerji podobne kalkulacije revenue/črpalka. Problem vsakega distributerja, ne glede na maržo, je logistika. Tukaj se najbolj efektivno ustvarja razlika. Celo Agip je oskrbo goriva do pred prodaje MOLu prepustil Petrolu (naši naivneži pa veselo na Agip tankali, ker ima Petrol kao "najslabšo" kalorično vrednost goriva).
In če kdo misli, da bodo sproščene cene povečale konkurenco se hudo moti. Trajalo bi najmanj 20 let, da bi kak nov ponudnik na trgu dobil dovolj velik obseg, da bi posloval z zadostnim donosom. Ne gre in vse kar se bo zgodilo so monopolistično določene cene.
In ker distributerjem vse pomembnejši postaja cross-selling preostalega asortimana, ki praviloma dosega visoke marže, bodo sami sebi z navitimi maržami onemogočali pobiranje smetane? Namreč tranzit z najmanj 80km relacije polni drugje, tako da to je enako kot trditi, da imata Lesnina in Harvey Norman duopol, bogi Slovenci se morajo pa v Zagreb ali Italijo voziti v Ikeo. Še vedno menim, da bi sprostitev na srednji rok povečala konkurenco, ob penetraciji vozil v SLO in motoriziranosti nacije, se za to ni bati.

In še edit: tole postavljanje trditve o monopolu bo odličen argument nacionalinteresnikov proti morebitni privatizaciji. Podobno kot pri prvem poskusu Telekoma ob prelomu tisočletja.
Cela Evropa ugotavlja, da naftni trgovci izkoriščajo svoj položaj na trgu, pa je pri njih precej več konkurence kot pri nas.
No, to predvsem zaradi fiskalne politike ugotavljajo Belgijci, drugje nisem zasledil.
ahafne sporočil: 2.363
[#2614492] 01.09.16 22:45 · odgovor na: anon-34928 (#2614480)
Odgovori   +    4
In kaj bom imel jaz kot kupec od takšne konkurence, kjer bodo marže in s tem cene, višek kot so sedaj?

....v SLO je oligopol, trajalo bi min. 10 let, da bi kakšen Agip zgradil toliko pomp, da bi bilo pogojno smiselno govorit o konkurenci. Ampšak še to samo, če bo marža visoka in se mu bo to splačalo. Rezultat za potrošnika spet slabši.

A res kdo verjame, da lahko takšna liberalizacija prinese karkoli dobrega za potrošnika? In, če kako?
anon-34928 sporočil: 972
[#2614494] 01.09.16 22:52 · odgovor na: ahafne (#2614492)
Odgovori   +    9
[ahafne]
In kaj bom imel jaz kot kupec od takšne konkurence, kjer bodo marže in s tem cene, višek kot so sedaj?

....v SLO je oligopol, trajalo bi min. 10 let, da bi kakšen Agip zgradil toliko pomp, da bi bilo pogojno smiselno govorit o konkurenci. Ampšak še to samo, če bo marža visoka in se mu bo to splačalo. Rezultat za potrošnika spet slabši.

A res kdo verjame, da lahko takšna liberalizacija prinese karkoli dobrega za potrošnika? In, če kako?
v tej enačbi vsi pozabljate na trošarinsko politiko - predvsem ona je problem za tvoj žep in ne 0,08 EUR marže na liter distributerja pri 1,21 EUR/l. Cokla tu je država, ki bi se s tem začela racionalnejše obnašati tako s postavljanjem trošarin (tudi tu velja Lafferjeva krivulja), kot z učinkovitostjo na strani odhodkov, ker je na prihodkovni strani končno omejena s trošarinsko politiko v soseščini. Država se je dovolj napasla v zadnjih dveh letih, ko se je cena surove nafte razpolovila, prav tako pa so se znižale cene destilatov v sredozemskih rafinerijah.
anon-387863 sporočil: 21
[#2614495] 01.09.16 22:54
Odgovori   +    0
Ne verjamem, imamo največ trgovin in diskontov po prebivalcu v Evropi, oz. mislim da smo drugi po temu in imamo ene plačujemo izredno visoke cene hrane. Slovaška in Češka imajo podoben standard življenja kot mi in cene hrane so precej nižje.

Kot je bilo rečeno, v Italiji je konkurence pri črpalkam res ogromno in hodijo Italijani tankat v Slovenijo. Pa v Slovenije poznamo trošarine in ostale dajatve na gorivo prav tako. Pejte pogledat na črpalke v Koper koliko Italijanov tanka pri nas.
ahafne sporočil: 2.363
[#2614497] 01.09.16 22:58 · odgovor na: anon-34928 (#2614494)
Odgovori   +    3
Ok, tudi, če država odpravi vse tršarine na gorivo, me bo po novem stal liter benza reciva 0,53 evra, po liberalizaciji 0,58 evra. Zaključek še vedno isti: liberalizacija v tem primeru za moj žep ni koristna. Glede na to, da nimamo trga o libalizaciji sploh nima smisla govort...če mi ne verjamte vam priporočam osnove ekonomije.
anon-34928 sporočil: 972
[#2614498] 01.09.16 23:01 · odgovor na: ahafne (#2614497)
Odgovori   +    1
[ahafne]
Ok, tudi, če država odpravi vse tršarine na gorivo, me bo po novem stal liter benza reciva 0,53 evra, po liberalizaciji 0,58 evra. Zaključek še vedno isti: liberalizacija v tem primeru za moj žep ni koristna. Glede na to, da nimamo trga o libalizaciji sploh nima smisla govort...če mi ne verjamte vam priporočam osnove ekonomije.
če sva že pri osnovah - izračunajte Lernerjev indeks, pa boste ugotovili, kakšna je moč tega "monopola". Da ne bi bili potem presenečeni.
anon-163499 sporočil: 950
[#2614513] 02.09.16 06:38 · odgovor na: tilenrexi (#2614463)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 01.09.16 22:09
Če bi študiral teorijo iger bi vedel, da v ravnotežju pri malem številu ponudnikov niso nižje ampak višje. Isto kot monopol!
anon-360815 sporočil: 8
[#2614514] 02.09.16 06:38
Odgovori   +    0
čas vnosa: 01.09.16 18:29
Ene stvari ne razumem. Ministrstvo se joče, da bodo imeli izpad prihodkov iz naslova trošarin v vrednosti 3,5 milijona €. Pa sej je vsem jasno, da bodo veliko več dobili iz naslova dividend Petrola, ker dobiček se jim (se jim že) bo nedvomno povečal.
XBANK35 sporočil: 13
[#2614540] 02.09.16 08:26 · odgovor na: (#2614520)
Odgovori   +    1
[Inside]
Isto se je dogajalo tudi na področju trgovine in se se naprej dogaja. Kolač je potrebno pametno razdeliti tako da je za potrošnika najbolje. Ampak ne vztrajajo pri kraji potrošnika. Petrol se je razbohotil in uživa brezskrbno življenje. Znani so primeri ko npr. na Hrušica dobiš manj litrov bencina za isti denar kot drugje, kaj pa vlivajo notri pa samo redki vedo.
Vglavnem bomo ostali zabetonirana drzava kjer niso možne spremembe na bolje.
Taksni nepreverjeni pavsalizmi bi kdaj lahko kaksen epilog doziveli tudi na sodiscu. Podobno kot Hofer in mleko afera, da se reklakazala kdaj tudi istrezno sankcionira.
anon-404563 sporočil: 21
[#2614550] 02.09.16 08:50
Odgovori   +    1
To dokazuje, da Počivavšek ni podkupljiv in da zdrava kmečka logika še vedno deluje.Do sedaj je še vsepovsod naredil red.To lahko pričakuje tudi država.Za Židana tega ne moremo trditi, saj je lider koalicije in mu monopol še vedno odgovorja.Enako ima na svojem ministrstvu in zadnji čas je, da se mu nekdo upre.
anon-411170 sporočil: 36
[#2614576] 02.09.16 10:31
Odgovori   +    5
čas vnosa: 02.09.16 09:55
Jaz že zdaj tankam v Avstriji, če sem na poti (cca. 10 centov/liter cenejše gorivo in sicer predvsem zaradi nižjih trošarin v AUT), tranzit bo pa po sprostitvi cen še bolj pozoren na točenje goriva v tujini. Sicer imajo največ naftna podjetja od tovornjakov, saj natankajo bistveno več kot os. avtomobili, in ob morebitnem dvigu cen, bodo še bolj pozorni, da tankajo če se le da v tujini. Ta kratko bodo potegnili "navadni" državljani, ki se vozijo le po Sloveniji in nimajo možnosti cenejšega tankanja goriva. Slovenija je enostavno goegrafsko premajhna, da bi konkurenca delovala na tem področju v prid potrošnikov - trenutni sistem je vseeno boljši, čeprav ni idealen.
depersin sporočil: 10.224
[#2614606] 02.09.16 12:55 · odgovor na: anon-18898 (#2614425)
Odgovori   +    1
[0121ZA1]
Karel si hotel reči da bodo ob večji konkurenci nižje cene... predlagam da si ogledaš trg v Italiji kjer je res velika konkurenca ... potem pa komentiraš...lp
Zakaj pa ne raje Avstrije, kjer niso tako visoke dajatve in take omejitve, kot v Italiji?

Strani: 1 2