Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Škoda kodiaq pokazala svojo prostorno notranjost
Strani: 1
sporočil: 961
Ena od večjih napak novega stvora je da ima še vedno ročni
menjalnik, tu ste ga na ŠKODI ustrelili mimo, še posebej ker je
osnovni model 2.0 dizel, lahko bi bil tudi bencinar, še vedno bo
folk z njim delal premalo kilometrov da bi sploh ogrel motor.
Zamudili ste priložnost evropskega preboja v avtomobilski industriji z varno vožnjo.
Oblika je nagovarjala k večjemu udobju v drugi sedežni vrsti, sedaj pa je srednji sedež bolj za vzorec.
W Caravello T4 sem kupil po 300m vožnje, žena in kolega nista mogla verjet da se to tudi da.
Ali bo to uspelo tudi vam pa se bom pustil presenetit, ker zgornji avto je po 20 letih ravno odšel v pokoj.
Srečno ŠKODA.
Zamudili ste priložnost evropskega preboja v avtomobilski industriji z varno vožnjo.
Oblika je nagovarjala k večjemu udobju v drugi sedežni vrsti, sedaj pa je srednji sedež bolj za vzorec.
W Caravello T4 sem kupil po 300m vožnje, žena in kolega nista mogla verjet da se to tudi da.
Ali bo to uspelo tudi vam pa se bom pustil presenetit, ker zgornji avto je po 20 letih ravno odšel v pokoj.
Srečno ŠKODA.
sporočil: 4.454
Kaj pa višina podvozja? To je škode vedno teplo.
Se je veselim! Solidne, varčne pa z Rakove jelše jih ne kradejo,
ne vlamlajo v garaže.
eden odločilnih vzrokov za prvi nakup.
Se je veselim! Solidne, varčne pa z Rakove jelše jih ne kradejo,
ne vlamlajo v garaže.
eden odločilnih vzrokov za prvi nakup.
sporočil: 25
Predlagam, da se prvo razčistijo pojmi v kater razred spada kodiak
in v katerega karavela.
Če je na sliki ročni menjalnik še ne pomeni, da DSG.ja ni v ponudbi. Dejstvo pa je, da za pravo 4x4 vožnjo po snegu v hrib ali nizdol...avtomatika no-go. Prav tako 2.0 tdi za manj kot 20.000 km letno zgolj preveč subrine v laseh.
Če je na sliki ročni menjalnik še ne pomeni, da DSG.ja ni v ponudbi. Dejstvo pa je, da za pravo 4x4 vožnjo po snegu v hrib ali nizdol...avtomatika no-go. Prav tako 2.0 tdi za manj kot 20.000 km letno zgolj preveč subrine v laseh.
sporočil: 961
Vaš odgovor je 100% pravilen, če pa želimo v Evropi imeti napredek
je potrebno preiti na avtomatske menjalnike, za takle SUV pa bo
treba več moči in navora za plezanje po naravi.
Za primerjavo velikosti: T4 ima naslednje mere 465*183*197cm, tukaj je Caravella samo višja, kar je velik plus pri vstopu/izstopu in seveda v ugodju, da nimaš takoj nad glavo streho. Pa še za noge je več prostora, kar za dolge vožnje pride še kako prav.
Želim vam lep sončen dan....
Za primerjavo velikosti: T4 ima naslednje mere 465*183*197cm, tukaj je Caravella samo višja, kar je velik plus pri vstopu/izstopu in seveda v ugodju, da nimaš takoj nad glavo streho. Pa še za noge je več prostora, kar za dolge vožnje pride še kako prav.
Želim vam lep sončen dan....
sporočil: 970
Ja OK, samo če nekdo hoče imet SUV iz kakršnegakoli že razloga,
zelo verjetno ne bo gledal kombijev. Pa je lahko po prostoru /
zmogljivostih / uporabnosti / čemerkoli 3x boljši in/ali cenejši.
Je pa kombi lahko alternativa kakemu Sharanu.
Strani: 1