Strani: 1

anon-404942 sporočil: 60
[#2613178] 24.08.16 18:57
Odgovori   +    4
čas vnosa: 24.08.16 17:15
Dober je tale Hastor, sam kok ga bodo sedaj z izmišljenimi reklamacijami futral d amu bodo zbijal ceno to je sedaj vprašanje.....???
anon-198668 sporočil: 2.998
[#2613198] 24.08.16 21:28
Odgovori   +    2
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
anon-202165 sporočil: 970
[#2613217] 25.08.16 07:22 · odgovor na: anon-198668 (#2613198)
Odgovori   +    4
[eliot]
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
Zato so podpisali novo šestletno pogodbo, a ne?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2613317] 25.08.16 14:39 · odgovor na: anon-198668 (#2613198)
Odgovori   +    3
[eliot]
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?
bigl sporočil: 18.363
[#2613440] 26.08.16 09:20 · odgovor na: anon-154083 (#2613317)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bigl 26.08.2016 09:34
[jani1974]
> [eliot]
> Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.

Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?
Ne sklepaj prehitro. Ne vemo vsega. A si mislim kaj je bil razlog. Ta ni pri VW. Ampak pustimo času, da mine. Lep dan.

P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
anon-202165 sporočil: 970
[#2613493] 26.08.16 11:05 · odgovor na: bigl (#2613440)
Odgovori   +    3

P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
Jaz bi pa rekel da ni nujno tako. Sicer ne vem koliko dobaviteljev ima Volkswagen za sedeže v Evropi, ampak glede na to da je Preventu uspelo ustaviti tovarne, ne prav dosti. Težko verjamem, da lahko kak alternativni proizvajalec sedežev kar tako, poleg obstoječih kupcev, začel dobavljati še največjemu. Prav tako dvomim, da bi šel nekdo v neko blazno širitev kapacitet za nikakvo razliko v ceni in riziko, da ga čez par let enako odpikajo. Zaradi dobav just-in-time pa odpadejo še razni Kitajci ali Brazilci... no pa slednji so spet od Preventa.
bc123a sporočil: 48.253
[#2613524] 26.08.16 12:53 · odgovor na: bigl (#2613440)
Odgovori   +    4
[bigl]
> [jani1974]
> > [eliot]
> > Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
>
> Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?

Ne sklepaj prehitro. Ne vemo vsega. A si mislim kaj je bil razlog. Ta ni pri VW. Ampak pustimo času, da mine. Lep dan.

P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
Jaz pa razumem tako, da so veliki proizvajalci avtov vse skupaj tako zoptimizirali, da so sedaj odvisni od dobaviteljev toliko, kot se nikoli v zgodovini. Sami so si skuhali to vroco juho. Ne pozabi, da je hastor obe druzbi, ki sta sodelovali v tem lomljenju rok Volkswagnu, kupil sele pred kratkim (!) in je napadel VW povsem koordinirano - zaradi odpovedi prevlek je ustavil dobavo delov za menjalnike, ker je dobavitelja prevlek enostavno zamenjati.

Nihce hastorju ne preprecuje, da v naslednjih sestih letih stratesko ne pokupi majhnih a kriticnih dobaviteljev in zacne ponovno lomiti roke Volkswagnu. Seveda lahko volkswagen potem odpika vsakega dobavitelja, ki ga je kupil Hastor, ampak to zna biti povezano z velikanskimi stroski, ce gre za specialne dele, ki zahtevajo dolgotrajne re-certifikacije.

Dejstvo je, da je tu Volkswagen "overplayed his hand" (ne najdem lepega slovenskega izraza), ker ga je zaslepila lastna monopolna moc, ni se pa zavedal, da je tehnicno ze zdavnaj outsourcal prevec zadev, da bi ta moc bila veliko vredna.

Meni se zdi vse skupaj pozitivno, saj bo tako monopolna moc volkswagna pod kontrolo, sicer bi znalo biti zelo slabo. In tudi drugi dobavitelji se bodo zaceli zavedati, da jim ni treba ravno nastaviti riti vedno, ko VW privlece ven dildo.

Najbolj zabavno pa je, da ocitno Hastor pozna avtomobilski biznis bolje od sefov Volkswagna, ki so ocitno samo se prekladalci papirjev, sicer bi morali to tehnolosko odvisnost do dobaviteljev razumeti in nasloviti ze veliko prej.
lagea sporočil: 9
[#2613615] 27.08.16 05:43
Odgovori   +    3
Imamo mi junaka v SLO ki ima jajca za takšno potezo?
bigl sporočil: 18.363
[#2613638] 27.08.16 12:45 · odgovor na: bc123a (#2613524)
Odgovori   +    0
Zakaj ne sadi in riba zelja? Lep dan.

Strani: 1