Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Nijaz Hastor izposloval 13 milijonov evrov odškodnine in šestletno pogodbo
Strani: 1
sporočil: 60
čas vnosa: 24.08.16 17:15
Dober je tale Hastor, sam kok ga bodo sedaj z izmišljenimi
reklamacijami futral d amu bodo zbijal ceno to je sedaj
vprašanje.....???
sporočil: 2.998
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in
Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
sporočil: 970
[eliot]Zato so podpisali novo šestletno pogodbo, a ne?
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
sporočil: 6.570
[eliot]Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?
Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 26.08.2016 09:34
[jani1974]Ne sklepaj prehitro. Ne vemo vsega. A si mislim kaj je bil razlog. Ta ni pri VW. Ampak pustimo času, da mine. Lep dan.
> [eliot]
> Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?
P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
sporočil: 970
Jaz bi pa rekel da ni nujno tako. Sicer ne vem koliko dobaviteljev ima Volkswagen za sedeže v Evropi, ampak glede na to da je Preventu uspelo ustaviti tovarne, ne prav dosti. Težko verjamem, da lahko kak alternativni proizvajalec sedežev kar tako, poleg obstoječih kupcev, začel dobavljati še največjemu. Prav tako dvomim, da bi šel nekdo v neko blazno širitev kapacitet za nikakvo razliko v ceni in riziko, da ga čez par let enako odpikajo. Zaradi dobav just-in-time pa odpadejo še razni Kitajci ali Brazilci... no pa slednji so spet od Preventa.
P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
sporočil: 48.253
[bigl]Jaz pa razumem tako, da so veliki proizvajalci avtov vse skupaj tako zoptimizirali, da so sedaj odvisni od dobaviteljev toliko, kot se nikoli v zgodovini. Sami so si skuhali to vroco juho. Ne pozabi, da je hastor obe druzbi, ki sta sodelovali v tem lomljenju rok Volkswagnu, kupil sele pred kratkim (!) in je napadel VW povsem koordinirano - zaradi odpovedi prevlek je ustavil dobavo delov za menjalnike, ker je dobavitelja prevlek enostavno zamenjati.
> [jani1974]
> > [eliot]
> > Super ... ampak VW se bo počasi preusmeril na druge dobavitelje in Nijaza postopoma izločil. Krasna novica za konkurente.
>
> Da se bodo lahko enkrat v prihodnosti na isti način pustili zjebat od VWja?
Ne sklepaj prehitro. Ne vemo vsega. A si mislim kaj je bil razlog. Ta ni pri VW. Ampak pustimo času, da mine. Lep dan.
P.S. Prebrano razumem kot arivedrči.
Nihce hastorju ne preprecuje, da v naslednjih sestih letih stratesko ne pokupi majhnih a kriticnih dobaviteljev in zacne ponovno lomiti roke Volkswagnu. Seveda lahko volkswagen potem odpika vsakega dobavitelja, ki ga je kupil Hastor, ampak to zna biti povezano z velikanskimi stroski, ce gre za specialne dele, ki zahtevajo dolgotrajne re-certifikacije.
Dejstvo je, da je tu Volkswagen "overplayed his hand" (ne najdem lepega slovenskega izraza), ker ga je zaslepila lastna monopolna moc, ni se pa zavedal, da je tehnicno ze zdavnaj outsourcal prevec zadev, da bi ta moc bila veliko vredna.
Meni se zdi vse skupaj pozitivno, saj bo tako monopolna moc volkswagna pod kontrolo, sicer bi znalo biti zelo slabo. In tudi drugi dobavitelji se bodo zaceli zavedati, da jim ni treba ravno nastaviti riti vedno, ko VW privlece ven dildo.
Najbolj zabavno pa je, da ocitno Hastor pozna avtomobilski biznis bolje od sefov Volkswagna, ki so ocitno samo se prekladalci papirjev, sicer bi morali to tehnolosko odvisnost do dobaviteljev razumeti in nasloviti ze veliko prej.
Strani: 1