Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nijaz Hastor ustavil Volkswagen Kaj to pomeni za dobavitelje?
Strani: 1
sporočil: 14.456
Darko Gorjup, MLM: »Za VW delamo predvsem nosilce za motorje za modela up! in škoda. VW pa ima trenutno težave pri izdelavi modelov tiguan in passat, zato kakšnih posebnosti ne pričakujem.«Nemški mediji več kot Tiguana omenjajo bolj množičnega Golfa, ampak kaj bi to. Odgovor je precej lakoničen, čeprav možakar očitno pozna Prevent od znotraj, VW pa od blizu. Za povrh je bil direktor proslulega projekta laserskih kartic, ki se je izkazal za hudo ponikalnico denarja. In tudi v Preventu je že delal s VW.
Prevent Global d.d. - Automotive (Tier 1 / Tier 2)Sicer je pa predsednik saške deželne vlade že zagrozil s prisilnimi ukrepi, če se sprti strani ne bosta sporazumeli:
Prevent Global d.d.
June 2005 – May 2010 (5 years)
Managing director - Project Laser Optical Card - LOC d.o.o. (LCC. San Francisco - USA)
Project manager (PM) - production lines (VW Golf and Touareg, Porsche Cayenne, Prevent PUR)
Collaboration with … VW, Porsche, Johnson Controls, Bergler, …
The total sale revenue € 14,1 million/year;
Category manager (CM) in Prevent DEV (Wolfsburg - DE) - Project Passat CC, ...
Collaboration with … VW
si.linkedin.com/in/d...p-1bb8a268
Der bereits beträchtliche Schaden würde sich mit jedem Tag vergrößern, sagte Ministerpräsident Stephan Weil (SPD) am Freitag in Hannover. Sollte die Verhandlungslösung scheitern, müsse Druck ausgeübt werden. "Dann wird man auch Zwangsmaßnahmen aufnehmen müssen", sagte Weil.
www.automobilwoche.d...308209993/
sporočil: 4.454
Zadnja sprememba: fabiani 22.08.2016 08:09
No, smo dočakal, kdaj bodo Turki udarili po Dojčlandu.pa ja ne mislite, da hastorja nihče v turško arabski Bosni ne drži za jajca!
Nemci, hočemo vize in novo oržje zofort! Pa se ja ne bodo tovornjaki s prevlekami nazaj na Balkan prazni vozili.
Ne nemci, ne avstrijci niso zakapirali muslimanskih bosancev.
opomba: hastor hodi in hara po Sloveniji v "šoping" kot vsi "turki" že 400 let.
med Slovenci pa so se vedno našle poturice - beri gornji komentar!
sporočil: 3.465
Ali ima Hastor prav ali ne ne vem. Je pa jasno, da ne bo več delal
za VW.
Bo imel pa simpatije udeležencev foruma, ampak bolj kot to rabi 50,60 mio naročil.
Tile avtomobilski lon posli čedalje bolj spominjajo na tekstilne, le da rabiš malo več kot šivalni stroj
Bo imel pa simpatije udeležencev foruma, ampak bolj kot to rabi 50,60 mio naročil.
Tile avtomobilski lon posli čedalje bolj spominjajo na tekstilne, le da rabiš malo več kot šivalni stroj
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 22.08.2016 11:33
[janeztomazic]Zelo verjetno, če bo današnji Prevent preživel. Ampak jaz na to ne bi stavil svojih prihrankov. V poslu so ob spremenljivih okoliščinah tudi velike zamere lahko minljive.
Ali ima Hastor prav ali ne ne vem. Je pa jasno, da ne bo več delal za VW.
Bo imel pa simpatije udeležencev foruma, ampak bolj kot to rabi 50,60 mio naročil.Menim, da ne samo navadnih forumašev, ampak tudi marsikaterega insajderja, ki čuti ugrize velikih in ranjenih zveri. Vendar gre vsem za preživetje in potrpijo, se prilagodijo, tole preventovanje je pa videti kot dejanje iz obupa.
Tile avtomobilski lon posli čedalje bolj spominjajo na tekstilne, le da rabiš malo več kot šivalni strojHja, fino bi bilo, da imate to v mislih, kadar pišete o dobičkonosnih zgodbah takih firm pri nas, da malo omenite tudi plače, delež agencijskih delavcev ipd. Recimo, kadar navdušeno poročate o letnih bonusih v nemškem VW, ki so večkratnik mesečne plače perifercev, ki za VW šivajo, vlivajo, stružijo, kujejo... Ali pa primerjate letne bonuse za delavce v Wolfsburgu, ki pri Golfu menda pridela opazno manj dobička, kot ga pridelajo delavci Škode s podobno dragim vozilom. Če boš rekel, da je Škoda itak razvita pri VW, upoštevaj, da delavci ob tekočih trakovih v Nemčiji in na Češkem s tem razvojem nimajo nič, ampak samo sestavljajo. Vsi enaki, a ne čisto enakopravni.
Po drugi strani tega črnogledega tona (o lon poslih) nisem zaznal v vaši afirmativnih člankih o Odelu, Boxmarku, KLS... Tudi LTH Ulitki očitno kar solidno vozijo po tem kolovozu. Se pa takšno dobaviteljsko podrejenost brez težav najde tudi pri pohištvu (Ikea), beli tehniki itn. Pri vseh je črta med simbiozo in plenilstvom zelo tanka.
P.S.: Čudno, da se na to temo še ni oglasil forumaš Gobim, ki o teh poslih gotovo ve več od naju in še koga tukaj.
sporočil: 3.465
[pobalin]
P.S.: Čudno, da se na to temo še ni oglasil forumaš Gobim, ki o teh poslih gotovo ve več od naju in še koga tukajZelo selektivno se javlja ...
sporočil: 2.309
Zame je Nijaz Hastor en navaden lopov in ne vem, kdo ga v Sloveniji
še podpira. Ukradel je slovensko firmo in blagovno znamko Prevent.
Hvala Bogu, da so ga izrinili iz Cimosa, ker drugače bi se s
Cimosom zgodilo isto, kot s Preventom.
Jaz sicer ne poznam natanko dogajanja z Preventom Global, a verjetno tudi Zakeršnik ni povsem korektno ravnal.
Vseeno pa bi Hastorju prepovedal vstop v Slovenijo in slovenske firme. Upam, da ga bodo Nemci naučili kozjih molitvic.
Jaz sicer ne poznam natanko dogajanja z Preventom Global, a verjetno tudi Zakeršnik ni povsem korektno ravnal.
Vseeno pa bi Hastorju prepovedal vstop v Slovenijo in slovenske firme. Upam, da ga bodo Nemci naučili kozjih molitvic.
Strani: 1