49 min
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
1 ura
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
5 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
6 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
6 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
7 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
8 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
19 ur
Najbolj brani članki danes
20 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
21 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
22 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 8
22 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
22 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
22 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
23 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 dan
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2612642] 22.08.16 01:35
Odgovori   +    4
Darko Gorjup, MLM: »Za VW delamo predvsem nosilce za motorje za modela up! in škoda. VW pa ima trenutno težave pri izdelavi modelov tiguan in passat, zato kakšnih posebnosti ne pričakujem.«
Nemški mediji več kot Tiguana omenjajo bolj množičnega Golfa, ampak kaj bi to. Odgovor je precej lakoničen, čeprav možakar očitno pozna Prevent od znotraj, VW pa od blizu. Za povrh je bil direktor proslulega projekta laserskih kartic, ki se je izkazal za hudo ponikalnico denarja. In tudi v Preventu je že delal s VW.
Prevent Global d.d. - Automotive (Tier 1 / Tier 2)
Prevent Global d.d.
June 2005 – May 2010 (5 years)
Managing director - Project Laser Optical Card - LOC d.o.o. (LCC. San Francisco - USA)
Project manager (PM) - production lines (VW Golf and Touareg, Porsche Cayenne, Prevent PUR)
Collaboration with … VW, Porsche, Johnson Controls, Bergler, …
The total sale revenue € 14,1 million/year;
Category manager (CM) in Prevent DEV (Wolfsburg - DE) - Project Passat CC, ...
Collaboration with … VW
si.linkedin.com/in/d...p-1bb8a268
Sicer je pa predsednik saške deželne vlade že zagrozil s prisilnimi ukrepi, če se sprti strani ne bosta sporazumeli:
Der bereits beträchtliche Schaden würde sich mit jedem Tag vergrößern, sagte Ministerpräsident Stephan Weil (SPD) am Freitag in Hannover. Sollte die Verhandlungslösung scheitern, müsse Druck ausgeübt werden. "Dann wird man auch Zwangsmaßnahmen aufnehmen müssen", sagte Weil.
www.automobilwoche.d...308209993/
fabiani sporočil: 4.454
[#2612650] 22.08.16 08:06
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: fabiani 22.08.2016 08:09
No, smo dočakal, kdaj bodo Turki udarili po Dojčlandu.
pa ja ne mislite, da hastorja nihče v turško arabski Bosni ne drži za jajca!

Nemci, hočemo vize in novo oržje zofort! Pa se ja ne bodo tovornjaki s prevlekami nazaj na Balkan prazni vozili.
Ne nemci, ne avstrijci niso zakapirali muslimanskih bosancev.
opomba: hastor hodi in hara po Sloveniji v "šoping" kot vsi "turki" že 400 let.
med Slovenci pa so se vedno našle poturice - beri gornji komentar!
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2612651] 22.08.16 08:09 · odgovor na: pobalin (#2612642)
Odgovori   +    10
Ali ima Hastor prav ali ne ne vem. Je pa jasno, da ne bo več delal za VW.

Bo imel pa simpatije udeležencev foruma, ampak bolj kot to rabi 50,60 mio naročil.

Tile avtomobilski lon posli čedalje bolj spominjajo na tekstilne, le da rabiš malo več kot šivalni stroj
pobalin sporočil: 14.456
[#2612677] 22.08.16 11:15 · odgovor na: anon-49383 (#2612651)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: pobalin 22.08.2016 11:33
[janeztomazic]
Ali ima Hastor prav ali ne ne vem. Je pa jasno, da ne bo več delal za VW.
Zelo verjetno, če bo današnji Prevent preživel. Ampak jaz na to ne bi stavil svojih prihrankov. V poslu so ob spremenljivih okoliščinah tudi velike zamere lahko minljive.
Bo imel pa simpatije udeležencev foruma, ampak bolj kot to rabi 50,60 mio naročil.
Menim, da ne samo navadnih forumašev, ampak tudi marsikaterega insajderja, ki čuti ugrize velikih in ranjenih zveri. Vendar gre vsem za preživetje in potrpijo, se prilagodijo, tole preventovanje je pa videti kot dejanje iz obupa.
Tile avtomobilski lon posli čedalje bolj spominjajo na tekstilne, le da rabiš malo več kot šivalni stroj
Hja, fino bi bilo, da imate to v mislih, kadar pišete o dobičkonosnih zgodbah takih firm pri nas, da malo omenite tudi plače, delež agencijskih delavcev ipd. Recimo, kadar navdušeno poročate o letnih bonusih v nemškem VW, ki so večkratnik mesečne plače perifercev, ki za VW šivajo, vlivajo, stružijo, kujejo... Ali pa primerjate letne bonuse za delavce v Wolfsburgu, ki pri Golfu menda pridela opazno manj dobička, kot ga pridelajo delavci Škode s podobno dragim vozilom. Če boš rekel, da je Škoda itak razvita pri VW, upoštevaj, da delavci ob tekočih trakovih v Nemčiji in na Češkem s tem razvojem nimajo nič, ampak samo sestavljajo. Vsi enaki, a ne čisto enakopravni.

Po drugi strani tega črnogledega tona (o lon poslih) nisem zaznal v vaši afirmativnih člankih o Odelu, Boxmarku, KLS... Tudi LTH Ulitki očitno kar solidno vozijo po tem kolovozu. Se pa takšno dobaviteljsko podrejenost brez težav najde tudi pri pohištvu (Ikea), beli tehniki itn. Pri vseh je črta med simbiozo in plenilstvom zelo tanka.

P.S.: Čudno, da se na to temo še ni oglasil forumaš Gobim, ki o teh poslih gotovo ve več od naju in še koga tukaj.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2612685] 22.08.16 11:35 · odgovor na: pobalin (#2612677)
Odgovori   +    1
[pobalin]
P.S.: Čudno, da se na to temo še ni oglasil forumaš Gobim, ki o teh poslih gotovo ve več od naju in še koga tukaj
Zelo selektivno se javlja ...
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2613667] 27.08.16 15:52
Odgovori   +    1
Zame je Nijaz Hastor en navaden lopov in ne vem, kdo ga v Sloveniji še podpira. Ukradel je slovensko firmo in blagovno znamko Prevent. Hvala Bogu, da so ga izrinili iz Cimosa, ker drugače bi se s Cimosom zgodilo isto, kot s Preventom.

Jaz sicer ne poznam natanko dogajanja z Preventom Global, a verjetno tudi Zakeršnik ni povsem korektno ravnal.

Vseeno pa bi Hastorju prepovedal vstop v Slovenijo in slovenske firme. Upam, da ga bodo Nemci naučili kozjih molitvic.

Strani: 1