Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mazda s strategijo pogostih prenov, že druga za šestico
Strani: 1
sporočil: 3.125
Takih znamk se izogibam. Ker kupim nov avto, pa čez pol leta ni več
"aktualni model".
sporočil: 296
[0117Pl1]Kaj to pove o tebi?
Takih znamk se izogibam. Ker kupim nov avto, pa čez pol leta ni več "aktualni model".
sporočil: 230
[gade]Plehpička?
> [0117Pl1]
> Takih znamk se izogibam. Ker kupim nov avto, pa čez pol leta ni več "aktualni model".
Kaj to pove o tebi?
sporočil: 15
Ne vem, zakaj imate tako mnogi komplekse s temi
"plehpičkami"?
Morda je uporabnik hotel povedati le, da avtomobil in nakup le-tega pač ni enak nakupu spodnjih gat in se zato od avtomobila pričakuje neko razumno ohranjanje vrednosti, morda tudi neko razumno investicijo (beri uporabnost) brez nepotrebnih stroškov in sitnosti.
Današnji proizvajalci avtomobilov pa tako ali tako ne vedo drugega kot štancati super duper plastične okraske in dodajati kitajsko elektroniko v smislu "izboljšav" in asistence vozniku... Pleh pa je postal tako razvrednoten in tako inferiorna dobrina, da je že prav smešno vse skupaj. Da o pokvarljivosti in omejenem roku trajanja ne govorim.
Edino, kar pri tej celi stvari ni smešno, je to, da se 90% populacije zadolžuje na vse mogoče načine (krediti, lizingi...) in pada na finte "novi avto že za 99 € na mesec", samo, da je "v koraku s časom"...
Morda je uporabnik hotel povedati le, da avtomobil in nakup le-tega pač ni enak nakupu spodnjih gat in se zato od avtomobila pričakuje neko razumno ohranjanje vrednosti, morda tudi neko razumno investicijo (beri uporabnost) brez nepotrebnih stroškov in sitnosti.
Današnji proizvajalci avtomobilov pa tako ali tako ne vedo drugega kot štancati super duper plastične okraske in dodajati kitajsko elektroniko v smislu "izboljšav" in asistence vozniku... Pleh pa je postal tako razvrednoten in tako inferiorna dobrina, da je že prav smešno vse skupaj. Da o pokvarljivosti in omejenem roku trajanja ne govorim.
Edino, kar pri tej celi stvari ni smešno, je to, da se 90% populacije zadolžuje na vse mogoče načine (krediti, lizingi...) in pada na finte "novi avto že za 99 € na mesec", samo, da je "v koraku s časom"...
sporočil: 6.570
Torej Mazda dela povsem prav, da zadovoljuje 90% populacije in ne
samo 10% tapametnih.
sporočil: 963
Kdor kupuje avto in pri tem gleda na to pri novem avtu, kako bo
ohranil čim večjo vrednost vozila, ker ga misli "nekoč" prodati, je
"plehbuteljn" (in ne "plehp....").
Sam sicer ne vozim (več) mazde (prešaltal na višji rang), vendar je to bil eden najboljših avtov v mojem življenju - zanesljiv, varčen, praktičen ... da ne naštevam še vsega ostalega.
Če normalno voziš in nisi ravno trgovski potnik, lahko takšen avto uporabljaš brez problema vsaj 10 let ... Koliko bo vreden po 10 letih ... Imamo ga tudi v službenem voznem parku, brez okvar, top špica.
Sam sicer ne vozim (več) mazde (prešaltal na višji rang), vendar je to bil eden najboljših avtov v mojem življenju - zanesljiv, varčen, praktičen ... da ne naštevam še vsega ostalega.
Če normalno voziš in nisi ravno trgovski potnik, lahko takšen avto uporabljaš brez problema vsaj 10 let ... Koliko bo vreden po 10 letih ... Imamo ga tudi v službenem voznem parku, brez okvar, top špica.
sporočil: 25
[S4S6S8]Če se odšteje superšportnike v omejenih (zbirateljskih) serijah, še noben avto nikoli ni bil investicija.
... in se zato od avtomobila pričakuje neko razumno ohranjanje vrednosti, morda tudi neko razumno investicijo (beri uporabnost) brez nepotrebnih stroškov in sitnosti.
Da o pokvarljivosti in omejenem roku trajanja ne govorim.
In ko omenjaš "razumno ohranjanje vrednosti", je Mazda6 v vrhu svojega razreda.
Še pokvarljivost: ker si ravno lastim M6 - po skoraj natančno dveh letih in 83000 prevoženih (na 10000 podlage) točno nič težav.
sporočil: 967
čas vnosa: 17.08.16 13:44
:)
Zanesljivost in nepokvarljivost vozeka se računa na minimalno 20-30 let podlage in na vsaj 400.000km podlage...
Šele takrat se pokaže, kateri vozek je res kakovosten in kateri je krneki...
"Avto mi po dveh letih še vedno dela brez problemov..." :)))
"Prevozil sem že 80.000km, pa še nisem imel problemov z njim...! :)))
Uf...
Zanesljivost in nepokvarljivost vozeka se računa na minimalno 20-30 let podlage in na vsaj 400.000km podlage...
Šele takrat se pokaže, kateri vozek je res kakovosten in kateri je krneki...
"Avto mi po dveh letih še vedno dela brez problemov..." :)))
"Prevozil sem že 80.000km, pa še nisem imel problemov z njim...! :)))
Uf...
sporočil: 970
[psm]Po teh kriterijih se lahko pogovarjamo o raznih golfih II in podobnih drvarnicah iz 90ih, ki za silo laufajo še danes. Moderni avtomobili so po 10 letih že pri koncu življenske dobe, 400.000 kilometrov pa imajo lahko za sabo že bistveno prej.
:)
Zanesljivost in nepokvarljivost vozeka se računa na minimalno 20-30 let podlage in na vsaj 400.000km podlage...
sporočil: 967
čas vnosa: 17.08.16 14:17
šibko, šibko znanje s področja avtomobilizma...
Resda pa nekateri očitno poznate le VW Golf II...
:))
Resda pa nekateri očitno poznate le VW Golf II...
:))
sporočil: 970
Res redkokdo ima avto 20, kaj šele 30 let.
Ampak bom napisal malo drugače... vzemiva en avto srednjega razreda, tipa Mazda 6, Passat, Laguna/Talisman...
Če je to služben avto, bo odslužil svoje v 5 letih. Če gre za nakup, ga bodo itak zgonili do konca, pri lizingu pa se ga bodo znebili sicer prej, zagotovo pa naslednji lastnik ne bo samo "tankal in vozil".
Privat lastnik bo delal s takim avtom nekje 20.000 km letno. Do 200.000 bi moral res priti brez kakih hudih težav (čeprav ni to ravno pravilo), vendar pa bo zagotovo v 10 letih kaj crknilo. Proizvajalcem res ni v interesu da bi njihovi produkti večno delali. Bistvo je da preživi garancijo brez kakih večjih popravil.
Ampak bom napisal malo drugače... vzemiva en avto srednjega razreda, tipa Mazda 6, Passat, Laguna/Talisman...
Če je to služben avto, bo odslužil svoje v 5 letih. Če gre za nakup, ga bodo itak zgonili do konca, pri lizingu pa se ga bodo znebili sicer prej, zagotovo pa naslednji lastnik ne bo samo "tankal in vozil".
Privat lastnik bo delal s takim avtom nekje 20.000 km letno. Do 200.000 bi moral res priti brez kakih hudih težav (čeprav ni to ravno pravilo), vendar pa bo zagotovo v 10 letih kaj crknilo. Proizvajalcem res ni v interesu da bi njihovi produkti večno delali. Bistvo je da preživi garancijo brez kakih večjih popravil.
sporočil: 25
Kateri nov avto potem priporočaš kot zanesljiv nakup?
In meni je 80000 kar dober znak zanesljivosti. Če začnem naštevat težave pri Astri, Mondeu in Cromi, boste začeli za mene zamaške izbirati.
In meni je 80000 kar dober znak zanesljivosti. Če začnem naštevat težave pri Astri, Mondeu in Cromi, boste začeli za mene zamaške izbirati.
sporočil: 3.125
[0117Pl1]Hehe, kako ste eni skočili ;-) Gledam povsem ekonomsko: ko pride "nov" model, moj avto dodatno izgubi na ceni/vrednosti. Kupec mi bo rekel: "Star model." In ponudil manj.
Takih znamk se izogibam. Ker kupim nov avto, pa čez pol leta ni več "aktualni model".
Vozim pa nekaj, kar me premakne iz točke A v točko B, predprejšnji model ;-)
sporočil: 950
čas vnosa: 17.08.16 15:32
Men se pa zdi tale avto kar dobra alternativa. Folk placuje 25 in
vec jurjev za boljse opremljene golfe.... odkar ni vec accorda, mi
je tole cedalje bolj blizu.
sporočil: 2.264
V ZDA skoraj pri vseh modelih na trgu novo modelsko leto prinese
par bombončkov. Pa naj gre za boljši infotainment sistem, nov
menjalnik, zmoglivejši motor ali varnostne sisteme. Na tako
razvitem in konkurenčnem trgu pač ne moreš 5 let prodajati en in
isti produkt.
Strani: 1